סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בעלת החלומות פרק 51

בעלת החלומות פרק 51

ידעתי בדיוק איך הבית יראה כשאני אגמור לטפל בו. עשיתי שרטוטים וסקיצות, סימנתי בבניין ודיורפריטים שאהבנו. נפגשתי עם האדריכל המתכנן (ביקור יקר במיוחד, כי גררו לי את האוטו, ובמונית למגרש הגרירה שכחתי את הסלולרי). רבים יצאו נגדנו, ביטלו בהינף יד את החלום. צריך היה לא פחות מהתערבות ישירה של ריבונו, בכבודו ובעצמו, כדי לשים לנו את הברקס. אני יודע שזה ביטוי טעון, אבל תרשו לי להציג אותו מהזווית שלי, ולומר לכם ש”בית בישראל” הוא אצלי עולם מלא.

  • אם היתה מתגנבת לאוזנינו שמועה בדבר ‘הרחבה’ פה, או ‘בנים ממשיכים’ שם – מייד היינו מזילים ריר.
  • כמעצב, ראיתי בכך אתגר גדול וכיפי.
  • לסדרה קיבוצניקים עד כה עונה אחת בלבד, שהפרקים שלה עדיין משודרים במהלך השבוע בערוצי הטלוויזיה.

המחקר חשף תמונה מורכבת של אהבה ושנאה. אז אם חשבתם שזה רק עניין של סדרות ישראליות בהוט אז טעיתם בגדול. לכן אני שוב ממליץ לצפות בפרקים מלאים בעלת החלומות הוט. HOT Magazine – קיבוצניקים – עונה 1 – פרקים מלאים באתר האינטרנט של הוט.

טלנובלה בע”מ: פרק 52

אהבה ושנאה הן תכונות אנושיות בסיסיות. הן מהוות נרטיב לסדרות ולא מעט סרטים לצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה. לא מעט סדרות מומלצות בנויות על הניגוד בין שתי התכונות האלו.

אם היתה מתגנבת לאוזנינו שמועה בדבר ‘הרחבה’ פה, או ‘בנים ממשיכים’ שם – מייד היינו מזילים ריר. הקונספט הבעייתי שעמד מאחורי הטרמינולוגיה הזו בכלל לא הזיז לנו. אבל לא הפריע לנו להעשיר את המושבים, וגם לא פחדנו מדי להיות דם חדש של מישהו. הדעה שלי לגבי הסדרה היא שלילית ממש ובכלל לא טובה, הפסקתי לצפות בה באמצע פרק 4. “אני חושבת שהפתקים היו הדרך שלה לומר לנו שהכל יהיה בסדר. זה הרגיש כמו חיבוק גדול בכל פעם שמצאנו פתק חדש”, אמרה ברוק, אמה של אלנה.

ברוכים הבאים לאתר סדרות

רינתיה, מזור, נטעים, בית חנן, בית עובד, ישובי עשרת, כפר הס, תזרקו שם – בכולם היינו. רבים ירדו מעל הפרק בגלל מגבלות תקציב. האחרים – בגלל המרחק מהמרכז ומהחברים. הדבר האחרון שרצינו היה להתנתק מהחברים ומבני המשפחה. המרחק שיחק תפקיד גם בעוד חלום – זה על ילדים.

היו פתקים מאלנה בתוך ספרים, במגירות הגרביים, בארונות, בשקיות של בגדי חורף, עטיפות דיסקים – ואפילו בשקיות בתוך המחסן. אלנה כתבה בסתר את הפתקים בזמן שנלחמה בסרטן. יש כח שיכול לעצור תכנית בסגנון עצו עצה ותפר דברו דבר ולא יקום? מתסבר שרק אהבה של אבא אולי עוד יכולה לעצור את נירה, אותה מגלמת השחקנית צופית גרנט הנשואה הטרייה לשולי רנד.

קיבוצניקים לצפייה ישירה

עלילת הסדרה עונה לז’אנר שנע בין “קומדיית חבר’ה” ל-דרמה יומית, ומתרכזת בחבורה של קיבוצניקים בשנות השלושים לחייהם. הם מגלים כי הקיבוץ בו התגוררו כל חייהם עומד להסגר, כעת הם בוחרים להתאחד ולגור במבנה הישן של ההאנגר בדרום תל אביב. המעבר הזה מזכיר להם את הילדות שלהם, אך עם זאת, גם את הזכרונות הרעים שגורמים לסכסוכים ושקרים.

מה שבטוח, אז כבר התחלנו להבין שבעצם, אנחנו לא יכולים לרכוש כעת בית, ודאי שלא רחוק מכל מקום, ודאי שלא כזה שיש בו מדרגות. מכיוון שלא נקבע יום למסירת התשובה למוכרת, היא תפסה אותי בלתי מוכן, והייתי צריך לומר לה משהו. ולמרות השלבים הראשונים של המחלה, עדיין היינו עסוקים בהשלמות ותוספות. כמה פעמים נסענו לאיקאה, שבנו משם עמוסי ארגזים שבשורה התחתונה הם לגו למבוגרים. ביום טוב, ההרכבות של רהיטים מאיקאה הן כמו גרעינים שחורים עם מלח בשבילי. כחול’ס, לעומת זאת, הן הפכו לפיסטוק סגור, עקשן במיוחד.

אינפיניטי פרק 2 לצפייה ישירה

היום, אני פתאום מבין שהכל הלך מהר מדי, מושלם מדי. אפילו התיידדנו עם המוכרים, זוג צעיר ונחמד – הוא רופא-מנתח, היא מעצבת אופנה. כמעצב בעצמי, נהניתי להחליף איתה רעיונות באשר לעיצוב הפנים של הבית. אז אם, לפי מדד הרכב, אוטו קונים מרופא – בית קונים מרופא-מנתח, ואופניים קונים מכירופוד. לסדרה קיבוצניקים עד כה עונה אחת בלבד, שהפרקים שלה עדיין משודרים במהלך השבוע בערוצי הטלוויזיה.

מעבר לערוצי השידור הרשמיים, ניתן למצוא קישורי צפייה ישירה לפרקים המלאים של הסדרה גם ברחבי האינטרנט. למטה אספנו את הקישורים המובילים של הסדרה קיבוצניקים, אשר מתעדכנים באופן שוטף עם הפרקים החדשים בסדרה. זה עמוד הבית שלי, כלומר היומן המלא, התמונות, קבצי הקול והווידאו, השיר לדאז (אפשר להוריד וגם לקרוא את המילים), וכל הפרקים. בחודשים שעברו עד להשלמת תהליך הקנייה והגימור שכרנו לעצמנו בית באזור, בעיקר לבדוק איך אנו מסתדרים עם המרחקים. הבית ששכרנו היה בעצם מבנה קטן, פחות מ-50 מטרים רבועים, שני חדרים, בתוך חצר מוקפת עצי פרי, עשרה מטרים משדה של חצילים. הכל טוב, מלבד חיסרון קטן – הבית היה ממוקם בחצר האחורית של בעל הבית, איש די קטן ונודניק.

סדרות לראות

שניים אחרי מותה של אלנה, קית’ וברוק החליטו לפרסם ספר עם כל הפתקים של אלנה כמחווה לבתם וכדרך עבור גרייסי שתזכור את אחותה הגדולה. מכיוון שחששו גרייסי הקטנה לא תזכור את אחותה הגדולה, ההורים של אלנה החלו לנהל יומן בו כתבו על בתם בת ה 6. כפיר מגיע אל רננה ושופך את ליבו. רננה מספרת לכפיר על ניסיון ההתאבדות שלה בעקבות אהבה נכזבת.

תיארתי את זה פעם בשיר שכתבתי לדאז(“משענת שלי”, מוסיקה של מיוז, וכן, אני יודע שרובכם כבר מכיר אותו, אז לא להציק). בתוך פרק זמן קצר ניטלו מרונן כל היכולות הגופניות. כיום הוא נכה לגמרי – לא זז ולא מדבר.

שטיסל לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

צמד המילים הזה מקפל בעיני חיים שלמים. כל מה שתארתי בפרק 19נכנס להגדרה הזו, ועדיין זה רק השפיץ של התכולה המעשית של המושג. וכמו סתם עוד זוג צעיר עם חלומות, החלום הכי הכי היה בית משלנו. כן, בדיוק כזה שכולנו, גם אתם, חולמים להקים.

שחר מבין שאודי עדיין בתול ומציע “לסדר לו משהו”. כפיר מספר לניב על הלילה עם רננה ועל כך שהוא מתכוון לרדת מההתערבות. רננה מודיעה לנפתלי על כך שהיא רוצה לצרף את שרית לסדרה. אפרת מתוסכלת כי היא לא יודעת מה לעשות עם ההריון. אין לך מנוי פרמיום ולכן לא תוכל לצפות בתכנים המלאים. אני תמיד נותן צאנס..צפיתי בשני הפרקים הראשונים..פשוט לא מעניין..

שניים אחרי מותה של אלנה, קית’ וברוק החליטו לפרסם ספר עם כל הפתקים של אלנה כמחווה לבתם וכדרך עבור גרייסי שתזכור את אחותה הגדולה.

Medium – קיבוצניקים – העונה הראשונה – פרקים מלאים. Showtime – קיבוצניקים – עונה 1 – פרקים מלאים – תרגום לעברית (מתעדכן). הסדרה משודרת בחסות HOT בערוצי הטלוויזיה וגם בממשק ה- VOD.

ורצוי פרטי, עם גינה ואולי אפילו איזו גדר חיה מסביב. אתם יודעים, זוג סטנדרטי כזה, דביק, עם תכנונים ועניינים והחלטות וחסכונות. עוד זוג צעיר, עם אהבה גדולה, וחלומות, והחלטה אסטרטגית לבלות ביחד את שארית חיינו.

תכנים חדשים באתר

קיבוצניקים היא סדרת דרמה ישראלית המשודרת בחברת הכבלים HOT והופקה על ידי החברה “סומיוקו”. קיבוצניקים משודרת החל מה-12 בינואר 2020. בפוסט זה ריכזנו קישורים לסדרה קיבוצניקים לצפייה ישירה. עם זאת, אם אתה או את לא אוהב את האדם הזה, שנאה תהיה תחושה הרבה יותר חזקה מאהבה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן