סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בעלת החלומות פרק 8

בעלת החלומות פרק 8

החלום שלה להיות עורכת דין לענייני משפחה, וכדי לעשות את זה היא צריכה לעבור פסיכומטרי שיא כדי לקבל מלגה לבינתחומי, או להרוויח מלא כסף כדי ללמוד שם. במהלך העונה התאהבות אסורה ולא צפויה תהפוך את עולמה ותציב בפניה אויבים ומכשולים שיאיימו לסכן את העתיד שהיא עובדת בשבילו כל כך קשה. נירה ורבורג (צופית גרנט) בת זוגו לחיים של מאיר רומנו ואמא של שני ויהודה וגל שחיה בחשש שבכל רגע הכל יכול להיגמר ולא יהיה לה כלום. אוהבת את מאיר אבל מפחדת מהיום שהוא ילך ולכן רוצה להבטיח את העתיד שלה ושל הילדים שלה ותעשה הכל כדי שהחברה של מאיר תעבור לידיים שלהם ולא של המשפחה שלו.

אמא של ליאור ושירלי, אם הבית באחוזת רומנו. אישה צבעונית, מאמינה, לא משכילה אבל בעלת חכמת חיים וניסיון שמאפשרים לה לעזור אפילו לנירה ולשני. אמא טוטאלית שאוהבת את הילדים שלה ותעשה בשבילם הכל, ולצד זאת תקועה בעולם הקודם בעוד שהילדים שלה שועטים קדימה לעולם טכנולוגי, מודרני, ליברלי ומגוון שהיא לא מכירה. רמת אביב גימל היא סדרת טלוויזיה ישראלית, אשר עלתה למסכים בערוץ 2 בשנת 1995 וזכתה לפופולריות רבה בישראל; אחוזי צפייה גבוהים והתעסקות רבה של התקשורת בכוכביה. סדרת הדרמה (יש שיאמרו אופרת סבון), נוצרה על ידי יואל זילברג וגל פרידמן שגם כתב, עבור טלעד, זכיינית ערוץ 2 דאז. צולמו שש עונות ארוכות, אורך חיים גבוה מאוד במונחים של עולם הטלוויזיה הישראלי.

חומריו האפלים – טריילר מתורגם לצפייה ישירה

נפגשתי עם האדריכל המתכנן (ביקור יקר במיוחד, כי גררו לי את האוטו, ובמונית למגרש הגרירה שכחתי את הסלולרי). אם היתה מתגנבת לאוזנינו שמועה בדבר ‘הרחבה’ פה, או ‘בנים ממשיכים’ שם – מייד היינו מזילים ריר. הקונספט הבעייתי שעמד מאחורי הטרמינולוגיה הזו בכלל לא הזיז לנו. מי שטרם חרש את כבישי המושבים למטרה רצינית, ודאי לא יודע ש”הרחבה” זה השם לשיטה שבה המושבים מתעשרים מאדמה חקלאית מופשרת, אגב הזרמת דם חדש ליישוב ותוספת של משלמי מסים איכותיים. אבל לא הפריע לנו להעשיר את המושבים, וגם לא פחדנו מדי להיות דם חדש של מישהו. אתם יודעים, זוג סטנדרטי כזה, דביק, עם תכנונים ועניינים והחלטות וחסכונות.

ראיון עם 2 בעלות עסק בתחילת דרכם, טל זיו – מלווה אנשים לבניית מוצרי תוכן וידע להגשמה אישית ועסקית הדס פלג ירדן – מלווה נערות לשיפור ובניית דימוי עצמי גבוה. פרק מיוחד במיוחד עבור מי שנמצא בתחילת הדרך ועובד גם כשכיר אבל חולם להצליח בגדול ולהגשים את עצמו. הכל היה ערוך ומוכן לחתימה על החוזה. המוכרת ביקשה לדעת מה קורה, ואני ביקשתי כמה ימים להחלטה הסופית. אני לא ממש זוכר איך ומתי התנהלה עם דאז השיחה שבה התגבשה ההחלטה.

סרטים וסדרות שבאבניקים עונה 2 פרק 16 בעלת החלומות עונה 1 פרק 34 לצפיה ישירה מלכת היופי של ירושלים

הדבר האחרון שרצינו היה להתנתק מהחברים ומבני המשפחה. המרחק שיחק תפקיד גם בעוד חלום – זה על ילדים. בעלי הניסיון שסביבנו שבו והזהירו אותנו שאם נגור רחוק, נמצא עצמנו מהר מאוד על תקן נהגי-בוס של קטינים בעלי דרישות מוגזמות. רציתי לדעת האם גם השנה בפסח תצא עונה חדשה של עלילות ארץ גושן? העונה החמישית תספק הצצה שטרם נראתה מהמשפחה המדוברת ביותר של עולם הכדורגל הישראלי.

היא נחושה לרצות את אבי בכל מחיר, ועושה בשמו דברים שמסכנים אותה. His Dark Materialsסדרת הטלוויזיה His Dark Materials מבוססת על סדרת הספרים של פיליפ פולמן, אשר סיפורה מתרחש בעולם מקביל שבו לכל בן אדם יש “דמונים” – חיות המלוות אותם בתור מראה לנשמתם. העלילה מתרכזת בנערה בשם ליירה שחיה עם חבריה למכללה בג’ורדון שבאוקספורד. ליירה מגלה סוד אפל שמערב את אביה, מריסה קולטר והלורד עזריאל. במהלך החיפושים אחר ידיד שאבד, מגלה ליירה סודות אפלים על חטיפות וחומר מסתורי. פרק חובה למי שכבר מרצה או רוצה לצאת לאור עם הרצאה חדשה.

ביום שהאדמה רעדה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

יוחנן מקבל את התפקיד של יוסף ומשתחצן. פרץ מקנא ומחליט שהתפקיד הראשי יהיה שלו, אבל התכנית שלו נכשלת ובמקום לקבל את התפקיד, הוא ויוחנן מפוטרים מההצגה ומקבלים עונש שלא לצאת לטיול. האחים לומדים בדרך הקשה שהם זקוקים אחד לשני ואוהבים אחד את השני. הבוזגלוס, המשפחה שלא מפסיקה לייצר עניין, חוזרת לעונה חמישית ומלאת רגש, צחוק ושלל דרמות שטרם נראו על המסך. מוצא את עצמו במרכזו של משולש אהבה ויגיע למצב שממחזר חסר ניסיון הוא מבוקש על ידי שתי בנות שמוקסמות מהתמימות שלו.

ריי שגב – דוגמנית של העולם החדש, יזמית ואקטיביסטית לשינוי אידיאל היופי. כך, מתוך הערפל, בפני אשה מוכרת אבל זרה לחלוטין, נאלצתי להודות לראשונה, גם לעצמי, שאת הבית שלדאז ושלי, הבית שלנו, כבר לא נקים. ולמרות השלבים הראשונים של המחלה, עדיין היינו עסוקים בהשלמות ותוספות. כמה פעמים נסענו לאיקאה, שבנו משם עמוסי ארגזים שבשורה התחתונה הם לגו למבוגרים.

ילדות סכסכניות: פרק 2

הביורוקרטיה פרסה את תהליך הקנייה על פני חודשים. אבל לנו זה היווה זמן איכות, שאיפשר לתכנן כל פרט בבית, ונתן לנו כמה שבועות מתוקים של חלום על “בית בישראל”. הסרט היה חמוד ויפה, אבל מה עירא היה בהצגה? ואנחנו לא מבינים..למה פשוט הם לא ממשיכים את ההצגה בלי יוחנן ופרץ? האחים לא מסתדרים ורבים על כל דבר. תלמידי הכתה מתכוננים להצגה על יוסף ואחיו שתעלה בפני ההורים כשיסעו לבקר אותם בעבודות הפרך.

אבל אנחנו התעקשנו – בית חלומותינו, פלוס גינה, פלוס שני כלבים, פלוס הוצאות מיותרות על אחזקת הבית – כל אלה קסמו לנו יותר, ואנחנו לא ויתרנו. צריך היה לא פחות מהתערבות ישירה של ריבונו, בכבודו ובעצמו, כדי לשים לנו את הברקס. אני יודע שזה ביטוי טעון, אבל תרשו לי להציג אותו מהזווית שלי, ולומר לכם ש”בית בישראל” הוא אצלי עולם מלא. צמד המילים הזה מקפל בעיני חיים שלמים. כל מה שתארתי בפרק 19נכנס להגדרה הזו, ועדיין זה רק השפיץ של התכולה המעשית של המושג. וכמו סתם עוד זוג צעיר עם חלומות, החלום הכי הכי היה בית משלנו.

אדריכלי החלומות עונה 2 פרק 4 לצפייה ישירה

משפחת המלוכה הישראלית של הכדורגל בעונה חדשה ממכרת- מאז שהבוזגלוס השתלטו על תכניות הריאליטי של ישראל, העניינים בתוך המשפחה הפכו למסעירים עוד יותר. IMDB – דף הסדרה חומריו האפלים – באתר מסד הנתונים הקולנועי IMDB. בחודשים שעברו עד להשלמת תהליך הקנייה והגימור שכרנו לעצמנו בית באזור, בעיקר לבדוק איך אנו מסתדרים עם המרחקים. הבית ששכרנו היה בעצם מבנה קטן, פחות מ-50 מטרים רבועים, שני חדרים, בתוך חצר מוקפת עצי פרי, עשרה מטרים משדה של חצילים.

‘האדם מחפש משמעות’ – איך להתחבר לייעוד שלך ולמצוא משמעות. ארז משתף במסע שלו כיזם, הייטקיסט וסופר שהתחבר לעצמו דווקא במקומות הכי שונים והכי רחוקים.. נורית בר – מנטורית לעבודה עם ארגונים, בעלת תכנית הליווי והקהילה ‘לעבוד עם הגדולים’. זה עמוד הבית שלי, כלומר היומן המלא, התמונות, קבצי הקול והווידאו, השיר לדאז (אפשר להוריד וגם לקרוא את המילים), וכל הפרקים. בחצר בדקתי בקפידה את מחזור השמש. בזה דווקא לא כל כך הצליח לנו, כי איכשהו, בשום שעה משעות היום השמש לא באמת נטתה מחסדיה לחצרנו האחורית.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 33 לצפייה ישירה

עוד ועוד ניסיונות והתנשפויות של חדר כושר לא צלחו, עד שנאלצתי לבקש מהרבע-עוף-מתדלקת שתנסה בעצמה, “כי רק אתמול הורידו לי את הגבס”. היא שלפה את המכסה באלפית שנייה, ותקעה בי זוג עיניים חשדני ”אתה עושה צחוק? מאותו היום נשארתי באוטו והושטתי את המפתחות למתדלקים. כלומר באוריגינל, לא צרפתים ממרוקו, צרפתים מצרפת.

  • רבים יצאו נגדנו, ביטלו בהינף יד את החלום.
  • ורצוי פרטי, עם גינה ואולי אפילו איזו גדר חיה מסביב.
  • כיום הוא נכה לגמרי – לא זז ולא מדבר.
  • ‘האדם מחפש משמעות’ – איך להתחבר לייעוד שלך ולמצוא משמעות.

ביום טוב, ההרכבות של רהיטים מאיקאה הן כמו גרעינים שחורים עם מלח בשבילי. כחול’ס, לעומת זאת, הן הפכו לפיסטוק סגור, עקשן במיוחד. בכל זאת, לאט-לאט, במחיר עצבים רופפים רבים, הצלחתי. יום אחד נכנסתי לתחנה לתדלק, וכהרגלי, יצאתי מהאוטו ונעמדתי ליד מכסה מיכל הדלק.

מאסטר שף עונה 10 פרק 15 לצפייה ישירה

כמעצב בעצמי, נהניתי להחליף איתה רעיונות באשר לעיצוב הפנים של הבית. אז אם, לפי מדד הרכב, אוטו קונים מרופא – בית קונים מרופא-מנתח, ואופניים קונים מכירופוד. רבים יצאו נגדנו, ביטלו בהינף יד את החלום.

הרבה חלונות, תקרה גבוהה בסלון, שלושה חדרי שינה, עם אופציה לקומה שנייה. בין הסלון לבין אזור המגורים הפרידו שתי מדרגות. כמעצב, ראיתי בכך אתגר גדול וכיפי. ידעתי בדיוק איך הבית יראה כשאני אגמור לטפל בו. עשיתי שרטוטים וסקיצות, סימנתי בבניין ודיורפריטים שאהבנו.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 32 לצפייה ישירה

עדי מאור סיסו – מאמנת לאפקטיביות, מיקוד, תכנון ושינוי הרגלים ומנטורית אלופה… בפרק עדי משתפת בדרך שלה. איך היא משלבת אמהות עם קריירה מצליחה, ומצליחה להגשים את עצמה ותמיד להיות נאמנה לדרך שלה. רינתיה, מזור, נטעים, בית חנן, בית עובד, ישובי עשרת, כפר הס, תזרקו שם – בכולם היינו. רבים ירדו מעל הפרק בגלל מגבלות תקציב. האחרים – בגלל המרחק מהמרכז ומהחברים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן