סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אתר סדרות החדש

אתר סדרות החדש

יש היום פלטפורומות זולות של סלקום ופרטנר ובקרוב גם של YES – שלא נדבר על מיזם נקסט של הוט שבמחיר של 39 שקל לחודש (עם 3 חודשים ראשונים בחינם), חושף אותך לכל תכני ה-VOD שלהם, כולל סדרות ישראליות. המשתמש מתחייב שלא לפגוע בשום דרך בזכויות היוצרים של הנהלת האתר, בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף, בין בתמורה ובין שלא בתמורה. המשתמש מסכים שלא להשיג או לנסות להשיג מידע או חומר הכלול באתר בכל אמצעי אחר מלבד האמצעים שמספק האתר למשתמשיו, וכן שלא לאסוף כל מידע על משתמשים אחרים ללא הסכמתם. הגופים הפיננסיים אשר אליהם יופנה המשתמש אינם קשורים ו/או אינם שלוח של מפעילת האתר, אלו גופים עצמאיים שלמעט הפניית המשתמש למפעילת האתר אין כל קשר אליהם. הנך מצהיר כי מפעילת האתר רשאית להשתמש במידע (כהגדרת מונח זה במדיניות הפרטיות) בהתאם למדיניות הפרטיות.

במקביל לחסימה מפייסבוק, גם גוגל החלה לקטלג חלק מהדומיינים של סדרות כמסוכנים לגלישה, עם השמת הודעה בטרם כניסה לאתר לפיה מדובר ב”אתר מטעה” וכשזה שיכול לגרום לגולש לבצע “פעולות מסוכנות” כמו התקנת תוכנה או חשיפה של מידע אישי. על פי בדיקה, אתר סדרות כאמור אינו מתקין שום רוגלה או תוכנה כזו או אחרת שיכולה לפגוע במחשבי הגולשים. החסימה של גוגל בזמנו, נבעה ככל הנראה מבאנרים שהתפרסמו בסדרות והפנו גולשים להורדת תוכנה שמאפשרת קבלת לייקים לסטטוסים בפייסבוק ולתמונות באינסטגרם. כל זכויות הקניין הרוחני בתכנים המופיעים באתר, לרבות עיצוב האתר, תמונות, קבצים גרפיים, יישומים, קוד מחשב, טקסט ו/או כל חומר אחר, שייכות לאתר או לצד שלישי שהתיר לאתר לעשות בו שימוש. מפעילת האתר אינה מתחייבת כי האתר לא ייסגר ו/או כי הפעילות בו לא תופסק באופן זמני או קבוע ושומרת לעצמה את הזכות לסגור את האתר ו/או את פעילותו בכל עת על פי שיקול דעתה הבלעדי. מפעילת האתר, אינה מורשית לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ”ה-1995, וכל מידע פרסומי שנמסר וכן כל מידע שיימסר לגבי אפשרות השקעה במסגרת הפרסומים באתר לא יהווה ייעוץ השקעות או שיווק השקעות כהגדרתם בחוק.

כל הכתובות המעודכנות של אתר מורידים

יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. אני בחו”ל וצופה בסדרות ישראליות. עכשיו אני נכנסת ונהפכת לתורמת. אין במידע המובא באתר כדי להוות התחייבות להנחה ו/או רווח ו/או תשואה עודפת.

  • המשתמש מסכים שלא לעשות באתר כל שימוש שאינו חוקי וכן כל שימוש בניגוד לתנאים שלהלן, ובכלל זאת שימוש שעלול להביא לפגיעה או השבתה של האתר או לפגיעה בחוויית המשתמש של משתמשים אחרים באתר.
  • לא משנה כיצד אתם נכנסים לאתר סדרות, גם בטלפון במחשב או באייפד יש אופציה לגלישה במצד הסתר , ניתן להכנס לדפדפן שאתם גולשים בו ומצד שמאל למעלה ללחוץ על כפתור הגדרות וללחוץ על גלישה במצב נסתר אינקוגניטו.
  • צוות אתר סדרות הגיע לסיכום עם אירגון זיר”ה והסיר אלפי תכנים שפגעו בזכויות יוצרים באתר.

• קווים מנחים בנוגע לביקורות הביקורות המתפרסמות ב-vpnMentor נכתבות על ידי מומחים שבודקים את המוצרים על פי הסטנדרטים המחמירים שלנו לביקורת. סטנדרטים אלה מבטיחים שכל ביקורת תהיה מבוססת על בחינה עצמאית, מקצועית וכנה של המבקר, ותיקח בחשבון את היכולות והאיכויות הטכניות של המוצר יחד עם ערכו המסחרי עבור המשתמשים. הדירוגים שאנו מפרסמים עשויים לשקלל את עמלות השותפים שאנו מרוויחים עבור רכישות דרך קישורים באתר שלנו.

כמה עולה מנוי לאתר סדרות? כל המידע והמחיר המעודכן (

באחרונה סגר זיר”ה גם את אתר הכתוביות הפופולארי טורק , מה שהוביל להאטה משמעותית בפרסום כתוביות בעברית לסרטים וסדרות. חדירה למערכת המחשב של האתר מהווה עבירה פלילית על פי הדין החל בישראל. במידה וחלה הפרה מצד המשתמש בנוגע לתנאי שימוש אלה, תהא מפעילת האתר, לפי שיקול דעתה, זכאית לחשוף את שמו והפרטים הידועים לה אודותיו בכל הליך משפטי, אף אם לא יינתן צו שיפוטי המורה על כך. מפעילת האתר לא תהיה אחראית לתכנים, לנתונים או לאלמנטים ויזואליים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.

מובהר ומוסכם בזה, כי הפנית פרטי הלקוח לגופים פיננסיים על מנת התקשרות עמם, לא יתפרשו כהצעה להשתמש, כהבעת תמיכה, עידוד, הסכמה או מתן חסות של האתר , במפורש או מכללא, לתכנים ו/או לשירותים המוצעים על ידי אחרים. האתר וכל המוצג בו ניתנים לשימוש ללא אחריות מכל סוג שהיא, מפורשת או משתמעת. אנא קרא את תנאי השימוש בעיון ובקפידה, שכן תחילת השימוש באתר מעידה כי הנך מצהיר כי קראת, הבנת ואישרת את תנאי השימוש, וכי לא תהא לך או למי מטעמך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה בכל הקשור לתנאי שימוש אלה. אם אינך מסכים לתנאי השימוש אלה, כולם או כל חלק מהם, אינך רשאי לעשות שימוש באתר זה לכל מטרה. כמו כן האתר מקשר בין גולשיו לבין גופים פיננסיים, משתמש אשר השאיר את פרטיו ונרשם באתר יקבל פנייה ממספר גופים פיננסיים.

מי כן יכול לראות את האתר?

לאחר פסיקת בית המשפט הפדרלי בארה”ב, אתר “סדרות”, המציע תוכן וידאו פיראטי בהיקף נרחב, נחסם מכמה מכתובותיו השונות, אך חזר בינתיים עם כתובת חדשה – שככל הנראה תיחסם גם כן בימים הקרובים. בעמוד הנחיתה מצוין בעברית כי “בהתאם לפסק הדין ולצו בית המשפט הפדרלי בניו יורק הגישה לאתר זה נחסמה”. נכון לשנת 2022 אתר סדרות מכיל קרוב ל7000 סדרות ו250K פרקים שונים.האתר מספק גישה לאין ספור סוגים שונים של סדרות בשפות ומדינות שונות.מידי יום עשרות אלפי גולשים ישראלים נכנסים לאתר סדרות וגולשים בו ללא שום בעיה או תקיעות כלשהן בשרת. אתר הסטרימינג סדרות טי וי עלה עם פלטפורמה חדשה שהושקה בספטמבר 2018. מפעילת האתר תהיה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכול, לפי שיקול דעתה המוחלט.

בעמוד הבית תוכלו למצוא רשימת סדרות חדשות, פיד מהפורומים, רשימת התכנים הנצפים והמדורגים ביותר ועוד. למשתמשים שאינם מנויים, סדרות ממשיך לשלב קאונטר המתנה של 30 שניות בטרם שידור הפרק המבוקש. לאלה שאינם מעוניינים להמתין, ניתן לעשות מנוי בתשלום לסדרות בעלות של כשקל ליום (35 ש”ח לחודש).

אתר סדרות מטריל את ארגון זיר”ה – עלה תחת דומיין חדש בשם Zira.online

כל התקשרות בין המשתמש לבין צדדים שלישיים אליהם הקישורים מוליכים תעשה מול אותם צדדים שלישיים בלבד, באחריותו ו/או באחריותם בלבד, ולמפעילת האתר לא תהא כל אחריות ו/או מחויבות בקשר עם התקשרות כאמור. קישור מסוים באתר אינו מלמד כי תוכן האתר המקושר הינו מהימן, מלא או עדכני, ומפעילת האתר לא תישא בכל אחריות בקשר לכך. אין מפעילת האתר מתחייבת כי כל הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל.

חלק מן התכנים המוצגים באתר שייכים לצד שלישי ובעלי האתר אינם אחראים אף על התכנים הנ”ל. מסירת פרטים שגויים, או אי מסירת מלוא הפרטים הנדרשים, עלולים למנוע ממך את האפשרות להשלים את הרישום, לפגוע באיכות השירות הניתן לך או באפשרות לקבלו, וכן לפגוע ביכולת ליצור איתך קשר, במידת הצורך. האתר הינו מגזין כלכלי חברתי עם תכנים וכתבות בנושאי פיננסים וביטוח. באמצעות api בכל הפעלה מאיזה דומיין סתמי שלא קשור לסדרות. הם צריכים לעשות כזו אופציה באפליקציה שניתן לשנות כתובת אתר בצורה ידנית.

סדרות לראות

לאחר שנעלה את עמוד הסדרה, נבחר את מספר העונה ומספר הפרק בו אנחנו רוצים לצפות. אפשר לראות שכתובות מסוימות עובדות (כמו למשל סדרות work או סדרות life), וכתובות אחרות חסמות – בהתאם להגדרות ספק האינטרנט שלנו. מי שמעוניין בצפיה למשל ע”ג טלוויזיה בסלון – אני מציע שתשווה את חדשות ערוץ 2 (לעומת ערוץ 11) או יותר טוב – ספורט בשני הערוצים ותבין על מה אני מדבר (אם זה היה מסובך …).

כל חברה חייבת להרוויח כסף איכשהו, ואתם לא רוצים שזה יהיה על חשבון הפרטיות והבטיחות שלכם. למרבה המזל, ניתן למצוא שירותי VPN מצוינים במחירים סבירים מאוד. מי שמחובר לספק אינטרנט לא ישראלי (כלומר, מי שנמצא שבחו”ל) יכול לראות את התכנים באתר Sdarot בלי בעיה, שכן ספקי אינטרנט בחו”ל לא כפופים לחוק הישראלי. לגוגל יש כמה כתובות שונות ויש 2 שיטות, אחת ישנה שעובדת פיקס ואחת חדשה שגם עובדת מעולה. דרמת פשע שמשודרת ביס ומספרת את הסיפור של שכונת בני אור בבאר שבע ועל חבורת תלמידי תיכון שהופכים לסוחרי סמים ופושעים בכירים בבירת הנגב.

איך יודעים באיזה VPN לבחור?

באתר יש אפשרות בשפה האנגלית, אך מציע גם אפשרויות גרמנית, צרפתית, ספרדית, איטלקית ופורטוגזית. החל מחודש ינואר בשנת 2011, ספקי האינטרנט התחילו לחסום את הגישה לדומיין של אתר סדרות. כלכליסט – כשלון בלחימה נגד הסטרימינג הפיראטי – המכוון לאתר Sdarot. לצורך סיפוק מענה לגולשים, החליטו צוות האתר להקים פורום מסודר – sforum.tv – בו אפשר לבקש סדרות, לשאול שאלות טכניות או כלליות, לדבר על סדרות שאנחנו אוהבים ואפילו לקבל תמיכה בממשקי KODI.

  • משתמשים יכולים גם לצפות בתוכניות טלוויזיה בשפת האם שלהם.
  • המשתמש מסכים שלא להשיג או לנסות להשיג מידע או חומר הכלול באתר בכל אמצעי אחר מלבד האמצעים שמספק האתר למשתמשיו, וכן שלא לאסוף כל מידע על משתמשים אחרים ללא הסכמתם.
  • סרוגים – כתבה על פרשת האתר ועל הדומיין שהפעיל על שם זיר”ה.

אחת הבעיות העיקריות היא שלאנשים בודדים יש גישה לתוכנית בפועל בכל זמן נתון, מה שמשאיר צופים רבים ממתינים שעות או אפילו ימים עד שהם יוכלו סוף סוף ליהנות מתוכנית הטלוויזיה האהובה עליהם. בחלק זה, נדבר על האתר החדש שמזרים את כל תוכניות הטלוויזיה האהובות עליך מבלי לדרוש ממך מנוי לכבלים או לשלם עבורו משהו נוסף! אתה יכול לצפות בתוכניות או בסרטים האלה מתי שתרצה ובחינם. אתר סדרות נחסם בהוראת בית המשפט בעקבות תביעה של ארגון זיר”ה בנושא הפרת זכויות יוצרים של תכני טלוויזיה. באתר נוכל למצוא סדרות פופולאריות מכל הזמנים כמו חברים, איך פגשתי את אמא, הכלה מאיסטנבול ועוד, וגם סדרות חדשות כמו העונה השלישית של פאודה, דברים מוזרים, סדרות נטפליקס חדשות ועוד.

פייסבוק ישראל סירסה קריאות נגד בכירי ימינה וחסמה את יותם זמרי ויאיר נתניהו

איזור אישי חדש, שם ירוכזו כל הפרקים שלא סיימת והסדרות שלך. זה הופך את האתר לאטרקטיבי במיוחד עבור מעריצים שאין להם גישה לתוכניות אלו בארצותיהם או מעדיפים לצפות בהן בשפת אמם. משתמשים יכולים גם לצפות בתוכניות טלוויזיה בשפת האם שלהם.

  • מהרגע בו האבן המשפטית החלה להתגלגל, מפעילי האתר משתדלים להחליף את הדומיין שלו ואף לשייך אליו דומיינים חדשים באופן שוטף, כדי לעקוף את החסימה של ספקי האינטרנט.
  • מנוע החיפוש בול מציג לא מעט וואריאציות של חיפושים לדוגמא חיפשתם אתר סדרות חדש והמנוע החכם שלנו הציג לכם מתוך מאגר עצום של אתרים את המידע מכל המנועים בעולם.
  • יש בו מאפייני פרטיות והצפנה ברמה צבאית שיבטיחו כי תשארו מוגנים דיגיטלית – ונכון לעכשיו הוא אף מציע הנחה של 49%.
  • האתר אינו אוסף מידע אישי ללא הסכמתו מרצון חופשי של הגולש.

אתר Sdarot Link הוא פתרון חכם למי שרוצה לצפות בסדרת הטלוויזיה האהובה עליו מבלי לחכות להם. הוא מציע ספרייה של למעלה מ-100 סדרות טלוויזיה עם כתוביות או גרסאות מדובב. צוות האתר דואג לענות במהרה ולספק תשובות לשאלות ותמיכה טכנית.

סרטים מומלצים בנטפליקס 🍿

אם אי פעם ניסית להכנס לאתר סדרות טיוי ונתקלת בהודעה שהאתר חסום או לא עובד? הכנו לכם מדריך כולל ומקיף איך ניתן לראות סדרות בצפייה ישירה דרך האתר סדרות טיוי, איך ניתן לראות סדרות בחינם בטלפון במחשב או בטלוויזיה החכמה מעודכנות לשנת 2022 חודש מאי-יוני (לאחר החסימה של הדומיין הראשי) ולכל פלטפורמות ההפעלה כגון אנדרואיד, אייפון, אנדרואיד טי וי, מחשב ועוד. כדי למנוע חסימות לגמרי לכל דומיין של SDAROT TV שנו את הDNS שלכם במחשב לDNS של גוגל ולא תצטרכו יותר לחפש קישורים לאתר סדרות טיוי לצפייה ישירה. אם חיפשת קישורים ולינקים לצפייה ישירה באלפי סרטים וסדרות בעברית ואנגלית הגעתם למקום הנכון.הכנו לכם מדריך מקיף כיצד ניתן לראות סדרות בצפייה ישירה וחינם,איך לראות סדרות בחינם בטלפון וקישורים חדשים לשנת 2022 שעובדים לאתר סדרות TV האתר המוביל בישראל לצפייה ישירה בסדרות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן