סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בעלת החלומות סדרה

בעלת החלומות סדרה

עומר חזן – כפיר זלמוביץ’, אחיו הקטן של לירן, שמעריץ אותו ושואף ללכת בדרכו, שגלה איתו לסיני לאחר שברחו ממשפחת האומנה בה שהו. אימרי ביטון – לירן זלמוביץ’, בן זוגה של נור, שברח בגיל צעיר עם אחיו, כפיר, ממשפחות אומנה ומצא בית אצל אבי בסיני. משה אשכנזי – יצחק “צחי” טולדנו, בעלה של שני ועורך דינה של אימפריית המלונות שבבעלות משפחתה, שנישואיו לשני מתערערים בעקבות סודות שהוא חושף על שני. המוצא עצמו נפגע מהחלטת בית המשפט מוזמן לפנות בבקשה מתאימה לבית המשפט הפדרלי במחוז הדרומי של ניו יורק בתיק הנ”ל. למי שראה את הסדרה “מאנייכ” יש לי שאלה בקשר לפרק סיום של הסדרה שלא הבנתי. למען הסר ספק, אני חסידה גדולה של טלנובלות.

מפגש גורלי בין נור הענייה ויהודה ורבורג, צעיר עשיר, משנה את חייהם, כשיהודה מספר לה על חלום שחלם ומאמין שהיא היחידה שתוכל לפתור את הטרגדיה המשפחתית שלו. הקשר מסתבך כשברקע סודות מן העבר, מלחמת אחים וירושת ענק עומדת על הפרק. החלק השני מתאר את הניסיון של מורפיאוס ללכוד יצורים שנמלטו מעולם החלום אל עולם הערות במהלך שנות היעדרותו, ואת ההתמודדות עם “מערבלת חלומות” – בת אנוש שמחלישה את הגבולות בין עולם החלום לעולם הערות, ומאיימת על יציבות שניהם. במיטה אחת לא כל כך גדולה… עומר חזן עומר נודלמן ורוני מרום קליין. בר ברימר ועומר נודלמן משחקים ביחד על הסט. אנחנו זוכרים לה את כיסוי הראש עוד מתקופת “האלופה”.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 33 לצפייה ישירה

אליאנה תדהר ומשה אשכנזי (“מטומטמת”) בסלפי שעושה לנו חשק. אתר קצת תרבות הוא מגזין הבידור והתרבות המקיף בישראל ודואג לשמור על מידע אמין ומהימן. אנו נדאג תמיד להפנות את גולשינו לאתרים רשמיים ומהימנים ונמנעים מכל וכל מאתרי ספסרות או אתרים לא רשמיים הקשורים למכירת כרטיסים. אתר קצת תרבות הוא מגזין בידור חדש הסוקר ומציג את כל אירועי הבידור והתרבות בישראל עם מידע מפורט על רכישת כרטיסים ולוח הופעות מעודכן. היכנסו לעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו ועשו לנו לייק כדי שתוכלו להתעדכן בידיעות החמות ביותר בעולם הבידור והתרבות בישראל.

בכלל, דרמות יומיות מעולם לא הצטיינו בייחודיות טלוויזיונית או סיפור כובש, והאמת, שהן מעולם לא נדרשו לכך, אבל גם המאפיינים הבסיסיים שלרוב נכונים לסדרות שכאלה, נעדרים כמעט כולם מ”בעלת החלומות”. ב-16 באוגוסט 2020, דווח על ליהוקו של עומר חזן. ב-20 באוגוסט 2020, דווח שדניאל ליטמן לוהק לצוות השחקנים של הסדרה. ב-30 בנובמבר 2020, דווח על ליהוקם של משה אשכנזי ועומר נודלמן. ב-2 בדצמבר 2020, דווח שהשחקנית הישראלית אודיה רש שהתפרסמה בהוליווד, לוהקה לגילום דמותה של נור; הדמות הראשית של הסדרה. ב-8 בדצמבר 2020, דווח על ליהוקו של אימרי ביטון לצוות השחקנים של הסדרה.

סדרות

יורם טולדנו – מאיר רומנו, מיליארדר ובעל אימפריית מלונות יוקרה משגשגת, שחולה בסרטן סופני. לקראת מותו, מאיר נרדף על ידי חלום מסתורי שמעיר בו תקווה לגלות לפני מותו מה עלה בגורלה של בתו, רוז, שנעלמה לפני 18 שנה במדבר ועל שמה קרויה אימפריית מלונות היוקרה שלו. מקורית20 ביולי 2021 – הווה (שנה)קישורים חיצונייםדף התוכנית ב-IMDb בעלת החלומות היא טלנובלה ישראלית מסוגת דרמה רומנטית, שנוצרה על ידי היוצרת שירה אלון עבור חברת הכבלים “HOT”.

חב”דניקית שחוזרת לארץ עבור השבעה של מאיר לאחר ששהתה שנים ארוכות באולפנה בארצות הברית. מחזיקה בדעות קיצוניות לגבי צניעות נשים ויראת השם. ב-24 בנובמבר 2021, פורסם כי הסדרה חודשה לעונה שנייה. זהבה בן לא עוצרת ורגע לפני שהיא מתחילה את סיבוב ההופעות בקיסריה ורגע אחרי שיצא “אליי” – שיתוף הפעולה המוצלח שלה עם די.גיי עופר ניסים משיקה זהבה בן סינגל חדש שילווה את הסדרה החדשה שתעלה ב HOT בידור. “סנדמן” היא יצירה שמפלרטטת עם עיבודים שונים כבר שלושה עשורים לפחות. סדרת חוברות הקומיקס האפלה מאת ניל גיימן נחשבת לקלאסיקה מודרנית, אבל המעבר שלה מהדף אל המסך היה רווי בקשיים.

ההקראה הראשונה של “בעלת החלומות”

נור, צעירה חסרת כל וחסרת משפחה, נשלחת להתחזות לפותרת חלומות על מנת להונות איש עסקים אמיד בעל אימפריית מלונות יוקרה שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו. לאחר שהיא נפגשת עם יורש החברה, יהודה ורבורג, ניצת ביניהם רומן ונור מגלה בעזרתו שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות; אך יכולת זו מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר שמצית מלחמת אחים שמאיימת על עתיד האימפריה, המשפחה וחייהם של הזוג. הסדרה “בעלת החלומות” מספרת את סיפורה של צעירה חסרת כל שמפגש גורלי בינה לבין צעיר עשיר, משנה את חיי שניהם לעד.

הסדרה של הוט “בעלת החלומות” מספרת את סיפורה של נור (אודיה רש) צעירה חסרת כל שמפגש גורלי בינה לבין יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), צעיר ועשיר מאד, משנה את חייהם לעד. אחד מהשמות המדוברים שהוזכרו שוב ושוב לקראת עליית הסדרה היא אודיה רש, המככבת בתפקיד הראשי כפותרת החלומות. רש אמנם רק בת 24 אך בעלת רזומה בהוליווד (“חוק וסדר”, “המעניק”, “צמרמורת”) ואכן נוכחותה במסך מרעננת, כאשר על אף הישגיה, היא נותרה די אנונימית במסך הישראלי. עם זאת, נותר רק לקוות שאת כישורי המשחק שלה תצליח להפגין באופן מרשים יותר בהמשך הסדרה, שכן הסצנות היחידות שהופיעה בהן עד כה טרם הוציאו ממנה רגעים מבריקים במיוחד, והאמת, לא באשמתה. לצידה, מתבלטת דווקא עומר נודלמן, שלמרות ניסיון קצר בעולם המשחק, מצליחה להחזיק תפקיד חמוד למדי עם כריזמה בלתי נשלטת.

בעלת החלומות פרק 32

עלילת הסדרה “בעלת החלומות”, תבוסס על סיפור התנכ”י של יוסף ואחיו. במקרה הזה, הדמות הראשית תהיה נערה שאחיה מקנאים בה על שליטתה העתידית בחברת הספנות של אביהם ומגלה כי אף ניסו לחסלה. עומר נודלמן – גל רומנו, בתם המשותפת של מאיר ונירה ואחותם למחצה של יהודה, שני ורוז, שחיה בתחושה תמידית של תחרות עם רוז ונאבקת באחריותה כ”דבק” שאמור ללכד את כל המשפחה. עומר חזן וליאנה עיון יככבו בסדרה החדשה של הוט בעלת החלומות. גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה!

הפתרון של “סנדמן” לבלאגן הזה הוא גודל. היא מציגה עולמות מובחנים בצבעים ובאופי, עוברת בין שדות מוריקים לממלכות מתפוררות ואפלות, פנטזיות ובלהות. אלא שגם כאן אי אפשר לומר ש”סנדמן” מתעלה או מייחדת את עצמה מיצירות עתירות תקציב אחרות. הוויזואליה שלה היא תוצר של הרבה כסף, אבל מעט מאוד מקוריות וייחוד. קשה להיזכר בסצנה אחת שאמורה להישאר בזיכרון הקולקטיבי, ויחסית לסדרה שכל כך מושקעת בצורה על חשבון תוכן – זאת בעיה של ממש. היא נובעת מהתפיסה השגויה שביזאר יכול להיות כלי עלילתי שמחזיק סדרה לאורך זמן.

עומר חזן וליאנה עיון יככבו בסדרה החדשה של הוט בעלת החלומות. מי עוד ישתתף בסדרה? בכתבה הבאה.

קבליסטים ופרשני חלומות נוטים לייחס לה כח הרס, רמז על כך שעומד לפרוץ ריב בניכם לפבין אדם קרוב או בעבודה ובכלל על סערה קרבה בחיים האישיים? ספרו את זה ליהודה רומנו הדמות המרכזית בסדרה פותר החלומות לצפייה ישירה. החלום מביא את מאיר להתייעץ עם אמו (שושה גורן המצוינת), שידועה כרוחניקית לא קטנה; זו, מצידה, בטוחה שמשמעות החלום הנורא היא שעל מאיר להשלים עם אחיו אבי, שחי בסיני מזה שנים רבות. מאחר והיא לא מצליחה לשכנע את מאיר לנסוע לשם, היא שולחת את יהודה החביב למשימה. מפה לשם, הוא פוגש שם את נור (אודיה רש), בחורה יפהפייה שחיה בחושה.

השבוע עלתה בהוט הטלנובלה הישראלית החדשה ומלאת הכוכבים “בעלת החלומות” שאמורה לכבוש את כולנו, לכאורה. רק כמה חבל שאנחנו כבר לא בתחילת שנות ה-2000, למרות שגם אז לא בטוח ש”בעלת החלומות” הייתה מצליחה. נור, צעירה חסרת כל וחסרת משפחה, נשלחת להתחזות לפותרת חלומות על מנת להונות איש עסקים אמיד בעל אימפריית מלונות יוקרה, שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו. לאחר שהיא נפגשת עם יורש החברה, יהודה ורבורג, ניצת ביניהם רומן ונור מגלה בעזרתו שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות. אך יכולת זו מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר המצית מלחמת אחים שמאיימת על עתיד האימפריה, המשפחה וחייהם של הזוג.

סדרות ישראליות לצפייה ישירה

יורם טולדנו מור סרוסי, רועי רביב ויעל בר זוהר שנעדרה מהאירוע. בנוסף, רועי רביב, בר ברימר, רוני מרון-קליין, חנן סביון, יעל בר זוהר ושושה גורן לוהקו לצוות השחקנים של הסדרה. מור סרוסי – שירלי ברוך, אחותו התאומה של ליאור ובתה של מלכית. בחורה חריפה ומבריקה, מלאת שמחת חיים וחדת לשון, שחולמת להיות עורכת דין לענייני משפחה, אך התאהבותה האסורה בצחי, מכניסה אותה לצרות ולתככים.

  • דניאל ליטמן (“פולמון”) ובר ברימר (“כפולה 5”) בפנים.
  • היכנסו לעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו ועשו לנו לייק כדי שתוכלו להתעדכן בידיעות החמות ביותר בעולם הבידור והתרבות בישראל.
  • מפגש גורלי בין נור הענייה ויהודה ורבורג, צעיר עשיר, משנה את חייהם, כשיהודה מספר לה על חלום שחלם ומאמין שהיא היחידה שתוכל לפתור את הטרגדיה המשפחתית שלו.

בהמשך נחשף שיחסיהם של יהודה ונור מאיימים על סוד אפל שהיא מסתירה. דניאל ליטמן – יהודה “יודי” ורבורג, אחיה הקטן של שני ואחיה למחצה של גל. יורשה הטבעי של אימפריית מלונות היוקרה, שמסרב לקחת על עצמו את ניהול האימפריה בעקבות ייסורי מצפון על הטרגדיה המשפחתית; שמתאהב בנור. ערב לפני שמאיר עמד להוריש לבתו החורגת, שני, את רשת המלונות שלו, הוא חולם חלום המערער אותו ומציף מחדש את הטרגדיה האופפת את המשפחה – מותה המסתורי של בתו, רוז, המוצג כתעלומה מסתורית. מכאן, הדרמה מתפתחת ומגיעה עד לסיני, שם אנחנו מכירים את נור (אודיה רש), בחורה צעירה ויפהפייה המתחזה לפותרת חלומות ואז מגלה שהיא באמת כזו, כשבדרך לא דרך גם מוצאת את חייה משתלבים בטרגדיה של משפחת ורבורג בדרך מפתיעה.

“בעלת החלומות” – הצילומים הסתיימו!

מהרגע בו הם פוגשים זה את זו, הם מתאהבים בלי מילים (למורת רוחו של בן זוגה, המגולם על ידי אימרי ביטון) ומיד משוחחים כשהם במרחק של פחות מ-20 סנטימטר אחד מהשנייה (אבל ניחא). כשיהודה מספר לנור על חלום מטריד שהיה לו, היא מתגלה כבעלת כישרון מרשים לפתרון חלומות, ופרשנותה מתגלה ככזו שעשויה לשנות את כל מה שחשבו בני המשפחה על מותה – לכאורה – של רוז הקטנה. אבי, מצידו, מחליט לנצל את הצעירה ולשלוח אותה כמתחזה לפותרת חלומות אל אחיו, כך שתתמרן אותו להעביר לו את רשת המלונות ולא לשני. צופית גרנט – נירה ורבורג-רומנו, אמם של שני, יהודה וגל, ואשתו של המיליארדר ומנהל אימפריית המלונות, מאיר רומנו, שאהבתה חסרת הגבולות לילדיה גורמת לה להסתיר סוד נורא מהעבר. אליאנה תדהר – שני ורבורג-טולדנו, אשתו של צחי, אחותו הגדולה של יהודה ואחותה למחצה של גל, שמעוניינת לרשת את האימפריה של אביה החורג, מאיר, במקום יהודה.

פותרת החלומות, נור, נכנסת אל חשבון ההוצאות הפתוח הזה כלכלוכית, והכישרון המיסטי שלה הופך אותה לסינדרלה. כמובן שהטובים יהיו טובים, הרעים יהיו רעים, סודות איומים ילכו וייחשפו ואני רק מקווה שלא יתברר שצופית גרנט עשתה משהו לילדה המסכנה שקוראים לה רוז. אבל כשהתחושה היא שיותר מחצי מהשחקנים מקריאים מדף, התוצאה היא חובבנית וזולה. הניסיון לשחזר את ההצלחה של פעם ולגרום לקהל הישראלי שמבלה את ימיו בהתמכרות לטלנובלות טורקיות לנטוש את ג’אן וסאנם מ”חלומות בהקיץ” (מטלנובלה טורקית הרבה יותר טובה) לטובת אליאנה תדהר ודניאל ליטמן- כושל. בסופו של דבר אנו מקבלים טלנובלה לא מעניינת שממלאת את המסך בכוכבים כדי להסתיר את המחסור בתוכן ממשי.

זהבה בן בשיר הנושא של הסדרה “בעלת החלומות”

בעקבות פרטי חלום שהוא מספר לה שחלם היא מגלה את יכולותיה כפותרת חלומות ומשם הדברים רק מסתבכים. כאשר מזימות ותככים מאיימים על חיי הזוג שהתאהב ומאלצים אותם לבחור בין המשפחות שמהן הם מגיעים לבין האהבה. הסדרה מספרת על נור, צעירה חסרת כל שנשלחת להתחזות לפותרת חלומות, כדי להונות איש עסקים עשיר בעל אימפריית מלונות יוקרה שמפחד ממשמעויות של החלומות שלו. בין יורש החברה לנור מתחיל רומן, שבזכותו היא מגלה שיש לה באמת יכולת לפתור חלומות. בכך היא מגלה סוד טרגי על עברה שמצית מלחמת אחים, ומאיים על עתיד האימפריה וחייהם של הזוג.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן