סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בלקספייס פרק 4

בלקספייס פרק 4

כל היסוד של הסדרה היה זה ששני התפלגה מהקבוצה בעזרתו של קובי, אז למה זה קורה רק לכמה דקות בפרק האחרון? למה לא ראינו ששני מרגישה לא קשורה לפני? לא ראינו שום דבר ממה שהיא חושבת חוץ מהפרק האחרון. זוהר אור (ניר חסדאי) – תלמיד בבית הספר. נמצא בתהליך של התקרבות אל הדת. היה מעורב בפציעה של נטלי ובעקבות כך גיא מרביץ לו.

אהלן חברים, מפרסם לכם פה משהו סודי שאסור לי לפרסם. המשתמש פיקטיבי בכוונת תחילה! הרוצחים יהיו לכם מאוד מפתיעים. יכול להיות שגם היא חלק מהאחה שעל הכוונת כי היא הייתה חברה של תום באותו הזמן והיא ידעה שהוא התעלל בעידו וכל אלה שהיו שם מתו בגלל נקמה של חבריו של… הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

למה תום ושיר החליפו מכנסיים?

הסדרה מצליחה לעורר שבוע אחרי שבוע ספקולציות באשר לזהות הרוצח. צילומי העונה הראשונה החלו ביולי 2019 ונמשכו עד ספטמבר 2019. את הסדרה יצרו סהר שביט וענת גפני.

תלמיד יושב על המדרגות בהלם מוחלט, זה טבעי. אבל המהירות שהוא מתאושש ועונה ללא היסוס לשאלה של רמי דוידי, גורי אלפי המצוין, “לא ראיתי כלום” אז איפה הייתה ומה עשית?. לפני שנגלה מי כאן היורה ונמתין עד לפרק האחרון, אני כבר הבנתי שזה יותר מאשר רמז. כי בכל תעלומה בלשית הפתרון בסופה נמסר כרמז בהתחלה. החל מספרי אגתה כרטיסי ואפילו בסדרת “הפנתר השחור” המיתולוגית, שבאמצעותה ניתן הרמז לאחת התעלומות של אבודים.

בלקספייס – רשימת הפרקים לצפייה ישירה

יש הרבה סדרות “נוער” בישראל, ובזה הכוונה לסדרות שבהן הדמויות הראשיות הן תיכוניסטים והכתיבה לא משהו. אז עד שסוף סוף מנסים לעשות משהו רציני כשבני נוער הם קהל היעד, המעורבים ביצירת הסדרה עדיין רואים את עצמם כפופים למגבלות ה”ז’אנר”. בני נוער רוצים לראות סדרות טובות. ערוצי טלוויזיה של ישראל, תנו לנו סדרות לבני נוער, לא “סדרות נוער”. בימים אלה סיכמו רשת 13, דרמה טים והמפיצה הבינלאומית של הסדרה ‘פדריישן’ הצרפתית על יציאה מיידית לכתיבת והפקת העונה השנייה של בלקספייס.

נעצר בחשד למעורבות באירוע הירי אך שוחרר. תום וחבורתו התעללו בו וגילחו את הראסטות שלו. שיר תדמור (גילי איצקוביץ’) – תלמידה מקובלת חברתית ואחותו התאומה של תום, איתו מבלה ביחד עם ליגל ויהלי. הייתה חברה של מירב שנהרגה באירוע הירי. מספקת לאחיה תום כדורים נגד חרדה. שוכבת עם עומר על מנת שישמיד את הסרטון שמפליל את אחיה.

מידע|

ווידאו + כמה חורים בעלילה. בלקספייס (חלל שחור / Blackspace) היא סדרה ישראלית בז’אנר דרמה / פשע שעלתה לאוויר בדצמבר 2020 בערוץ 13 של רשת. כאן ריכזנו קישורים לפרקים המלאים של בלקספייס לצפייה ישירה אונליין – כל הפרקים. בלאק ספייס פרק 4 צפייה ישירה ערוץ13. דור אורון – תלמיד בבית הספר.

מורג שמואל (רעות אלוש) – חוקרת נוער במשטרה. עובדת יחד עם רמי על חקירת מקרה הירי בתיכון “מורשת רבין”. בינה ובין רמי יחסים מורכבים, שכן הוא איננו מרוצה בתחילה על הצטרפותה לחקירה.

המלצות צפייה

חשיפת הפן האנושי, החולשות והפחדים שמסתתרים מאחורי החלוק הלבן. דיגיטלקול התורארון הקודשספר המדברמה לא בסדר איתיכאן חסכניםדוקותייםכאן סקרניםכאן מקשיביםשיחות מילואיםעוד… קול התורארון הקודשספר המדברמה לא בסדר איתיכאן חסכניםדוקותייםכאן סקרניםכאן מקשיביםשיחות מילואיםעוד… ליגל (אביב בוכלר) – תלמידה מקובלת חברתית. הייתה חלק מהחבורה ביחד עם תום, שיר ויהלי. שאול ברקת (אייל שיקרצי) – ה”סטלן” של השכבה.

  • שיר תדמור (גילי איצקוביץ’) – תלמידה מקובלת חברתית ואחותו התאומה של תום, איתו מבלה ביחד עם ליגל ויהלי.
  • שני, אם תעלי על הרכבת את מתה!
  • שמר תיעוד של הסרטון המפליל של תום ולבסוף חשף אותו בפני דוידי על מנת להינצל מעונש על זיוף מרשמים.

לאחר שנשלל החשד שמדובר בפיגוע טרור, ומדובר בארבעה מתלמידי בית הספר, על החוקרים לגלות מי מן התלמידים עומד מאחורי הטבח. תוך מגילוי ידע שנדלה אליהם מה”בלקספייס”. רשת חברתית הנמצאת ברשת אפלה. בלקספייס פרק 4 אנחנו יודעים מי אשם! כל מה שקרה מאז תחילת הסדרה בלקספייס לצפייה ישירה ערוץ 13 ועד הפרק האחרון מוביל בחזרה אל הספוילר הגדול של העונה. אנחנו גילינו מי היורים של בלאקספייס !

סדרות לראות

אגב, משחקת שם השחקנית ליאנה עיון בתפקיד ליבי, היא פרצה לאחרונה במס’ תפקידים ראשיים, בעיקר בסדרות נוער, כמו בת השוטר ששם היא מגלמת את דנה. כי אני מוצא את עצמי כאחד שצריך להזדיין בסבלנות עד שיואילו הקשת /רשת /עששת, להביא בפני פרק נוסף ועוד פרק ועוד פרק… לא יכול לסבול מצב שאני צופה בסדרה כלשהי ויוצא שהיא באמת מרתקת אותי… אז מה היה לנו בפרק הזה?

  • עובדת בבית הספר 7 שנים.
  • הבלש דוידי משוכנע שארבעת העצורים הפלסטינים חפים מפשע ושהרוצחים הם תלמידים בעצמם.
  • מילא זה- אני רציתי לנגן את “האור בחיי” כשקובי רץ על הרציף.
  • ערן שגיא (נועם כרמלי) – תלמיד בבית הספר.

תום תדמור (יהונתן וילוז’ני) – תלמיד מקובל חברתית ואחיה התאום של שיר, איתה מבלה ביחד עם ליגל ויהלי. היה בזוגיות עם ליבי, אך נפרדו לפני שנתיים. תועד מתעלל בתלמיד בשם עידו לב משום שנחשד כי עידו הלשין על תום וחבריו. ככל הנראה היה אמור להירצח במהלך הטבח, אך ניצל, ולאחר מכן סובל מחרדות בעקבות אירוע הירי.

הזאת שהייתה חברה של תום

מאיפה יכולה לדעת שזה נגמר ודי? אולי כי יש לה מידע פנימי. וזה בדיוק הספוילר השני שלי להיום לשאלות מי ירה בתיכון מורשת בלקספייס.

כן, הוא מפחד מיערות ואנחנו יודעים למה. אדון עידו טאקו, אתה לא בצבא. יופי, לילוש, יותר פרקטית. אתה משתמש בדפדפן מיושן. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. היוניקורן הוא בעל חיים מיסטי בעל תכונות מצמררות שהוצמדו לו באמנות במודרנית.

פרק 8

שתי הסצנות מהפרק הראשון מכסות בדיוק את הקו של העלילה תלמידים תמימים לכאורה שמכסים על מעשה נורא, אבל לא מספיק בשלים להתעסק עם המשטרה. נחזור לסצנה ולפרק 4 בלקספייס. התלמיד שאמור להיות בשוק טוטאלי יושב על השולחן בחצר. זו סדרה ישראלית אז אין סביבה סטרילית ואין צלפים על הגגות או סריקות לאחר האירוע. ואז במקום להיכנס לפחד או אפטר שוק,שיר תדמורכבר יודעת, כמו עיתונאית שמביאה את סקופ חייה – העיקר שזה נגמר!

אחד מההרוגים באירוע הירי. במהלך הסדרה מתגלה כאחד היורים בעקבות כך שהדפיס במדפסת תלת מימד את כלי הנשק איתם בוצע הירי. ערן רצח אותו במקלט מפני ששינה את דעתו ואיים שילשין עליהם. הרוצה לשקר ירחיק עדותו. או יותר נכון את עדותה.

בלאק ספייס פרק 4 צפייה ישירה ספוילרים Blackspace

מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… 14.1%348,000דוידי במרדף אחר הרוצחים לאחר שליבי מתגלה כצלמת הסרטון, מירי נכנסת לחדר לידה, חנוך המטרה הבאה של הרוצחים הנותרים, איתמר וליבי. ב-22 באפריל 2021 פורסם כי הסדרה נמכרה להפצה ב”נטפליקס”. מיכה שגיא (מושיק בר כהן) – ראש העיר בו נמצא תיכון “מורשת רבין”.

  • בנו ערן נפצע בטבח, אך הוא התגלה כאחד מהרוצחים.
  • הם באמת מוכשרים, לפשל ככה כל פעם מחדש.
  • שוטר קשוח עם שיטות פעולה לא שגרתיות נקרא להוביל את החקירה.
  • וזה בדיוק הספוילר השני שלי להיום לשאלות מי ירה בתיכון מורשת בלקספייס.
  • מאוחר יותר הוא מחליט להפר את החוקים, אבל מגלה את אפליקציית בלקספייס – ומקבל הודעה מצמררת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן