סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » גוונים של אפור

גוונים של אפור

האלילה הפנימית – דמות מטאפורית שתמיד רוצה לכייף ולהעצים אותך ומתבססת על התיאוריות הפילוסופיות המוקדמות של דסטניז צ’יילד. מגיבה לכל דבר שקורה לך בקפיצות נמרצות למעלה ולמטה או בהסתתרות מפוחדת מאחורי ספה. לסגנון החיים בעבר יש כמובן גם השפעה מרבית על תפישת הגיל שלנו, האם שמרנו על עצמנו מבחינה בריאותית, שמרנו על תזונה מאוזנת, האם עשינו מספיק פעילות גופנית ועוד”. “אין לי תוכניות, מר גריי. אני פשוט חייבת לעבור בהצלחה את בחינות הסיום שלי.” ולכן אני צריכה כרגע ללמוד, במקום לשבת בארמון המשרד האלגנטי, המפואר והמנוכר שלך, ולהילחץ מהמבט החודר שלך. “אנחנו לא יכולים לאכול כסף, מיס סטיל, ויש יותר מדי אנשים על הכדור הזה שאין להם מה לאכול.” “אתה צעיר מאוד, וכבר הצלחת להקים כזאת אימפריה. מה הדבר שאתה חייב לו את ההצלחה שלך?” אני מציצה בו.

אין לי שום קשר לעיתון הסטודנטים. “זה נשמע כמו דיבור מהלב, לא ‘בהתבסס על ההיגיון ועל העובדות’.” אני רוצה להניח לנושא ומציצה במהירות בשאלות של קייט. “אין לך מועצת מנהלים שמפקחת עליך ושאתה צריך לתת לה דין וחשבון?” אני שואלת בתיעוב. “כן, הוא אמור להופיע בגיליון סוף השנה של עיתון הסטודנטים, כי אני מחלק השנה את התעודות למקבלי התארים.”

הנמכרים ביותר

צבעוניות המטבח מתבססת על גווני אפור כהה ושטחו קטן יחסית שכן הוא משמש להכנת ארוחות קלות. עם זאת היה חשוב למעצבת לשוות לו עומק ואופי; זאת השיגה באמצעות מסגרות דקות מסביב לדלתות. הדלפק שממשיך את הארונות, עשוי מעץ אלפון שעבר תהליך האפרה בכדי להתאימו לצבעוניות המונוכרומטית. המקרר מהווה גם הוא מוטיב עיצוב מרכזי.

שדר תדמית בוגרת יותר ממה שאתה באמת (את הנאד שאתה מחזיק כל הלילה במיוחד בשבילה, אולי כדאי לשחרר במקום אחר). תמיד תהיה מוכן עם תשובה לכל שאלה (כי כשאתה מרים גבה ואומר “אם את מבינה למה אני מתכוון”, היא אף פעם לא מבינה מה היא עושה פה עם קריפ כמוך). חליפה ותסרוקת מושקעת יעשו את העבודה (אל תנסה לסובב אותם בעצמך. זה ייגמר בלילה באבו כביר).

מתכון ביתי: קרם לילה איכותי לעור שמן

סרט שני בסדרה שעוד תימשך, רווי מתח מיני. חביב בשביל להעביר ערב זוגי בכיף. סרט מקסים ומהנה, סרט בנות קלאסי פשוט סיפור אהבה רומנטי שקל להיסחף ולהישאב לתוכו. “סרט מקסים ומהנה, סרט בנות קלאסי פשוט סיפור אהבה רומנ…” יסלחו לי הבנות אשר חיכו בצפייה דרוכה להגעת הסרט לקולנוע אבל אני …לא אהבתי. ראשית אציין כי כמו חצי מהפלנטה גם אני קראתי את הטרילוגיה וחוויתי את כל הספקטרום של הרגשות, הובכתי, בכיתי , פחדתי התרגשתי התלהבתי ו התח…הבנתם את הרעיון לסרט התכוננתי חודשים לפני עם …

“בחודשים האחרונים נאלצנו לשלש את כמות הפריטים במחלקת הבדסמ לאור הביקוש. נשים נכנסות ושואלות אם אנחנו מוכרות עניבה אפורה כמו זו שמככבת בספר”. אפקטים קוליים בסרט דיסני משנת 1941 כיצד נוצרו חלק מהאפקטים הקוליים בסרט דיסני “דמבו” של 1941. Haaretz – כתבה על הסרט ועל הפערים בינו לבין הרומן המקורי. רובינסון, גברת – האשה שביתקה את בתוליו של כריסטאן גריי. פס צר ודק, שפתיים – שפתיים שמצטמצמות לכדי פס צר ודק. הפלשתינים נוהגים לא לומר אמת באשר לסיבה שעד היום לא קמה מדינה פלשתיניתהסיבה היא שהפלשתינים אינם מכירים בזכותו של העם היהודי למדינה ומנסים למחוק על-ידי שיכתוב ההיסטוריה ובעזרה או…

לכלות בלבד: סודות וטיפים לכלה שבדרך

בתכנון המטבח היה מאוד חשוב ללקוחה שהחלל יהיה גדול, מרווח ופרקטי לכן בצד אחד של החלל מוקמו ארונות גבוהים הכוללים מקום אחסון רב, מקרר אינטגרלי ויחידת B/I. בצידו השני של החלל – משטח עם מרחב עבודה גדול הכולל כיריים ו2 כיורים אינטגרלים. כשמדברים על מטבח סקנדינבי חושבים ישר על מטבח לבן. זוהי הבחירה הברורה, שכן הצבע הלבן ממקסם את האור הטבעי הזמין (המועט בארצות הקרות), תוך שמירה על חזות מינימליסטית. אך אם לבן נראה לכם בנאלי ואתם רוצים קצת לצאת מאזור הנוחות שלכם, האפור ייתן לכם את כל מה שחיפשתם וחלמתם עליו במטבח שלכם – אלגנטיות, עניין והרבה אופי וסטייל. העלילה כמו בספר, אבל מי בא בשביל העלילה?

Directv – חמישים גוונים של אפור – הסרט המלא עם תרגום בשפות שונות – באתר דיירקט טי וי. אחרי שאנה מסיימת את הבחינות שלה, היא מקבלת חבילה מכריסטיאן המכילה מהדורות ראשונות של הספר “טס לבית דרברוויל”, מה שמדהים אותה. מאוחר יותר באותו לילה, אנה יוצאת לשתות עם חבריה, ובמהלך הבילוי, היא מתקשרת לכריסטיאן בעודה שיכורה. כריסטיאן מודיע לה שהוא יבוא לאסוף אותה מפני שהיא שתתה יותר מדי. אנה יוצאת החוצה כדי לנשום מעט אוויר צח, וחוזה מנסה לנשק אותה, אך נעצר בידי כריסטיאן שהגיע למקום.

איך מתחברים לנטפליקס בהוט? – אחת ולתמיד, המדריך המלא

כששחררו את הסגר לאחר הגל הראשון, האנשים ששטפו את המסעדות, הפאבים והחופים היו אנשים צעירים, מה שגורם לזקנים שצריכים להישאר בבידוד מהפחד, להרגיש בודדים אף יותר. כי אם לפני כן דיברו על הקורונה כמגפה שכולנו בתוכה, כעת הם נשארו בה לבד. הבית הקסים את הסטודיו לאדריכלות מהרגע הראשון בשל העמדה על מגרש גדול שמזכיר אחוזה כפרית אירופאית.

היה הרבה הייפ סביב הסרט וציפיתי למשהו מדהים.. אבל בסופו של דבר הסרט בינוני והמשחק גרוע מאוד. רק בחודש האחרון סיפרו לי ארבע נשים שהן פנו לגברים שלהן וביקשו מהם לשלוט בהן בסקס, אבל הגברים נבהלו. הם פוחדים לגלות על מה האישה שלהם מפנטזת”. להיסחף על נושאת מטוסים עם M4 BMW קופה BMW חדש M4 זוכה במהירות מוניטין מכונית יוקרה ביצועים גבוהים.

חמישים גוונים של אפור לצפייה ישירה

מלבד התמונות, שאר המשרד שלו נקי, קר ומנוכר. אני שואלת את עצמי אם זה משקף את האישיות של האליל היווני הזה, האָדוֹניס הזה, שמתיישב בחן מקסים שכזה באחת מכורסאות העור הלבנות שמולי. אני מנידה את ראשי, מוטרדת מהכיוון שאליו זורמות המחשבות שלי, ושולפת את דף השאלות של קייט מתיק הגב.

אז איך בעצם הפך רומן אחד, ועוד כזה שאינו מוערך במיוחד כיצירה ספרותית, למקדם ארוטיקה כל כך עוצמתי? אם תשאלו את היועצת הזוגית והסקסולוגית לימור בנדל, הסיבה נעוצה בבשורה שהוא מביא, או אם לדייק – בעובדה שהוא הפך ז’אנר מיני שהיה עליו טאבו, לטרנד הכי מיינסטרימי שיש. “בנות אומרות שפתאום הן מוכנות להביא למיטה משהו שהן לא חשבו עליו בעבר כלגיטימי”, היא מסבירה. “בגלל הספר הן מאפשרות לעצמן לצאת מאזור הנוחות של החמודות והמתוקות, ולהגיע למקום קצת יותר נועז”.

הוסף תגובה חדשה

הצלחה של פרויקט יצירתי, אינטנסיבי ועתיר פרטים כגון זה דורשת הובלה של התהליך בדרך בטוחה ומסודרת, הקשבה וחיבור ללקוח, צוות מנצח ומפקח שיודע להגשים הכול בצורה הטובה ביותר, המשתלמת והמהירה”. אוליביה מזנקת ומביאה את הז’קט שלי, ולפני שהיא מספיקה לתת לי אותו גריי לוקח אותו ממנה. הוא מחזיק לי אותו ואני מושכת בכתפַי ומשתחלת לתוכו, מודעת לכל תנועה ומרגישה מגוחכת.

חמישים גוונים של אפור – טריילר מתורגם לעברית – לצפייה מקוונתהסרט מבוסס על הספר הפופולרי שזכה להצלחה בשנת 2011. לאחר שחרור הסרט חמישים גוונים של אפור ב-2015, ובעקבות הצלחתו, שוחררו 2 סרטי המשך באותו הסגנון בשמות “חמישים גוונים של שחרור” ואף עוד סרט פארודיה סאטירי הנקרא “חמישים גוונים של שחור”. ההודעה הזו, שפורסמה בספטמבר האחרון בפורום “יחסי שליטה BDSM” בתפוז, לא הייתה חריגה בנוף. למעשה, היא הצטרפה לשרשרת ארוכה של הודעות ממשתמשים חדשים שגדשו את הפורום בחודשים האחרונים. “אני חדשה פה”, כתבה גולשת אחרת. “הגעתי לכאן בעקבות הספר חמישים גוונים של אפור. יש פה כריסטיאן גריי אחד?”.

עדיין אין לך את האפליקציה?

ללכת לקולנוע זה מיותר לגמרי…. באופן מפתיע למדי , קהילת הבדסמ הישראלית לא מחבקת חזק מדי את המועמדים החדשים להצטרף לשורותיה – ורבים מתוכה אף טוענים כי הגרסה המיינסטרימית המוצגת בספר מוציאה שם רע למהות שמאחורי הפטיש. “אנשים לא מבינים מה זה סאדו אמיתי”, קובע יאיר, מבעלי אתר הבדסמדומדומינה. “’50 גוונים’ נכנס, לדעתי, לקטגוריה של פטיש וקינק, ולא של סאדו. רוב האנשים שאני מכיר ישמחו לתבל את חיי המין שלהם בכמה ספאנקים, כיסויי עיניים או אזיקים – אבל מכאן ועד לסאדו אמיתי המרחק הוא עצום”. אנו משתמשים בעוגיות כדי להבטיח כי אנחנו נותנים לכם את החוויה הטובה ביותר באתר האינטרנט שלנו.

רק בשבילך, קייט, אני מוכנה לעשות דברים כאלה. אני עומדת מול הראי בפרצוף מתוסכל. אוף, שיֵלך לעזאזל השיער שלי – הוא פשוט לא עושה מה שאומרים לו. ושתלך לעזאזל קתרין קאוואנָה שהחליטה להיות חולה ותקעה אותי עם הצרה הזאת. אני אמורה להתכונן לבחינות סיום התואר, ובמקום זה אני עומדת כאן ומנסה להשתלט על השיער שלי עם מברשת.

חמישים גוונים של אפור / Fifty shades of gray

רצפים של הסרטים שלו יש תנועות רבות כי הם כל כך מהר, זה לא יתרחש אם לא רואה תמונה הילוך איטי. וידאו זה מדגים חלק של קטעים המחוות. למרות ביקורות מעורבות, זכה הסרט להצלחה קופתית מיידית, שבר שיאים קופתיים רבים והכניס מעל ל-$569 מיליון ברחבי העולם. הסרט נמצא במקום הרביעי ברשימת הסרטים המרוויחים של שנת 2015.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן