סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בור סדרה טורקית לצפייה ישירה

בור סדרה טורקית לצפייה ישירה

בשנים בהן משודרת התוכנית בעולם רק מספר מצומצם של מתמודדים צלחו את המסלול הסופי. מנחי התוכנית הם אסי עזר ורותם סלע, יחד עם צוות הפרשנים ניב רסקין … הוא חוזר לאיסטנבול בתירוץ לראות את אביו, אבל עמוק בפנים הוא מתרגש מהמחשבה לראות אותה שוב.

סידרה בכיכובה של ואהידה פרצ’ין האגדית ששיחקה בסדרות “אמא” ולמשך עונה אחת את הורם סולטאן. סידרה שנמשכת מ2018 עד היום בתורכיה ותשודר בערוץ הדרמות התורכיות בישראל. זוג צעיר, זולייהא ודמיר, שחולם על נישואין בורח מפני משמיציהם ומתחזה לאח ואחות.

עוד…

סדרות הוא אתר ישראלי ותיק המציג לקהל הרחב את כל הסדרות והסרטים הכי מצליחים. צוות האתר עושה את כל הפעילות שלו ללא מטרת רווח. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו די התרשמנו. גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות.

  • גם אוזאן גוון, ששיחק את רוסטם פאשא הבלתי נשכח בסידרה “הסולטאן”, משחק בסידרה הזאת, שאמורה להיות הדובדבן שבקצפת הטלנובלות התורכיות.
  • באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד.

İstanbullu Gelin- “הכלה מאיסטנבול”, או ה”איסטנבולי שבא”- תשודר בערוץ STAR TV בכיכובם של אוזג’ן דניז ואסלי אנוור. שהרזאד היא אדריכלית שאפתנית, שנזקקת נואשות לכסף כדי לשלם על הטיפול בבנה, קאאן, שסובל מלוקמיה. לאחר שהיא מתחננת ללוות כסף ממקורות שונים, היא תקועה עם הבוס שלה, אונור, אשר מסכים לתת לה את הכסף שהיא זקוקה לטיפול של קאן בתנאי שהיא תבלה איתו לילה. עומר להוט להיות מעורב בפענוח מקרה רצח, ולכן ידידו ארדה מחליט לערב אותו בדו”ח על המקרה. הדו”ח כולל שני קרבנות לא ידועים שנרצחו במכונית על קצה הצוק. ברגע שארדה ועומר מגיעים, עומר הרוס כשהוא רואה את סיבל במושב הנוסעים, עם כדור בראשה. במהלך ההלוויה של אביה, אליף מאוימת על ידי קבוצת גברים אשר מכריחים אותה לגלות היכן נמצאים יהלומים.

למה הקישורים לאתר סדרות טי וי לא עובדים ?

דמי מנוי חודשיים של 19.90 ש”ח. בכפוף לתנאי הנספח. ק’וקור (הבור) היא אחת השכונות המסוכנות ביותר באיסטנבול, נשלטת על ידי משפחת קוצ’ובה. Play-circle הבור | עונה 1, פרק01 … צ’וקור (הבור) היא אחת השכונות המסוכנות ביותר באיסטנבול, …

סיפורן של שתי אחיות שגרות באיסטנבול ולמרות שהן אחיות הן שונות האחת מהשניה לחלוטין. אנו מודים לכל הצופים שלנו על התמיכה הרבה, אנו שואבים מכם מוטיבציה להמשיך את פעילות האתר. מומחי הסייבר של אתר סדרות נערכו מבעוד מועד לכל תרחיש, כבר מתחילת המשפט בארה״ב. איזור אישי חדש, שם ירוכזו כל הפרקים שלא סיימת והסדרות שלך. גרסה חדשה זמינה עבור האפליקציה שלנו למכשירי Android – טלפונים וטאבלטים בלבד (לא עבור Android TV – סטרימרים וטלוויזיות).

תוכניות וסדרות טלנובלות לצפייה ישירה

שאר האחים ידעו למה זקי ירה באותו אדם, ומדוע הוא אינו ממש פושע. אבל זה היה חלק מקשר השתיקה שאסור היה להפר אותו. הקשר נפרץ כשזקי נרצח, ואחיו ידעו טוב מאוד מי עומד מאחורי הרצח ואת סיבת הרצח של אחיהם. התקרית הטרגית של זקי גורמת לשלושת האחים להתאחד כדי לנקום במי שרצחו את אחיהם ובמי שהרסו להם את הילדות, גם תוך הפרת נדר השתיקה בלית ברירה. בשובו, מפתיע סיימוס עם חזרתו ביחד עם בנו ממאהבת אחרת, וכעת סולטאן מתמודדת עם הרגשות המעורבים וחושבת האם תוכל להמשיך לדרכה או לנסות לפתור את האהבה הנכזבת.

אומוט נחטף בגיל 3 על ידי ג’לאל, שהוא מנהיג כנופייה באיסטנבול. אומוט גדל ברחובות ועובד עבור ג’ושקון כילד קבצן. ג’לאל מאוחר יותר מגדל את אומוט וקורא לו מרט. ג’לאל תומך במרט והוא נשלח לאקדמיית המשטרה, כדי לקבל הכשרה של שוטר ולהיות שתול בתוך בצוות של יוסוף, ראש מחלקת החקירות שעובד קשה כדי לעצור את ג’לאל על מעשיו הבלתי חוקיים מזה 20 שנה. סארפ, אחיו של מרט, לומד באקדמיה למשטרה, ונעשה תלמידו החביב על יוסוף, הידוע בהצטיינותו בתפקידו. בטקס הסיום, יוסוף מרחיק את סארפ מאקדמיית המשטרה וכולא אותו למשך שנה כדי למשוך את תשומת לבו של ג’לאל.

Sdarot TV – סדרות טורקיות לצפייה ישירה (מעודכן

تحميل הבור חגיגות 100 פרקים טורקיים של הצלחה mp3 , نجومي. הבור – הסדרה הטובה ביותר בטורקיה עכשיו בערוץ הדרמות הטורקיות בסלקום tv. מצאנו פתרון לאתר סדרות והסרטים טיוי – מה לעשות כשאתר סדרות טי וי לא עובד? הכנסו למדריך שהכנו כאן ותלמדו איך לפתור בעיות בקישורים שלא עובדים באתר סדרות. הסדרה הטובה ביותר בטורקיה עכשיו בערוץ הדרמות הטורקיות …

הפוסטר הרשמי של הסידרה מופיע פה בתמונה. אני מפרסם את החלק הראשון שמציג באופן בסיסי סדרות תורכיות שמשודרות או שתשודרנה בשנה זאת, 2017, בתורכיה, ולא ידוע לי אם הגיעו או יגיעו לישראל. ואני מתכונן בקרוב לקנות דומיין אמריקאי ולעשות עליו אתר חדש ומקצועי שיהיה ארכיון מידע והורדות של כל הסדרות שמעלים עם תרגום. סדרה עטורת הפרסים עם איברהים צאליקול. היעלמותו של דמיר, והגעתו של אויבו האקאן גומשאולו לעיר, מעמיד את זולייהא בפני החלטה האם לבחור בעברה או בדרך חדשה. לאחר מערכת יחסים שהתמשכה כחצי שנה בינה לבין האלוק, איש עסקים מאיסטנבול, הם בוחרים להנשא ולעבור לגור באיסטנבול.

סדרות תורכיות חדשות בתורכיה- 2017

כשאהבה משנה את מסלול החיים הישן – סיפורה של גולרו. היא מצולמת בסתר עם פוליטיקאי בשם אוראל איידין על ידי המתחרים שלו, שרוצים למנוע ממנו להתמודד בבחירות. לקאמל וליילה יש הכל, הם מנהלים עסק משפחתי, יש להם בית מדהים ושני ילדים. אך בלילה אחד חייהם משתנים, כרים, ילדם האהוב, נלקח מביתם על ידי מי שנראו כמו קציני משטרה. זיינפ היא ילדה יפייפייה ותמימה שמתחילה לעבוד ביחד עם אליהן, איש עסקים צעיר ושחצן שלא נמנע מלפגוע באנשים.

  • עקוב אחר העיתונאי המפורסם ביותר של גיבור העל וחוברות הקומיקס בעולם, כאשר הם מתמודדים עם כל הלחץ, הלחצים והמורכבות הנובעים מהיות עובדים הורים בחברה של ימינו.
  • כולם לוקחים חלק במלחמה, אין דרך לא להיות מעורבים גם בשכונה וגם באחוזה.
  • לאחר עשרים שנה, נכלא אחד האחים, זקי, בהאשמה כי הוא ירה באדם כלשהו.
  • Dayan Yüreğim- “להחזיק את לבי”- תשודר בערוץ FOX התורכי.

42- הים השחור (Sen anlat karadeniz- סן אנלאט קאראדניז, כלומר השם המקורי הוא תגיד אודות הים השחור), הסידרה הנצפית ביותר בתורכיה כיום!! התחילה בשנת 2018 וממשיכה לעונה שלישית בתורכיה, עומדת להיות משודרת בישראל מהשבוע של ה23 בספטמבר 2019 בערוץ הדרמות התורכיות החדש. אירם האלוואג’יאולו משחקת את נפס, שבגיל 16 אולצה על ידי משפחתה להתחתן תמורת כסף עם ודאת, שמתנהג אליה בצורה מחפירה ומענה אותה.

סרטי דרמה

פרקי הסדרה שוברים את כל שיאי הצפייה בטורקיה. עונה חדשה לסדרת האקשן הטורקית עטורת הפרסים בכיכובו של אראס בולוט אינמלי. הפעם האויב הגדול ביותר של הבור היא …

تحميل הסדרה הטורקית מוסכמות mp3 – mp4 הבור הסדרה הטובה ביותר בטורקיה עכשיו בערוץ הדרמות הטורקיות בסלקום Tv mp3 קח את ידי … הבור הסדרה הטובה ביותר בטורקיה עכשיו בערוץ הדרמות הטורקיות בסלקום Tv. הבור חגיגות 100 פרקים טורקיים של הצלחה. חגיגות יום הולדת לכוכב הבור אראס בולוט אינמלי Aras Bulut Iynemli Birthday …

הבור עונה 2 פרק 164 לצפייה ישירה או להורדה — סדרה טורקית: Çukur / The Pit

סדרה חדשה בכיכובה של אסלי אנוור, סורייה מהכלה מאיסטנבול. שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים. הנשיקה הזאת גורמת לשני הצעירים להתפרק. הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור. מתוך אמונה שיום אחד אייס תתפרסם, פיזלט גוררת אותה ממקום למקום כדי להגשים את חלומותיה. באחד מהמסעות הם נתקלים במשפחת אגמן העשירה והמכובדת, אשר מתגוררת באחת מאחוזות היוקרה ליד שפת הים.

גונש ובנותיה עוברות טלטלה גדולה כאשר הן עוברות מבית קטן באיזמיר, לאחוזה גדולה באיסטנבול. הבנות של גונש שונות באופי אחת מהשנייה ולכל אחת סיפור משלה בהתמודדות עם המעבר שלהן. מי שהכי מנסה לעודד אותה להגיע לתהילה ולכסף זו ביתה הצעירה, אייס. ביתה הגדולה חזן, פחות שותפה לגחמות של אמה, היא מעולם לא סלחה לה על מות אביה והיא מהווה את המכשול הגדול ביותר העומד בפני הגשמת חלומותיה של פיזלט.

אתר הסדרות הגדול בישראל לצפייה ישירה

סידרה אחרת שמשודרת בתורכיה החל משנת 2017, זכתה בביקורות מצויינות ובחודשים האלה החל השידור שלה בערוץ הטלנובלות התורכיות, היא “צ’וקור”, בעברית “הבור”. מדובר בסידרת מאפייה על משפחת מאפייה בשם קוצ’ובלי, ששולטת בשכונה מסוכנת שהשם שלה הוא “הבור”. המשפחה עומדת בפני איבוד שליטה על השכונה המסוכנת, בנם הצעיר שעזב את המשפחה חייב לחזור לביתו משם הוא כבר לא יכול להימלט. הסידרה היא בכיכובם של אראס בולוט איינמלי, ארקאן קוסטנדיל וארג’אן קסאל. אמא (אננה Anne)- אחת הסדרות התורכיות הטובות ביותר ששודרו בארץ מזה 8 שנים, עת התחילו לשדר בארץ סדרות כאלה. ג’אנסו דרה משחקת את המורה המחליפה זיינפ, שהיא גם צלמת במקצועה, שמחליטה לחטוף ולאמץ ילדה שהייתה תלמידה שלה בשם מלק, שאותה משחקת הילדה ברן גוקיילדיז.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן