סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בעלת החלומות פרק 4

בעלת החלומות פרק 4

השבוע עלתה בהוט הטלנובלה הישראלית החדשה ומלאת הכוכבים “בעלת החלומות” שאמורה לכבוש את כולנו, לכאורה. רק כמה חבל שאנחנו כבר לא בתחילת שנות ה-2000, למרות שגם אז לא בטוח ש”בעלת החלומות” הייתה מצליחה. ולכן לא פלא שחלומות עם סמלי אש מאפיינים את מזגה החם. קבליסטים ופרשני חלומות נוטים לייחס לה כח הרס, רמז על כך שעומד לפרוץ ריב בניכם לפבין אדם קרוב או בעבודה ובכלל על סערה קרבה בחיים האישיים? ספרו את זה ליהודה רומנו הדמות המרכזית בסדרה פותר החלומות לצפייה ישירה.

מי שטרם חרש את כבישי המושבים למטרה רצינית, ודאי לא יודע ש”הרחבה” זה השם לשיטה שבה המושבים מתעשרים מאדמה חקלאית מופשרת, אגב הזרמת דם חדש ליישוב ותוספת של משלמי מסים איכותיים. אבל לא הפריע לנו להעשיר את המושבים, וגם לא פחדנו מדי להיות דם חדש של מישהו. אני יודע שזה ביטוי טעון, אבל תרשו לי להציג אותו מהזווית שלי, ולומר לכם ש”בית בישראל” הוא אצלי עולם מלא. צמד המילים הזה מקפל בעיני חיים שלמים. כל מה שתארתי בפרק 19נכנס להגדרה הזו, ועדיין זה רק השפיץ של התכולה המעשית של המושג. וכמו סתם עוד זוג צעיר עם חלומות, החלום הכי הכי היה בית משלנו.

בעלת החלומותעונה 1 פרק 4

המרחק שיחק תפקיד גם בעוד חלום – זה על ילדים. בעלי הניסיון שסביבנו שבו והזהירו אותנו שאם נגור רחוק, נמצא עצמנו מהר מאוד על תקן נהגי-בוס של קטינים בעלי דרישות מוגזמות. עומר נודלמן – גל רומנו, בתם המשותפת של מאיר ונירה ואחותם למחצה של יהודה, שני ורוז, שחיה בתחושה תמידית של תחרות עם רוז ונאבקת באחריותה כ”דבק” שאמור ללכד את כל המשפחה. אליאנה תדהר – שני ורבורג-טולדנו, אשתו של צחי, אחותו הגדולה של יהודה ואחותה למחצה של גל, שמעוניינת לרשת את האימפריה של אביה החורג, מאיר, במקום יהודה.

צופית גרנט – נירה ורבורג-רומנו, אמם של שני, יהודה וגל, ואשתו של המיליארדר ומנהל אימפריית המלונות, מאיר רומנו, שאהבתה חסרת הגבולות לילדיה גורמת לה להסתיר סוד נורא מהעבר. שושה גורן – אביבה רומנו, אמם של מאיר, נעמי ואבי; סבתם של רוז, גל, ליה ודידי, וסבתם החורגת של יהודה ושני; וחמותם של נירה וקובי; שלא בוחלת באמצעים במטרה לשמור על שלמות המשפחה. מאיר מגלה שנור היא שליחה של אבי ומגרש אותה, שני עושה מהלך מלוכלך שמזכה אותה בהערכתו של מאיר אבל הקרבה שלו לגל משבשבת לשני את התכניות. בדרך הביתה לסיני, מחכה לנור הפתעה שהיא לא ציפתה לה. האחים לא מסתדרים ורבים על כל דבר.

בעלת החלומות: ביקורת ארבעת פרקי הפתיחה

המעמד הסוריאליסטי נדמה לי כמו מפגש של כמה חקלאים צרפתים בבורגונדי, שדנים ביניהם כמה לשלם לבוצרים בכרמיהם. דאז ואני החלפנו מבטים, ועם ידיים מאחורי הגב הכאבנו לעצמנו, מתאפקים לא לשאוג מצחוק. את רמות מאיר הקימו יוצאי צרפת. כלומר באוריגינל, לא צרפתים ממרוקו, צרפתים מצרפת.

האחים לומדים בדרך הקשה שהם זקוקים אחד לשני ואוהבים אחד את השני. זה עמוד הבית שלי, כלומר היומן המלא, התמונות, קבצי הקול והווידאו, השיר לדאז (אפשר להוריד וגם לקרוא את המילים), וכל הפרקים. בחצר בדקתי בקפידה את מחזור השמש. בזה דווקא לא כל כך הצליח לנו, כי איכשהו, בשום שעה משעות היום השמש לא באמת נטתה מחסדיה לחצרנו האחורית. לדאז זה הספיק בשביל לקבוע שהיא כבר תתפוס שמש בחזית הבית. ”אבל מתוקה שלי”, ניסיתי לדבר על לבה בקונפורמיזם אופייני, “אף אחד לא יושב בחזית הבית”. לא עזר.

בקשת פרק

באמת שמאד מאד הייתי רוצה לחיות שם..זה ניראה המקם הכי כייף[למרות המצרים] ופפירוס ממש כייף ונחמד, אוף בא לי.. אפילו איילת נורא מסכימה איתי.. אתה צודק שסרט ממש יפה אבל למה אין את נחשון בעונה הזאת? מבפנוכו, הבית היה לא גדול, אבל הקומפקטיות לא פגעה בחמימות.

  • סיפורה של נור (אודיה רש), צעירה חסרת כל, שמפגש גורלי בינה לבין יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), צעיר ועשיר מאד, משנה את חייהם לעד.
  • ב-8 בדצמבר 2020, דווח על ליהוקו של אימרי ביטון לצוות השחקנים של הסדרה.
  • כן, בדיוק כזה שכולנו, גם אתם, חולמים להקים.

תלמידי הכתה מתכוננים להצגה על יוסף ואחיו שתעלה בפני ההורים כשיסעו לבקר אותם בעבודות הפרך. יוחנן מקבל את התפקיד של יוסף ומשתחצן. פרץ מקנא ומחליט שהתפקיד הראשי יהיה שלו, אבל התכנית שלו נכשלת ובמקום לקבל את התפקיד, הוא ויוחנן מפוטרים מההצגה ומקבלים עונש שלא לצאת לטיול.

מלכת היופי של ירושלים פרק 11

ובמרכז העלילה עומדת גם ירושה משפחתית וחלום נוסף של אב המשפחה שמסכן הכל. סיפורה של נור (אודיה רש), צעירה חסרת כל, שמפגש גורלי בינה לבין יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), צעיר ועשיר מאד, משנה את חייהם לעד. הכל היה ערוך ומוכן לחתימה על החוזה.

ב-8 בדצמבר 2020, דווח על ליהוקו של אימרי ביטון לצוות השחקנים של הסדרה. ב-17 בדצמבר 2020, דווח על ליהוקה של ליאנה עיון. ב-8 בפברואר 2021, דווח על ליהוקה של צופית גרנט לסדרה; ליהוק שמסמן את שובה לעולם הטלנובלות הישראלי לאחר שפרשה ממנו. ב-17 בפברואר 2021, דווח על ליהוקה של מור סרוסי. יום לאחר מכן, נחשף שאליאנה תדהר תצטרף לצוות השחקנים של הסדרה.

בעלת החלומות פרק 31: הפיצוץ הגדול במשפחת ברוך. צפו בווידאו

בחורה חריפה ומבריקה, מלאת שמחת חיים וחדת לשון, שחולמת להיות עורכת דין לענייני משפחה, אך התאהבותה האסורה בצחי, מכניסה אותה לצרות ולתככים. נור, צעירה חסרת כל וחסרת משפחה, נשלחת להתחזות לפותרת חלומות על מנת להונות איש עסקים אמיד בעל אימפריית מלונות יוקרה שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו. גיקזון קהילות הוא אתר פורומים פופולרי המשמש כבר שנים רבות בית לאוהבי טכנולוגיה, מחשבים וגאד’טים.

יעל בר זוהר – נעמי וולפסון, אחותם הצעירה והחוזרת בתשובה של מאיר ואבי רומנו ואמם של ליה ודידי, שהתרחקה מהמשפחה בעקבות השחיתות ותאוות הבצע שנלוותה להתעשרותם. ב-24 בנובמבר 2021, פורסם כי הסדרה חודשה לעונה שנייה. נור לא פותרת למאיר את החלום ובורחת, יהודה יוצא נחוש להחזיר אותה ולהביא למאיר את הפתרון לחלום. גל ואביבה מתמקמות בסיני וגל מסתבכת בצרות שכמעט מביאות למותה, אבל ההצלה מגיעה ממקום לא צפוי.

סרטים וסדרות שבאבניקים עונה 2 פרק 16 בעלת החלומות עונה 1 פרק 34 לצפיה ישירה מלכת היופי של ירושלים

רינתיה, מזור, נטעים, בית חנן, בית עובד, ישובי עשרת, כפר הס, תזרקו שם – בכולם היינו. רבים ירדו מעל הפרק בגלל מגבלות תקציב. האחרים – בגלל המרחק מהמרכז ומהחברים. הדבר האחרון שרצינו היה להתנתק מהחברים ומבני המשפחה.

הבית ששכרנו היה בעצם מבנה קטן, פחות מ-50 מטרים רבועים, שני חדרים, בתוך חצר מוקפת עצי פרי, עשרה מטרים משדה של חצילים. הכל טוב, מלבד חיסרון קטן – הבית היה ממוקם בחצר האחורית של בעל הבית, איש די קטן ונודניק. רבים יצאו נגדנו, ביטלו בהינף יד את החלום.

תכנים חדשים באתר

אבל אנחנו התעקשנו – בית חלומותינו, פלוס גינה, פלוס שני כלבים, פלוס הוצאות מיותרות על אחזקת הבית – כל אלה קסמו לנו יותר, ואנחנו לא ויתרנו. צריך היה לא פחות מהתערבות ישירה של ריבונו, בכבודו ובעצמו, כדי לשים לנו את הברקס. הוא מספר שקר אחד קון על משפחת רומנו ואז מסתבך. נכון זה ספוילר הדלפה בעלת החלומות אבל שימו לב .

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). יורם טולדנו – מאיר רומנו, מיליארדר ובעל אימפריית מלונות יוקרה משגשגת, שחולה בסרטן סופני. לקראת מותו, מאיר נרדף על ידי חלום מסתורי שמעיר בו תקווה לגלות לפני מותו מה עלה בגורלה של בתו, רוז, שנעלמה לפני 18 שנה במדבר ועל שמה קרויה אימפריית מלונות היוקרה שלו.

כל מה שחדש באתר

מצד אחד – אני לא אוהב המולה וצפיפות ורעש, ואיך בכלל אפשר לגדל גם בוקסר וגם סויה בקופסה מחניקה בבניין מגורים? מצד שני, גם לא רוצה לגור באיזה לוך מרוחק, לא בהכרח משתגע להפריח את הנגב באופן אישי, וגם חייב איזה קניון במרחק קפיצה. אז כדי לכסות את השקר הזה, אנחנו צריכים לספר עוד אחד, אחר כך עוד אחד, ועוד אחד – כל אחד גדל וגדל. לבסוף, אפילו אם הוא אומר מה צבע השמיים ​​הוא מרגיש כאילו הוא שקרן ואף אחד לא מאמין לו. כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן