סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בעלת החלומות פרק 1

בעלת החלומות פרק 1

כמובן שהטובים יהיו טובים, הרעים יהיו רעים, סודות איומים ילכו וייחשפו ואני רק מקווה שלא יתברר שצופית גרנט עשתה משהו לילדה המסכנה שקוראים לה רוז. רוז היא בעלת החלומות , והיא תחליט מי חולם ומי לא!! חחוץ מזה שאם אתה רוצה לראות בזה המשך לסאגת הפורום , אז דניאל הגיע לחממה , בגלל שפיטרו אותו מהחולמים כאשר הפכה לגאליס , ובגלל זה התחבר עם רוז יותר טוב .. הוא העדיף את רוז על פני שני בגלל הסיבה הזאת.. רציתי לדעת האם גם השנה בפסח תצא עונה חדשה של עלילות ארץ גושן? עם זאת, אם אתה או את לא אוהב את האדם הזה, שנאה תהיה תחושה הרבה יותר חזקה מאהבה.

תאמינו לי שזה לא מספיק מעניין כדי להשקיע בכך מאמץ וגם אחרי ארבעה פרקים נדמה שהסדרה לא מעוניינת להתקדם יותר מדי או לפחות לספק לצופים דיאלוג שלא יזלזל באינטליגנציה שלהם. אפשר לספור על יד אחת את הבודדים שעשו עבודה טובה, דניאל ליטמן שלוקח את התסריט הרדוד ועדיין מצליח לשכנע במובן מסוים. אודיה רש, הכוכבת הישראלית שגדלה מעבר לים, שלמרות ששולטת לחלוטין בעברית, נראה שהיא לא מרגישה מספיק נינוחה איתה. היא עדיין מספיק חיננית ויודעת לשחק כדי לכבוש את הקהל הישראלי, רק כמה חבל שאת התפקיד הגדול הראשון שלה בארץ הקודש בחרה לעשות ב”בעלת החלומות”. השבוע עלתה בהוט הטלנובלה הישראלית החדשה ומלאת הכוכבים “בעלת החלומות” שאמורה לכבוש את כולנו, לכאורה. רק כמה חבל שאנחנו כבר לא בתחילת שנות ה-2000, למרות שגם אז לא בטוח ש”בעלת החלומות” הייתה מצליחה.

בקשת פרק

יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות. צילומי הסדרה החלו בקיץ 2020 בעיר צפת. המחקר חשף תמונה מורכבת של אהבה ושנאה.

העיסוק בחלומות מציף מחדש מלחמת אחים שקרעה את המשפחה לפני שנים ומאיימת לפרק את האימפריה המשפחתית שוב, והפעם לתמיד. המזימות והתככים מאיימים על חיי הזוג ומאלצים אותם לבחור בין המשפחות שמהן הם מגיעים לבין האהבה. לתמונה הזאת מצטרפת גם צופית גרנט בתפקיד נירה, האישה השנייה וכנראה האמא המרשעת, שמנסה לזרז את העברת רשת המלונות לבתה, שני (אליאנה תדהר), באמצעות הצוואה המתמהמהת. פותרת החלומות, נור, נכנסת אל חשבון ההוצאות הפתוח הזה כלכלוכית, והכישרון המיסטי שלה הופך אותה לסינדרלה.

מאסטר שף עונה 10 פרק 15 לצפייה ישירה

תעשו סדרה על דידי בהשתתפות דידי. אני בטוח שהם תכננו ממילא להכניס את זה, כמו שהמון סצנות קליף האנגר נכנסות ובסוף הסדרות לא ממשיכות. הסרט היה חמוד ויפה, אבל מה עירא היה בהצגה? ואנחנו לא מבינים..למה פשוט הם לא ממשיכים את ההצגה בלי יוחנן ופרץ?

  • תאמינו לי שזה לא מספיק מעניין כדי להשקיע בכך מאמץ וגם אחרי ארבעה פרקים נדמה שהסדרה לא מעוניינת להתקדם יותר מדי או לפחות לספק לצופים דיאלוג שלא יזלזל באינטליגנציה שלהם.
  • לתמונה הזאת מצטרפת גם צופית גרנט בתפקיד נירה, האישה השנייה וכנראה האמא המרשעת, שמנסה לזרז את העברת רשת המלונות לבתה, שני (אליאנה תדהר), באמצעות הצוואה המתמהמהת.
  • באמת שמאד מאד הייתי רוצה לחיות שם..זה ניראה המקם הכי כייף[למרות המצרים] ופפירוס ממש כייף ונחמד, אוף בא לי..
  • יום לאחר מכן, נחשף שאליאנה תדהר תצטרף לצוות השחקנים של הסדרה.

ב-17 בפברואר 2021, דווח על ליהוקה של מור סרוסי. יום לאחר מכן, נחשף שאליאנה תדהר תצטרף לצוות השחקנים של הסדרה. אליאנה תדהר – שני ורבורג-טולדנו, אשתו של צחי, אחותו הגדולה של יהודה ואחותה למחצה של גל, שמעוניינת לרשת את האימפריה של אביה החורג, מאיר, במקום יהודה.

מודעות לתחזוקת האתר

תלמידי הכתה מתכוננים להצגה על יוסף ואחיו שתעלה בפני ההורים כשיסעו לבקר אותם בעבודות הפרך. יוחנן מקבל את התפקיד של יוסף ומשתחצן. פרץ מקנא ומחליט שהתפקיד הראשי יהיה שלו, אבל התכנית שלו נכשלת ובמקום לקבל את התפקיד, הוא ויוחנן מפוטרים מההצגה ומקבלים עונש שלא לצאת לטיול. האחים לומדים בדרך הקשה שהם זקוקים אחד לשני ואוהבים אחד את השני.

עכשיו לכו תבינו מה יקרה בפרק 51 בעלת החלומות…. לא מצלמים סתם סצנות בשביל הכיף. הם הכניסו את זה כדי לסיים במתח בתקווה שיהיה לחץ לעונה שנייה. ואתם על המסך חולקים זמן איכות גם משה אשכנזי, עומר נודלמן, עומר חזן ועוד רבים וטובים.

מעילה פרק 5

לאחר שהוא רואה את יכולותיה, הוא מאמין כי היא היחידה שתעזור לפענח את הטרגדיה המשפחתית, להיפטר מהסיוטים שלו ולעזור לאביו. מהר מאוד נראה כי הולך להתפתח רומן בין השניים, למרות העובדה שלנור יש בן זוג (אימרי ביטון, “בני אור”) ואבא מאמץ שהוא בכלל אחיו של אביו החורג של יהודה. מלכת היופי של ירושלים פרק 36 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes.

באמת שמאד מאד הייתי רוצה לחיות שם..זה ניראה המקם הכי כייף[למרות המצרים] ופפירוס ממש כייף ונחמד, אוף בא לי.. אפילו איילת נורא מסכימה איתי.. האחים לא מסתדרים ורבים על כל דבר.

מצולמים עונה 2 פרק 9 לצפייה ישירה — Hasdarot.club

חב”דניקית שחוזרת לארץ עבור השבעה של מאיר לאחר ששהתה שנים ארוכות באולפנה בארצות הברית. מחזיקה בדעות קיצוניות לגבי צניעות נשים ויראת השם. עומר נודלמן – גל רומנו, בתם המשותפת של מאיר ונירה ואחותם למחצה של יהודה, שני ורוז, שחיה בתחושה תמידית של תחרות עם רוז ונאבקת באחריותה כ”דבק” שאמור ללכד את כל המשפחה. יורם טולדנו – מאיר רומנו, מיליארדר ובעל אימפריית מלונות יוקרה משגשגת, שחולה בסרטן סופני. לקראת מותו, מאיר נרדף על ידי חלום מסתורי שמעיר בו תקווה לגלות לפני מותו מה עלה בגורלה של בתו, רוז, שנעלמה לפני 18 שנה במדבר ועל שמה קרויה אימפריית מלונות היוקרה שלו. צופית גרנט – נירה ורבורג-רומנו, אמם של שני, יהודה וגל, ואשתו של המיליארדר ומנהל אימפריית המלונות, מאיר רומנו, שאהבתה חסרת הגבולות לילדיה גורמת לה להסתיר סוד נורא מהעבר. אם כבר עונה שניה, בבקשה אנשים, יותר דידי.

אגב בהם לא צפו בפרק החדש של בעלת החלומות בהוט. ב-16 באוגוסט 2020, דווח על ליהוקו של עומר חזן. ב-20 באוגוסט 2020, דווח שדניאל ליטמן לוהק לצוות השחקנים של הסדרה. ב-30 בנובמבר 2020, דווח על ליהוקם של משה אשכנזי ועומר נודלמן.

בלאדי מורי פרק 5

רינת קלייו רמזה לי על עונה שנייה בערך באותה תקופ.. אם לא היה את התוספת שמובילה לעונה שניה , זה היה נגמר ברוז ויהודה … אמנון לוי חוזר בעונה חדשה של פנים אמיתיות עם סיפורה של יובל, הסובלת מפיצול אישיות. ליובל יש שלושים זהויות שונות, איתם היא חיה מדי יום.

בהמשך נחשף שיחסיהם של יהודה ונור מאיימים על סוד אפל שהיא מסתירה. לא היה אמור להיות חלק מהסדרה , אמרו בסדר , אם הוט תזמין עונה שניה , מה שקרה באמת , נכניסס סצנת מתח …. Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . רוני מרון-קליין – ליה וולפסון, בתם של נעמי וקובי ואחותו של דידי.

מלכת היופי של ירושלים פרק 24 לצפייה ישירה — sdarots.com

זו לא הפעם הראשונה שהוט מגייסים רשימה ארוכה מאוד של כוכבים שלא קשורים אחד לשני בשביל לקבל שמות מפוצצים בסדרה חסרת תוכן, כדי לפצות על החוסרים בתסריט. הם עשו את זה ב”פול מון” שהייתה בינונית ביותר ועכשיו הם חוזרים על אותה הטעות עם “בעלת החלומות”. נור (אודיה רש, “המעניק”), פוגשת ביהודה שבא ממשפחה עשירה (דניאל ליטמן, “החממה”) ועוזרת לו לפענח את חלומו.

אבל כשהתחושה היא שיותר מחצי מהשחקנים מקריאים מדף, התוצאה היא חובבנית וזולה. בסופו של דבר אנו מקבלים טלנובלה לא מעניינת שממלאת את המסך בכוכבים כדי להסתיר את המחסור בתוכן ממשי. אמו ואחותו (צופית גרנט ואליאנה תדהר) של יהודה לא עפות על הרעיון שכן הן לא מוכנות לסכן את ירושת הענק שעומדת על הפרק – חברת מלונות היוקרה של מאיר האב (יורם טולדנו, “הנערים”).

קוקה בע”מ עונה 3 פרק 6

נור (רש) היא בחורה יפהפייה שאת רוב שנותיה העבירה בחושה בסיני נטולת הקורונה. היא פוגשת בנסיבות מעט לחוצות את יהודה (דניאל ליטמן), ופותרת לו חלום רב משמעות באופן שהופך אותו לגרופי שלה. התוצאות הראו שאנשים שחלקו ערכים ותחומי עניין דומים עם אנשי היעד היו בעלי סיכוי גבוה יותר לחוות אהבה חזקה יותר. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן