סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בעלת החלומות פרק 9

בעלת החלומות פרק 9

המעמד הסוריאליסטי נדמה לי כמו מפגש של כמה חקלאים צרפתים בבורגונדי, שדנים ביניהם כמה לשלם לבוצרים בכרמיהם. דאז ואני החלפנו מבטים, ועם ידיים מאחורי הגב הכאבנו לעצמנו, מתאפקים לא לשאוג מצחוק. את רמות מאיר הקימו יוצאי צרפת. כלומר באוריגינל, לא צרפתים ממרוקו, צרפתים מצרפת. לפני המפגש עם הוועדה, שנקבע לשישי בצהריים, נפרדנו מ-150 שקלים, שנועדו לממן את הפרופיל הגרפולוגי שלנו.

היום, אני פתאום מבין שהכל הלך מהר מדי, מושלם מדי. אפילו התיידדנו עם המוכרים, זוג צעיר ונחמד – הוא רופא-מנתח, היא מעצבת אופנה. כמעצב בעצמי, נהניתי להחליף איתה רעיונות באשר לעיצוב הפנים של הבית. אז אם, לפי מדד הרכב, אוטו קונים מרופא – בית קונים מרופא-מנתח, ואופניים קונים מכירופוד.

הכירו את הדמויות

💰אנחנו חייבים כסף כדי לתחזק את השרתים, אתרי העלאות ועוד… “אני חושבת שהפתקים היו הדרך שלה לומר לנו שהכל יהיה בסדר. זה הרגיש כמו חיבוק גדול בכל פעם שמצאנו פתק חדש”, אמרה ברוק, אמה של אלנה. מורן ארביב גנס – מלכית ברוך, מנהלת משק בית רומנו ואמם של ליאור ושירלי. בר ברימר – ליאור ברוך, אחיה התאום והביסקסואל של שירלי ובנה של מלכית, שעובד בעבודה אפרורית כמתכנת ביום, ובלילה כסוחר סמים שמנהל קזינו לא חוקי באינטרנט.

  • אז אם, לפי מדד הרכב, אוטו קונים מרופא – בית קונים מרופא-מנתח, ואופניים קונים מכירופוד.
  • בזה דווקא לא כל כך הצליח לנו, כי איכשהו, בשום שעה משעות היום השמש לא באמת נטתה מחסדיה לחצרנו האחורית.
  • שושה גורן – אביבה רומנו, אמם של מאיר, נעמי ואבי; סבתם של רוז, גל, ליה ודידי, וסבתם החורגת של יהודה ושני; וחמותם של נירה וקובי; שלא בוחלת באמצעים במטרה לשמור על שלמות המשפחה.

באמת שמאד מאד הייתי רוצה לחיות שם..זה ניראה המקם הכי כייף[למרות המצרים] ופפירוס ממש כייף ונחמד, אוף בא לי.. אפילו איילת נורא מסכימה איתי.. שניים אחרי מותה של אלנה, קית’ וברוק החליטו לפרסם ספר עם כל הפתקים של אלנה כמחווה לבתם וכדרך עבור גרייסי שתזכור את אחותה הגדולה.

מלכת היופי של ירושלים פרק 24 לצפייה ישירה — sdarots.com

ב-30 בנובמבר 2020, דווח על ליהוקם של משה אשכנזי ועומר נודלמן. ב-2 בדצמבר 2020, דווח שהשחקנית הישראלית אודיה רש שהתפרסמה בהוליווד, לוהקה לגילום דמותה של נור; הדמות הראשית של הסדרה. ב-8 בדצמבר 2020, דווח על ליהוקו של אימרי ביטון לצוות השחקנים של הסדרה. ב-17 בדצמבר 2020, דווח על ליהוקה של ליאנה עיון. ב-8 בפברואר 2021, דווח על ליהוקה של צופית גרנט לסדרה; ליהוק שמסמן את שובה לעולם הטלנובלות הישראלי לאחר שפרשה ממנו. ב-17 בפברואר 2021, דווח על ליהוקה של מור סרוסי.

ריי שגב – דוגמנית של העולם החדש, יזמית ואקטיביסטית לשינוי אידיאל היופי. אז בבקשה לחצי על כפתור ה’תמיכה’ שמעל הפרק. איזה מסכן דוד עם הרגל אבל ס’כ הכל הם ממש מתוקים….. ולמרות השלבים הראשונים של המחלה, עדיין היינו עסוקים בהשלמות ותוספות. כמה פעמים נסענו לאיקאה, שבנו משם עמוסי ארגזים שבשורה התחתונה הם לגו למבוגרים.

מאסטר שף עונה 10 פרק 15 לצפייה ישירה

רציתי לדעת האם גם השנה בפסח תצא עונה חדשה של עלילות ארץ גושן? סרט פנטסטי המתווסף לאוסף סרטי הביוגרפיה המוזיקליים שנעשו לאחרונה. חורחה גורביץ’ עובד כבר עשרות שנים בתעשיית הקולנוע בל רק כעת הוא מספר את הסיפור הקרוב ביותר אליו בסרט ברזיל אהובתי. בראיון הוא מספר על השיחה עם בנו שהובילה לרעיון לסרט, האהבה לכדורגל לצד הביקורת כלפי ההתמכרות למשחק, ההקבלות בין המשפחה בסרט לבין משפחתו שלו וההמתנה הארוכה לצאת הסרט בשל…

האדריכלים אף מנסים לתקשר לצופים את מניעיהם האומנותיים, מקורות ההשראה שלהם ובאופן כללי את חזונם וסגנונם הייחודי. הסדרה מנסה להתחקות אחר הנסיבות שהובילו את כל אחד מהמשתתפים בסדרה אל הצמרת של התחום בישראל. בראיון למתן יניב הוא מספר על הדמיון של הסרט למציאות, העבודה עם נועה קירל, הסטאר קווליטי… בעשורים האחרונים הקולנוע התיעודי הישראלי מהווה טקסט אמיץ וחשוב ממנו ניתן ללמוד על החברה הישראלית. יוצרי הסרטים מביטים באומץ רב בשאלות של זהות, של עבר והווה, של חיפוש דרך. מתבוננים פנימה והחוצה, מעזים לגעת בנושאים טעונים, לפתוח תיבות סגורות – ובעיקר לשאול שאלות.

סדרות ישראליות לצפייה ישירה

עומר נודלמן – גל רומנו, בתם המשותפת של מאיר ונירה ואחותם למחצה של יהודה, שני ורוז, שחיה בתחושה תמידית של תחרות עם רוז ונאבקת באחריותה כ”דבק” שאמור ללכד את כל המשפחה. משה אשכנזי – יצחק “צחי” טולדנו, בעלה של שני ועורך דינה של אימפריית המלונות שבבעלות משפחתה, שנישואיו לשני מתערערים בעקבות סודות שהוא חושף על שני. יעל בר זוהר – נעמי וולפסון, אחותם הצעירה והחוזרת בתשובה של מאיר ואבי רומנו ואמם של ליה ודידי, שהתרחקה מהמשפחה בעקבות השחיתות ותאוות הבצע שנלוותה להתעשרותם. צופית גרנט – נירה ורבורג-רומנו, אמם של שני, יהודה וגל, ואשתו של המיליארדר ומנהל אימפריית המלונות, מאיר רומנו, שאהבתה חסרת הגבולות לילדיה גורמת לה להסתיר סוד נורא מהעבר. ב-24 בנובמבר 2021, פורסם כי הסדרה חודשה לעונה שנייה.

נסחפתי לסיפור של אלביס, לא ידעתי שזה מה שעבר עליו עם הסוכן הרשע. אינטראקציה המתפתחת בין שתי דמויות, מצד אחד מורה בדימוס שלא חוותה חיי מין … משחק יוצא מן הכלל של אמה תומפסון וגם של השחקן הצעיר שלצידה.

אדריכלי החלומות עונה 2 פרק 4 לצפייה ישירה

בני אור פרק 9 היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגה דרמת פשע, שיצרו גיא בלילה ואלעד ביטון, שעתידה לעלות לשידור ב-25 באפריל 2021 ב-Yes. עדי מאור סיסו – מאמנת לאפקטיביות, מיקוד, תכנון ושינוי הרגלים ומנטורית אלופה… בפרק עדי משתפת בדרך שלה. איך היא משלבת אמהות עם קריירה מצליחה, ומצליחה להגשים את עצמה ותמיד להיות נאמנה לדרך שלה. בחודשים שעברו עד להשלמת תהליך הקנייה והגימור שכרנו לעצמנו בית באזור, בעיקר לבדוק איך אנו מסתדרים עם המרחקים.

  • לקראת מותו, מאיר נרדף על ידי חלום מסתורי שמעיר בו תקווה לגלות לפני מותו מה עלה בגורלה של בתו, רוז, שנעלמה לפני 18 שנה במדבר ועל שמה קרויה אימפריית מלונות היוקרה שלו.
  • הכל היה ערוך ומוכן לחתימה על החוזה.
  • הרבה מאוד מחשבה הקדשתי לפתח הצר של המדרגות למרתף, והצטערתי שבגללו איאלץ לבנות מוצרים רק על פי רוחבו.

וכמו סתם עוד זוג צעיר עם חלומות, החלום הכי הכי היה בית משלנו. כן, בדיוק כזה שכולנו, גם אתם, חולמים להקים. ורצוי פרטי, עם גינה ואולי אפילו איזו גדר חיה מסביב.

פרק #24 – ארז ירושלמי

אתה צודק שסרט ממש יפה אבל למה אין את נחשון בעונה הזאת? האחים לא מסתדרים ורבים על כל דבר. תלמידי הכתה מתכוננים להצגה על יוסף ואחיו שתעלה בפני ההורים כשיסעו לבקר אותם בעבודות הפרך.

בין הסלון לבין אזור המגורים הפרידו שתי מדרגות. כמעצב, ראיתי בכך אתגר גדול וכיפי. ידעתי בדיוק איך הבית יראה כשאני אגמור לטפל בו. עשיתי שרטוטים וסקיצות, סימנתי בבניין ודיורפריטים שאהבנו. נפגשתי עם האדריכל המתכנן (ביקור יקר במיוחד, כי גררו לי את האוטו, ובמונית למגרש הגרירה שכחתי את הסלולרי).

עוד…

אבל מייד הייתי מבטל את המחשבות האלה, ומנחם את עצמי בכך שאלו הן צרות של עשירים, ושהכל עניין של זווית ראייה. היום, למשל, הייתי שמח מאוד אם הייתי יכול לבנות את הצעצוע, כל צעצוע, שבתוך ביצת הפתעה של קינדר. ומדי שבת, כך גילינו, משתרך לו טור ארוך של רכבים עירוניים בכבישים הצרים והמתפתלים של מושבי המרכז, למורת רוחם של המושבניקים, שנאלצים לפגוש דווקא בשבתות את כל מה שממנו הם ברחו. מצד אחד – אני לא אוהב המולה וצפיפות ורעש, ואיך בכלל אפשר לגדל גם בוקסר וגם סויה בקופסה מחניקה בבניין מגורים?

מצד שני, גם לא רוצה לגור באיזה לוך מרוחק, לא בהכרח משתגע להפריח את הנגב באופן אישי, וגם חייב איזה קניון במרחק קפיצה. הסרט היה חמוד ויפה, אבל מה עירא היה בהצגה? ואנחנו לא מבינים..למה פשוט הם לא ממשיכים את ההצגה בלי יוחנן ופרץ?

קוקה בע”מ: עונה 2

ביום טוב, ההרכבות של רהיטים מאיקאה הן כמו גרעינים שחורים עם מלח בשבילי. כחול’ס, לעומת זאת, הן הפכו לפיסטוק סגור, עקשן במיוחד. בכל זאת, לאט-לאט, במחיר עצבים רופפים רבים, הצלחתי. הרבה מאוד מחשבה הקדשתי לפתח הצר של המדרגות למרתף, והצטערתי שבגללו איאלץ לבנות מוצרים רק על פי רוחבו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן