סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בריכת דגים לגינה

בריכת דגים לגינה

מומלץ להגיע אל האסיפה עם תכנית כללית, רצוי בצורת סקיצה, שתאפשר למשתתפים להבין היכן תמוקם הבריכה, באיזה גודל תהיה ואלו אלמנטים יהיו כלולים בה. בנוסף, חשוב לאסוף די מידע כדי שניתן יהיה לספק סדר גודל לעלויות הכרוכות בהקמת הבריכה ואחזקה שוטפת שלה. בריכת נוי ודגים מתקיימת כמערכת אקולוגית המתחזקת את עצמה ודורשת מעט מאוד טיפול. מחיר בריכת נוי מבטון בגודל של עד 250 ליטרים תעלה בין 4,000- 8,000 ש”ח ובריכה מבוטנת בגודל של 1,000 ליטרים תעלה כ- 9, ,000 ש”ח.

תפקידו הוא לוודא שהעבודות מתנהלות ביעילות מרבית, ולמנוע אי עמידה בהתחייבויות מכל בחינה שהיא. לדוגמא, פעמים רבות ינסו העוסקים במלאכה לזרז את העבודות על חשבון איכותן, או לבחור בחומרי גלם פחותים בטיבם מאלו שסוכמו מראש. יתר על כן, זהו פרויקט המערב שורה ארוכה של בעלי מקצוע אשר עבודתם מתבצעת הן בשלבים והן במקביל, דבר היוצר לעיתים אי הבנות וחיכוכים, התארכות הזמנים ואף פגיעה בתוצאות. עוד חשוב לסגור מראש את העמלות שיקבל המתווך עבור עבודתו, כאשר המחירים הנהוגים הם חודש שכירות משני הצדדים בהשכרת נכסים, או 2% מגובה עסקאות מכירה. לכאורה, רכישת דירה מקבלן בטוחה יותר, אך ראוי לזכור שבשנים האחרונות התגלו מקרים רבים של חריגות ואי עמידה במפרטים. לכן, מומלץ לפנות אל חברת בדק בית כאשר נמסר המפתח לדירה, ולפני שנכנסים אליה, מפני שניתן לבצע את הבדיקה ביתר קלות בעודה ריקה מרהיטים.

בריכות נוי לגינה

אם אינכם בעלי ידע הולם בתחום, רצוי לפנות אל אנשי מקצוע אשר יסיירו במקום המיועד, ייקחו מידות, יבנו את הבריכה, יעצבו אותה על פי הטעם וההעדפה שלכם, יתקינו בה את כל הציוד הנדרש ואף יספקו לכם דגים. אנשים אלו גם ידריכו אתכם כיצד לתחזק את הבריכה על הדגה שבה באופן שוטף. מבנה פלסטיק (אגנית) שחופרים עבורו בור, מכניסים אותו ולאחר מכן מחברים אותו למערכות מים וסינון. אם תשאלו אותנו, זה הפתרון הטוב והזול ביותר ללקוח הממוצע מכיוון שמדובר בבריכה עמידה שמתאימה לכל כיס. החיסרון העיקרי שלה הוא שאי אפשר לשחק עם הגודל והמראה שלה יותר מדי. צריך לזכור שאין ממש דרך לטשטש את המראה התעשייתי של בריכה קנויה.

זאת במטרה למצוא את הצעת המחיר האופטימלית והמשתלמת ביותר עבור בריכת דגים לגינה מכל ההיבטים. חשוב לבדוק מספר גורמים לפני שמחליטים לרכוש בריכת דגים לגינה. קונים אותן מוכנות ורק צריך להטמין אותן באדמה או במקום שבו תרצו את הבריכה. היתרון של בריכות אלו הוא שאתם מקבלים פתרון מוכן האטום למים.

משאבות

החיסרון העיקרי שלה הוא במראה התעשייתי שלה ובעבודה כי לא ניתן לשחק עם מידות הבריכה. ככל שיש לכם בריכה גדולה ועמוקה יותר, כך תוכלו להכניס לתוכה יותר דגים. רבים עשויים לחשוב שהקמת בריכת נוי עם דגים הא דבר יקר ומסובך ופשוט מוותרים מראש. האמת שזה זה אפשרי, ואם יש לכם קצת זמן פנוי ורצון ללמוד תוכלו אפילו לבנות בעצמכם בריכת נוי בחצר. השוק מציע לכם אינספור אפשרויות – מפלים עשויים נירוסטה, מפלים מ-PVC, מפלים מפלסטיק קשיח ועוד ועוד.

על כן, בעזרת בעלי המקצוע ניתן להכניס אל הבית מוצרים יפהפיים ומרהיבים שישדרגו את מראהו, אך לשם כך יש לפנות כמובן אל אנשים מנוסים, רציניים ומיומנים. על מנת לעמוד במטרות חשובות אלו יש להעסיק יועץ בטיחות באופן קבוע כחלק אינטגראלי בארגון, או להשכיר את שירותיו בעת הצורך. כיום עדיין פועלים בארצנו מספר גדול של אנשים המציגים את עצמם בתור מתווכים אך למעשה אינם מחזיקים ברישיון.

בריכות נוי ומפלים מוכנים לגינה

הישארותם במים עלולה לגרום למניעת חמצן שדרוש לדגים, בנוסף לנזקים העלולים להיגרם מריקבון של ומהישארות בקרקעית, שם הם מהווים קרקע פורייה להתפתחות בקטריות, אמוניה וטפילים שונים. אם רוצים לשאוב את המים מהבריכה ולהחליפם, מה שמחייב את העברת הדגים לבריכה (מתנפחת) חלופית, חשוב להקפיד על הוספת חומר מסנן כלור, כדי שהכלור ושאריות מתכתיות לא יזיקו לדגים כשתחזירו אותם למים. בריכה חפורה לתוכה יוצקים בטון ולאחר מכן אוטמים בחומרים שונים. כאן כבר מדובר בליגה לגמרי אחרת של בריכות נוי, שנחשבות עמידות מאוד וגם מותאמת לגודל ולוויז’ן הספציפי של הלקוח. כחלק מהבריכה, אנו משלבים גם דגי נוי הניזונים מחרקים ומעופפים הנמצאים בגינה, כך שבנוסף ליופיה-בריכת הדגים הופכת למדביר האורגני הבולט בגינת הנוי. דגי נוי הגדלים במרחב טיבעי וניזונים מאוכל טרי, בריאים יותר והצבעים שלהם בולטים יותר.

לאחר מכן, המשיכו ללוות את העבודות ושימו לב להתקנה מושלמת, ללא מרווחים בין הלוחות ותוך השארה מרווח של כשמונה מילימטרים מהקיר. יחד עם זאת, באזורים גדולים במיוחד כמו הסלון רצוי להשאיר מרווח עוד יותר גדול מהקיר, וזאת בשל נטייתם של פרקטים להתרחב ולהתכווץ. בנוסף, רצוי מאוד לגלוש בכמה אתרים של זגגים מקצועיים ולהתרשם מתיק העבודות שלהם. אמנם לא כל הפרויקטים מוצגים באתר אך בכל זאת תוכלו להתרשם אם הסגנון מתאים לכם. לכל הסוגיות האלו נותן מענה מנהל פרוייקטים מטעמכם, אשר מייצג אתכם מול הגורמים המקצועיים ועובד בשיתוך פעולה מול האדריכל.

גננים מומלצים להקמת בריכות נוי לגינה

לכן, חשוב לפנות אל חברה המתמחה בכך כאשר בחירה מושכלת מחייבת סקר שוק יסודי. כנסו אל אתר החברה, היווכחו מה היא מציעה, בדקו את סוגי בריכות שבנתה, קראו חוות דעת של לקוחות, ולמדו על הציוד הנדרש, מחירים וכל נתון אחר שנותן אינדיקציה למקצועיות. חברה מקצועית תתקין בבריכה פילטר ביולוגי מותאם, כולל מערכת UV בתוך הפילטר או במידת הצורך חיצוני. כמו כן, היא תביא לבריכה ולסביבתה סלעי חיפוי דקורטיביים, יריעת PVC, תוספת של צנרת הזנה והחזרת מים מהפילטר, וכן משאבת מים איכותית להזנתו. מפל מים לגינה מעוצב לגינה דמוי אבן טבעית במידות גובה 39.5 ס”מ, רוחב 30, עומק 35 ס”מ המפל מגיע עם משאבת מים איכותית ותאורת מים במתח נמוך כולל שנאי ומחברים. מפל מים לגינה מעוצב לגינה קלאסי קומות במידות גובה 105 ס”מ, רוחב 90 , עומק 90 המפל מגיע עם משאבת מים איכותית כולל שנאי ומחברים.

בעבר היו בריכות נוי בעיקר במקומות כגון מלונות, מסעדות, מגדלי משרדים מפוארים וכד’. בהמשך החלו גם בעלי בתים פרטיים להתקין בריכות נוי בחצר. בעת האחרונה יותר ויותר בעלי דירות ודיירים בבתים משותפים בוחרים לשלב בריכת נוי בגינת הבניין או בלובי. בריכת דגים לגינה היא פתרון עיצובי מדהים למי שרוצה לשדרג את הנראות החיצונית של החצר או הגינה הפרטית. פתרון טוב העשוי לחסוך באופן משמעותי בעלויות, כיוון שמדובר בבריכה עמידה במחיר יחסית נוח. לאחר מיקומה (חופרים בור במידה הנדרשת) וחיבורה למערכת המים תהנו מבריכה עמידה ואיכותית.

בריכות נוי עם יריעות P.V.C

כמו כן, בפגישת ההיכרות ודאו כי יש לכם כימיה טובה עם היועץ, שהוא מסוגל להבין את הבעיות, הרצונות והצרכים שלכם, ומנגד שאבחונו, הסבריו ועצותיו מובנים לכם ומרגישים לכם נכונים ומתאימים לביתכם. במידה שמדובר בחימום על בסיס מים הצינורות מעבירים אותם בסירקולציה מעל לשכבה מבודדת, ומכאן מתחממת הרצפה בכל החללים של המבנה. זהו פתרון יעיל, בטוח ונוח לשליטה שמשרה בדירה אווירה נעימה, אך כדי ליהנות מיתרונותיו יש לפנות רק אל בעלי מקצוע מוסמכים בתחום חימום רצפתי. String “ישנן לא מעט שיטות לחימום הבית בימי החורף, ואחת המעניינות שבהן היא חימום תת רצפתי, כלומר מערכת המבוססת על מים או חשמל שאותה מרכיבים מתחת לריצוף.

אם אתם מתכננים בריכה עם צמחי מים, כמו למשל צמחים ממשפחת הנופריים, אתם צריכים כמה שעות של שמש ביום. אך מצד שני לשמש יש חיסרון – היא מעלה את טמפרטורת המים ומעודדת התפתחות של אצות המעניקות למי הבריכה את המראה הירוק והלא כל כך מלבב. מערכת סינון יכולה לסייע להתמודד עם האצות, והעמקת המים יכולה לסייע למתן את הטמפרטורות. כמו כן הצמחים מתחרים עם האצות על החומרים המזינים שיש במים וכך יכולים למתן את התפתחות האצות. אם המים חמים מידי יש בהם פחות חמצן ויתכן שתצטרכו משאבת אוויר כמו באקווריום ביתי, אך גם מפל מים יכול לסייע להמיס אוויר במים. בריכת נוי בחצר היא בבחינת חלום עבור רבים, בריכה עם דגים או ללא, עם צמחי מים או אולי גם איזה מפל קטן עם פכפוך מים…במאמר זה נדבר על סוגי הבריכות השונות וניתן לכם טיפים להקמת בריכת נוי משלכם.

האכלת דגים

שימו לב, פנייה אל מספר מתקינים יכולה בהחלט להניב הצעות זולות יותר שגם ישמשו אתכם למיקוח, אך אל תתפשרו על אדם בלתי מקצועי ובעיקר אם אלו דלתות כניסה. התקנת דלתות מקצועית עשויה להוות חלק מהשירות שמציעה לכם החברה המשווקת, ואם אתם כבר רוכשים מוצר זה או אחר כדאי לבדוק את עלויות ההתקנה הנלוות. כאמור, מדובר בחומר בעל מספר יתרונות בולטים, כגון חוזק רב לעומת משקל נמוך, אפשרויות נוחות וגמישות מאוד לעיצוב והרכבה, ועמידות גבוהה לאורך שנים ששומרת על מראה המוצר. נכון להיום אין בנמצא מחירון אחיד, קבוע ומחייב עבור עבודות אלומיניום, כך שמן הסתם תקבלו הצעות שונות מהמומחים. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה כדאי לפנות לפחות לשלושה מקצוענים, ולהשתמש בהצעותיהם על מנת להוריד את המחיר.

כאשר הדגים מגיעים אל הגודל הרצוי, הפחיתו את ההאכלה לתזונה קלה יותר. לפני שאתם מתחילים לבנות את הבריכה שלכם, יש מספר שיקולים שיש לקחת בחשבון. ראשית, עליכם להחליט היכן אתם מעוניינים למקם את הבריכה.

דגים לבריכת נוי לגינה

בריכות כאלו מאפשרות לקבוע את הגודל והצורה המדויקת שתרצו בבריכה שלכם. לרוב מחירן זול יותר או דומה לזה של בריכות הפלסטיק הקנויות. החיסרון שלהן הוא שהן פחות עמידות בהשוואה לבריכות נוי מפלסטיק או מבטון. מכיוון שהיריעות יחסית דקות יכולים להיווצר בהן חורים או קרעים. אנו מתמחים בהקמת בריכות דגים, בריכות נוי ומפלים אקזוטיים בבית ובגינה – כל זאת בשלוב תאורה תת מימית. בריכת נוי (אגנית) תבנית מוכנה 475 ליטר אורך 128.5 ס”מ, רוחב 86 ס”מ, עומק מקסימלי 45 ס”מ.

כיסוי לבריכה חשמלי מחיר הוא מוצר מעולה לבטיחות הבריכה וננעל כאשר המפתח בידי המשתמש כדי שאם נופל אדם ניתן לעצור מיד. מערכת לסחרור המים היא המערכת שמפנה את המים מהבריכה אל מערכת הסינון והחיטוי והחזרתם אל הבריכה. כל זאת באמצעות זרימת המים התמידית, הצמחים, הדגים, האבנים ומבנה הבריכה.

הרחקת יונים ללא הדברה – כל האפשרויות

בנוסף לכך, מיקום בריכת הדגים לגינה צריך להיות במקום שרואים אותו ולא מוסתר, כי אחרת אין פואנטה. אנו מחזיקים מפלים ומזרקות המעוצבים מעץ, ודמוי אבן טבעית ובקשת רחבה של סגנונות קלאסיים, מודרניים, מפוסלים ועתיקים ועוד. רשת מתכת או פלסטיק יעשו את העבודה מצוין ויהוו תיחום יעיל. בנוסף, תיחומים אלו עשויים לשמש מקום מחבוא לדגים קטנים יותר או להגנה על ביצי דגים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן