סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אתרים לצפייה ישירה שלא נחסמו

אתרים לצפייה ישירה שלא נחסמו

עשינו את העבודה הקשה עבורכם ובחנו יותר מ-300 מבין השירותים וקיבצנו את המוצלחים ביותר. סקירות העומק שביצענו מספקות את כל מה שצריך לדעת כדי לבחור VPN בלי להתאכזב. הסיבה היא שלמרות הביצועים הכוללים מדובר ב-VPN ששומר לוגים. העובדה שהוא כפוף לשטח השיפוט של ארה״ב עלולה להפוך אתכם כמשתמשים למטרה נוחה עבור טרולי זכויות יוצרים ולחלופין, דרישות DMCA – בייחוד אם אתם נמצאים בארה”ב. האיזון בין אבטחה לביצועים הופך את IPVanish לבחירה טובה מאוד. כיסוי השרתים שלו כולל 2,000 פלוס מהם שנמצאים ב-75 מיקומים – כלומר יותר מ-40,000 כתובות IP.

ברוב המקרים כל מה שדרוש מכם הוא להוריד את האפליקציה המתאימה למכשיר שלכם, להתקין ולהתחיל לגלוש. VPN ממש מהיר גם יוכל לעזור לכם להתגבר על האטה מכוונת מצד ספק האינטרנט. בדרך זו תוכלו להגיע למהירויות גבוהות יותר מאלה שהתחלתם איתן. שימוש ב-VPN משמעו שהטראפיק שלכם מועבר דרך שרתים נוספים שמשפיעים על מהירות הגלישה. כל שירות יגרום לכם להאטה כלשהי ולכן האתגר הגדול הוא לצמצם אותה כך שלא תהיה מורגשת. אצל המהירים מכולם, היקף הפגיעה הוא אפסי והם מאפשרים למשתמשים לגלוש, להוריד טורנטים ולצפות בסטרימינג בלי לגים או באפרינג מעצבנים.

אתר סרטים / סדרות לצפייה ישירה

שכן, שיטות הכנסה אלו לא דורשמות מכם, הצופים, שום עלות נוספת וכך למעשה מאפשרים לכם ליהנות מתכנים וסרטים לצפייה בחינם. חלק מהאתרים שנותנים אפשרות לצפייה בחינם בתכנים מסוימים, מבקשים תשלום על תוכן מסויים אחר. כך למעשה הם “מושכים” את הגולשים על ידי אפשרויות צפייה חינמית בחלק מהתכנים אך מאפשרים שדרוג לצפייה בתכנים אחרים. כל הסדרות המומלצות, החדשות והותיקות של כאן 11 לצפייה ישירה במקום אחד, ובחינם – טהרן, מנאייכ, היהודים באים, זהו זה 2020, קופה ראשית ועוד!

  • NBC. NBC היא רשת שאחראית לכמה מהסדרות הטובות ביותר ששודרו בארה”ב. באתר ניתן לצפות בפרקים חדשים של הסדרות שלהם, תכניות לייט נייט ועוד.
  • שימוש ב-VPN משמעו שהטראפיק שלכם מועבר דרך שרתים נוספים שמשפיעים על מהירות הגלישה.
  • עם זאת, אנו עשויים להרוויח עמלה כאשר משתמש משלים פעולה באמצעות הקישורים שלנו, אשר לא תשפיע על הסקירה אך עלולה להשפיע על הדירוגים.

כל אלו שהמלצתי עליהם קודם באים עם מחיר נגיש להפתיע; חלק עולים פחות משני דולר לחודש. ProtonVPN הוא שירות יציב עם הצפנה נאותה ויכולת עקיפת חסימות של כמה פלטפורמות סטרימינג. אם אתם רוצים לנסות אותו, נצלו את הערובה בת 30 הימים שלו להחזר כספי ותראו אם הוא מתאים לכם.

שירותי VPN מובילים שניתן לנסות ללא סיכון בעזרת ערובות להחזר כספי….

כשבחנו את השרתים מצאנו שהם מצוידים לעקיפת החסימות של פלטפורמות סטרימינג כמו נטפליקס, וודו, Fox Go ודיסני+. מצד שני, BBC iPlayer לא מהרשימה ולכן סביר שתרצו לחפש במקום אחר אם אתם במקרה מעריצים של טלוויזיה בריטית. החיסרון היחידי הוא שהשירות מעט יקר יותר מכמה אחרים. יש גם חבילות קצרות טווח, והן כוללות את אותם פיצ’רים, אבל במחיר גבוה יותר. עם זאת, ExpressVPN מציע בדרך כלל הנחות — לפעמים אפילו חודשי שירות חינם. כשהצטרפתי למנוי שנתי, קיבלתי 3 חודשים נוספים חינם.

איכות הפלייבק היתה מצוינת בסרטים ובסדרות שכן הצלחנו לצפות בהם. תצטרכו להירשם לאתר כדי להתחיל לצפות, אך גם כאן מדובר בתהליך הרשמה פשוט וקצר. הפרסומות לפני כל תוכן הן קצרות יחסית, וקל מאוד לנווט באתר ולמצוא את התוכן הרצוי.

סרטים וסדרות לילדים

תכנים של חדשות, אמנות, קומדיות ותכנים לילדים זמינים בחינם ומאפשרים הנאה לכל המשפחה. בנוסף לסדרות הפופולריות שלהם, הם מציעים באתר גם סרטים קלאסיים, כמו “מלך האריות”, לצפייה ישירה. בבדיקה שלנו הצלחנו לצפות בתכנים משרתים במיקומים שונים בעולם. התוכן עצמו באתר מאורגן היטב ואתם צריכים לפתוח בו חשבון רק אם אתם רוצים להעלות תכנים לאתר. פרסומות מופיעות בהתחלה של כל תוכן שצופים בו, מה שמאפשר לאתר לספק כל כך הרבה תכנים בחינם. כדי לבצע את הצפייה באתר, היינו צריכים להיות מחוברים לשרת אמריקאי באמצעות ה-VPN.

  • כדי לעזור לכם לצפות במכשירי רבים יותר, הוא מציע פיצ’ר DNS חכם בשם MediaStreamer.
  • שלא לדבר על עשרות השירותים המפוקפקים שעוקבים אחרי הפעילות האינטרנטית שלכם או משתמשים בהצפנה לא טובה.

יש שפע של חומרים מקוריים ברשת – החל מקולנוע קלאסי ועד שוברי קופות חדשים, סדרות אהובות מפעם וסדרות שעדיין יוצאות להן עונות חדשות. ישראלים רבים משתמשים באתר סדרות לצפייה ישירה של סרטים וסדרות. אינדקס אתרי צפייה ישירה לצפייה בסרטים וסדרות חינם.

ערוץ 24 שידור חי

כל המושבים, כל הראיונות, הכותרות והנאומים, זמינים כעת לצפייה בדף הפייסבוק של הלשכה. בניית אתרים | מיתוג עסקי – סטודיו שיר Shir Studio – בנית אתרים … אין בעיה עם אינדוקס של אתרים כאלו כאן כל עוד הם חוקיים, כפי שאמרו לפני. לשותף כבר אין תקווה, אבל בחשיבה חריפה ולשון חלקלקה מצליח בירד לשכנע את נציג הקרטל שהוא יכול לפצות אותו על הנזק שנעשה, ושהוא עדיין שווה יותר חי מאשר מת.

האתר מאפשר צפייה בכל הסדרות, הסרטים, אירועי הספורט והסרטים הדוקומנטריים שמשודרים בערוץ. אתם לא חייבים שיהיה לכם חשבון באתר כדי לצפות בתכנים, אך פתיחת חשבון תאפשר לכם להעלות סרטונים, ליצור פלייליסטים ולקבל תזכורות כאשר תוכן חדש מועלה לערוץ שאתם מנויים עליו. אם אתם אוהבים סרטי אימה, מדע בדיוני או סרטי קאלט – זהו אתר הצפייה הישירה המושלם עבורכם! אתר זה זמין לצפייה רק בארה”ב, כך שתצטרכו להיות מחוברים לשרת אמריקאי דרך ה-VPN שלכם. האתר נוצר ע”י Cinedigm ו-Wizard World כדי לספק תוכן לחובבי ה-ComiC Con באשר הם.

שירותי ה-VPN הכי טובים לישראל ב-2022 (מהירים ומאובטחים)

הנה רשימה של כמה מאתרי צפייה ישירה כאלו שבהם ניתן לצפות בעזרת חיבור עם VPN. בעידן המודרני בו אנחנו חיים כאשר לכולנו יש אינטרנט סופר מהיר בבית, סרטים לצפייה ישירה הפכו לנפוצים מתמיד. עכשיו הרבה יותר קל לראות סרטים, יותר נוח, יותר מהיר ובקיצור הרבה יותר יעיל. עם פרופיל ייעודי של שרתים מועדפים, CyberGhost הוא אחד משירותי ה-VPN המומלצים ביותר לכניסה לאתרי סטרימינג.

זה אומר שחלק מהתכנים זמינים דרך טורנט וחלק מצריכים פלאש כדי לפעול. כלומר, אתם בעצם תצפו בתכנים דרך אתרים אחרים, שלא בטוח שהם אמינים ובטוחים לשימוש – לכן חובה להפעיל VPN מאובטח במקרה זה. בשיטוט באתר תוכלו לראות סרטים שמשתמשים אחרים העלו וערכו, ובלחיצה על Remix להגיע לשלב העריכה עם כל חומרי הגלם והאפקטים שהמתשמש הקודם בחר ולתת לסרטון את הפרשנות שלכם. הרשת מציעה עשרות אתרים לשיתוף וידאו, כולל בעברית, והגיע הזמן למלא אותה בסרטונים מקוריים, שיהיה משהו נוסף לראות פרט ליפנים המדריכים אותנואיך לקפל חולצה.

סרטים: חדשים

אפשר להוסיף למועדפים שרתים ייעודיים כדי שתוכלו לגשת אליהם במהירות ובקלות בעתידנוסף על כל זה, הוא מציע שרתים ייעודיים למשחקי רשת ולטורנטים. שרתי המשחקים עברו אופטימיזציה לפינג נמוך ומהירות, ושרתי הטורנטים מספקים אבטחה חזקה והורדות מהירות. כל אחד משרתי הטורנטים מראה את המרחק שלו ממיקומכם, ובכך מקל עליכם למצוא אחד קרוב.

שרתים בארה”ב ובבריטניה הם חובה עבור מרבית אתרי הצפייה הישירה. חלק גדול מאתרי הצפייה הישירה הטובים ברשת הם מוגבלים מבחינה גאוגרפית. כלומר, אם אתם לא ממוקמים באזור שבו התכנים מוצעים לצפייה – אתם לא יכול לצפות בהם. ישנן הרבה סיבות שיכולות לגרום לכך, בדרך כלל מדובר בעניין של זכויות שידור.

ExpressVPN – מהירויות מטורפות עבור סטרימינג חלק

מעבר לאלה, IPVanish מספק הגדרות הסוואה מקוונת ותוספת קונפיגורציית IP דוגמת מרווחי איפוס. המאפיינים הללו, בתוספת האופציה להפעיל 1ללא הגבלה חיבורים במקביל, מבליטים את השירות ביחס לרבים אחרים. קיראו את הסקירה המלאה של Private Internet Access תראה לכם את ממצאי המחקר והמבדקים שלנו במלואם. אחד החסרונות המינוריים הוא ש-CyberGhost לא תמיד עובד במדינות שמצנזרות את הגישה לרשת, כמו סין ואיחוד האמירויות. עם זאת, זה רלוונטי רק אם אתם מתכננים לבקר באחת מהן.

אם אתם לא משתמשים ב-VPN, כל המידע הזה יכול להיות מקושר לכתובת ה-IP האמתית שלכם. תוכלו להעלות סרטוני וידאו בהגבלה שבועית של 30 מגהבייט. הסרטים מוצגים בהתחלה בפורמט בה הם הועלו, ובינתיים מומרים לנגן הפלאש של האתר. לאחר ההמרה הגולשים יוכל להוריד את הקובץ המקורי, או קובץ הפלאש.

אתרים לצפייה ישירה שלא נחסמו

נכון לרגע זה, בזק בינלאומי היא ספקית האינטרנט הראשונה שהגיבה לצווים המורחבים. זאת, על אף שהצווים נשלחו לכל הספקיות ושלדבריהן כולן ממלאות אחריהם. בשיחה עם “כלכליסט” סירבו ספקיות אינטרנט שונות להגיב בנושא, אך כמעט כולן אישרו כי קיבלו את הצווים וכי הן פועלות בהתאם להוראת בית המשפט. אנחנו ממליצים על חבילה בתשלום חודשי, תוכלו להנות מאתר סדרות במהירות ובלי תקיעות. מומלץ בכל זאת להיכנס בדרך ישירה לעיתים קורה שהאתר עולה מבלי לעקוף את החסימה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן