סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בלקספייס פרק 6

בלקספייס פרק 6

הסקרנות יורדת, אתה מזהה את החוקר מהתור בסופרמרקט ואתה יודע. 10.4%269,000השרפה מסעירה את התלמידים והמתיחות בתיכון גוברת. דוידי ומורג מצליחים לשתף פעולה ולהגיע למידע חדש ומשמעותי. על רקע הגילוי הדרמטי מצבו הפיזי והנפשי של דוידי מחמיר, והוא מאבד שליטה. ב-22 באפריל 2021 פורסם כי הסדרה נמכרה להפצה ב”נטפליקס”. בועז לב (אייל נחמיאס) – אביו של עידו לב.

השומר מסתובב בבית הספר, דוידוי נצמד לחוקרת ואז מגלה שהיא דפקה איזה חטיף בצל. ממש כמו במציאות וגם מזכיר קטע מארץ נהדרת. אירוע ירי מחריד מטלטל את תיכון מורשת, אך היורים מצליחים להיעלם. כחלק מהקמפיין, התקיים גם מפגש בין יואב רוטמן (איתמר) לבין בוגר עמותת עלם.

חדש! מטלות מוזרות – עונה 2 – פרק 17

חשבתם על האפשרות שאבא של עידו לב וראש העיר אירגנו ביחד הכל והפכו את חנוך לבובה שדרכה הם מטייחים את הכל ומזיזים את האש לכיוונים אחרים? הסדרה עוקבת אחרי קבוצה של תלמידי תיכון ואחרי חוויותיהם עם סקס, סמים, חברות, אהבה וטראומה. הרצליה ומולי מסרבות לחזור לכפר. לחוסן יש יום מושלם, ובנות אברמסון מפתיעות את גילי מזל טוב. טבעי שסדרה מאבדת אחוזי צפייה ככל שהיא מתקדמת.

  • הבלש דוידי משוכנע שארבעת העצורים הפלסטינים חפים מפשע ושהרוצחים הם תלמידים בעצמם.
  • ברור שליבי היא זאת שצילמה את הסרטון.

העלילה מתמקדת בחוויות של רו, צעירה הסובלת מהפרעה נפשית שפוגשת נערה טרנסג’נדרית, וגם סביב חוויותיהם של חבריה לכיתה. גילי מזל טוב פוגש חברים חדשים. הרצליה ומולי מחליטות לנסוע לתל אביב. מולי מספרת להרצליה שקיבלה שתי הצעות לדייט. ריף מספרת לגילי מה גילי מזל טוב עשה וגילי מסרבת להאמין.

הקיץ האחרון – פרק 31

בנו ערן נפצע בטבח, אך הוא התגלה כאחד מהרוצחים. מיכל אורון (הדס קלדרון) – אם יחידנית. דור, בנה היחיד, נרצח באירוע הירי.

האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. מיכה שגיא (מושיק בר כהן) – ראש העיר בו נמצא תיכון “מורשת רבין”.

ראמבל והאם – פרק 5

היה בזוגיות עם ליבי, אך נפרדו לפני שנתיים. תועד מתעלל בתלמיד בשם עידו לב משום שנחשד כי עידו הלשין על תום וחבריו. ככל הנראה היה אמור להירצח במהלך הטבח, אך ניצל, ולאחר מכן סובל מחרדות בעקבות אירוע הירי. בעקבות כך לוקח כדורים נגד חרדה.

אשתו מירי נמצאת בהריון ראשון. איבד את אחת מעיניו כתוצאה מהתעללות בריונים כשהיה בתיכון ולכן סובל מבעיה רפואית בעיניים. בסוף העונה הראשונה עוצר את איתמר ובעקבות כך מפספס את לידת ביתו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . נטלי שטיין (סוזנה פפיאן) – תלמידה בבית הספר. ברחה מאירוע הירי דרך החלון בקומה השנייה ונפצעה בעמוד השדרה.

בית ספר דרדרים – החברה החדשה של יואבי

לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים. לוח שבועי מלא עם פירוט זמני התוכניות. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. ב-17 בינואר 2021 חודשה הסדרה לעונה שנייה, טרם סיום העונה הראשונה. תום תדמור (יהונתן וילוז’ני) – תלמיד מקובל חברתית ואחיה התאום של שיר, איתה מבלה ביחד עם ליגל ויהלי.

  • בסופו של דבר זה מקרין גם על התרבות.
  • רשת חברתית הנמצאת ברשת אפלה.
  • ריף מספרת לגילי מה גילי מזל טוב עשה וגילי מסרבת להאמין.
  • מישהו משחית את הקירות של בית ספר ובנו מגלה סוד חדש.
  • יולדת לקראת סוף העונה הראשונה.

ערן שגיא (נועם כרמלי) – תלמיד בבית הספר. Hbo – אופוריה באתר Home Box Office – פרקים מלאים אונליין. ליבי ברוידא (ליאנה עיון) – תלמידה מקובלת חברתית. חברה קרובה של איתמר, שמאוהב בה בסתר. הייתה בזוגיות עם תום, אך נפרדו לפני שנתיים. בסוף העונה התגלה כי היא צילמה את סרטון ההתעללות, ובעקבות כך חשה אשמה רבה עד כדי כך ששלחה את הסרטון לחנוך המנהל במטרה להיענש.

הרווקה – עונה 18

קשה בישראל לייצר סדרת משטרה שבה הגיבור הראשי הוא גיבור אמיתי. בסופו של דבר כולם כאן מכירים את כולם. לכל אחד יש משהו שמכיר משהו.

עומר פונה לדוידי עם מידע חדש. עומר נתקל בסרטון שנמחק מבלקספייס. תום מגלה על הסרטון ונכנס ללחץ.

גורים וחברים – פרק 18

את הסדרה יצרו סהר שביט וענת גפני. הסדרה צולמה בעיקרה בבית הספר השש-שנתי, מקיף י”ב “המעיין” שבראשון לציון. בנוסף, חלק מהסדרה צולמה במכללה למנהל בראשון לציון. דור אורון – תלמיד בבית הספר. במהלך הסדרה מתגלה כאחד היורים בעקבות כך שהדפיס במדפסת תלת מימד את כלי הנשק איתם בוצע הירי. ערן רצח אותו במקלט מפני ששינה את דעתו ואיים שילשין עליהם. עומר רוקח (עונג אפרון) – תלמיד בבית הספר.

נחשף כי היא אחת מהרוצחים באירוע הירי, שבוצע לאחר העלמות עין רבות לגבי התעללויות בבית הספר. לאחר הטבח השני היא מצליחה לברוח. לאחר שנשלל החשד שמדובר בפיגוע טרור, ומדובר בארבעה מתלמידי בית הספר, על החוקרים לגלות מי מן התלמידים עומד מאחורי הטבח. תוך מגילוי ידע שנדלה אליהם מה”בלקספייס”. רשת חברתית הנמצאת ברשת אפלה. צילומי העונה הראשונה החלו ביולי 2019 ונמשכו עד ספטמבר 2019.

גרוויטי פולס עונה 2 – פרק 40

בסופו של דבר נרצח על ידי ערן. איתמר (יואב רוטמן) – תלמיד ממוצע בלימודים ולא מקובל חברתית. מאוהב בחברתו הקרובה ליבי בסתר. עובד בפיצרייה יחד עם חברו לכיתה גיא.

אולי הרוצחים אמרו לו משהו והיא שמעה? עוד עניין – בפרומו לסדרה רואים מסיבה בחצר של בית הספר. הסצנה השנייה שהיא ספוילר בפני עצמה, ואולי גם קצת לועגת למשטרה, מתרחשת בדיוק כאשר החוקרים מנסים לגלות מי הדפיס את האקדח.

מידע על נכסי קן התור בע”מ

מספקת לאחיה תום כדורים נגד חרדה. שוכבת עם עומר על מנת שישמיד את הסרטון שמפליל את אחיה. לאחר המוות של תום, לוקחת פיקוד על הנעשה בבית הספר ומתחילה להעניש תלמידים החשודים בהריגתו. ריף (לייב לוין) – תלמיד בבית הספר. מבלה יחד עם שאול ומעיין, שהייתה בזוגיות איתו עד שנפרדו לאחר שהוא בגד בה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן