סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בלאק ספייס פרק 3

בלאק ספייס פרק 3

במהלך הסדרה מתגלה כאחד היורים בעקבות כך שהדפיס במדפסת תלת מימד את כלי הנשק איתם בוצע הירי. ערן רצח אותו במקלט מפני ששינה את דעתו ואיים שילשין עליהם. איתמר (יואב רוטמן) – תלמיד ממוצע בלימודים ולא מקובל חברתית. עובד בפיצרייה יחד עם חברו לכיתה גיא. סובל מאלימות מצד אביו, מה שמוביל לכך שהוא מוצא את עצמו ישן לעיתים קרובות בפיצריה בה הוא עובד.

סדרות מתח ישראליות יכולות להיות נפילה. ראו מה קרה למנייאכ בערוץ כאן תאגיד השידור שהתחילה בתור ההבטחה והסתיימה בתור בדיחה. נקווה שגם לגורי אלפי שעומד מעל הבמה ומבטיח לתפוס את היורה לא תגמר התחמושת לפני הפרק השני של בלקספייס. חנוך תבור (שי אביבי) – מנהל תיכון “מורשת רבין” מזה 25 שנים בו מתרחש מקרה הירי. כבר בימיו של דוידי בתיכון הוא לא עשה דבר בנוגע לאירוע בו איבד דוידי את עינו.

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה צולמה בעיקרה בבית הספר השש-שנתי, מקיף י”ב “המעיין” שבראשון לציון. בנוסף, חלק מהסדרה צולמה במכללה למנהל בראשון לציון. ליבי ברוידא (ליאנה עיון) – תלמידה מקובלת חברתית. חברה קרובה של איתמר, שמאוהב בה בסתר. הייתה בזוגיות עם תום, אך נפרדו לפני שנתיים. בסוף העונה התגלה כי היא צילמה את סרטון ההתעללות, ובעקבות כך חשה אשמה רבה עד כדי כך ששלחה את הסרטון לחנוך המנהל במטרה להיענש. נחשף כי היא אחת מהרוצחים באירוע הירי, שבוצע לאחר העלמות עין רבות לגבי התעללויות בבית הספר.

אבל גורי אלפי חוזר לבית הספר בו למד בתור חוקר משטרה שצריך לפענח מקרה רצח. מדובר בסדרה דמיונית באופן חלקי בלבד. כי אומנם מקרה ירי לא היה לנו בבית ספר בישראל וטוב שכך, אבל לא נשכח את פרשת תאיר ראדה. ב-17 בינואר 2021 חודשה הסדרה לעונה שנייה, טרם סיום העונה הראשונה. שיר תדמור (גילי איצקוביץ’) – תלמידה מקובלת חברתית ואחותו התאומה של תום, איתו מבלה ביחד עם ליגל ויהלי.

מידע נוסף ופעולות על בלאק ספייס בע”מ

14.1%348,000דוידי במרדף אחר הרוצחים לאחר שליבי מתגלה כצלמת הסרטון, מירי נכנסת לחדר לידה, חנוך המטרה הבאה של הרוצחים הנותרים, איתמר וליבי. ב-22 באפריל 2021 פורסם כי הסדרה נמכרה להפצה ב”נטפליקס”. בועז לב (אייל נחמיאס) – אביו של עידו לב. עזב את העיר ועבר לאשדוד לאחר מות בנו.

קחו למשל את קייזר סוזה קווין ספייסי בסרט המופת החשוד המידי. הוא משחק לאורך כל הסרט את הקורבן האומלל, ממציא עלילה בדיונית ולבסוף הוא נמס אל תוך האפלה עד להודעה הבאה. שאול ברקת (אייל שיקרצי) – ה”סטלן” של השכבה. מעיין וריף הם חבריו הטובים והם נוהגים לבלות יחדיו. במאי 2021 עלתה הסדרה לשידור גם בשירות הסטרימינג של Netflix העולמית. אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית.

בלאק ספייס בע”מ ברשתות החברתיות ובמדיה

מיכל אורון (הדס קלדרון) – אם יחידנית. דור, בנה היחיד, נרצח באירוע הירי. אחרי אירוע הירי לא חוששת להיות דעתנית ולשאול את השאלות הקשות. ניסתה להתאבד בעקבות מותו של דור לאחר שניסתה להעלים ראיות הקושרות את דור לרצח. תום תדמור (יהונתן וילוז’ני) – תלמיד מקובל חברתית ואחיה התאום של שיר, איתה מבלה ביחד עם ליגל ויהלי. היה בזוגיות עם ליבי, אך נפרדו לפני שנתיים.

  • הגדולה של בלקספייס פרקים מלאים לצפייה ישירה היא בשילוב ובהשתלבות בנרטיב הישראלי.
  • בסופו של דבר זה מקרין גם על התרבות.
  • פרגי החליפה את זמרת הרקע קים היל, שעזבה את הלהקה במהלך שנת 2000.
  • בגמר התוכנית זכתה ג’סיקה ריינוסו (המוכרת בשם הבמה “J Rey Soul”), הצטרפה להרכב בתור סולנית ו אך לא רשמית אלא כקולות רקע וזמרת לווי בשירים.
  • לפעמים אפילו חוזרים לשם בתור ראש העיר.

רמי דוידי (גורי אלפי) – בלש בכיר ביחידה לחקירות מיוחדות של משטרת ישראל. מוביל את חקירת מקרה הירי בתיכון “מורשת רבין”, בו למד בנעוריו. איבד את אחת מעיניו כתוצאה מהתעללות בריונים כשהיה בתיכון ולכן סובל מבעיה רפואית בעיניים. בסוף העונה הראשונה עוצר את איתמר ובעקבות כך מפספס את לידת ביתו.

כמה פרקים יש בסדרה “אחיות”? ואיך אפשר לצפות בהם?

שמר תיעוד של הסרטון המפליל של תום ולבסוף חשף אותו בפני דוידי על מנת להינצל מעונש על זיוף מרשמים. מורג שמואל (רעות אלוש) – חוקרת נוער במשטרה. עובדת יחד עם רמי על חקירת מקרה הירי בתיכון “מורשת רבין”. בינה ובין רמי יחסים מורכבים, שכן הוא איננו מרוצה בתחילה על הצטרפותה לחקירה. עם הזמן שורר מתח מיני בין השניים אשר כמעט ומתממש לקראת סוף העונה.

עד כמה שאני זוכר, זה התפקיד הראשון של גורי אלפי בתור מפקח משטרה והוא צולח את המעבר ממנחה קומי לשחקן אופי באופן מוצלח. בוגר בית הספר לעיתונאות “כותרת” וכותב מאז שהניח את ידיו לראשונה על מקלדת. מכור לאנימה ויודע לצטט את “בחזרה לעתיד” מתוך שינה. בלאק קלובר זמינה לצפייה דרך קראנצ’ירול.

בלקספייס, עונה 1, פרק 3: הבלקספייס נחשף

אבל איך היא תתמודד עם הורים אוכלי מוות? ב-17 במאי 2018, הוציאו הלהקה את הסינגל “Ring the Alarm”. יממה לאחר מכן הוציאו את הסינגל הסינגל “Get It”.

הומוסקסואל ובן זוגו של ערן לשעבר. במהלך העונה מופץ סרטון שבו מוצגים כל התלמידים שנרצחו מתעללים בעידו. זוהר אור (ניר חסדאי) – תלמיד בבית הספר. היה מעורב בפציעה של נטלי ובעקבות כך גיא מרביץ לו. נטלי שטיין (סוזנה פפיאן) – תלמידה בבית הספר.

בלאק ספייס סדרה ישראלית חדשה כמו של נראתה עדיין בישראל

הייתה חברה של מירב שנהרגה באירוע הירי. שוכבת עם עומר על מנת שישמיד את הסרטון שמפליל את אחיה. לאחר המוות של תום, לוקחת פיקוד על הנעשה בבית הספר ומתחילה להעניש תלמידים החשודים בהריגתו. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. הבעיות עם האמינות של הסדרה בלאק ספייס היא לא בעצם העלילה או השחקנים. זו תדמית המשטרה בישראל שזוכה לשלל הטרלות ובדיחות על האינטליגנציה משטרתית הממוצעת, לא תמיד בצדק.

ב-12 בספטמבר, הוציאו את הסינגל “Big Love”. ב-25 באוקטובר הוציאו את הסינגל “Dopeness”, בשיתוף CL. יממה לאחר מכן יצא אלבום האולפן השביעי “Masters of the Sun Vol. 1”. השיר “The Apl Song”, שמילותיו נכתבו בטגלוג, השפה שהיא לינגואה פרנקה בפיליפינים, מהאלבום Elephunk, מספר את סיפורו של Apl.de.ap. עומר רוקח (עונג אפרון) – תלמיד בבית הספר. הוא לא מקובל חברתית בשכבה, אבל התלמידים יודעים שהוא חכם. משיג לתלמידים תרופות ללא מרשם, ובפרט לתום דרך אחותו שיר.

על מה הסדרה בלקספייס, שחקנים, עלילה ביקורת

תחת איומים בסוף העונה התוודה כי העלים עין על אירועי אלימות רבים על מנת לשמר תמונת מצב אופטימית עבור תלמידיו. לאחר שווידויו תועד ללא ידיעתו, הוא נעצר. ריף (לייב לוין) – תלמיד בבית הספר.

בניגוד למופעי היפ הופ רבים, הם בחרו להופיע בהופעות חיות והשתמשו בסגנון בגדים שונה בהרבה מראפרים אחרים בלוס אנג’לס. במהלך אמצע שנות ה-90 הם הופיעו במועדון מקומי לצד אמנים מפורסמים. הם חתמו בחברת הקלטות חדשה, אינטרסקופ רקורדס.

2018: Masters of the Sun Vol. 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

אם אתם גרים בארה”ב תוכלו לצפות בגרסה המדובבת לאנגלית שלה דרך Funimation, שנשמעת הרבה פחות מזעזעת מזו המקורית. טעות נפוצה לחשוב כי פירוש “mas que nada” הוא “יותר מכלום”. ב-3 ביוני 2017, הופיעו הלהקה בטקס הפתיחה של גמר ליגת האלופות 2017 שבאצטדיון המילניום, קרדיף. ההופעה, שכללה תצוגה פירוטכנית, נמשכה זמן רב ועיכבה את הפיגור במחצית השנייה בכמה דקות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן