סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בעלת החלומות פרק 50

בעלת החלומות פרק 50

בחודשים שעברו עד להשלמת תהליך הקנייה והגימור שכרנו לעצמנו בית באזור, בעיקר לבדוק איך אנו מסתדרים עם המרחקים. הבית ששכרנו היה בעצם מבנה קטן, פחות מ-50 מטרים רבועים, שני חדרים, בתוך חצר מוקפת עצי פרי, עשרה מטרים משדה של חצילים. הכל טוב, מלבד חיסרון קטן – הבית היה ממוקם בחצר האחורית של בעל הבית, איש די קטן ונודניק.

היום, אני פתאום מבין שהכל הלך מהר מדי, מושלם מדי. אפילו התיידדנו עם המוכרים, זוג צעיר ונחמד – הוא רופא-מנתח, היא מעצבת אופנה. כמעצב בעצמי, נהניתי להחליף איתה רעיונות באשר לעיצוב הפנים של הבית.

כל מה שחדש באתר

הסדרה מבוססת על החוויות האישיות שלה בתור אם חד הורית לשלושה ילדים מתבגרים, כאשר היא מתקרבת לגיל 50 ומתמודדת עם גיל המעבר כאישה. למטה ריכזנו קישורים לפרקי הסדרה חמישים עונה 1 פרק 3 לצפייה ישירה. כשמגיעה לאבי הזדמנות לנקום באח שלו הוא שולח את נור להתחזות לפותרת חלומות כדי להונות את אח שלו ולגרום לו להוריש לו את חברת המלונות. בדרך להשיג את החברה אבי כמעט מאבד את כל מה שיש לו. רינתיה, מזור, נטעים, בית חנן, בית עובד, ישובי עשרת, כפר הס, תזרקו שם – בכולם היינו. הדבר האחרון שרצינו היה להתנתק מהחברים ומבני המשפחה.

אמא טוטאלית שאוהבת את הילדים שלה ותעשה בשבילם הכל, ולצד זאת תקועה בעולם הקודם בעוד שהילדים שלה שועטים קדימה לעולם טכנולוגי, מודרני, ליברלי ומגוון שהיא לא מכירה. עם זאת, אם אתה או את לא אוהב את האדם הזה, שנאה תהיה תחושה הרבה יותר חזקה מאהבה. עכשיו לכו תבינו מה יקרה בפרק 51 בעלת החלומות…. Yes – חמישים – עונה ראשונה – פרק שלישי – (ללקוחות בלבד). סדרת דוקו-דרמה בת שלושה הפרקים המתארת דקה אחר דקה את אירועי ה-5 בספטמבר 1972, יום שהתחיל בפריצה של טרוריסטים פלסטיניים אל הכפר האולימפי וחטיפתם של חברי המשלחת הישראלית בעיצומה של האולימפיאדה, והסתיים בפעולת חילוץ כושלת.

הבוזגלוס באתר סדרות טי וי – לצפייה ישירה

לאחר שהיא נפגשת עם יורש החברה, יהודה ורבורג, ניצת ביניהם רומן ונור מגלה בעזרתו שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות. אך יכולת זו מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר המצית מלחמת אחים שמאיימת על עתיד האימפריה, המשפחה וחייהם של הזוג. חנן סביון – אבי רומנו, אחיו הקטן של מאיר ואחיה של נעמי שפרש מהציוויליזציה וגלה למדבר סיני עקב סכסוכו עם מאיר, שם הוא חי במתחם חושות עם צעירים אבודים שרואים בו דמות אב. כשמגיעה לאבי הזדמנות לנקום במאיר, הוא שולח את נור להתחזות לפותרת חלומות על מנת להונות את אחיו ולגרום לו להוריש לו את אימפריית מלונות היוקרה.

המרחק שיחק תפקיד גם בעוד חלום – זה על ילדים. בעלי הניסיון שסביבנו שבו והזהירו אותנו שאם נגור רחוק, נמצא עצמנו מהר מאוד על תקן נהגי-בוס של קטינים בעלי דרישות מוגזמות. סדרות TV – חמישים – עונה ראשונה – פרק שלישי – עם תרגום לעברית. אמא של ליאור ושירלי, אם הבית באחוזת רומנו. אישה צבעונית, מאמינה, לא משכילה אבל בעלת חכמת חיים וניסיון שמאפשרים לה לעזור אפילו לנירה ולשני.

ערוצי טלוויזיה, שידורי ספורט, סדרות וסרטים

דניאל ליטמן – יהודה “יודי” ורבורג, אחיה הקטן של שני ואחיה למחצה של גל. יורשה הטבעי של אימפריית מלונות היוקרה, שמסרב לקחת על עצמו את ניהול האימפריה בעקבות ייסורי מצפון על הטרגדיה המשפחתית; שמתאהב בנור. מפגש גורלי בין נור הענייה ויהודה ורבורג, צעיר עשיר, משנה את חייהם, כשיהודה מספר לה על חלום שחלם ומאמין שהיא היחידה שתוכל לפתור את הטרגדיה המשפחתית שלו. הקשר מסתבך כשברקע סודות מן העבר, מלחמת אחים וירושת ענק עומדת על הפרק. זה עמוד הבית שלי, כלומר היומן המלא, התמונות, קבצי הקול והווידאו, השיר לדאז (אפשר להוריד וגם לקרוא את המילים), וכל הפרקים.

הבעיה היחידה היא שגרושתו סמדר (שרה וינו-אלעד) עדיין חיה להם בדירה. מי שעוד משתתפת בסדרה, בתפקיד משחק ראשון, היא העיתונאית רינה מצליח – שתגלם מכשפה. במהלך העונה בעיקר סביב הרצון שלו לילד צחי יתחיל לחפש חיזוקים ואהבה במקומות אחרים. יעל בר זוהר – נעמי וולפסון, אחותם הצעירה והחוזרת בתשובה של מאיר ואבי רומנו ואמם של ליה ודידי, שהתרחקה מהמשפחה בעקבות השחיתות ותאוות הבצע שנלוותה להתעשרותם. הביורוקרטיה פרסה את תהליך הקנייה על פני חודשים. אבל לנו זה היווה זמן איכות, שאיפשר לתכנן כל פרט בבית, ונתן לנו כמה שבועות מתוקים של חלום על “בית בישראל”.

הסדרות החדשות של HOT לשנת 2022

במהלך העונה התאהבות אסורה ולא צפויה תהפוך את עולמה ותציב בפניה אויבים ומכשולים שיאיימו לסכן את העתיד שהיא עובדת בשבילו כל כך קשה. צופית גרנט – נירה ורבורג-רומנו, אמם של שני, יהודה וגל, ואשתו של המיליארדר ומנהל אימפריית המלונות, מאיר רומנו, שאהבתה חסרת הגבולות לילדיה גורמת לה להסתיר סוד נורא מהעבר. מקורית20 ביולי 2021 – הווה (שנה)קישורים חיצונייםדף התוכנית ב-IMDb בעלת החלומות היא טלנובלה ישראלית מסוגת דרמה רומנטית, שנוצרה על ידי היוצרת שירה אלון עבור חברת הכבלים “HOT”. גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים.

במרתף, למשל, ראיתי את עצמי מוקף כלים, מעצב מוצרים בסדנה שלי. אפילו תכננתי איך אתנצל בפני השכנים, שיתעצבנו על הרעש שאקים שם, וזה עוד לפני שחיברתי את הרמקולים למערכת, מהלך שהיה נגמר קרוב לוודאי בלבנת חבלה ידידותית. אם היתה מתגנבת לאוזנינו שמועה בדבר ‘הרחבה’ פה, או ‘בנים ממשיכים’ שם – מייד היינו מזילים ריר. הקונספט הבעייתי שעמד מאחורי הטרמינולוגיה הזו בכלל לא הזיז לנו.

בעלת החלומות פרק 47

חזון האתר הנו לספק מידע אובייקטיבי לרווחת הגולשים , טיפים לחיסכון בכל תחומי החיים ומידע מועיל בנושאי תרבות הפנאי בישראל ומגזינים און ליין כרטיסים אנו מודים לכם שבחרתם לגלוש באתר החיסכון של ישראל כעת באתר. כך, מתוך הערפל, בפני אשה מוכרת אבל זרה לחלוטין, נאלצתי להודות לראשונה, גם לעצמי, שאת הבית שלדאז ושלי, הבית שלנו, כבר לא נקים. כלומר באוריגינל, לא צרפתים ממרוקו, צרפתים מצרפת.

אחרי רפאלי, בוזגלו וקוקה, גם משפחת שדה – אילנית לוי, אלירז שדה, וילדיה של אילנית ליאם ואלין גולן – החליטו שמגיע להם דוקו-ריאליטי משלהם. הסדרה צפויה לחשוף את חייה האישיים של המשפחות הכי מפורסמות בישראל, כולל החזרה בתשובה של אלירז וההריון של אילנית, בטרם הביאה לעולם את בתם המשותפתאריאה. חתולת רחוב אבודה, יוצאת בשאלה שמתגלגלת לסיני ומגיעה לאבי אחרי שהיא בורחת משבט בדואים שהחזיקו בה. אבי מעניק לה בית והיא מתאהבת בו בתמורה, מעריצה אותו ונשאבת לתוך העולם שלו. היא נחושה לרצות את אבי בכל מחיר, ועושה בשמו דברים שמסכנים אותה.

בעלת החלומות פרק 46

לדאז זה הספיק בשביל לקבוע שהיא כבר תתפוס שמש בחזית הבית. ”אבל מתוקה שלי”, ניסיתי לדבר על לבה בקונפורמיזם אופייני, “אף אחד לא יושב בחזית הבית”. לא עזר. מבפנוכו, הבית היה לא גדול, אבל הקומפקטיות לא פגעה בחמימות.

אתם יודעים, זוג סטנדרטי כזה, דביק, עם תכנונים ועניינים והחלטות וחסכונות. עוד זוג צעיר, עם אהבה גדולה, וחלומות, והחלטה אסטרטגית לבלות ביחד את שארית חיינו. תיארתי את זה פעם בשיר שכתבתי לדאז(“משענת שלי”, מוסיקה של מיוז, וכן, אני יודע שרובכם כבר מכיר אותו, אז לא להציק). אחרי שכבש את הצופים ב”אורי ואלה”, צוקי השף (פבלו רוזנברג) זוכה לסדרת המשך משלו. אחרי גירושים כואבים וגידול שני ילדים מתבגרים, צוקי האופטימיסט מוצא שוב את האור והתקווה בדמות עדן (מגי אזרזר), בת זוגו החדשה ודוגמנית שצעירה ממנו בעשרים שנה.

טלנובלה בע”מ: פרק 57

אבל אנחנו התעקשנו – בית חלומותינו, פלוס גינה, פלוס שני כלבים, פלוס הוצאות מיותרות על אחזקת הבית – כל אלה קסמו לנו יותר, ואנחנו לא ויתרנו. צריך היה לא פחות מהתערבות ישירה של ריבונו, בכבודו ובעצמו, כדי לשים לנו את הברקס. האחות הצעירה של מאיר ואבי, חוזרת בתשובה נשואה עם שני ילדים בוגרים. נירה ורבורג (צופית גרנט) בת זוגו לחיים של מאיר רומנו ואמא של שני ויהודה וגל שחיה בחשש שבכל רגע הכל יכול להיגמר ולא יהיה לה כלום. אוהבת את מאיר אבל מפחדת מהיום שהוא ילך ולכן רוצה להבטיח את העתיד שלה ושל הילדים שלה ותעשה הכל כדי שהחברה של מאיר תעבור לידיים שלהם ולא של המשפחה שלו.

  • כלומר באוריגינל, לא צרפתים ממרוקו, צרפתים מצרפת.
  • יש כח שיכול לעצור תכנית בסגנון עצו עצה ותפר דברו דבר ולא יקום?

אני יודע שזה ביטוי טעון, אבל תרשו לי להציג אותו מהזווית שלי, ולומר לכם ש”בית בישראל” הוא אצלי עולם מלא. כל מה שתארתי בפרק 19נכנס להגדרה הזו, ועדיין זה רק השפיץ של התכולה המעשית של המושג. בתוך פרק זמן קצר ניטלו מרונן כל היכולות הגופניות. תרבות – חמישים – ביקורת טלוויזיה והצצה לסדרה מאת אתר וואלה. סרטו האחרון של הבמאי, המפיק והשחקן צבי שיסל יסקור את חייו מהילדות בת״א ועד מותו, כשבוע לאחר שהשלים את הסרט – כולל מקום מיוחד לחברות ארוכת השנים עם אריק אינשטיין.

בעלת החלומות פרק 49

אז אם, לפי מדד הרכב, אוטו קונים מרופא – בית קונים מרופא-מנתח, ואופניים קונים מכירופוד. וכמו סתם עוד זוג צעיר עם חלומות, החלום הכי הכי היה בית משלנו. כן, בדיוק כזה שכולנו, גם אתם, חולמים להקים. ורצוי פרטי, עם גינה ואולי אפילו איזו גדר חיה מסביב. כדי שהוא לא יגלה סוד נוראי מהעבר שלהם ויעזוב אותה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן