סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בעלת החלומות שחקנים

בעלת החלומות שחקנים

אחד מהשמות המדוברים שהוזכרו שוב ושוב לקראת עליית הסדרה היא אודיה רש, המככבת בתפקיד הראשי כפותרת החלומות. רש אמנם רק בת 24 אך בעלת רזומה בהוליווד (“חוק וסדר”, “המעניק”, “צמרמורת”) ואכן נוכחותה במסך מרעננת, כאשר על אף הישגיה, היא נותרה די אנונימית במסך הישראלי. עם זאת, נותר רק לקוות שאת כישורי המשחק שלה תצליח להפגין באופן מרשים יותר בהמשך הסדרה, שכן הסצנות היחידות שהופיעה בהן עד כה טרם הוציאו ממנה רגעים מבריקים במיוחד, והאמת, לא באשמתה. לצידה, מתבלטת דווקא עומר נודלמן, שלמרות ניסיון קצר בעולם המשחק, מצליחה להחזיק תפקיד חמוד למדי עם כריזמה בלתי נשלטת. אתר קצת תרבות הוא מגזין בידור חדש הסוקר ומציג את כל אירועי הבידור והתרבות בישראל עם מידע מפורט על רכישת כרטיסים ולוח הופעות מעודכן.

  • הבת הבכורה של נירה שמיועדת לרשת את חברת המלונות של מאיר.
  • נירה ורבורג (צופית גרנט) בת זוגו לחיים של מאיר רומנו ואמא של שני ויהודה וגל שחיה בחשש שבכל רגע הכל יכול להיגמר ולא יהיה לה כלום.

החלום מביא את מאיר להתייעץ עם אמו (שושה גורן המצוינת), שידועה כרוחניקית לא קטנה; זו, מצידה, בטוחה שמשמעות החלום הנורא היא שעל מאיר להשלים עם אחיו אבי, שחי בסיני מזה שנים רבות. מאחר והיא לא מצליחה לשכנע את מאיר לנסוע לשם, היא שולחת את יהודה החביב למשימה. מפה לשם, הוא פוגש שם את נור (אודיה רש), בחורה יפהפייה שחיה בחושה.

בעלת החלומות – הכירו את הדמויות

אפשר לספור על יד אחת את הבודדים שעשו עבודה טובה, דניאל ליטמן שלוקח את התסריט הרדוד ועדיין מצליח לשכנע במובן מסוים. אודיה רש, הכוכבת הישראלית שגדלה מעבר לים, שלמרות ששולטת לחלוטין בעברית, נראה שהיא לא מרגישה מספיק נינוחה איתה. היא עדיין מספיק חיננית ויודעת לשחק כדי לכבוש את הקהל הישראלי, רק כמה חבל שאת התפקיד הגדול הראשון שלה בארץ הקודש בחרה לעשות ב”בעלת החלומות”.

ב-16 באוגוסט 2020, דווח על ליהוקו של עומר חזן. ב-20 באוגוסט 2020, דווח שדניאל ליטמן לוהק לצוות השחקנים של הסדרה. ב-30 בנובמבר 2020, דווח על ליהוקם של משה אשכנזי ועומר נודלמן. ב-2 בדצמבר 2020, דווח שהשחקנית הישראלית אודיה רש שהתפרסמה בהוליווד, לוהקה לגילום דמותה של נור; הדמות הראשית של הסדרה. ב-8 בדצמבר 2020, דווח על ליהוקו של אימרי ביטון לצוות השחקנים של הסדרה.

זהבה בן בשיר הנושא של הסדרה “בעלת החלומות”

אבי מעניק לה בית והיא מתאהבת בו בתמורה, מעריצה אותו ונשאבת לתוך העולם שלו. היא נחושה לרצות את אבי בכל מחיר, ועושה בשמו דברים שמסכנים אותה. משה אשכנזי – יצחק “צחי” טולדנו, בעלה של שני ועורך דינה של אימפריית המלונות שבבעלות משפחתה, שנישואיו לשני מתערערים בעקבות סודות שהוא חושף על שני. נאלץ להסכים איתך, יש שם כמה דברים קצת לא לילדים (דברים שאולי ילדים יחסית קטנים לא יבינו) הביאו שחקנים שמשתתפים בהצגות וכאלה, יוכלו להביא שחקנים יותר רציינים קצת.

ליאנה עיון – ליקי, נערת רחוב אבודה שיצאה בשאלה, שמתגלגלת לסיני ומגיעה למתחם של אבי אחרי שהיא בורחת משבט בדואים שהחזיקו בה. ב-24 בנובמבר 2021, פורסם כי הסדרה חודשה לעונה שנייה. שיר הנושא של הסדרה עלה ליוטיוב ב-14 ביולי 2021, בביצועה של זהבה בן. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת.

בעלת. החלומות- – שאלות להשקה!!!!!!!!

אנו דואגים לשמור בכל עת על שקיפות ואמינות בפני הגולשים שלנו ושמחים תמיד לקבל הערות או תובנות מכם. אנו מציעים שירות לקוחות בו נשמח לסייע לכם למצוא את אירועי התרבות הטובים והמומלצים ביותר בישראל ולהפנות אתכם למקומות המוסמכים כדי לקבל את המידע המקיף והאמין ביותר. הסדרה החדשה צפויה להתחיל בצילומים ממש בימים הקרובים ולעלות אולי עוד השנה בהוט. אחרי שנתיים אצל סמוכה החליט ביטון להירשם ללימודי משחק בסטודיו של יורם לוינשטיין. “כשאמרתי לאמא שלי שזה מה שהולך לקרות היא רצתה למות. היא חשבה שאני עושה את הטעות של החיים שלי ושלא יחזירו אותי אחר כך למשרד הביטחון. בסוף שנה א’ באמת ניסיתי לחזור ולא נתנו לי. הרגשתי שהרסתי לעצמי את החיים. ואז הבנתי שאני חייב לתת את כל כולי פה”. אביו, שעזב את הבית כשהיה צעיר וחזר שנים אחר כך, נפטר מאז.

צופית גרנט – נירה ורבורג-רומנו, אמם של שני, יהודה וגל, ואשתו של המיליארדר ומנהל אימפריית המלונות, מאיר רומנו, שאהבתה חסרת הגבולות לילדיה גורמת לה להסתיר סוד נורא מהעבר. סדרה יומית חדשה בדרך להוט – זוהי הסדרה “בעלת החלומות” שתעלה בעתיד הקרוב בהוט בידור ומיועדת לקהל הצעיר עם סוללה מכובדת של כוכבי נוער ידועים. דניאל ליטמן – יהודה “יודי” ורבורג, אחיה הקטן של שני ואחיה למחצה של גל. יורשה הטבעי של אימפריית מלונות היוקרה, שמסרב לקחת על עצמו את ניהול האימפריה בעקבות ייסורי מצפון על הטרגדיה המשפחתית; שמתאהב בנור.

דניאל ואמרי ראש בראש!

בדרך הביתה לסיני, מחכה לנור הפתעה שהיא לא ציפתה לה. האחות הצעירה של מאיר ואבי, חוזרת בתשובה נשואה עם שני ילדים בוגרים. אחרי שראתה איך הכסף והחברה פירקו את המשפחה שלה, בוחרת לחיות חיים רגילים בצל משפחתו של אחיה המיליונר אבל הבעל שלה לא מוותר בקלות כמוהה על מה שמגיע להם ולמרות הניסיונות שלה לברוח מעימותים, העימותים רודפים אותה מעצם מי שהיא. עומר חזן – כפיר זלמוביץ’, אחיו הקטן של לירן, שמעריץ אותו ושואף ללכת בדרכו, שגלה איתו לסיני לאחר שברחו ממשפחת האומנה בה שהו.

הסדרה “בעלת החלומות” מספרת את סיפורה של צעירה חסרת כל שמפגש גורלי בינה לבין צעיר עשיר, משנה את חיי שניהם לעד. בעקבות פרטי חלום שהוא מספר לה שחלם היא מגלה את יכולותיה כפותרת חלומות ומשם הדברים רק מסתבכים. כאשר מזימות ותככים מאיימים על חיי הזוג שהתאהב ומאלצים אותם לבחור בין המשפחות שמהן הם מגיעים לבין האהבה.

בעלת החלומותBa’alat Hahalomot

יום לאחר מכן, נחשף שאליאנה תדהר תצטרף לצוות השחקנים של הסדרה. הטלנובלה החדשה שיצרה שירה אלון וביים אריאל בנבג’י עוסקת, ניחשתם נכון, בחלומות. בפועל, הצפייה בה מותירה אותנו בעיקר מבולבלים. במרכז הסדרה עומדת משפחה בת חמש נפשות המורכבת משלושה אחים יפים במיוחד, שני (אליאנה תדהר), יהודה (דניאל ליטמן, שמקפיד לבחור סדרות עם עלילות מרושלות) וגל (עומר נודלמן), אמם (צופית גרנט) ואביהם החורג, מאיר, המתמודד עם מחלה קשה (יורם טולדנו). נור, צעירה חסרת כל וחסרת משפחה, נשלחת להתחזות לפותרת חלומות על מנת להונות איש עסקים אמיד בעל אימפריית מלונות יוקרה שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו. לאחר שהיא נפגשת עם יורש החברה, יהודה ורבורג, ניצת ביניהם רומן ונור מגלה בעזרתו שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות; אך יכולת זו מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר שמצית מלחמת אחים שמאיימת על עתיד האימפריה, המשפחה וחייהם של הזוג.

מוצא את עצמו במרכזו של משולש אהבה ויגיע למצב שממחזר חסר ניסיון הוא מבוקש על ידי שתי בנות שמוקסמות מהתמימות שלו. רק כדי לא לקחת על עצמה את האחריות של להיות הדבק שהיה אמור ללכד את כל המשפחה אבל זה לא הצליח. מורן ארביב גנס – מלכית ברוך, מנהלת משק בית רומנו ואמם של ליאור ושירלי. בר ברימר – ליאור ברוך, אחיה התאום והביסקסואל של שירלי ובנה של מלכית, שעובד בעבודה אפרורית כמתכנת ביום, ובלילה כסוחר סמים שמנהל קזינו לא חוקי באינטרנט.

פרק 3

היכנסו לעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו ועשו לנו לייק כדי שתוכלו להתעדכן בידיעות החמות ביותר בעולם הבידור והתרבות בישראל. אתר “קצת תרבות” מפנה את הגולשים אך ורק למשרדי כרטיסים רשמיים, אמינים ומקצועיים. אנו לא נפנה גולשים לאתרי ספסרות וההמלצה שלנו היא להתרחק מאתרים כאלו.

ב”בעלת החלומות”, קווי העלילה של לירן מתרחשים בחושות המרגיעות של סיני (למעשה, הסצנות צולמו בים המלח) – מקום שקשור באופן הדוק לחייו של ביטון; שם פגש את האהבה שלו לפני קרוב לארבע שנים. “תמר ואני גרנו 50 מטר אחד מהשנייה בתל אביב, אבל אם לא היינו מכירים בסיני לא היינו מתחילים לדבר או לתקשר בתל אביב. לא היה סיכוי מלכתחילה. אנחנו כל כך שונים שלא היה סיכוי”. מצית ביניהם אהבה סוחפת ונור מגלה בזכות יהודה שיש לה יכולת אמתית לפתור חלומות. היכולת שלה מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר ולמלחמת אחים שמאיימת על עתיד החברה, המשפחה והזוג המאוהב. חנן סביון – אבי רומנו, אחיו הקטן של מאיר ואחיה של נעמי שפרש מהציוויליזציה וגלה למדבר סיני עקב סכסוכו עם מאיר, שם הוא חי במתחם חושות עם צעירים אבודים שרואים בו דמות אב.

מלכת היופי של ירושלים פרק 11

הסרט עוקב אחר יוסף, ומספר את סיפור יוסף וכותונת הפסים המקראי. יוסף ניחן בכישרון לראות בחלומותיו את העתיד, מה שגורם לו ליחסי איבה וקנאה מצד 11 אחיו. הוא מספר לה חלום שחלם והדברים שהיא אומרת לו גורמים לו להאמין שהיא היחידה שיכולה לעזור לו לפתור… הבת הבכורה של נירה שמיועדת לרשת את חברת המלונות של מאיר. בו תקווה לגלות מה עלה בגורלה של בתו שנעלמה במדבר כשהייתה בת חמש. החלום שלו פותח תיבת פנדורה ומאיר במרוץ להספיק לתקן את חטאי העבר לפני שהוא מת.

מוכר כסרט האנימציה באורך מלא הראשון שנעשה במזרח התיכון. הסרט הוקרן בשנת 1963 בפסטיבל קאן ובפסטיבל בווינה . הוא נעשה על ידי זוג הבמאים יורם ואלינה גרוס ועובד לתסריט על ידי אחיו של יורם, נתן גרוס. הצגת הבכורה החגיגית נערכה בירושלים בפברואר 1962 בנוכחות נשיא המדינה, יצחק בן-צבי. אמא של ליאור ושירלי, אם הבית באחוזת רומנו. אישה צבעונית, מאמינה, לא משכילה אבל בעלת חכמת חיים וניסיון שמאפשרים לה לעזור אפילו לנירה ולשני.

סרטי דרמה

“ברור. ואני בטוח שלא משנה מי יצפה בזה, גבר או אישה, כולם יתחרמנו מזה. את בת הזוג שלי, תמר, זה הדליק. ולא נשכח שעוז הוא גבר יפה וסקסי, מה רע”. הוא מספר לה חלום שחלם והדברים שהיא אומרת לו גורמים לו להאמין שהיא היחידה שיכולה לעזור לו לפתור את הטרגדיה המשפחתית שלו ואם הוא ידע מה קרה שם, אולי הסיוטים שלו יפסקו. בין השניים מתחיל קשר כאשר לכל הסובבים יש אינטרס להיכנס ביניהם ולעצור את הקשר. בחורה חריפה ומבריקה, מלאת שמחת חיים ובלי עצם בלשון. אומרת את כל מה שהיא חושבת ולא מפחדת ממה יגידו. החלום שלה להיות עורכת דין לענייני משפחה, וכדי לעשות את זה היא צריכה לעבור פסיכומטרי שיא כדי לקבל מלגה לבינתחומי, או להרוויח מלא כסף כדי ללמוד שם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן