סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » גאליס עונה 1

גאליס עונה 1

בסוף העונה הראשונה גילה שארי הוא אבא שלו. בעונה השנייה הוא בצוות אכילס ומחפש את גאליסיה, האוצר אותו אימו חיפשה לפני שנעלמה. נפרד מדני כי חשב שהיא בגדה בו עם ברק ומתאהב בגאיה.

  • כאשר אתם מחפשים מונחים במנוע החיפוש בול, אתם תוכלו להינות ממנוע ישראלי שיוכל לספק לכם הגולשים הנחות מבעלי מקצוע.
  • לאחר מכן עזבה את הקמפיין כי הבינה שהיא אוהבת את דורי.
  • בעונה הרביעית הוא התמודד עם מותו של יונתן ולכן סירב לצאת לחפש אותו עד שפגש את רפאל.

הופנט על ידי ליעם בעזרת תליון גלגמש. הכוח של המיועד המואר – גלגוליה של דני. מלווים את המיועד בכל מסעותיו ובכל דור. אחת מהן היא נתנאלה- המורה לארכאולוגיה של רות שנתנה לרות את היומן ואת צמיד גאליסיה. יהלום גאליסיה – יהלום הנמצא בעיר האבודה. כאשר המיועד מפעיל את היהלום כל הפסלים שקפאו חוזרים לחיים.

עונות 4–5[עריכת קוד מקור | עריכה]

חואן (דוריאל זוהר) (עונה 6 אורח) – מלך הכלא במקסיקו. במהלך ישיבתו בכלא מגלה כי ישראלים נכלאים בו לחינם. אנה דרור (יעל חוטומלנסקי) (עונות 4–5 משנית) בתו של רפאל. מתחזה לנינה, אחותו החורגת של יונתן. בעונה החמישית עוזרת ליונתן למצוא ולהשמיד את מעיין הנשמות.

כאן תוכלו לראות פרקים מלאים של גאליס ( כולל הפרקים החדשים),החולמים, המובילים, מבצע קיפוד, גן חיות, כאן גרים בכיף, הקלמרים, ועוד משחקים מגניבים. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. האחת, מעולם לא ראיתי את הסדרה ״גאליס״. כאב לשתי בנות תחילת-עשרה, אתם יכולים לבחון את הבקיאות שלי בכל סדרות הנוער של יס.

גאליס למעריצים בלבד !

רות מיטרני (תמר קינן – רות המבוגרת – אורחת בעונה 3 סיוון מסט – רות הצעירה – אורחת בעונה 7) (אורחת בעונות 3 ו-7) – אמו של יונתן. חיפשה את “אבן המשאלות”, “לוחות הגורל” ו”גאליסיה” כדי להגן על יונתן מפני הנבואה שאמרה שיקפא בעיר האבודה. קופאת בגאליסיה על ידי זרדה אך חוזרת לחיים לאחר שיונתן מציל את העיר.

רצה לוותר על הייעוד שלו וחשב שלשם כך הוא צריך להשמיד את המעיין כי כל הגלגולים הקודמים שלו גם היו המיועדים וחיפשו את המעיין. גילה מאוחר יותר שדני היא הכוח שנותן לו את הייעוד ונסע אחריה למקסיקו והם חזרו. בעונה השישית סירב לעזוב את מקסיקו עד שנאלץ לברוח. בעונה זו חשבו כי היא המיועד האפל ודני היא המוארת ולכן היא נפרדה ממנו והוא רב עם ליעם. בסוף העונה התגלה כי הוא המואר ודוד הוא האפל. ניסה לספר על כך לדני וליעם אך הם לא האמינו לו.

חניכי המחנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בוגדת בשבט שלה וביונתן אך בעונה השביעית עוזרת ליונתן להשמיד את ספר הבריאה. בעונה הרביעית מנהלת את המחנה ויוצרת קשר עם השוטר שהפעיל את מאיה ולבסוף הופכים לזוג. רותם טישלר (מאיה שואף) (עונות 4–5 ראשית, אורחת בעונה 7) – חברה ב”צוות טורינו”.

  • ארי התחיל לחפש את האוצר – לוחות הגורל שאמור להראות את העתיד ולהאיר את העבר.
  • באותה שנה זכו תובל שפיר ואליאנה תדהר בפרסי שחקן השנה ושחקנית השנה, בהתאמה, וגאליס זכתה בפרס סדרת נוער השנה ב”נבחרי פרוגי 2014″.
  • בעונה הרביעית מנהלת את המחנה ויוצרת קשר עם השוטר שהפעיל את מאיה ולבסוף הופכים לזוג.
  • לאחר שדני גילתה את שיתוף הפעולה שלו עם סיימון טמנה לו פח עם יונתן, ליעם ונינה והעיפה אותו מהמחנה.
  • גילה מאוחר יותר שדני היא הכוח שנותן לו את הייעוד ונסע אחריה למקסיקו והם חזרו.

מגוון סדרות ילדים בטלוויזיה הפתוחה של פרטנר. הכינסו לאתר לצפייה בקטלוג סדרות הילדים השווים ביותר באתר פרטנר. אריק טישלר (מייקל לואיס) (עונות 4–5 אורח) – אחיה הגדול של רותם. עילי בן שושן (אור בן מלך) (עונות 2–3 משני) – מועסק על ידי “האחים רואס” , לבסוף בוגד בהם ועוזר למירון לברוח מהם. איתן גולד (רודי סעדה) (עונה 1 משני) – העוזר של סיימון. אידיוט גמור, הפנט את ליעם בפרקי הסיום של העונה הראשונה על ידי תליון גלגמש.

גאליס עונה 1 פרק 6 לצפייה ישירה

בסיום עונה 6 היוצרים הודיעו כי הסדרה תשוב לעונה שביעית ואחרונה, אשר עלתה לשידור ב-30 במאי2016. הסיפור של גאליס עונה 1 הוא שיש מחנה קיץ ששמו גאליס. יש שם כל שנה תחרות בין שני צוותים ובסוף יש פרס. השנה לצוות אולימפוס הצטרפו 3 חניכים שהגיעו מבית אומנה – יונתן דני וליעם. מהלי המחנה הם ארי ועמליה ויש לעמליה בת ששמה נינה שגם היא חניכה במחנה. סיימון – אביה של עמליה דחף את ארי מצוק וארי אבד את הזיכרון.

העונה השביעית נפתחת בסיפור הרקע של דוד והפיכתו למיועד האפל. שנתיים לפני אירועי ההווה, כאשר יונתן עוד היה קפוא בגאליסיה, העולם היה זקוק למיועד. דוד אשר היה נכה ברגלו ובעקבות זאת צלע, סבל מדחייה חברתית, מחרמות, מהעלבות ומחיקויים שבאו מבני כיתתו. דוד פגש לפתע את זרדה, שליטת גאליסיה לשעבר, שאיבדה אותה לאחר שיונתן הפעיל את יהלום גאליסיה ושאב ממנה את כל כוחה. בתום מפגשם, זרדה ריפאה את דוד מנכותו באמצעות מניפתה, והעניקה לו את כוח הייעוד. השניים יחד עם ארמונד (סגנו של ספקטור ואחיו הבכור של דוד), רקמו תוכנית שמטרתה לכסות את הארץ בכיפת זכוכית, וזאת כדי שיוכלו לבקש תשלום על אוויר לנשימה.

גאליס עונה 1 פרק 32

בעונה השישית הייתה מדריכה אך לאחר שגנבה כסף היא פוטרה. ליעם נפרד ממנה אך בעונה השביעית הוא חזר אליה לאחר שגילה את האמת. בסוף העונה השביעית, ארי הציע לה את ההדרכה בחזרה. הסדרה היא ספין אוף לסדרת הטלוויזיה “החולמים”. העלילה עוסקת במחנה קיץ ששמו “גאליס” בו מתרחשו ההרפתקאות של חניכי המחנה. הסדרה זכתה להצלחה רבה בקרב ילדים ובני נוער ישראליים.

יוהאן (נבו קמחי) (עונה 1 משני) – מנהיג שומרי הסוד. מנסה למנוע מסיימון למצוא את “לוחות הגורל” ולבסוף נותן ליונתן ללכת הישר ללוחות הגורל. נטלי רואס (שני אטיאס (עונה 2-3) חניכה רעה במחנה בת משפחת פשע ליאם ואחיו גנבו מהאחים שלה אך בסוף ירדו לגאליסיה זרדה הקפיאה אותם ואת האחים שלה. עמליה בראון/מיטרני (הדס קלדרון) (עונה 1 משנית) – אימה של נינה, ביתו של סיימון, בת זוגו של ארי ואימו החורגת של יונתן. לאחר העונה הראשונה טיפלה בסיימון ולא חזרה לגאליס. גילי אנג’ל (מיטל מיכאלי) (עונות 4–5 ראשית, אורחת בעונה 7) – חברה בצוות טורינו.

פרקים

כל הגלגולים חיפשו את לוחות הגורל, גאליסיה, ומעיין הנשמות. יונתן היחיד שמצא אותם וגילה על ספר הבריאה. המיועד שיציל את העולם מפני המיועד האפל וישמיד את ספר הבריאה. פרק חדש של גאליס עונה 5 לצפייה ישירה סדרת המתח וההרפתקאות המשודרת בערוץ הילדים ובמרכז עלילת גאליס עונה 5 פרק 23 לצפייה ישירה עומד מחנה ק… מתעניינים בתכנים הקשורים לגאליס פרקים מלאים לצפייה ישירה ערוץ הילדים?

דנה שוורץ (יונית טובי) (עונות 4–5 משנית) – הייתה חברה ב”צוות טורינו” עד שנפגעה בתאונת דרכים בה היו מעורבים אודי וארז. הגביש (זכוכית סמרקנד) – הגביש מראה למיועד את האזור שבו נמצא ספר הבריאה-בים. נוצת המיועד – הכלי היחיד בעזרתו המיועד יכול לכתוב בספר הבריאה. מעיין הנשמות – מעיין פלאי שמימיו יכולים להעיר את המתים.

גאליס

דוד הביא את רות מהעבר להווה וחטף אותה. דני הבינה לבסוף שדוד המיועד האפל, לאחר שרצה לרצוח אותה כי היא סירבה להיות בת זוגו. דני מוציאה את יונתן מהבור, מנשקת אותו, ושבה להיות בת הזוג של יונתן. דני אמרה ליונתן ולרות לחזור לעבר כדי להשלים את פגישת ההיכרות בינה לבין ארי והרעילה את דוד. ניקה ומורטון, שהשתחרר מהכלא בשבט וסלח לניקה על שהפלילה אותו, הרגו את ארמונד שירה במכונת הזמן.

לאחר מכן עזבה את הקמפיין כי הבינה שהיא אוהבת את דורי. נהיית בת זוגו לאחר שהוא חשב שרונה מאוהבת באדם. איימה על רונה שלא תתקרב לדורי או שהיא תדאג שיעיפו אותו מהמחנה. עזרה לסיימון אך בסוף העונה השתנתה, גילתה לכולם על שקריה ונפרדה מדורי. בעונה השנייה היא בצוות אכילס ומנהלת בלוג אהבה.

גאליס עונה 1

צולמה על ידי שרון עם חזייה והתמונה הופצה בפני כל חניכי המחנה, רונה הייתה בטוחה שזה דורי אך לבסוף גילתה שזה שרון וטמנה לה פח יחד עם ליעם, דורי,הוגו ויולי. בסדרת הטלוויזיה גאליס, בקיץ הראשון “צוות אולימפוס” התחרה נגד “צוות הרקולס”, שלא הוצגו בו שחקנים. בקיץ השני הצטרפו חניכים ל”צוות אולימפוס” והוא נחלק לשני צוותים, “צוות אכילס” (חולצות אפורות) בהנהגתו של אלכס, ו”צוות אתנה” (חולצות כחולות) בהנהגתה של נינה. בקיץ השלישי לאחר שעזבו רוב החניכים, “צוות אולימפוס” (חולצות כחולות) חוזר, ולמחנה הצטרף “צוות טורינו” (חולצות אדומות) שהמחנה הקודם שלהם נסגר בגלל תאונה. בשל ריבים בהמשך הקיץ השלישי, מיקה החליטה לערבב את הצוותים טורינו ואולימפוס וכעת שמותיהם הם צוות 1 (חולצות אדומות) וצוות 2 (חולצות כחולות). בקיץ הרביעי והאחרון “צוות אולימפוס” המקורי מתאחד (חולצות כחולות) והם מתמודדים נגד מחנה עתידים (חולצות אדומות).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן