סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אקס מן העתיד שהיה

אקס מן העתיד שהיה

מי שיגיע ליס פלאנט בראשון לציון יוכל בנוסף לשתי הגרסאות הללו גם לראות אותו גם באולם ה-4dx ולקבל חווית צפייה שעובדת על כל החושים. אני ראיתי את הסרט בגרסת התלת-מימד ולפי דעתי, אפשר בכיף לוותר עליה. חוץ מסצינה אחת ספציפית שממש הדהימה אותי (ועליה אני מעדיף לא להרחיב כדי לא להרוס לכם את ההנאה מהסרט) התלת-מימד לא ממש הוסיף לסרט ורק העמיק את הדמויות והאפקטים. בנוסף, חלק גדול מאוד מהסרט מתרחש בסביבה חשוכה והשימוש במשקפיים רק החשיך את התמונה שהייתה שחורה גם ככה. בקושי היה אפשר לראות מה קורה על המסך, מה שגרם לעיניים שלי להתאמץ יותר מדי וכתוצאה מזה גם לכאב ראש , עצבים רופפים ותסכול. עצה שלי, תלכו לראות את הגרסא הרגילה ותיהנו יותר.

הסרט לא מספק את הסחורה וסתם בזבוז של זמן. מי שרואה לראשונה פרק מסרטי אקסמן, יאהב בהחלט. הסרט מאוד מושקע באפקטים ושאר ירקות אבל מאוד אנמי מבחינת סיפור.

עד כמה להילחם עם הילדים על זמן המסך ואיך תעשו זאת נכון?

“בתור מי שגדל על סדרת הקומיקס לאורך שנים, מדובר בסיום…” כלומר מה שגרם לסכסוך בין צ’ארלס למגינטו הוא הרבה אחרי מה שקרה בסרט “העתיד שהיה”. חוץ מסצנה אחת ממש ממש מושקעת ויפה לא הבנתי על מה התלהבו מהסרט.. לא לבני 20 כי אתם תרגישו בקולנוע בסרט של ילדים.. כעיקרון סרט טוב בעצמו, ברור איך לא עם כל השחקנים מהטופ של הטופ וגם התסריט לא רע.

הוא תוקף את קהל הטקס בעזרת הפלדה אותה השתיל בסנטינלים, וגורם להרס וחורבן. הוא נאבק במק’קוי, ומביס את וולברין על ידי השלכתו לנהר הפוטומק כשהוא דקור במוטות פלדה בכל גופו. עלילת הסרט מתרחשת בשנות ה-70 של המאה ה-20 ונעה בין זמן ההווה לעבר. וולברין משתמש בכוחותיה של קיטי פרייד כדי לחזור אחורה בזמן ולהציל את המוטאנטים שנמצאים בסכנה עקב מיזמים של תאגיד טראסק תעשיות, לרוב פיתוחם של ציידי מוטאנטים הנקראים זקיפי הסנטינל. הסרט מתמקד במאבקם של חבורת אקס מן נגד תאגיד טראסק תעשיות והאיום המוחשי שהוא מטיל על עתידם.

שיתופי פעולה

אך הפרשה הזו מחייבת דיון בעצם הלגיטימיות שבשימוש בחיילות ובחיילים למשימות אזרחיות. נכון, אני בהחלט לא מעוניין לדון בזה. אני לא רואה שדעתי תשתנה ואני לא רוצה שדעתי תשתנה, וגם אני לא מעוניין לשנות את דעתך. בסה”כ רציתי לדעת למה לא אהבת את הסרט, ועכשיו אני יודע, אז זהו.

בריאן סינגר החל כבמאי של קולנוע עצמאי מתוחכם (“החשוד המיידי”) ועשה מעבר לסרטי קומיקס. “אקס-מן” סימן את לידת סרט הקומיקס כהפקת-על, כז’אנר הדומיננטי בקולנוע ההוליוודי העכשווי. “אקס-מן 2” היה סרט שאפתני ומורכב יותר אשר הבהיר לאן הז’אנר יכול לשאוף.

יורו הנשים שבר כל תקרת זכוכית אפשרית בכדורגל העולמי

יחידת ה”אקס מן” שולחת את וולברין לעבר בכדי לשנות אירוע גדול מימדים שעשוי לשנות את פני האנושות והמוטנטים כולה. אשכול זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות. הבולטת שבהן היא סצנת פעולה שבה משתתף מוטנט צעיר ושחצן בשם קוויקסילבר (אוון פיטרס), שיכול לנוע במהירות מסחררת. אבל ישנן גם דמויות רבות המופיעות לשניות ספורות כמו סטורם (האלי ברי) ורוג (אנה פקווין). שר הביטחון, בני גנץ, דרש מהשר לביטחון פנים, עמר בר־לב, לאסור על משרתות חובה בשירות בתי הסוהר לשהות במחיצת אסירים ביטחוניים, עד לבחינת החשדות לעבירות מין נגד סוהרות בכלא גלבוע. השר בר־לב השיב, שכדי לאסור על הצבת חיילים וחיילות בכלא ביטחוני דרושה חקיקה.

אז למרות שההתנהגות שלו לפעמים טפשית ומרושעת, היא מאוד מוצדקת בהתחשב באופיו. את/ה משתמש/ת בדפדפן ישן, וייתכן שהוא לא יציג את האתר הזה או אתרים אחרים כראוי. העלילה מביכה, לא ממש מרתקת או מסקרנת ומלאה בחורים. אולי התבגרתי, אולי אני רואה דברים אחרת, אבל בצפייה המחודשת לא הצלחתי להנות מאף סרט בסדרה. צארלס עמד גם אחרי שהוא ניהיה נכה ועוד המוןןןןןןןןןןןן דברים. NUKI – שנה וחצי אחרי בניסיון למצוא את המנעול החכם האולטימטיבי, עברתי …

כתוביות לסרטים הכי חדשים להורדה חינם

הוא בוגר אבל משלב את כל האלמנטים שגורמים לילד לחלום בהקיץ, העיצוב מרשים! והאויבים המשודרגים של המוטנטים היו משכנעים באופן מפחיד. ” בהתחלה חששתי שזה הולך להיות עוד סרט נעורים בסגנון ש…” “אמנם הסרט הוא לא אחד הטובים של אקס מן אבל הוא גם לא …”

בצומת בה עמד סינגר בשנת 2004, הוא עשה את השגיאה המכרעת בקריירה שלו. במקום לחתום את הטרילוגיה, הוא העדיף להפקיר אותה בידיו של ברט רטנר, ובמקום זאת להתמקד באתחול שנקרא “סופרמן חוזר” . הסרט כולל הרבה סצנות אקשן מוטנטיות מצוינות. קוויקסילבר הוא כוכב מהרגע הראשון; הבעיה היחידה בדמותו היא שהוא לא נמצא בסרט יותר.

אקס-מן: העתיד שהיה ( – לצפייה ישירה – תרגום לעברית

ולא, המנהג המגונה של מארוול לתקוע סצינות בסוף הסרטים בהחלט לא מסביר איך זה קרה – רק עושה קצת ניפנופי ידיים של “תראו – סרט המשך!”. גם העתיד שהיה אז חשבתי שיש גם סרט ימי עבר עתידי אז שאלתי מה זה… והמקור וולברין מתחיל ב1800 ומשהו, ואז זה ממשיך ב1973 שזה השנה של ימי עבר עתידי, ואז זה ממשיך 1979 ששם היה ניתוח X (שכנראה, בקו זמן שיש עכשיו, לעולם לא התקיים).

אני חושב שסינגר אומר כאן, אל תוותרו על המשימה האמריקאית. תמשיכו לפעול, תמשיכו לקוות, ובסוף זה יצליח. תיצרו עולם שבו המדינות השונות חיות בשלום. וולברין מתוערר בשנות ה70 ואחד הקטעים בלתי נשכחים בסרט שהוא מנסה להסביר למספר פושעים קטנים שהוא הגיע לפני עשרים שניות (לתודעה שלו). הפושעים מחליטים להעניש אותו כי הוא שכב עם הבת שלו הבוס וולברין מזהיר אותם שזה עומד להסתיים בכך שהם ימצאו את עצמם בבית חולים, וולברין שולף את הטפרים שלו ומגלה שהם לא מאדמנטיום.

אחוות המוטאנטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

העלילה מתרחשת בעתיד הרחוק וסובבת סביב מלחמה כללית של בני האדם במוטנטים. פרופסור אקסיוור הבוגר (פרטריק סטיוראט) ומגינטו (איאן מקלאן) מגיעים עם וולברין וסופה ומחליטים להעביר את התודעה של וולברין לגוף הצעיר שלו לשנת ה70 במטרה לעצור את מיסטיק מלהרוג אל סטארק הממציא של הזקיפים. (אולי “אפוקליפסה”, שיהיה הסרט הבא בסדרה).

גם האפקטים, גם הסיפור האנושי, גם הקרבות. נטול ריגושים, מה שממש לא מתאים למארוול. אפילו ג’ניפר לורנס לא הצליחה לעזור לסרט הזה.

צפו: הטריילר של “אקס-מן: העתיד שהיה”

סינגר ושותפיו לכתיבה לקחו את הבסיס מהקומיקס, ושזרו אותו היטב בתוך הסיפור שאקס מן ידע לספר עד כה בקולנוע – סיפור על חברה שמסרבת לקבל את השונה, שמאוחדת מאחורי שמרנות ופחד. וולברין נשלח הישר לשנות השבעים, כמה רגעים אחרי שעזבנו את האקס מן בסרטם הקודם. צריך להתעלם מכמה דברים כשנכנסים לסרט. בראש ובראשונה, העובדה שהוא סותר דברים שהתרחשו באקס מן השלישי (ידענו שסינגר לא אהב את הסרט, אבל לא ידענו שעד כדי כך).

בחזרה בשנת 1973, מגנטו מאתר את הנשיא בבונקר פלדה תת-קרקעי, והנשיא יוצא לקראתו. הנשיא מתגלה למעשה כמיסטיק, והיא יורה במגנטו. לאחר מכן, היא מכוונת את אקדחה לטראסק כדי להורגו כפי שרצתה עוד קודם, אך אקסבייר משכנע אותה שלא לעשות כך ולהפוך לגיבורה. כמו כן, טראסק נעצר בשל “מכירת סודות צבאיים”, וכשהשלכות מהאירוע תוכנית הסנטינלים מתבטלת, ובכך העתיד הדיסטופי מתבטל. “אקס-מן-העתיד שהיה” מציג בבתי הקולנוע בישראל בגרסת דו מימד רגילה ובגרסת תלת-מימד.

לשפשף את העיניים כל בוקר: לבית הזה יש את הנוף הכי יפה בארץ

המוטאנט נלחמים נגד שלילת זכות קיומם כתוצאה מחריגותם והפחד שהם מעוררים באנשים הרגילים. לעיתים, הקבוצות השונות נאלצות לשתף פעולה זו עם זו על מנת למנוע את כיליון העולם או את השמדת המוטאנטים. פרט לכך, סרטי ספין אוף שונים מתמקדים בקורותיהן של דמויות מסוימות בצורה ביוגרפית מבלי להתקשר בהכרח לעלילה המרכזית. בינתיים בעתיד הדיסטופי, המאורעות בעבר גורמים לוולברין לפצוע את פרייד בעוד שהיא שומרת על תודעתו מרחפת בזמן, וגדודי סנטינלים מאתרים את המוטאנטים ותוקפים אותם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן