סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בעלת החלומות סדרה

בעלת החלומות סדרה

העובדה שגיימן, אלן היינברג (שותף לתסריט “וונדרוומן”) ודיוויד ס. גויר (שכתב את טרילוגיית “האביר האפל”) מקפידים לשכפל את הקומיקס מילה במילה, תלהיב ודאי את המעריצים המושבעים. אבל העיבוד חונק את הניצוץ שגרם למקור לכבוש את הקוראים.

מהר מאוד נראה כי הולך להתפתח רומן בין השניים, למרות העובדה שלנור יש בן זוג (אימרי ביטון, “בני אור”) ואבא מאמץ שהוא בכלל אחיו של אביו החורג של יהודה. הסדרה של הוט “בעלת החלומות” מספרת את סיפורה של נור (אודיה רש) צעירה חסרת כל שמפגש גורלי בינה לבין יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), צעיר ועשיר מאד, משנה את חייהם לעד. אחד מהשמות המדוברים שהוזכרו שוב ושוב לקראת עליית הסדרה היא אודיה רש, המככבת בתפקיד הראשי כפותרת החלומות. רש אמנם רק בת 24 אך בעלת רזומה בהוליווד (“חוק וסדר”, “המעניק”, “צמרמורת”) ואכן נוכחותה במסך מרעננת, כאשר על אף הישגיה, היא נותרה די אנונימית במסך הישראלי.

הכוכב הבא 2022 פרק 6 לצפייה ישירה

עם זאת, נותר רק לקוות שאת כישורי המשחק שלה תצליח להפגין באופן מרשים יותר בהמשך הסדרה, שכן הסצנות היחידות שהופיעה בהן עד כה טרם הוציאו ממנה רגעים מבריקים במיוחד, והאמת, לא באשמתה. לצידה, מתבלטת דווקא עומר נודלמן, שלמרות ניסיון קצר בעולם המשחק, מצליחה להחזיק תפקיד חמוד למדי עם כריזמה בלתי נשלטת. ערב לפני שמאיר עמד להוריש לבתו החורגת, שני, את רשת המלונות שלו, הוא חולם חלום המערער אותו ומציף מחדש את הטרגדיה האופפת את המשפחה – מותה המסתורי של בתו, רוז, המוצג כתעלומה מסתורית. מכאן, הדרמה מתפתחת ומגיעה עד לסיני, שם אנחנו מכירים את נור (אודיה רש), בחורה צעירה ויפהפייה המתחזה לפותרת חלומות ואז מגלה שהיא באמת כזו, כשבדרך לא דרך גם מוצאת את חייה משתלבים בטרגדיה של משפחת ורבורג בדרך מפתיעה.

היא עדיין מספיק חיננית ויודעת לשחק כדי לכבוש את הקהל הישראלי, רק כמה חבל שאת התפקיד הגדול הראשון שלה בארץ הקודש בחרה לעשות ב”בעלת החלומות”. הטלנובלה החדשה שיצרה שירה אלון וביים אריאל בנבג’י עוסקת, ניחשתם נכון, בחלומות. בפועל, הצפייה בה מותירה אותנו בעיקר מבולבלים. זו לא הפעם הראשונה שהוט מגייסים רשימה ארוכה מאוד של כוכבים שלא קשורים אחד לשני בשביל לקבל שמות מפוצצים בסדרה חסרת תוכן, כדי לפצות על החוסרים בתסריט.

בעלת החלומות – טלנובלה חדשה ב20.7

העלילה, שמתרחשת בראשית המאה ה–20, יוצאת לדרך עם כליאתו של “חלום” (טום סטארידג’), שליטו של עולם החלומות הזורה חול על עיניי הישנים ושולח לבני האדם חלומות וסיוטים. המיסטיקן בן האנוש שלכד אותו רצה בעצם ללכוד את אחותו, “מוות”, גם היא אחת משבעה אחים ואחיות בשם “הנצחיים”, המייצגים היבטים שונים של החיים, בהם גם גורל, תשוקה, טירוף, ייאוש והרס. אבל בטעות הוא לוכד את חלום, גוזל ממנו שלושה חפצים שאוצרים את כוחותיו ומחזיק אותו בשבי במהלך רוב המאה ה–20.

פלא שהיינו מהופנטים במשך כל ההקראה? אתר קצת תרבות הוא מגזין בידור חדש הסוקר ומציג את כל אירועי הבידור והתרבות בישראל עם מידע מפורט על רכישת כרטיסים ולוח הופעות מעודכן. היכנסו לעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו ועשו לנו לייק כדי שתוכלו להתעדכן בידיעות החמות ביותר בעולם הבידור והתרבות בישראל. אתר “קצת תרבות” מפנה את הגולשים אך ורק למשרדי כרטיסים רשמיים, אמינים ומקצועיים.

קצת תרבות ברשתות החברתיות

הם עשו את זה ב”פול מון” שהייתה בינונית ביותר ועכשיו הם חוזרים על אותה הטעות עם “בעלת החלומות”. נור (אודיה רש, “המעניק”), פוגשת ביהודה שבא ממשפחה עשירה (דניאל ליטמן, “החממה”) ועוזרת לו לפענח את חלומו. לאחר שהוא רואה את יכולותיה, הוא מאמין כי היא היחידה שתעזור לפענח את הטרגדיה המשפחתית, להיפטר מהסיוטים שלו ולעזור לאביו.

מפה לשם, הוא פוגש שם את נור (אודיה רש), בחורה יפהפייה שחיה בחושה. מהרגע בו הם פוגשים זה את זו, הם מתאהבים בלי מילים (למורת רוחו של בן זוגה, המגולם על ידי אימרי ביטון) ומיד משוחחים כשהם במרחק של פחות מ-20 סנטימטר אחד מהשנייה (אבל ניחא). כשיהודה מספר לנור על חלום מטריד שהיה לו, היא מתגלה כבעלת כישרון מרשים לפתרון חלומות, ופרשנותה מתגלה ככזו שעשויה לשנות את כל מה שחשבו בני המשפחה על מותה – לכאורה – של רוז הקטנה. אבי, מצידו, מחליט לנצל את הצעירה ולשלוח אותה כמתחזה לפותרת חלומות אל אחיו, כך שתתמרן אותו להעביר לו את רשת המלונות ולא לשני. אבל כשהתחושה היא שיותר מחצי מהשחקנים מקריאים מדף, התוצאה היא חובבנית וזולה. הניסיון לשחזר את ההצלחה של פעם ולגרום לקהל הישראלי שמבלה את ימיו בהתמכרות לטלנובלות טורקיות לנטוש את ג’אן וסאנם מ”חלומות בהקיץ” (מטלנובלה טורקית הרבה יותר טובה) לטובת אליאנה תדהר ודניאל ליטמן- כושל.

בעלת החלומותBa’alat Hahalomot

ב-16 באוגוסט 2020, דווח על ליהוקו של עומר חזן. ב-20 באוגוסט 2020, דווח שדניאל ליטמן לוהק לצוות השחקנים של הסדרה. ב-30 בנובמבר 2020, דווח על ליהוקם של משה אשכנזי ועומר נודלמן. ב-2 בדצמבר 2020, דווח שהשחקנית הישראלית אודיה רש שהתפרסמה בהוליווד, לוהקה לגילום דמותה של נור; הדמות הראשית של הסדרה. ב-8 בדצמבר 2020, דווח על ליהוקו של אימרי ביטון לצוות השחקנים של הסדרה. ב-17 בדצמבר 2020, דווח על ליהוקה של ליאנה עיון.

חחוץ מזה שאם אתה רוצה לראות בזה המשך לסאגת הפורום , אז דניאל הגיע לחממה , בגלל שפיטרו אותו מהחולמים כאשר הפכה לגאליס , ובגלל זה התחבר עם רוז יותר טוב .. הוא העדיף את רוז על פני שני בגלל הסיבה הזאת.. הסדרה מספרת על נור, צעירה חסרת כל שנשלחת להתחזות לפותרת חלומות, כדי להונות איש עסקים עשיר בעל אימפריית מלונות יוקרה שמפחד ממשמעויות של החלומות שלו.

בעלת החלומות: פרק 4

צופית גרנט (“חשופים”) ויורם טולדנו. חלום שחלם והדברים שהיא אומרת לו גורמים לו להאמין שהיא היחידה שיכולה לעזור לו לפתור את הטרגדיה המשפחתית שלו ואם הוא יידע מה קרה שם, אולי הסיוטיםשלו ייפסקו. אתר קצת תרבות הוא מגזין הבידור והתרבות המקיף בישראל ודואג לשמור על מידע אמין ומהימן. אנו נדאג תמיד להפנות את גולשינו לאתרים רשמיים ומהימנים ונמנעים מכל וכל מאתרי ספסרות או אתרים לא רשמיים הקשורים למכירת כרטיסים.

  • ב-20 באוגוסט 2020, דווח שדניאל ליטמן לוהק לצוות השחקנים של הסדרה.
  • נור, צעירה חסרת כל וחסרת משפחה, נשלחת להתחזות לפותרת חלומות על מנת להונות איש עסקים אמיד בעל אימפריית מלונות יוקרה, שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו.
  • יש סיכוי לא סביר שלירן ישחרר מנור בעונה הבאאה , ומישהי תבוא לרדוף אחריו..
  • עומר נודלמן, אליאנה תדהר ודניאל ליטמן נמצאים בהשקה של מלון חדש.

צופית גרנט – נירה ורבורג-רומנו, אמם של שני, יהודה וגל, ואשתו של המיליארדר ומנהל אימפריית המלונות, מאיר רומנו, שאהבתה חסרת הגבולות לילדיה גורמת לה להסתיר סוד נורא מהעבר. דניאל ליטמן – יהודה “יודי” ורבורג, אחיה הקטן של שני ואחיה למחצה של גל. יורשה הטבעי של אימפריית מלונות היוקרה, שמסרב לקחת על עצמו את ניהול האימפריה בעקבות ייסורי מצפון על הטרגדיה המשפחתית; שמתאהב בנור. רוז היא בעלת החלומות , והיא תחליט מי חולם ומי לא!!

בשורה משמחת למעריצי הסדרה ‘בעלת החלומות’

שורה ארוכה של פיתוחים לא יצאו לפועל וגורל דומה נגזר גם על עשרות התסריטים שנשלחו לגיימן במהלך השנים. את אחד מהם, הסופר תיאר לא רק כעיבוד הגרוע ביותר של “סנדמן”, אלא גם כתסריט הנוראי ביותר שקרא אי פעם. לדבריו, הוא “מעדיף שלא לעבד את ‘סנדמן’ מאשר ליצור סרט גרוע”. במיטה אחת לא כל כך גדולה… עומר חזן עומר נודלמן ורוני מרום קליין.

בר ברימר ועומר נודלמן משחקים ביחד על הסט. אמרי ביטון (“שעת נעילה”) ואודיה רש. היישר מהסט של “שבאבניקים 2” שסיימה לאחרונה את צילומיה.

העיר הטובה פרק 5 לצפייה ישירה

הסדרה החדשה צפויה להתחיל בצילומים ממש בימים הקרובים ולעלות אולי עוד השנה בהוט. מורן ארביב גנס – מלכית ברוך, מנהלת משק בית רומנו ואמם של ליאור ושירלי. מור סרוסי – שירלי ברוך, אחותו התאומה של ליאור ובתה של מלכית. בחורה חריפה ומבריקה, מלאת שמחת חיים וחדת לשון, שחולמת להיות עורכת דין לענייני משפחה, אך התאהבותה האסורה בצחי, מכניסה אותה לצרות ולתככים.

אם גם אתם מכווצים את העיניים ומנסים להבין מי נגד מי אז זה בסדר, זו תופעה מוכרת שקרתה גם לי במהלך הצפייה. באופן כללי, התחושה היא שהמאמץ העיקרי נסב סביב ליהוק שמות חמים, כלומר, על חשבונות אינסטגרם חמים כמו של בר ברימר, עומר חזן ועוד שמות המוכרים בעיקר לבנות מתחת לגיל 20. סדרה יומית חדשה בדרך להוט – זוהי הסדרה “בעלת החלומות” שתעלה בעתיד הקרוב בהוט בידור ומיועדת לקהל הצעיר עם סוללה מכובדת של כוכבי נוער ידועים. גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה!

דניאל ואמרי ראש בראש!

נור מגלה בזכותו שיש ביכולתה לפתור חלומות באמת, יכולת אשר מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר ולמלחמת אחים שמאיימת על עתיד החברה, המשפחה וחיי הזוג המאוהב. ולכן לא פלא שחלומות עם סמלי אש מאפיינים את מזגה החם. קבליסטים ופרשני חלומות נוטים לייחס לה כח הרס, רמז על כך שעומד לפרוץ ריב בניכם לפבין אדם קרוב או בעבודה ובכלל על סערה קרבה בחיים האישיים?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן