סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בעלת החלומות פרק 5

בעלת החלומות פרק 5

לאחר שהיא נפגשת עם יורש החברה, יהודה ורבורג, ניצת ביניהם רומן ונור מגלה בעזרתו שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות; אך יכולת זו מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר שמצית מלחמת אחים שמאיימת על עתיד האימפריה, המשפחה וחייהם של הזוג. ב-24 בנובמבר 2021, פורסם כי הסדרה חודשה לעונה שנייה. ובמרכז העלילה עומדת גם ירושה משפחתית וחלום נוסף של אב המשפחה שמסכן הכל. נור לא פותרת למאיר את החלום ובורחת, יהודה יוצא נחוש להחזיר אותה ולהביא למאיר את הפתרון לחלום. גל ואביבה מתמקמות בסיני וגל מסתבכת בצרות שכמעט מביאות למותה, אבל ההצלה מגיעה ממקום לא צפוי.

חנן סביון – אבי רומנו, אחיו הקטן של מאיר ואחיה של נעמי שפרש מהציוויליזציה וגלה למדבר סיני עקב סכסוכו עם מאיר, שם הוא חי במתחם חושות עם צעירים אבודים שרואים בו דמות אב. כשמגיעה לאבי הזדמנות לנקום במאיר, הוא שולח את נור להתחזות לפותרת חלומות על מנת להונות את אחיו ולגרום לו להוריש לו את אימפריית מלונות היוקרה. יעל בר זוהר – נעמי וולפסון, אחותם הצעירה והחוזרת בתשובה של מאיר ואבי רומנו ואמם של ליה ודידי, שהתרחקה מהמשפחה בעקבות השחיתות ותאוות הבצע שנלוותה להתעשרותם.

האח הגדול עונה 12 פרק 33

ב-8 בדצמבר 2020, דווח על ליהוקו של אימרי ביטון לצוות השחקנים של הסדרה. ב-17 בדצמבר 2020, דווח על ליהוקה של ליאנה עיון. ב-8 בפברואר 2021, דווח על ליהוקה של צופית גרנט לסדרה; ליהוק שמסמן את שובה לעולם הטלנובלות הישראלי לאחר שפרשה ממנו. ב-17 בפברואר 2021, דווח על ליהוקה של מור סרוסי. יום לאחר מכן, נחשף שאליאנה תדהר תצטרף לצוות השחקנים של הסדרה. הסדרה של הוט “בעלת החלומות” מספרת את סיפורה של נור (אודיה רש) צעירה חסרת כל שמפגש גורלי בינה לבין יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), צעיר ועשיר מאד, משנה את חייהם לעד.

אודיה רש, הכוכבת הישראלית שגדלה מעבר לים, שלמרות ששולטת לחלוטין בעברית, נראה שהיא לא מרגישה מספיק נינוחה איתה. היא עדיין מספיק חיננית ויודעת לשחק כדי לכבוש את הקהל הישראלי, רק כמה חבל שאת התפקיד הגדול הראשון שלה בארץ הקודש בחרה לעשות ב”בעלת החלומות”. זו לא הפעם הראשונה שהוט מגייסים רשימה ארוכה מאוד של כוכבים שלא קשורים אחד לשני בשביל לקבל שמות מפוצצים בסדרה חסרת תוכן, כדי לפצות על החוסרים בתסריט. הם עשו את זה ב”פול מון” שהייתה בינונית ביותר ועכשיו הם חוזרים על אותה הטעות עם “בעלת החלומות”.

ילדים ביער פרק 6

למי שראה את הסדרה “מאנייכ” יש לי שאלה בקשר לפרק סיום של הסדרה שלא הבנתי. אנו דואגים לשמור בכל עת על שקיפות ואמינות בפני הגולשים שלנו ושמחים תמיד לקבל הערות או תובנות מכם. אנו מציעים שירות לקוחות בו נשמח לסייע לכם למצוא את אירועי התרבות הטובים והמומלצים ביותר בישראל ולהפנות אתכם למקומות המוסמכים כדי לקבל את המידע המקיף והאמין ביותר. אתר קצת תרבות הוא מגזין הבידור והתרבות המקיף בישראל ודואג לשמור על מידע אמין ומהימן.

נור, צעירה חסרת כל וחסרת משפחה, נשלחת להתחזות לפותרת חלומות על מנת להונות איש עסקים אמיד בעל אימפריית מלונות יוקרה, שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו. לאחר שהיא נפגשת עם יורש החברה, יהודה ורבורג, ניצת ביניהם רומן ונור מגלה בעזרתו שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות. אך יכולת זו מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר המצית מלחמת אחים שמאיימת על עתיד האימפריה, המשפחה וחייהם של הזוג.

שבאבניקים עונה 2 פרק 8

ספרו את זה ליהודה רומנו הדמות המרכזית בסדרה פותר החלומות לצפייה ישירה. מלכת היופי של ירושלים פרק 39 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות. אליאנה תדהר – שני ורבורג-טולדנו, אשתו של צחי, אחותו הגדולה של יהודה ואחותה למחצה של גל, שמעוניינת לרשת את האימפריה של אביה החורג, מאיר, במקום יהודה. בהמשך נחשף שיחסיהם של יהודה ונור מאיימים על סוד אפל שהיא מסתירה. אמו ואחותו (צופית גרנט ואליאנה תדהר) של יהודה לא עפות על הרעיון שכן הן לא מוכנות לסכן את ירושת הענק שעומדת על הפרק – חברת מלונות היוקרה של מאיר האב (יורם טולדנו, “הנערים”).

אבל כשהתחושה היא שיותר מחצי מהשחקנים מקריאים מדף, התוצאה היא חובבנית וזולה. הניסיון לשחזר את ההצלחה של פעם ולגרום לקהל הישראלי שמבלה את ימיו בהתמכרות לטלנובלות טורקיות לנטוש את ג’אן וסאנם מ”חלומות בהקיץ” (מטלנובלה טורקית הרבה יותר טובה) לטובת אליאנה תדהר ודניאל ליטמן- כושל. בסופו של דבר אנו מקבלים טלנובלה לא מעניינת שממלאת את המסך בכוכבים כדי להסתיר את המחסור בתוכן ממשי. ולכן לא פלא שחלומות עם סמלי אש מאפיינים את מזגה החם. קבליסטים ופרשני חלומות נוטים לייחס לה כח הרס, רמז על כך שעומד לפרוץ ריב בניכם לפבין אדם קרוב או בעבודה ובכלל על סערה קרבה בחיים האישיים?

מאסטר שף עונה 10 פרק 16 לצפייה ישירה

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). מור סרוסי – שירלי ברוך, אחותו התאומה של ליאור ובתה של מלכית. בחורה חריפה ומבריקה, מלאת שמחת חיים וחדת לשון, שחולמת להיות עורכת דין לענייני משפחה, אך התאהבותה האסורה בצחי, מכניסה אותה לצרות ולתככים.

הוא העדיף את רוז על פני שני בגלל הסיבה הזאת.. עלילת הסדרה “בעלת החלומות”, תבוסס על סיפור התנכ”י של יוסף ואחיו. במקרה הזה, הדמות הראשית תהיה נערה שאחיה מקנאים בה על שליטתה העתידית בחברת הספנות של אביהם ומגלה כי אף ניסו לחסלה. דניאל ליטמן – יהודה “יודי” ורבורג, אחיה הקטן של שני ואחיה למחצה של גל. יורשה הטבעי של אימפריית מלונות היוקרה, שמסרב לקחת על עצמו את ניהול האימפריה בעקבות ייסורי מצפון על הטרגדיה המשפחתית; שמתאהב בנור.

הסדרה בעלת החלומות – כל הפרטים על הסדרה החדשה של הוט

יורם טולדנו – מאיר רומנו, מיליארדר ובעל אימפריית מלונות יוקרה משגשגת, שחולה בסרטן סופני. לקראת מותו, מאיר נרדף על ידי חלום מסתורי שמעיר בו תקווה לגלות לפני מותו מה עלה בגורלה של בתו, רוז, שנעלמה לפני 18 שנה במדבר ועל שמה קרויה אימפריית מלונות היוקרה שלו. נור, צעירה חסרת כל וחסרת משפחה, נשלחת להתחזות לפותרת חלומות על מנת להונות איש עסקים אמיד בעל אימפריית מלונות יוקרה שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו.

כי אז יוצא הדופן היה ליבי, כי הוא היחיד ששיחק בן זוג שלה גם ב-YES. בינואר 2022, הודיעה רש על עזיבתה את הסדרה, על אף הצלחתה וחידושה לעונה נוספת, וזאת בשל שאיפתה להמשיך בקריירה שלה בהוליווד. רוני מרון-קליין – ליה וולפסון, בתם של נעמי וקובי ואחותו של דידי. חב”דניקית שחוזרת לארץ עבור השבעה של מאיר לאחר ששהתה שנים ארוכות באולפנה בארצות הברית. מחזיקה בדעות קיצוניות לגבי צניעות נשים ויראת השם.

קוקה בע”מ: עונה 2

בדרך הביתה לסיני, מחכה לנור הפתעה שהיא לא ציפתה לה. לא היה אמור להיות חלק מהסדרה , אמרו בסדר , אם הוט תזמין עונה שניה , מה שקרה באמת , נכניסס סצנת מתח …. הסדרה מספרת על נור, צעירה חסרת כל שנשלחת להתחזות לפותרת חלומות, כדי להונות איש עסקים עשיר בעל אימפריית מלונות יוקרה שמפחד ממשמעויות של החלומות שלו.

בין יורש החברה לנור מתחיל רומן, שבזכותו היא מגלה שיש לה באמת יכולת לפתור חלומות. בכך היא מגלה סוד טרגי על עברה שמצית מלחמת אחים, ומאיים על עתיד האימפריה וחייהם של הזוג. במקרה של החלומות העריכה התקיימה במקביל לשידור , ואת הפרק האחרון ערכו לפחות לפי חודש,.. אם לא היה את התוספת שמובילה לעונה שניה , זה היה נגמר ברוז ויהודה … אתר קצת תרבות הוא מגזין בידור חדש הסוקר ומציג את כל אירועי הבידור והתרבות בישראל עם מידע מפורט על רכישת כרטיסים ולוח הופעות מעודכן. היכנסו לעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו ועשו לנו לייק כדי שתוכלו להתעדכן בידיעות החמות ביותר בעולם הבידור והתרבות בישראל.

ערוצי טלוויזיה, שידורי ספורט, סדרות וסרטים

רינת קלייו רמזה לי על עונה שנייה בערך באותה תקופ.. יש סיכוי לא סביר שלירן ישחרר מנור בעונה הבאאה , ומישהי תבוא לרדוף אחריו.. עלות השחר – ההנחיות לנס ציונה ועדכוני פיקוד העורף יש להגיע לממד תוך דקה וחצי.

סיפורה של נור (אודיה רש), צעירה חסרת כל, שמפגש גורלי בינה לבין יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), צעיר ועשיר מאד, משנה את חייהם לעד. הם הכניסו את זה כדי לסיים במתח בתקווה שיהיה לחץ לעונה שנייה. נור מגיעה כמתחזה לפותרת חלומות למאיר רומנו ופוגשת לראשונה את כל משפחת רומנו. בעקבות הגעתה, סוד גדול מהעבר של המשפחה מאיים להיחשף, ויש שיעשו הכל כדי למנוע מנור לפרש למאיר את החלום. עמוד זה מציג טריילרים וקטעי וידאו לצפיה ישירה מתוך בעלת החלומות.

הסדרות של NEXT TV לצפייה ישירה בחינם

העיסוק בחלומות מציף מחדש מלחמת אחים שקרעה את המשפחה לפני שנים ומאיימת לפרק את האימפריה המשפחתית שוב והפעם לתמיד, והמזימות והתככים מאיימים על חיי הזוג ומאלצים אותם לבחור בין המשפחות שמהן הם מגיעים לבין האהבה. תאמינו לי שזה לא מספיק מעניין כדי להשקיע בכך מאמץ וגם אחרי ארבעה פרקים נדמה שהסדרה לא מעוניינת להתקדם יותר מדי או לפחות לספק לצופים דיאלוג שלא יזלזל באינטליגנציה שלהם. אפשר לספור על יד אחת את הבודדים שעשו עבודה טובה, דניאל ליטמן שלוקח את התסריט הרדוד ועדיין מצליח לשכנע במובן מסוים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן