סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בת השוטר פרק 28

בת השוטר פרק 28

דנה וחני עוזבות הכל ויוצאות לדרך, בל מתחילה להיפתח לאדם. חני ודנה ממשיכות לחקור , בעוד הצדיקים מתכוננים למשימה האחרונה ואילו אליהו גורמים לתאונה מצערת בבית הספר. דנה חסרת הכרה, חני מבקשת להתחיל לעבוד בקונדיטוריה, אליהו ובל מתקרבים. דנה מוזמנת לחתונה של חני ודניאל בבני ברק, אבל משהו מוזר קורה. חני מבקשת מלאה לעזור לרב, אדם מאושר לחזור לביים, אבל דנה עדיין לא יכולה לשבת בשקט.. דנה ואיתי מבינים שנפלו למלכודת מטורפת, חני מבינה שדבורי בגדה בה כל הזמן ואליהו צריך להתמודד עם עולם חילוני אכזרי.

חני רבינוביץ’ (מור סרוסי) – הבת של הרב ואחותה של דבורי, מאוהבת בדניאל, ומשודכת על ידי הרב רבינוביץ אביה לדוד ״העילוי״ של הישיבה. נהפכת לבת זוגו של דניאל בסוף העונה. אליהו לרר/עמית רבינוביץ’ (מנור חקק) – הבן של הרבנית.

חיפוש

נבחרת לתפקיד ראשי בהצגה לאחר עזיבתה של דנה. מתאהבת באליהו ומתפתח בניהם משהו. אדם אוחיון (רועי רביב) – חבר של איתי ודנה בשלישייה. אחרי הרצח הופך להיות הבמאי של ההצגה במגמה.

  • אדם מסכן את עצמו עבור החקירה אבל ההצגה חייבת להימשך ואליהו מתחיל להיגרר אחרי בל.
  • הפרק הראשון של הסדרה הישראלית שודר בערוץ 2 על ידי קשת ב-30 באוקטובר 2017.
  • כעבור זמן מה נהיית בת זוגו של איתי, חבר ילדותה.
  • אדם אוחיון (רועי רביב) – חבר של איתי ודנה בשלישייה.

איתי מתחיל לחשוד שהיא לא באמת טסה למחנה.

שף מתחלף פרק 4

נהפך לבן זוגה של חני בסוף העונה. דויד-ישרואל לייבה (יואב רוזנברג) – תלמיד עילוי שלומד בישיבה. גע לפני שאלכס זילברג המהממת מתחילה תפקיד חדש ב’בת השוטר 2′, היא חייבת להבין מה באמת קרה שם בעונה ראשונה. ספיישל מאחרי הקלעים עם כל שחקני הסדרה האהובים. מעבר להיותה סדרת מתח, בת השוטר היא הסדרה הראשונה בארץ שמביאה את העולם החרדי לבני הנוער בישראל.

בתוכנית נאספים מספר מתמודדים, שנבחרו על ידי הפקת התוכנית, ומוכנסים למרחב מגורים מרווח ומפואר, המכונה “בית האח הגדול”. בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים המתמודדים בכל רגע, והתוכנית מאפשרת צפייה בהם בשידור חי (באינטרנט או בערוץ טלוויזיה ייעודי) או כתוכנית סיכום כל כמה ימים. המתמודדים שוהים ב”בית האח הגדול” למשך פרק זמן מוגדר המשתנה מעונה לעונה, ובמהלכו עליהם למלא משימות שמטילה עליהם הפקת התוכנית. במהלך התוכנית, מודחים דיירי הבית (על פי רוב מתקיימת הדחה אחת לשבוע) עד לתוכנית הגמר, בה לוקחים חלק חמשת הדיירים האחרונים שנשארו בבית.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 34 לצפייה ישירה

באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . דנה וחני מסתכנות בדרך לדניאל, ואדם חושב על רעיון חדש. כולם מגיעים לנשף המסכות השנתי, כולל דנה שלא מודעת לסכנה המרחפת מעל ראשה. איתי מאוכזב מדנה, דנה וחני על על סף ייאוש אבל אז מתרחשת פריצה משמעותית בחקירה.

חני ודבורי ממשיכות לנסות לשכנע את הרב לספר את האמת, דויד מעיד על מה שראה המאפיה ויפתח מבין שדנה יודעת יותר מידי. איתי ודנה מבינים משהו גדול, דויד מוצא דרך להפיל את דניאל ואליהו צריך להתרגל לחיים חדשים. דבורי ממשיכה לחבל בשידוך של חני וחני מתחננת בפני הרב שיספר מה הוא יודע. חני מתעמתת עם דנה על כל הצרות שנפלו על הבית.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 30

בסיום הגמר, מוכרז הדייר האחרון שנותר בבית כמנצח וזוכה בפרס. בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים המתמודדים בכל רגע, והתוכנית מאפשרת צפייה בהם בשידור חי. חתונה ממבט ראשון היא תוכנית מציאות ישראלית, המבוססת על פורמט דני מצליח, שבה שני אנשים זרים, נפגשים לראשונה בחתונה שלהם. הפרק הראשון של הסדרה הישראלית שודר בערוץ 2 על ידי קשת ב-30 באוקטובר 2017. לאחר פיצול הערוץ, הסדרה משודרת בקשת 12.

דנה המומה שאיתי הצליח להגיע עד לבית הרב. איתי מבין לראשונה שהעבריינים בעקבותיו. וחני בטוחה שהרב יסכים לשידוך עם דניאל. דניאל מגיע לסטודיו כדי לספר לחני על חשדותיו. שחר מאוכזבת מהתנהגותו של איתי באודישן. דויד מתחיל לפעול כדי לכבוש את חני.

הכוכב הבא 2022 פרק 6

איתי בן חיים (רועי רשף) – תלמיד במגמת תיאטרון, חבר השלישייה עם דנה ואדם. היה חבר של שחר אך התאהב בדנה והיא בו והם הפכו לזוג. שחר אלוש/פייגי (עומר נודלמן) – חברה של איתי לשעבר.

הכול משתנה בבת אחת כשדנה, בת השוטר, מבינה שמאחורי הרצח לו הייתה עדה, מסתתר הרבה יותר, ואף אחד מהסובבים אותה, הוא לא מי שהיא חשבה. הסדרה מגוללת את סיפורה של דנה, תלמידת תיכון חילוני ברמת גן, שהייתה עדה לרצח. ומי שמר נגיעה לאורך כל הצילומים? בואו לגלות איך יוצרים סדרה כמו ‘בת השוטר’. דנה ואליהו מבינים שרק הם יוכלו לעזור לאיתי, אליהו מתלבט בין אמו לחבריו עד לרגע האחרון וההצגה חייבת להימשך, למרות הכל.

פאודה 2022 עונה 4 פרק 4 לצפייה ישירה

דנה מאוכזבת מיחסו של רונן אליה. הרבנית מנסה לשכנע את אליהו להתחרט. איתי ודנה ממשיכים לחקור את עניין המטבעות, סודו של אליהו כמעט ונחשף ודבורי המומה לגלות מה חני מתכננת. אליהו מבין שבהצגה הוא יאלץ לגעת בשחר וזה מלחיץ אותו מאד. חני ממבינה שעליה להרוס את השידוך שלה ושל דויד, כדי לחזור לדניאל ודנה עושה מעשה מסוכן כדי לעזור לאליהו לגייס כסף.

חני פגועה מדניאל ומתלבטת האם להתחיל להפגש עם דויד. רונן מחפש קצה חוט בקשר למטבעות ואילו אליהו צריך להתגבר על היותו “שומר נגיעה”. שחר מנסה למצוא את אליהו, שעשה אודישן מוצלח ונעלם.

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 27

איתי מגיע לראשונה לבני ברק ומסכן את דנה. דנה יוצאת לראשונה מהבית ונקלעת לסכנת חיים. דויד השפיץ של הישיבה, מחפש דרך להתקרב לחני על מנת לזכות בייחוס של משפחת רבינוביץ’. החיים בבית הרב מעיקים על דנה והיא מנסה להתקרב לאליהו. איתי ממשיך לחשוד שהיא לא באמת בחו”ל. שחר חושקת בתפקיד של דנה בהצגה וחני ממשיכה בחיזוריה אחרי עובד המאפיה, דניאל.

ב-10 במרץ 2019, עלתה לשידור העונה השנייה בקשת 12. ב-22 בפברואר 2020 עלתה לשידור העונה השלישית, וב-13 ביולי 2021 עלתה לשידור העונה הרביעית. האח הגדול עונה 12 פרק 34 לצפייה ישירה, האח הגדול … מאסטר שף עונה 10 פרק 17 לצפייה ישירה, מאסטר שף עונה … הסדרה בת השוטר עונה 2 פרק 9 מגוללת את סיפורה של דנה, תלמידת תיכון חילוני ברמת גן, שהייתה עדה לרצח. המשטרה מחליטה להעביר את דנה לתוכנית להגנת עדים שבמסגרתה היא עוברת לבית חרדי בבני ברק.

הכוכב הבא עונה 9 פרק 6

אדם מסכן את עצמו עבור החקירה אבל ההצגה חייבת להימשך ואליהו מתחיל להיגרר אחרי בל. דנה נסערת אחרי הנשיקה עם שלומי, חני מגייסת של דבורי לעזור בחקירה. איתי וחני דואגים לדנה בעוד אליהו קרוע בין שחר לבל. השלישיה מארגנת מסיבה בבית של איתי, חני מתחילה לעבוד בקונדיטוריה ומגלה פרט חדש ומפתיע. איתי עובר לגור אצל דנה, אבל דנה לא יכולה להרפות מהחקירה ואליהו מתחיל להכיר את בל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן