סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בת השוטר סדרות טי וי

בת השוטר סדרות טי וי

סדרות לצפייה ישירה ולהורדה עם תרגום מובנה בעברית. מאות סדרות ישראליות ומחו”ל, עשרות אלפי פרקים עם תרגום מובנה בעברית! … (סדרות טי וי) [100% עובד] affilosophy.com. בת השוטר עונה 2 פרק 14 היא סדרת מתח לנוער שנוצרה על ידי ליעד שהם ודנה שץ עם מיכל קופר קרן. הסדרה מספרת על דנה (ליאנה עיון), תלמידת תיכון ברמת גן שהייתה עדה לרצח …

האדמו”ר חיים צדיקוב (שמוליק כהן) (עונה 2) – מנהיג כת ‘הצדיקים’. אבא של שלומי ורצח את עמית וניסה לרצוח את דנה. גל איינשטיין (תומר טליאס) (עונה 1) – בנו של ליאור איינשטיין, נמצא בריב עם אביו מהסיבה שאבא שלו ניסה לשחד את שופט התחרות בה גל השתתף. נעמי (רוני מרון קליין) (עונה 2) – הכלה החדשה של דניאל. יוסף בלפור/מיכה רבינוביץ’ (רותם קינן) – מנהל בית ספר התיכון בו לומדת דנה. משתפת עם ליאור לאחר שהוא מאיים לפגוע באחיה.

הטעויות המוצלחות שלי | פרק 5 – ירדנה ארזי

הם יכולים לפתוח בקריירות חדשות, והוא יכול להסתכל על עצמו בטלוויזיה משחק עם הכלבים שלו תופסת בסלון של הבית. בתוך כך, מקדמת שרת המשפטים איילת שקד חקיקה שעוסקת בשמירת זכויות יוצרים באינטרנט. “סדרות” הוא כנראה אתר התוכן הפיראטי הפופולרי ביותר בישראל — הוא מציג סדרות זרות רבות וכן סדרות ישראליות ששודרו בפלטפורמות השונות. גופי התוכן, לרבות HOT ו–yes, טענו בשנים האחרונות כי אתרים פיראטיים כאלה גורמים להם נזק אדיר ופוגעים בהכנסותיהם, משום שלולא אתרי התוכן הפיראטי היו יותר אנשים מצטרפים כמנויים לשירותיהם. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה!

כולם מתחילים לחפש אותו, ולאחר חיפושים רבים הצדדים מבטלים את החתונה. במקביל, ברמת גן, אדם מביים וכותב הצגה חדשה “הברווזון המכוער”, אך בגרסת סיפור חייו של אליהו. חני ודנה מחפשות את דניאל במשך העונה. אליהו לא רוצה שיביימו עליו את ההצגה ופורש ממנה לאחר שבל מייעצת לו לפרוש. דנה מתחילה מערכת יחסים מורכבת עם פושע מחברי כת הצדיקים, שלומי, ומרגישה בסתר ליבה שהיא בעצם בוגדת באיתי.

אינדקס סיקורים >> בת השוטר – עונה 1

לפי הבקשה, בן עמי מפעיל “אתרי אינטרנט מפרי זכויות יוצרים על ידי עידוד, שידור, וסיוע תוך העמדה לרשות שציבור של קבצים המפרים זכויות התובעות”. עוד נטען כי הנתבע גם הרוויח ממכירת שטחי פרסום באתרי האינטרנט. זיר”ה דרשו צו המורה להוריד מהאוויר את האתרים המפרים זכויות יוצרים, באמצעות חסימה אצל ספקיות האינטרנט, פיצוי של 100 אלף שקל, וכן לחייב את הנתבע להציג את כל הכנסותיו מהפעלת האתר. נגד בן עמי הוגשו תביעות נוספות לפיצויים, שיידונו בהמשך. בנוסף, בית המשפט הורה להעביר ליועץ המשפטי לממשלה העתקים מההחלטה, וכן לפנות לרשות המסים כדי שתבדוק אם בן עמי הצהיר על הכנסותיו מהאתר.

השירות מיועד לשימוש פרטי וביתי בלבד. שימוש פומבי או מסחרי הינו אסור, ועלול להוות הפרה של זכויות צדדים שלישיים על כל המשתמע מכך. כל הזכויות שמורות © לאתר TVNetil.net. האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים.

בוגד: סדרה חדשה עם ליאור אשכנזי, עוז זהבי וניב סולטן – כל הפרטים!

לנוחיותכם הלינקים בסיקור זה מחולקים לשתי גרסאות איכות, חלק 1 – איכות 720P חלק 2 – איכות HDTV דנה בת ה-17 (ליאנה עיון), נערה פרועה ובתם ש. חשיפת הפן האנושי, החולשות והפחדים שמסתתרים מאחורי החלוק הלבן. צוריה, זמרת צעירה ויפהפייה, מעורבת בחייה של משפחת בוראן השורשית של בורסה כאשתו של הבן הבכור פרוק וכל סודות המשפחה מתחילים לגלות. גולסטאר זוהי תוכנית דוקו-ריאליטי ישראלית שמשודרת בהוט.

רונן (אשכנזי) איינשטיין (עוז זהבי) (עונה 1) – המורה של מגמת תיאטרון. שינה את שם משפחתו כדי שלא יהיה עליו שם רע. חוזר להיות בקשר עם ליאור אחרי 15 שנה. מציל את אליהו בסוף העונה בעיקר היו בטוחים שרונן, הוא הרוצח אך הוא לא. העונה מתחילה ביום חתונתם של חני ודניאל, אך לפתע דנה מבחינה שדניאל נעלם.

בת השוטר לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

בהמשך החודש תעלה לאוויר סדרת דרמת נוער חדשה ומדוברת במיוחד – “בת השוטר”, בכיכובם של ליאנה עיון, עומר נודלמן, עוז זהבי ונוספים. במסגרת ההליכים המשפטיים נגד בן עמי, הגישו התובעים בקשה לפי פקודת ביזיון בית המשפט וכן צו עיקול נגד בן עמי. בנובמבר ניסתה משטרת דימונה לאתר את בן עמי ולהביאו לדיון, ללא הצלחה.

ביום ראשון הגיע בן עמי לבית המשפט ואז ניתן הצו לסגירת האתר. ערוץ קידס של יס יעלה לקראת סוף 2020 או תחילת 2021, את הסדרה החדשה “בת השוטר” שיצרו ליעד שהם ודנה שץ בראון על פי ספרו של שהם “סוף המשחק”. את התסריט כתבו דנה שץ בראון ומיכל קופר קרן. סדרת נוער יומית חדשה בשם “בת השוטר” תעלה בקרוב בערוץ Kids של Yes ומציגה סוללה נכבדת של שחקנים כגון עוז זהבי, ליאור אשכנזי, נטע גרטי ועוד. הסדרה בת השוטר משודרת משנת 2020 בערוץ טין ניק של ניקלודיאון בחסות חברת התקשורת יס. למטה ריכזנו קישורים לפרקים מלאים מהסדרה בת …

PPS: סדרה חדשה בכיכובו של יהונתן מרגי – כל הפרטים!

בת השוטר עונה 2 פרק 5 היא סדרת מתח לנוער שנוצרה על ידי ליעד שהם ודנה שץ עם מיכל קופר קרן. פאודה עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה, פאודה עונה 4 פרק 1 להורדה, פאודה עונה 4 פרק 1 שידור חי, בת השוטר עונה 4 פרק 1 שידור ישיר, פאודה עונה 4 פרק 1 המלא לצפייה … סדרות טי וי לינק שעובד (sdarot-tv-link.org) הוא אתר תוכן שמטרתו לספק מקורות וקישורים עדכניים לאתר סדרות טי וי .

ב-3 ביוני 2020 פורסם שגם עוז זהבי לוהק לסדרה, וב-4 ביוני 2020 פורסם שהשחקן ליאור אשכנזי לוהק לסדרה ויביים חלק מפרקי הסדרה. יפתח חלוץ (ליאור אשכנזי) (עונה 1) – שוטר. חוקר ביחד עם אמירה על תיק הרצח של אדמונד ורוצה למצוא את רונן. בהמשך מתברר שהוא עצמו קשור לרצח יותר מרונן. בסוף העונה הרבנית מרעילה אותו והוא נשלח לבית חולים אך לא ידוע מה קרה לו אחר כך.

Sdarot Dev – דומיין חדש לאתר סדרות טי וי

ב־19 באפריל 2021 פורסם כי הסדרה צפויה להתחדש לעונה שנייה שעתידה לעלות בשנת 2022. ב-22 בדצמבר 2020 נחשף בראיון של רום פלד ל”פרוגי” כי בעונה הראשונה לסדרה היה מתוכנן רומן להט”בי בין שניים מהדמויות המרכזיות בסדרה. ליאור איינשטיין (מתי אטלס) (עונה 1) – אבא של גל ואחיו הגדול של רונן. עוזר לרונן להשתחרר מהכלא ומנסה להרוג את דנה. עמית ארגמן (לירון לבו) – בעלה של אמירה ואביה של דנה. נרצח כשנה לפני התרחשיות בסדרה ומתגלה שהאדמור רצח אותו.

אביבה בן חיים (ליאת פישמן לני) (עונה 2) – אמו של איתי. לאה פרומן (מאיה מדג’ר) (עונה 1) – מנהלת חנות בגדים. בזכותה הרב שוחרר מהכלא לאחר שהעידה כי עזר לה לטפל בבנה החולה במחלת נפש. דבורי רבינוביץ’ (הילה הרוש) – הבת של הרב ואחותה של חני. מאוהבת בדוד ורוצה להתארס איתו, ומנסה להרוס את השידוך בין דוד לחני. לאחר מכן היא מגלה את אישיותו האמיתית של דוד ושאין תלמוד תורה בלי דרך ארץ.

ספיידרז עונה 3 פרק 1 לצפייה ישירה

הסדרה מגוללת את סיפורה של דנה, תלמידת תיכון חילוני ברמת גן, שהייתה עדה לרצח. המשטרה מחליטה להעביר את דנה לתוכנית להגנת עדים שבמסגרתה היא עוברת לבית חרדי בבני ברק. הסדרה עוסקת בהבדלים בין ערים כל כך קרובות אך כל כך שונות כמו רמת גן ובני ברק וכמו כן על הבדלים בין חילונים לחרדים. NEXT TV (נקסט טי וי) מיזם טלוויזיה חדשני התפור בדיוק למידות שלך. בפאודה עונה 3 העונה מתרחשת בגדת רצועת עזה ועוסקת בכך ששתי ישראלים נחטפו לעזה והצוות של דורון בפאודה מנסה להחזירם מעזה.

ופעיל בארגון המדינה האסלאמית ( דעא”ש) שרוצה לנקום את מות אביו, ומאז שהגיע כל העניינים בעונה מסתבכים והמאבקים נהיים אישיים יותר. אם מייקל ביי שב לביים סרט אקשן טוב שכמעט אף אחד לא טורח לצפות בו, האם הסרט באמת טוב? זו לא רק פראפרזה על התהייה הפילוסופית על העץ שנופל ביער, אלא שאלה כנה בהתחשב באירועי השנה. באפריל האחרון עלה לאקרנים “אמבולנס”, המשיב את הבמאי האמריקאי אל בתי הקולנוע אחרי הרפתקה בנטפליקס ושמה “מחתרת השישה”. הקהל נותר אדיש והסרט נחל כישלון קופתי עם הכנסות של כ–50 מיליון דולר בעולם, מעט יותר מתקציב ההפקה. סרטיו של ביי בדרך כלל מכניסים מאות מיליוני דולרים.

קישור לפאודה עונה 2 לצפייה ישירה

בסוף העונה האדמו”ר נעצר וכך גם בנו שלומי, בל מקבלת את תפקיד הברווזון במקום אליהו (לאחר שהתפייסה עם אדם), וחני ודניאל מתחתנים. בסוף העונה דנה מגלה שהאדמו”ר רצח את אביה עמית. לפי צו בית המשפט, ספקיות האינטרנט קיבלו הוראה למנוע את הגישה לכל כתובות האתר. ההוראה היא “חסימה מוחלטת”, ולכן, בהתאם לבקשת התובעים, אם יעלו לרשת כתובות חדשות של אתר “סדרות”, ספקיות האינטרנט יחויבו לחסום גם אותן. ההצטרפות הינה ללא התחייבות ובכפוף לתנאי השימוש בשירות. ההצטרפות הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד (לא כרטיס חיוב).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן