סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ארץ נהדרת פרקים מלאים

ארץ נהדרת פרקים מלאים

מרבית האישים שחיקוייהם מוצגים בתוכנית טוענים שהם מקבלים את דמויותיהם הקריקטוריסטיות המוצגות בתוכנית ברוח טובה ובהומור, ואף מוחמאים מהכללתם בתוכנית, אך דווחו גם מקרים של פגיעה ועלבון. דוגמה בולטת היא מוחמד אבו טיר, ממנהיגי החמאס, שהביע את הסתייגותו מן השימוש בדמותו בתוכנית דרך חיקויו על ידי טל פרידמן. דמותו של אבו טיר בתוכנית מנסה ללא הרף לפתות ישראלים להגיע לאזור השטחים במסווה של מארגן מסיבות. מריאנו אידלמן מחקה את שאול מופז, רודריגו גונזלס, קובי אוז, בנימין נתניהו, עזאם עזאם, עמיר פרץ, קונדוליזה רייס, פנינה רוזנבלום, מרגלית צנעני וסופר נני.

“בית הספר” (עונה שביעית) – פינה שמספרת את קורותיו של בית ספר תיכון בפרט, ועל מצב מערכת החינוך בכלל. “כן כן מה ששמעתם” (עונה שישית) – פינה המתארת את האמירות מהחדשות של השבוע עם צנזור. “הבלוג של מאי” (עונה רביעית) – נערה בשם מאי המנהלת עם שתי חברותיה יומן רשת מצולם (“בלוג”) ותוך כדי כך מופיעים רועי ותמיר ומנסים להתחיל איתן. הפקות חוץ – מִינִי-תוכניות אירוח אשר מופקות ומוגשות על ידי דמויות שונות, מוכרות או בדויות (כמו הפינות “הבלוג של מאי” ותוכנית הבוקר של העובדים הזרים).

ארץ נהדרת – יוני טוניק (תמיר בר) –…

הוא ידוע כמי שמתחיל כל תוכנית ב”ערב טוב ושבת שלום לכם”, ומסיים כל תוכנית במילים “ואל תשכחו, יש לנו ארץ נהדרת”. צוות התוכנית מורכב ממשתתפים קבועים, שהם אמנים מוכרים בעולם הבידור הישראלי, ומתוגבר לעתים בהופעות אורח של אמנים אחרים וידוענים מתחומים שונים. למעט מנחה התוכנית איל קיציס, המופיע תמיד בשמו ובתפקידו כמנחה המהדורה באולפן, כל יתר משתתפי התוכנית מגלמים דמויות רבות ומשתנות. “נראה שימנים מאוד מאוכזבים שהשמאל”, הוסיף גולש נוסף. “(שבמחשבה שלהם מיוצג ע”י ארץ נהדרת) שומר על ערכיו האוניברסליים ולא מאתרג את איילת שקד שגם היא מצידה שומרת על ערכיה. ביטחון עצמי נמדד בשעה שאתה עומד מול ביקורת על הטעויות שלך.

  • כל פרק התחיל במונולוג סאטירי על אירועי צוק איתן, משום שבחוסר ברירה, מרבית הפקת תוכנית הייתה במהלך הלחימה.
  • דמותה שבה להופעות אורח מספר פעמים בהמשך העונה השלישית, הופעה אחת בעונה הרביעית, ולמספר רב יחסית של הופעות אורח בעונות 9–10, כאשר יחימוביץ’ הובילה את מפלגת העבודה.

יאיר שרקי, אחד העיתונאים הכי מוערכים בערוץ של סגל, טעה בגדול כשדיווח במהדורה על נפילת ממשלת השינוי. מקורות משקרים, קשה לפעמים להבחין בספין שעושים לך על הגב, אבל במקרה של שרקי זה לכל הפחות לא נעשה בזדון. יצחק הרצוג התארח בפרק 6 של העונה השביעית, כשהוא מרואיין על ידי דמותו של טל ברודי (בגילומו של אסי כהן). נשיא המדינה, משה קצב, התארח בפרק סיום העונה הראשונה, לאחר שלאורך העונה היה מושא לחיקוי קבוע בתוכנית.

הכל הולך פרק 22: ספיישל פסח

בעיר פועל ארגון פשיעה, בהנהגתו של מאור עזרא (שלומי יפרח), ללא כל הפרעה. אלון חובר לחברו הטוב מהילדות עמי עטיה (אלי פיניש), שעומד בראש מחלקת הבילוש בתחנה, ויחד איתו ועם שוטרי המחלקה, הם נלחמים בעזרא וחייליו. בשנת 2019, הדמות שאולי שגילם אסי כהן ב”ארץ נהדרת” וב”הפרלמנט” נבחרה על ידי וואלה!

בנוסף, גילם דמויות פיקטיביות כמו רועי כהן-צדק (יורי קוזניצוב, נער שעלה מרוסיה מהכיתה של מאי בעלת הבלוג), סבתא מוסקונה, פילוס גבריאל (הישראלי המכוער הטיפוסי) וקיפוד (מובטל בן 27 שגר עם השותפה שלו נטע-לי). בעונה השביעית מבצע אידלמן דמות של תלמידת תיכון צבעונית, דעתנית ומופרעת בשם ליטל מעתוק, זאת במסגרת מערכון קבוע על מערכת החינוך בישראל; וכן מבצע דמות של זמר מזרחי ידוע בשם שיראל. אם אתה מחפש ארץ נהדרת פרקים מלאים, האפשרותארץ נהדרת פרקים מלאיםתניב תוצאות מוצלחות יותר מאשרארץ נהדרתאוארץ נהדרת פרקיםעצמם. “לתדהמתם, איננו מפגרים”, כתב עמית סגל באחד מהראנטים שלו בטוויטר על ארץ נהדרת.

ארץ נהדרת – דמויות

עם זאת, אפשר לצפות בפרקים המלאים של הסדרה גם במקורות שונים ברחבי הרשת, כמו למשל באתר Sdarot TV ומאקו. במרץ 2021 חייב בית המשפט המחוזי בתל אביב את “שידורי קשת” לפצות ב-50,000 ש”ח את יו”ר ועד מתיישבי השומרון, בני קצובר, על שבתוכנית “ארץ נהדרת” הציגה את תמונתו עם הכיתוב “סבא פוגרום”. בית המשפט קבע שהפרסום ביחס לקצובר אינו נכנס לגדר סאטירה. ביקורת מכיוון אחר הוטחה בתוכנית על כך שלמרות התיימרותה לשקף פנים שונות בחברה הישראלית, היא משקפת בעיקר פנים מוכרות בטלוויזיה הישראלית ומרבה לעסוק בשיח הפנימי של עולם הבידור אליו היא משתייכת. לעיתים, נטען, היו דמויות ששימשו פעמים רבות בעיקר משום שאחד המופיעים בתוכנית היטיב לחקותן, ובלי קשר למקומן השולי בציבוריות הישראלית. צוות התוכנית מורכב ממשתתפים קבועים, המתחלף לעיתים בין העונות, ומתוגבר לעיתים בהופעות אורח של אמנים אחרים וידוענים מתחומים שונים.

בנוסף מקריין קיציס את מערכוני החוץ שמוקרנים בין חלק אחד של המהדורה למשנהו (עד אמצע עונה 11, כאשר הוחלף בידי שרון טייכר). בסיום התוכנית נפרד קיציס מהצופים במשפט הקבוע “ואל תשכחו, יש לנו ארץ נהדרת”. רבים סבורים כי מעמדם של שלי יחימוביץ’, עוזי כהן, או ג’ודי ניר מוזס שלום כדמויות בעלות חשיבות נוצר במידה רבה בעקבות השימוש התכוף בהן כדמויות בתוכנית. מנגד, הצגת נשיא המדינה משה קצב כאוויל מוחלט גררה מחאות מצד לשכת הנשיא, ושחקן הכדורגל אבי נמני ביקש, כפי שנטען בתקשורת, כי הצגתו בתוכנית תמותן.

הישיבה בסלון – עונה ראשונה במלואה לצפייה ישירה

“מה אמא אמרה?”, ביקש עודד בן עמי לדעת, וסגל לא הסתיר את חוסר הסבלנות שלו, וביקש לחזור לפרשנות הפוליטית סביב תוצאות הבחירות הדרמטיות. ראש הממשלה לשעבר, שמעון פרס התארח בפרק סיום העונה השנייה בראיון הומוריסטי עם אייל קיציס. השחקנים תיקי דיין ועודד תאומי התארחו בעונה הרביעית באחד ממערכוני “הפילוסים”, כשהם הלכו להצגה “מותו של סוכן” בכיכובם של השניים. אסי ישראלוף התארח בעונה ה-17 וגילם את יעקב בוזגלו, אותו הוא מגלם בקביעות בתוכנית בובה של לילה. עדי חבשוש התארחה בעונה השבע עשרה בתור נציגת ישראל לאירוויזיון 2021, עדן אלנה.

יש כמובן מי שיחלקו על הטענה הזאת, בעיקר בצד הימני של המפה הפוליטית. מבחינת צופים רבים זו באמת הייתה חציית קו אדום, גם אם לא הייתה ליוצרים כוונה אמיתית לפגוע. אז בארץ נהדרת צחקו עליו קצת, ברוך השם הוא נתן להם חומר. בדיוק כפי שאדוה דדון נותנת להם חומר כשהיא רודפת אחרי נוכלים בצעקות וכמו שבועז ביסמוט נותן להם חומר בכל פעם שהוא פותח את הפה.

צופים לאחרונה

ראיון ראשי – קטע בו מראיין אייל קיציס, בהשתתפות חברי הפאנל, את האורחים השונים באולפן, בדרך כלל בנושאי האקטואליה העיקריים של השבוע. “מנדי הקטן” (עונה 18) – ילד חרדי (גאיה באר גורביץ’) שעובד כזמר ומציג את הלהיטים שלו (שקשורים לעולם הדתי כביכול), כשבסיומם יש מין גרסת כיסוי לשיר מוכר. מקור הדמות היא בסרטוני רשת בכיכובם של גאיה עצמה ושל בעלה יוגב יפת שאף התארח באחד מהמערכונים בתפקיד של שוטר.

למטה ריכזנו מספר קישורי סטרימינג המאפשרים צפייה מקוונת בפרקים המלאים מהסדרה “השוטרים”. מערכון חוזר – סדרת מערכונים המבקרים קבוצה או תופעה ישראלית ומשודרים בהמשכים במהלך העונה. “פתרונות מבחני הבגרות” (עונה שביעית) – פינה שבה איל קיציס, מנחה התוכנית, מגלה פתרונות של “תרגילי” חיבור וחיסור סאטיריים. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. עוד פרק מצחיק של החברים של נאור בכיכובו של נאור ציון… נאור ציון וחבריו יצאו לבדוק, צחוקים בתל אביב והסביבה…

הכל הולך פרק 10: עוז חוזר!

זה בעיקר חבל מכיוון שבהמשך הפרק הצליחו אנשי “ארץ” לפצח בצורה מושלמת את נושא האכיפה הבררנית של משטרת ישראל. המערכון הנהדר שבו אסי כהן חונך את תמיר בר על כך שהשוטרים הפכו ל”גננות” הצליח לתפוס את כל הסיפור כולו. השבוע, לאחר ההלוויות ההמוניות במאה שערים, היה רק מתבקש שהסוגיה שוב תגיע למפעל הסאטירה של “קשת”.

הפרשה המדוברת, עוסקת במספר שוטרים מהמחוז הצפוני, אשר בתגובה למספר אירועי זריקת רימונים לבתי שוטרים, הניחו מטעני נפץ בביתו ורכבו של ראש ארגון פשע, מיכאל מור. שרון טייכר השתתף מספר פעמים גם בעונות הקודמות בתוכנית בתפקידים קטנים יחסית, לרבות קריינות במערכוני חוץ. בעונה ה-14 התארח באופן קבוע בסדרת מערכונים ספציפית, שבוטלה לאחר מספר מערכונים. “השבוע לפני” (עונה שביעית)- פינה שבה טל ברודי, מגולם בידי אסי כהן, מספר לצופים על אירוע היסטורי כלשהו. התוכנית זכתה מראשיתה למדרוג גבוה ונחשבת לאחת התוכניות המצליחות והמשפיעות המשודרות בטלוויזיה הישראלית. יוצר התוכנית הוא מנהל התוכן של קשת, מולי שגב, והיא מבוימת על ידי יונתן גורפינקל.

רוצה להישאר מעודכן על אתרי פרקי האי לצפייה ?

פורמט התוכנית הוא כשל מהדורת חדשות טלוויזיונית, כשהמערכונים והפינות השונות משתלבים ככתבות, ראיונות ודיווחים חיים השזורים על פני רצף ה”מהדורה”. באופן זה התוכנית מלעיגה על רבים מהמאפיינים של תרבות-הטלוויזיה עצמה, ועל תרבות תקשורת ההמונים בכללה; ובתוך-כך גם על המצבים והדמויות שמחוללים כותרות, ובאופן רחב על המציאות הישראלית כולה. הזמר אביב גפן התארח בעונה הראשונה בתור גרסה דתית של עצמו שהופיעה בהתנחלויות. בעונה התשע עשרה התארח בתור עצמו באחד ממערכוני “מדינת היי טק”. סדרת הטלוויזיה “השוטרים” עלתה לשידור ב-25 לינואר 2021, וכעת היא משודרת באופן רשמי בערוץ הטלוויזיה קשת 12 ובממשקי ה- VOD של חברות התקשורת.

הפינה מהווה אזכור לפינת העבר “סופר נני” שגם בה ענו על שאלות מהורים. “סמיון” (עונות 16 ו-19) – פרודיה שבה דמותו של סמיון גרפמן (מגולם בתוכנית על ידי ערן זרחוביץ’) נותן ביקורת אישית על חוויותיו האישיות בנושא מסוים. “המקפלות” (עונה 7) – שתי עובדות בחנות בגדים בקניון (שני כהן ועלמה זק) שנוהגות להעליב קונים ולהתייחס בקנאות לסדר הבגדים בחנות. במרכז המערכון עומדת כוראוגרפיית קיפול בגדים לשיר “Tik Tok” של הזמרת קאשה. “בן עפרוני” (עונה 5) – כתב מזמר (אלי פיניש) המדווח בשירה על אירועים שגרתיים המקבלים תפנית מפתיעה.

ארץ נהדרת   – עונה 12

אישים מפורסמים רבים התארחו בתוכנית, בהם אהוד ברק, לימור לבנת, שמעון פרס, יצחק הרצוג, אבי קושניר, גידי גוב, גורי אלפי, ליאור שליין, נינט טייב,ג’ייסון אלכסנדר וגל אוחובסקי. “לובה” (עונה ראשונה) – פינה המתמקדת בלובה (טל פרידמן), עולה חדשה מרוסיה העובדת כקופאית בסופר. התוכנית זכתה בשבעה פרסי האקדמיה לטלוויזיה ברציפות, בשנים 2010 – 2004. תכנית עצמאות חגיגית ארץ נהדרת חוגגת את יום העצמאות ה-67 של מדינת ישראל. אחרי שהסקרים התנפצו הגיע הזמן לממשלה חדשה – “ארץ נהדרת” מכריזה על פתיחת קרב התיקים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן