סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אתרי סרטים טובים

אתרי סרטים טובים

הסרט זכה בשלושה פרסי אוסקר בקטגוריות השחקן הראשי הטוב ביותר, הבמאי הטוב ביותר והתסריט המעובד הטוב ביותר. מותחן-פשע משנת 2007 של הבמאים האחים כהן (‘צומת מילר’, ‘פארגו’, ‘ביג לבובסקי’ ועוד) ובכיכובם של טומי לי ג’ונס, ג’וש ברולין ו- חאווייר ברדם (שזכה באוסקר על תפקידו בסרט הזה). עלילת הסרט מתרחשת בשנות השמונים ומתארת עסקת סמים שהשתבשה וגוררת אחריה מוות של עשרות אנשים בידי רוצח סדרתי מטורף (חווייאר ברדם). הסרט זכה לביקורות חיוביות ודירוג של 8 באתר דירוג הסרטים IMDb עם מעל 700 אלף הצבעות.

באתר ניתן יהיה להשאיר פרטים על מנת לשמוע על הטבות מס/רפורמות חדשות בביטוח, בדיקה של קופ״ג וכו. האתר הינו מגזין כלכלי חברתי עם תכנים וכתבות בנושאי פיננסים וביטוח. אז זה בדיוק מה שקרה לגיא, (ברט ריינולדס) פקיד בנק שיום אחד קולט שהוא רק דמות שולית במשחק הוידאו “Free City” והוא חי את אותה השגרה, בוקר אחרי בוקר שבה הוא נשדד באופן הזוי בין 3-4 פעמים ביום.

הסרטים הטובים ביותר לפי ז’אנר בכל הזמנים

סרט דרמה העוקב אחר הילדות של נער בשם באדי בזמן המהומות והסכסוכים בשנות השישים בעיר בלפסט שבצפון אירלנד. באדי גדל למעמבד הפועלים שמזועזעים לאחר התקיפות על הקהילה האירית והקטולית באזור על ידי כנופיות של פרוטנסטנתים – הסרט עוקב אחר הסכסוך אשר נמשך שלוש עשורים בו נרצחו אנשים רבים. סרט הרפתקאות ופנטזיה העוקב אחרי דמותה של אוולין, מהגרת סינית שמתוגררת באמריקה. אוולין מגלה שיש לה כוחות על טבעיים של מעבר בין מימדים ועולמות מקבילים שהיא מנצלת כדי להציל את העולם. סרט קליל וכיפי לכל המשפחה בכיכובה של השחקנית מישל יאו (“עשיר בהזמנה”).

במטרה לעשות קצת כסף הוא מסכים להופיע בתשלום במסיבת יום הולדת שלמיליארדר שבמקרה הוא גם מעריץ ענק של ניקולס קייג’. הסיפור מסתבך כשניק מגלה שאותו מעריץ הוא גם ראש קרטל סמים מטורף ומסוכן. מה שמתחיל בתור מפגש משפחתי מרגש ומסקרן הופך למסע הישרדות קטלני, כשהיא חושפת סודות מעוותים בהיסטוריה של משפחתה ואת הכוונות המטרידות מאחורי נדיבותם. המידע שלעיל יכול לשמש למעקב אחריכם, לטרגוט שלכם עבור פרסומות, ולניטור פעילותכם אונליין. 7 ימי התנסות בחינם על iOS ואנדרואיד, יום ניסיון חינם על ווינדוס, החזר כספי מלא מובטח ב-45 הימים הראשונים במסלולים של חצי שנה ויותר. חיבורים אמינים ויציבים, בשביל להבטיח חוויית צפייה איכותית.

הסרטים הטובים ביותר של שנת 2019

יו גלאס (דיקפריו) ובנו מצטרפים למשלחת של ציידים וסוחרי פרוות. במהלך המסע שלהם, גלאס נפצע באורח קשה כתוצאה ממפגש קטלני עם דובת גריזלי. דרמה משנת 2017 בבימויו של מרטין מקדונה בכיכובם של פרנסס מקדורמנד, וודי הארלסון ו-סם רוקוול. אחרי שכוחות המשטרה לא תופסים במשך חודשים אף חשוד בפרשת הרצח של הבת שלה, מילדרד הייז מחליטה לעשות מעשה ושוכרת שלושה שלטי פרסום ענקיים בכניסה לעיירה שלה, בהם היא מאשימה את השריף של העיירה. המהלך שלה מצית קרב בינה לבין כוחות החוק שלא מקבלים את השלטים הללו בעין יפה. התוכניות עבור סרט ההמשך החלו תוך כדי הפקת הסרט הראשון, עם הליהוק של וודי הרלסון בהופעת אורח כקלטוס קסדי בסצנה שאחרי הקרדיטים של הסרט, מתוך כוונה לתת לו תפקיד הנבל הראשי בסרט המשך פוטנציאלי.

הגענו לסיום הפוסט ועכשיו הבמה שלכם, אם יש לכם סרטים מומלצים נוספים שמשום מה לא כללנו ברשימה, מוזמנים לכתוב לנו עליהם בשרשור התגובות לפוסט. הסרט הזה צפוי להיות הסרט ה-25 ביקום הקולנועי של מארוול, עלילת הסרט עתידה להתרחש לאחר אירועי “סוף המשחק” והיא תעקוב אחר “הנצחיים”, שהם גזע על-אנושי שנוצר על ידי “השמיימים”, גזע חוצני אלמותי. לאחר טרגדיה לא צפויה, הנצחיים נאלצים לצאת מהצללים בהם הם חיו למשך 7000 שנה ולהתאחד מחדש על מנת להגן על המין האנושי ולהילחם נגד יריביהם, גזע הנקרא “הסטיות”. הסרט מתאר את סיפור ההתבגרות של אלנה קיין וגרי וולנטיין, המתאהבים בעמק סן – פרננדו בשנת 1973. גרי הוא תיכוניסט בן 15 שחולם להפוך לשחקן מצליח, אלנה היא בחורה בת 25 שעובדת בתור עוזרת צלם ומנסה למצוא את היעוד שלה בחיים. השניים נפגשים ביום צילום תמונת המחזור בתיכון של גארי ומתפתחת ביניהם ידידות מפתיעה שהופכת להתאהבות.

אסקייפ רום – ביקורות:

קישור מסוים באתר אינו מלמד כי תוכן האתר המקושר הינו מהימן, מלא או עדכני, ומפעילת האתר לא תישא בכל אחריות בקשר לכך. אין מפעילת האתר מתחייבת כי כל הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל. מפעילת האתר לא תישא באחריות להתאמת האתר לצורכי המשתמש, וכן לאי יכולת להשתמש בשירותים באמצעות האתר, כמפורט לעיל. האתר וכל המוצג בו ניתנים לשימוש ללא אחריות מכל סוג שהיא, מפורשת או משתמעת. אם אתם אנשים שמתחברים להומור פרוע ויש לכם את “הלב” להישפך מצחוק על הכיסא – הסרט הזה הוא החוויה המושלמת בשבילכם. ‘מה קשור’, השלישייה הכי מצחיקה על המסך בשיתוף פעולה קורע (תרתי משמע) בקומדיה, בועטת, גסה עם הרבה מאוד “שיק” והפתעות מטורללות והכי לא צפויות.

כעת שנים רבות אחרי האירועים של הסרט הראשון הוא מגלה שיש לו בן באמריקה, שהוא לא ידע עליו, והוא מוצא את עצמו מחוייב לנסוע בשנית לארה”ב על מנת להתאחד עם בנו האבוד והיורש לכתר של זמונדה. הסרט היה אמור לצאת לאקרנים על ידי פרמאונט באוגוסט 2020, אולם עקב מגפת הקורונה זכויות הסרט נמכרו לאולפני אמזון והוא יעלה לשידור באופן דיגיטלי בשירות התוכן של אמזון פריים בתחילת חודש מרץ 2021. הסרט קיבל ביקורות נהדרות מקהל הצופים והמבקרים בנוגע לשחקנים הראשיים וכמו כן בנוגע לסצנות הפעולה השונות המוצגות בסרט. הדירוג שלו באתר IMDb עומד כרגע על ציון של 8.5 עם 173 אלף גולשים מדרגים. עלילת הסרט מתארת סיפור על נסיך ויקינגי בשם אמלת’ אשר שם לעצמו למטרה לנקום בדודו, שרצח לנגד עיניו את אביו, חטף והתחתן עם אמו.

התוספים הטובים ביותר לקודי לסרטים וסדרות ב-2022 – בדוק!

אתר לצפייה ישירה בין המובילים, מציג סרטים וסדרות מהארץ ומהעולם על ידי שני ספקי תוכן טובים פלוס. הסרט היה מועמד לחמישה פרסי אוסקר, מתוכם הוא זכה בשני פסלוני בקטגוריות שחקנית המשנה הטובה ביותר (וופי גולדברג) והתסריט המקורי הטוב ביותר. דרמה-פנטזיה-רומנטית משנת 1990 של הבמאי ג’רי צוקר, בכיכובם של פטריק סווייזי, דמי מור, וופי גולדברג, טוני גולדווין ועוד. הסרט מגולל את סיפורו של זוג צעיר (סאם ומולי), שחייהם משתנים בבת אחת כאשר סאם נרצח. הסרט קיבל ביקורות נהדרות מקהל המבקרים והצופים, הוא קיבל דירוג של 8.1 באתר IMDb זכה בפרס האוסקר על התסריט המקורי הטוב ביותר וסלון אוסקר נוסף לשחקנית הטובה ביותר (פרנסס מקדורמנד). מכיוון שאנחנו לא רוצים לספר לכם בדיוק את כל מה שקורה בסרט נסכם שבמהלך הסרט מלווין עובר תהליך שמשנה את הגישה שלו לאנשים במידה מסוימת והוא מצליח לפתוח את ליבו לאנשים.

הסרט מתאר את סיפור פגישתם של הסופר ג’יימס מתיו ברי עם ילדי משפחת לואלן דייוויס, מפגש שנתן לו את ההשראה לכתוב את ספר הילדים הקלאסי “פיטר פן”. אם מתחשק לכם סרט נוגע ללב שייתן לכם פרספקטיבה על סרט ילדים קלאסי שכולם מכירים זה אופציה נהדרת. דרמה משנת 2012 של הבמאי אנג לי (שאחראי על סרטים מומלצים נוספים כמו ‘על תבונה ורגישות’, ‘נמר, דרקון’, ‘הר ברוקבק’ ועוד) אשר מבוססת על ספר בעל אותו שם של יאן מרטל. דרמה עטורת שבחים משנת 2016 של הבמאי קנת’ לונרגן (‘מישהו לסמוך עליו’) שזכתה באוסקר בקטגוריית התסריט המקורי הטוב ביותר. הסרט מגולל את סיפורם של שני אחים למשפחה ממעמד הפועלים ממסצ’וסטס. לאחר שהאח הבכור נפטר בפתאומיות האח הצעיר (קייסי אפלק) חוזר אל עיירת הילדות שלו, ממנה התחמק במשך תקופה ארוכה אחרי טרגדיה נוראית שעבר שם, שבעקבותיה הוא התגרש מאשתו.

טוב לדעת (מקודם)

יש הרבה סרטונים חינמיים וחוקיים באינטרנט, כך שתמצא שילוב אמיתי של תוכן בשירותים המפורטים בהמשך. חלק גדול מהסרטים הניתנים להזרמה בחינם נמצאים ברשות הציבור. זכויות הבעלות על סרטים אלה פגו והם הפכו לרכושו של הציבור הרחב, אתרים רבים מציעים אוצרות וידאו כאלה.

  • באי האשליות מתגשמות הפנטזיות של האנשים, אולם מתגלה כי אחת מבנות הקבוצה משתתפת בפנטזיה כנגד רצונה.
  • Dbmc מאפשרת לכם להאזין ולצפות בכל תוכן שמאוחסן ב-Dropbox שלכם.
  • באתר XConfessions מציעה לאסט לגולשים אוסף של סרטים ארוטיים קצרים המבוססים על וידויים וסיפורים לוהטים ששלחו הגולשים.
  • הוא משקיע מאמצים רבים בלקוח היחיד שלהם, שחקן פוטבול ממורמר בשם רוד טידוול.
  • Pluto TV הוא בהחלט אחד האתרים הטובים ביותר לצפייה בסרטים בחינם.

אם אתם מחפשים סרטים מומלצים ואתם אוהבים מערבונים שווה לכם לתת לסרט הזה צ’אנס, מדובר באחד הסרטים הטובים ביותר בבימויו של איסטווד. האם אתה מחפש את האתרים הטובים ביותר לצפייה בסרטים בחינם באינטרנט? אתר זה הוא גם אחד הטובים ביותר לצפייה בסרטים בחינם באינטרנט. התוכן שלו עדכני, ולכן בקטלוג שלו נוכל למצוא מהחדשים והקופות ועד לעתיקים ביותר, כמו הקלאסיקות של שנות ה-90 וה-80, ואף לפני כן. בנוסף, הממשק שלו קל להבנה, מכיוון שהוא בספרדית, והסרטים באיכות ובסאונד טובים.

סיפורו של ויל האנטינג // Good Will Hunting

סרט קצר שיצא ממש בסוף שנת 2020 וקיבל לאחרונה מועמדות לטקס האוסקר לשנת 2021 זה Two Distant Strangers (שני זרים גמורים) מספר הרבה על המצב החברתי העדין שיש בארה”ב בתקופה הזאת. הסרט עשוי בצורה נהדרת ומצליח להעביר את המסר שלו בצורה עוצמתית וחזקה. סרט מרגש בהשראת ספרה מעורר ההשראה של רונדה ביירן ‘הסוד’. עלילת הסרט מגוללת את סיפורה של מירנדה וולס, אלמנה שמגדלת בכוחות עצמה, בקושי רב, את שלושת ילדיה. סערה גדולה שפוקדת את העיר מפגישה בין מירנדה לגבר בשם בריי ג’ונסון.

עם זאת, המקום הטוב ביותר לצפות בכל הסרטים האהובים עליכם הוא פלטפורמת הסטרימינג המקוונת כמו נטפליקס ואמזון פריים. מכיוון שבאתרים אלו תוכלו לצפות בסרטים, בכל עת שתרצו. אם כי, ישנם סרטים שמשתחררים בנטפליקס, וחלקם בווידיאו פריים וידיאו.

סרטים מומלצים שווים צפייה ב 2022

הפיצוץ בין השניים מתועד בעדשות מצלמת פאפרצי, באופן מקרי לגמרי בחור תמים בשם אנטוניו שעובד למחייתו בתור מחנה רכבים נקלע לתמונה שלהם בטעות. בשני המסעות, נטלי חווה אהבה משנה חיים, ממשיכה בקריירת החלומות שלה כאמנית ומגלה את עצמה מחדש. עלילת הסרט תציג לנו את סיפור המקור של הטורף וההתמודדות שלו מול שבט אינדיאני לפני 300 שנה.

כאן תמצאו האתרים הטובים ביותר לצפייה בסרטים בחינם באינטרנט. באף אחד מהם לא תצטרכו לשלם שום סכום כסף ומה שיותר טוב, בכולם תמצאו את הסרטים הכי מעניינים ומהנים לצפייה; יש את כל הז’אנרים בקטלוגים שלהם, אז בואו ניגש לזה. הסרט היה מועמד ל-12 פרסי אוסקר, מתוכם זכה בשבעה, ביניהם פרס הסרט הטוב ביותר, הבמאי הטוב ביותר, התסריט המעובד, הצילום, עריכה, הפסקול והסאונד הטוב ביותר. הסרט קיבל דירוג של 8 מתוך 10 באתר דירוג הסרטים IMDb עם מעל 200 אלף גולשים שדירגו אותו והוא נחשב לאחד הסרטים הטובים ביותר של קווין קוסטנר ומופיע כמעט בכל רשימת סרטים מומלצים שחייבים לראות שתמצאו ברשת.

ראיתם מתוך 50 סרטים

משתמש אשר נרשם ו/או השאיר את פרטיו באתר, מצהיר כי הוא עושה זאת ומסכים כי גוף פיננסי (צד ג’) יחזור אליו. האמור בתקנון זה בלשון זכר, הינו לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה. אם אהבתם את ריינולדס ב”דד פול”, אתם הולכים להישרף עליו בקומדיה הבדיונית המטורפת הזו. סרט זה הוא רימייק עדכני לשובר הקופות “ספייס ג’אם” משנות ה- 90 שבו כיכב אגדת כדורסל מייקל ג’ורדן לצד כוכבי הלוני טונס ובראשם באגס באני. מאגר מומחים ברוכים הבאים למדור שמאגד את מיטב המומחים במשק הישראלי בתחומים שקשורים לצרכנות נכונה, ניהול כלכלי, ביטוחים והטבות מס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן