סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אתר האח הגדול

אתר האח הגדול

מזל, שאילנה היתה מספיק חכמה, להביא אותו לסיום!! יש לו עוד הרבה לעבור, על מנת להיות ראוי אליה. ככה זה, כשאגו פוגש אגו, שלא לדבר, על הבגרות מצד אחד של אופק, שזיהה את הבעייתיות בטליה, שהשתמשה בו, ליצור סיפור! כי הפתיינות שטבועה בה, לפעמים מבלבלת, ויוצאת לפעולה רק כדי לסמן טריטוריה, (שחף שזיהה את דפוס ההתנהגות של טליה וברח) והיא ממשיכה, כי אפשר! נשארנו עם אליאב ובר, שכרגע, נראה הכי מבטיח, גם כי הוא מתנהל בשלט רחוק ומחוץ ללחצים בבית האח.

עלה לה השתן .לא מספיק מה שהיא עושה עים שחץ שגם זה מבזה ומגעיל. מאז שידור הקטע הגיעו מאות תלונות לרשות השנייה שהתלוננו נגד האלימות והבריונות בפרק. בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה “קשת 12” השידור האחרון של “פגוש את העיתונות” בהובלת רינה מצליחה שהביאה למסך 8 אחוזים, בעוד הזכיינית “רשת 13” ששידרה את “המטה”, קיבלה 7.3.

סוף סוף: דיאנה מגלה לנו את המילים ללהיט של האחיות | ריאיון מודח

לבין המילים “פה בבית” כי משתמע שרמזת למשהו אחר לגמרי וזה לא יפה בכלל. ושחק מפגיז במקום הראשון כפול מקאזם שבמקום השני ואחריו דניאל בשלישי. מדובר בעיתים מסוגלות שאם הדור לא מנצל אותם ולא מגיע משיח זה מתהפך חלילה לרעה כמו בשואה שהחפץ חיים הזהיר עליה מראש.

יוחאי העכביש חזר לסיבוב שני על הכרית של טליה, כפילה מקריפה של דינה, ארטיקים מטפטפים, מחוות אינפנטיליות של מרינה והמון רגעים של סוציומטיות נטולת מעצורים. כשהחצוף שבהם הוא קאזם שיצא מהפריז לטובת טיפול פנים. כי אם כבר לפעול בעזות מצח, אז לפחות שיהיה לח וממוצק. בקיצור, לא הייתי רוצה להיות אגרטל בסביבה של נתנאל באותו רגע. גם בעת שהותה וגם אחרי ההדחה, היה המון רעל ברשתות החברתיות סביבה, כשבין היתר נכתב “ברוך דיאן האמת” כשהודחה מהבית.

טיימליין האח הגדול – היום ה-55: הבית המום לאחר ההדחה והדייר החדש מתמקם

שבת מתוחה לפנינו נפתח מבצע צבאי “עלות השחר” וכל שניתן הוא להחזיק אצבעות לתושבי הדרום ולחזק אותם, מקווה שימים של שקט ושגרה יחזרו במהרה. להיפך, זה מראה על חולשה מסויימת שהיא תצטרך לעבוד עליה, וזה רק גורם לי לאהוב אותה יותר. ברור שלכל אדם (חרדי,דתי,מסורתי,חילוני,גוי) יש טוב ורע, ולכן נולדנו לתקן ולקבל שכר. אבל מה שחשוב יותר אלו המידות הטובות שיש לה מלבד חוסר הביטחון שלה והרצון לקבל חיזוקים מהסביבה. וזה החברה שיביאו לא היתי מתחיל ליראות.נילמד הלאה… אני גם נותן לשחף למרות שהוא “דוש באג ליימך של הלייף.

בכל אופן אין ספק שאין מקום לעוד הרבה לרדת ושאנחנו כבר קרובים לתחתית. להיות מאושר אין הכוונה עם חיוך תמידי, אלא שיש לאדם ביטחון עצמי באורח החיים שלו ואני בטוח שחסר לה הרבה מזה ושהיא חיה עם קונפליקטים קשים בחייה. ובכללי זה ברור שטליה לא הכי משכילה, אבל היא כן אינטליגנטית ועם פוטנציאל גבוה. אוף כבר מת שהעונה הזאת תיגמר .מיצטער שהתחלו ליצפות בזה. סוף סוף הם עושים קצת צחוקים בחדר השינה ובחצר מדברים על דברים שלא קשורים לבית וכבר שעתיים מהתקים מחזירים מנתקים … בא סתם להעביר את הזמן ולצבור עוקבים באניסטוש לא עושה כלום …אהה כן משחק תופסת עים שרין ומקריפ אותה הורס לה את חווית המשה ולא מאפשר לה לפתח משהו …רק כדי שיהיה לו למי לבלבל את המוח…

סקר האח הגדול – אהוב הקהל

בכלל, זה די מדהים איך שתיהן לא מפספסות אף הזדמנות לסובב אירועים פרסונליים סביבן. לבסוף, בר, שהיא ככל הנראה הדיירת הכי אנוכית בבית, עם רזומה קנסות מכובד ואווירה של זריקת זין כללית על כולם, צוברת פסילה נוספת כשאליאב נכנס לבית עם ילד בר מצווה. אף אחד לא הבין את הרפרנס ובינינו, אף אחד גם לא מספיק אמיץ מספיק כדי לשאול. ביום ה-53, פורסם ברשתות החברתיות סרטון של נתנאל מצדיע במועל יד מול דיאן, מה שנחשב למעשה מגונה חמור במיוחד. לאחר כמה שעות פורסם גם סרטון של שחף עושה את אותה הצדעה. הפקת האח הגדול התדיינה בנושא ולמרות המעשה החמור החליטה להשאיר את שחף ונתנאל, החלטה שקיבלה גם היא ביקורות חריפות לא פחות.

היא לא צולמה ביום שאחרי משום שלא נראתה ברחוב, ועכשיו – גם חשבון האינסטגרם שלה, שמנה למעלה ממאה אלף עוקבים, נעלם. הרומנים (הלא מוצלחים) בבית האח הגדול – ממשיכים ״להזרים דם״ לתוכנית…. ערוץ האח הגדול בזמן שידור התוכנית בישראל, הערוץ משדר 27 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, למעט בזמן השידור של התוכנית LIVE בערוץ 13 עד חצי שעה לאחר סיום השידור. כזכור, האפליקציה לסמארטפונים הושקה בגרסתה החדשה בתחילת העונה כחלק מהחידושים הטכנולוגיים המלווים את אתר האח הגדול. את האפליקציה ניתן להוריד חינם למכשירי אייפון, אייפוד טאצ’ ולראשונה העונה – גם לאנדרואיד ולאייפד. עד כה הורדה האפליקציה ליותר מ-300 אלף מכשירים.

האח הגדול לצפייה ישירה

ביום ה-42 לירן סיימה את תפקידה במשימה, יצאה מהבית, ונכנסה שוב ביום ה-45 יחד עם שאר דיירי הכניסה השנייה. עקב המשימה הסודית הראשונה, לאחר הצבעת הצופים, הדייר שהכי התאים לדיאן היה נתנאל, דיאן ונתנאל נחשבו כדייר אחד עד לאחר הדחתו של שרון ביום ה-40. דיירי האח הגדול מסרו בערב שבת את שמות המועמדים להדחה, והערב בשידור המרכזי תוכרז הרשימה הסופית.

אתר israelTV מעדכן כל מה שחם על המסך הישן ועל המסך הקטן וברחבי הרשת. תכני בידור ותכנים ויראליים, מהארץ ומהעולם. מלבד רוקנשטיין צפויות להיכנס אל הבית גם הדוגמנית ליה טאי אהרוני ודנה אמסלם, העוסקת בתחום הביוטי, מחיפה. החלטנו להקים אתר וקהילה עבור אוהבי העיצוב ואנשים שמעריכים איכות עם כל ה”טרנדים” החמים בעולם ולחסוך את הפערים הגבוהים שנוצרים במחיר מעלות המוצר ועד למכירתו לצרכן הסופי. העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. לגיטימי שלאנשים יהיו דעות שונות ומעדכנים את אלה שלא רואים או פיספסו משהו חשוב.

יש לכם ביקורת אופנה על דיירי בית האח הגדול? שתפו אותנו

ההצבעה בסמס היא בעלות של 1 ש”ח. ההצבעה דרך אתר mako אפשרית גם כן בעלות של 1 ש”ח, להצבעה בודדת. בנוסף, על מנת להצביע באפליקציה ניתן יהיה לרכוש חבילות הצבעה (4, 25 או 52 הצבעות) בהן ניתן לעשות שימוש הן באפליקציה והן ב-mako בעלות שנמוכה מ-1 ש”ח להצבעה בודדת. לרגל ההשקה יוענקו 10 הצבעות חינם באפליקציה. באמצעות האפליקציה ניתן לצפות לאורך כל היממה במצלמות מרכזיות בבית, לקבל את חדשות הבית ועדכונים שוטפים, לצד מידע על הדיירים, תקצירי התכנית המלאה וכן הרשמה לשירות התראות על הנעשה בבית. במסגרת משימת החלוקה, שרון ודיאן ונתנאל קיבלו חסינות לאחר ששרון ודיאן נשארו אחרונים בקבוצת “הלא אהובים”. בני ישראל היו צריכים ללכת יחד 40 קילומטר בהליכונים שפוזרו להם בחצר בשמש תמורת 2,000 שקלים לתקציב השבועי. ריוואה הייתה צריכה לפרוש מהמשימה עקב מצב רפואי.

ביום ה-27, התרחש עימות בין נתנאל לדניאל, שבמהלכו נתנאל התקרב בצורה חריגה לדניאל והאח הגדול אף נאלץ להתערב על מנת למנוע תקרית אלימה. בעקבות אותו עימות נתנאל קיבל אזהרה מהאח הגדול. ביום ה-5 הצטרפה דיירת חדשה מן המניין, טליה, אשר הייתה בעבר בת הזוג של אליאב. תכנית הריאליטי המצליחה בעולם עם עונה חדשה בערוץ 13 רשת.

יצליחו להתעלם? מרגי מגיע לבית האח

השניים לבסוף הופרדו כשני דיירים בנפרד בתום השבוע השישי. ובכל זאת, רגע אמוציונלי ומניפולטיבי במיוחד התרחש כשהאח הציע לדניאל לפגוש את סבתא טיטי. דניאל מחליט להישאר קפוא כדי לתת דוגמה לשאר דיירי הבית שנשברו עבור דברים פחות חשובים. וגם כי כבר די שקוף שהבחור הזה מאוד מחושב מול המצלמות. כעיקרון כל תצוגת האיפוק הזו לא הייתה שווה יותר מדי כי טליה ובר החליטו למנות את עצמן לשליחות הצדק על כדור הארץ שאף אחד לא הזמין, ולהשתולל בזמן הקיפאון על חשבון דניאל.

ביום השלישי הצטרף דייר בהפתעה (שרון בניפוסי), ללא ידיעה מוקדמת שלו. ביום החמישי נכנסה דיירת בשם טליה עובדיה, בת הזוג לשעבר של אליאב, ללא ידיעה מוקדמת של השניים. סופסוף הוא גרם לי להתחבר, ואפילו להרגיש לחלוחית קטנה בקצה העין של הזדהות עם כאבו. וזה תמיד זמן טוב להיזכר שדיאן ירדה בתחילת השבוע במדרגות. עכשיו אפשר להמשיך ולהתאכזב מהעובדה שמרגי לא באמת מחליף את גיא זוארץ.

אליאב חזר הביתה: “אני אוהבת אותך”

בתום הקיפאון מרגי עובר כמה רגעי מי טו וכעיקרון לעולם לא אבין את הקטע הזה של לגעת לסלבס בשרירים. לראשונה בתוכנית בכל העולם, דייר נכנס לבית ללא ידיעה מוקדמת, שלושה ימים לאחר שידור הבכורה של העונה. גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות.

  • הנושא מאוד מאוד מורכב, אבל בין היתר מחכים לבתאל שתתקרב מכיוון שכאשר האמת תתגלה כבר לא ניתן יהיה לחזור בתשובה (כי האמת כבר תתגלה ולא יהיו ניסיונות וערך לחזרה בתשובה).

אחרי יום שלם, חשבון האינסטגרם של דיאן חזר לפעילות – ואיתו חזרו 126 אלף העוקבים שלה. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. ואת המשחק שלו עם בחורות שלא יבייש את עצמו ולא יעשה את זה מול מצלמות. אנחנו יודעים את חוקי הפורום ושצריך להיזהר על המיקלדת.ואת יודעת? למה לאיים ליעד זאת רק תוכנית טלוויזיה ולא יותר. ולמרות שהסימנים של הדור כבר התגשמו מזה שנים רבות, אנו לא יודעים את עומק ההידרדרות.

האח הגדול VOD | פרק 27: אירוע הכניסה השנייה מגיע לשיא

ההצבעה תפתח מיד לאחר מכן, ותימשך עד לשידור המרכזי ביום שלישי. לראשונה, יתאפשר לצופים להצביע לדייר האהוב עליהם באמצעות אפליקציית האח הגדול. אופק לוי הוא דייר שעל פניו היה אמור לרגש אותי כבר מתחילת העונה. יש לו סיפור ילדות על חרם קשה שעבר, כזה שאתה גאה שהאח הגדול בחר לתת לו במה, בדיוק הנושא הבוער שעל סדר היום, סליחה, הנושא שתמיד היה בוער על סדר היום מאז ועד היום. בצעד נואש ואירוני, שרין מחליטה לסגור את הסיפור הזה ומשגרת למשה הזמנה אל אזור הדמדומים של הפרינדזון, שם ישהה לעת עתה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן