סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אקס מן המקור וולברין

אקס מן המקור וולברין

בנוסף, הוסיפו לסרט קצת קומדיה (ובעיקר ציניות של וולברין), מה שהופך אותו להרבה יותר כיפי לצפייה ומהנה הרבה יותר. הסרט גם הביא לנו את שלושת הליהוקים המושלמים והאיקוניים שביססו את סדרת הסרטים – יו ג’קמן בתפקיד וולברין, פטריק סטיוארט בתפקיד אקסבייר ואיאן מק’קלן בתפקיד מגנטו. “ההתחלה” הצליח להשיב לסרטי “אקס מן” את חדוות הגילוי שאבדה ב”המפלט האחרון”. הדמויות, חדשות וישנות שמוצגות מחדש בצעירותן, מעוצבות בצורה מלהיבה ושונה שמזריקה מרץ מחודש לסדרת הסרטים. הסרט נראה טוב מקודמיו, עם לוק וינטג’ סיקסטיזי והחלטה חכמה להתרחק מהברק שאפיין את הסדרה הקודמת. כמו “אקס מן” (הראשון), הסרט נפתח עם מגנטו במחנה ריכוז, אבל בניגוד אליו קו העלילה השואתי ממשיך ומוליד את הנבל של הסרט סבסטיאן שו בגילומו של קווין בייקון.

לפני מותה מפצעיה, קיילה משתמשת בכוחות השכנוע המוטנטיים שלה על סטרייקר וגורמת לכך שהוא יפיל את אקדחו וילך ללא הפסקה. בינתיים, המוטנטים הצעירים מצליחים לצאת מהאי ומגלים שמוטנט מבוגר בשם פרופסור צ’ארלס אקסבייר (פטריק סטיוארט) הוא זה שתקשר עם סאמרס והוא הוציא אותם מהאי ולקח אותם תחת חסותו. לאחר מכן, גמביט חוזר ללוגאן כאשר לוגאן חוזר להכרה, אך הנזק המוחי שנגרם על ידי הכדורים גרם ללוגאן לאיבוד כל זיכרונותיו.

רגע אחד קטן המחיש: ברדה באמת הופך להיות ברק בכר החדש

במאי הסרט, גאווין הוד, נתן לחברת “האץ’ הפקות” תמונות של פאבלות ששימשו בסרט בסצנות של אפריקה‏. תוך כדי לחימה, לוגאן מושך את דדפול לחלק העליון של אחת ממגדלי הקירור על האי, אך דדפול נעזר בכוחות ההתעתקות שלו כדי להגיע לשם. לוגאן כמעט נהרג בידי דדפול אך ויקטור מופיע במפתיע ומסייע ללוגאן. לאחר מאבק ממושך, בהם האחים נלחמים יחדיו אחרי שנים שלא היו יחד, לוגאן מצליח לערוף את ראשו של דדפול ולבעוט אותו אל תוך בסיסו של מגדל הקירור. תוך כדי נפילתו של הראש, הוא יורה קרני אנרגיה מעיניו שגורמים למגדל להתחיל להתפרק.

בין לבין נחשפים הצופים לכמה מוטנטים חדשים, חלקם מגניבים יותר חלקם פחות, ומקבלים הסברים לנקודת הפתיחה שבה הם מצאו את וולברין בסרט הראשון בטרילוגיית האקס-מן, לפני כמעט עשור. הסרט הוא מציג את כל ההיסטוריה של וולברין ועוד כמה מוטנטים אחרים… ודמות שמפתיע בסרט, הישנה והטובה מהסדרת טלוויזיה, גמביט!! הסרט היה יכול להיות 10, אבל הבעיה שהאפקטים היו מאוד עלובים…

אקס-מן המקור: וולברין סרט האקשן המעולה של השנה!

בעת ביקורו, ברלינגיים ציין שהשיר שהמקהלה שרה היה חלק משיר נורדי עתיק, באיסלנדית עתיקה. המטרה בכך הייתה להדגיש את הקטע הראשון בסרט, “לוגאן בזמן” – רצף הסצנות בתחילת הסרט, המציגות את חייו של לוגאן בלמעלה ממאה שנים תוך דקות ספורות. בסוף הסרט נראה סטרייקר כשהוא הולך מבולבל על הכביש עד שהמשטרה הצבאית עוצרת אותו בחשד לרציחתו של גנרל מנסון. בסצנה לאחר מכן נראית ידו של דדפול מגיעה על ראשו הכרות כאשר עיניו נפקחות והוא לוחש קול משתיק לצופים, מה שמרמז על הופעתו באחד מסרטי אקס-מן עתידיים. בשנת 1973, מנסה ויקטור (לייב שרייבר) לאנוס אישה כפרית מקומית, אבל נעצר על ידי קצין בכיר והורג אותו. ג’יימס (יו ג’קמן) מגן על אחיו, והשניים נידונים להוצאה להורג על ידי כיתת יורים, שאותה הם שורדים בעזרת המוטציה שלהם המאפשרת החלמה זריזה.

בסדרות האנימציה, ה”אדם עליון” היה נעלה יותר מהאדם הנבון . ההבדלים עשויים להתבטא בהיסטוריה, בכוחות ובייחוס של כל אחת מהדמויות. הסרט רשם את שיא כל הזמנים במכירת והשכרת עותקים של הסרט למדיה ביתית. הוא מכר מעל 3,000,000 עותקים של הסרט ו-850,000 עותקים מתוכם היו בפורמט של Blu-ray‏. בשש שבועות המכירה הראשונים נמכרו 3.79 מיליון עותקים של הסרט שהניבו רווח של 64,270,000‏$‏.

דמויות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

“The Soloist” עם ג’יימי פוקס ורוברט דאוני ג’וניור מחליק למקום השישי עם 5.6 מיליון דולר בסוף השבוע ו- “Earth” בעקבותיו עם 4.18 מיליון דולר. הבמאי גאווין הוד חתום על הסרט הדרום אפריקני עטור השבחים והפרסים “טוטסי”. כניסתו להוליווד הייתה קשה , כשביים סרט מתח שגרתי על המלחמה בטרור בשם “חקירה מעבר לקווים” ( עם יגאל נאור ). “וולברין”, מן הסתם, ישקם את מעמדו בהוליווד.

כלומר, צופי הסרט בבית קולנוע א יזכו לבונוס אחד, בעוד שבבית קולנוע ב יזכו לבונוס אחר. חמש שנים לאחר מכן, כשהוא חי לכאורה חיים שלווים עם בת זוג נאה ביותר, וולברין מגלה שעברו רודף אותו. במהרה ימצא עצמו לוחם באחיו החורג, שמעולם לא התאושש מנטישתו על ידי וולברין, ושנחוש להוכיח לעולם כי “כל מה שאחי עושה, אני יודע לעשות טוב יותר”. טוב, אני חייבת לתקן את הרושם המוטעה שנוצר פה שהסרט הזה שווה משהו! עלילה מטופשת, קיטש סתמי, חוסר עניין, דמויות פלקטיות שלא תורמות כלום(!) לעלילה, טוויסטים מטופשים להחריד, אני ממש מזועזעת ועוד … מכל הביקורות שקראתי באתר יצא לי הרושם שזה סרט מפגר עם פעלול מגניב פה ושם…

כמה פרקים יש בסדרה “הסולטן”, ואיפה צופים בהם? כל התשובות

הם לוקחים מסרטות רגילות שמתאימות לכל אולם ומגדילים אותן. ב-IMAX אמיתי צריך שהמסרטה תהיה כבר גדולה ומותאמת ל-IMAX. אבל הפעם זאת לא אשמתם, הסרט לא יצא ב-IMAX בכלל. בכל מקרה, האולם בנוי בצורה דיי דפוקה, כך שאיפה שהמקומות הכי טובים יש מעבר. ההיגיון אומר לרדת או לעלות שורה, אז בפעם הקודמת ירדנו שורה. בגלל שזאת הגדלה, התמונה הייתה דיי מטושטשת ולא באיכות גבוה.

גוייר פיתח את דמותו של דדפול 6 שנים לפני יציאת הסרט לאקרנים. בסצנה שאחרי הכתוביות, וולברין נראה שותה ויסקי בפאב ביפן. המוזגת שואלת אותו אם הוא שותה כדי לשכוח, והוא עונה לה שהוא שותה כדי להיזכר. עוד מעט גם יגידו שבסוף של אמריקה בניגוד לסוף שהוקרן בישראל המצלמה זזה 5 פיקסלים יותר שמאלה. “רק בן 17” בכיכובו של זאק אפרון מחזיק מעמד עם 6.3 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, שיחד עם השבועיים הקדומים מביאים לו רווחים בגובה 48.5 מיליון דולר בארצות הברית.

בדפי סדרות

בעתיד הקרוב המוטאנטים כמעט מוכחדים על ידי הסנטינלים, רובוטים בלתי עצירים שבני האדם פיתחו כנשק נגדם. לפני שאקסבייר, מגנטו ושארית הפליטה המוטנטית מושמדים, הם שולחים את וולברין אחורה בזמן כדי לעצור את רגע ההיווצרות של הסנטינלים. וולברין מהטרילוגיה הראשונה מגייס את חבורת “ההתחלה”, כולל אקסבייר כאלכוהוליסט מדוכא ומגנטו כמייקל פסבנדר. יחדיו הם עוצרים את מיסטיק אבל לא מצליחים למנוע את פיתוח הסנטינלים. חברת ההפקה של הסרט כבר הודיעה, כי הגירסה ששוחררה לבתי הקולנוע כוללת סוף שונה מהסוף שנצפה באינטרנט. יתרה מכך, בתום רשימת הקרדיטים בסיום הסרט מופיעות שתי סצינות בונוס, אלא שהן מתחלקות בין העותקים שהופצו ברחבי העולם.

התככים היפנים קצת מטופשים ולא יוצרים מטען רגשי והעימות הסופי הוא מול רובוט מוגזם שהורס את המינוריות שנבנתה עד הסיום. בניגוד לקודמיו ברשימה, זה סרט טוב, אבל זה כל מה שהוא – סרט טוב ותו לא. מלבד משחקם של ליב שרייבר ויו ג’קמן הסרט הוא כמו סרט מצוייר על סטרואידים. העלילה סתמית, חלק מכוחותיהם של הדמויות שונה (דדפול, גמביט) וכמובן הסרט מיועד לקהל יעד בגילאי 5-10 שיהנו ממנו מאוד. עקב הדמויות וה-CGI, הסרט הכי גרוע וילדותי בסידרה.

לשפשף את העיניים כל בוקר: לבית הזה יש את הנוף הכי יפה בארץ

אל תצפו לעלילה מעמיקה או חכמה אבל אכן, הפעלולים מגניבים ויודעים איך לעשות סרט אקשן. אבל מה לעשות, יש אנשים כמוני, שאוהבים כאלה. בעותק הופיע סימן שלכאורה קישר את ההדלפה ל-“Rising Sun Pictures”, חברה אוסטרלית לאפקטים חזותיים שעבדה על הסרט.

וולברין הזקן עוד חי בגלל יכולת הריפוי, אבל היא הולכת ונחלשת בגלל הרעלת אדמנטיום מעצמותיו. הוא שומר על אקסבייר, כיום קשיש דמנטי שהרג מאות בני אדם ומוטנטים בהתפרצות פסיכוטית שנתיים קודם לכן. מחלה ניוונית במוח הכי מסוכן בעולם זה רעיון מעניין, אבל הסרט לא נשאר במחוזות הכוחות והפנטזיה וצולל באומץ לתוך החוויה הסיעודית. למדנו כבר להכיר ולאהוב את אקסבייר, והמראה שלו במצבו המבולבל והדמנטי קורע את הלב.

איך מתחברים לנטפליקס בהוט? – אחת ולתמיד, המדריך המלא

במהלך הבריחה, קיילה, שנפצעה אנושות, מחליטה להישאר מאחור בעוד קבוצת המוטנטים בראשותו של סקוט סאמרס (טים פוקוק) שמודרך על ידי קול לא ידוע באמצעות טלפתיה. הולכים לצאת עוד שני סרטים, “מגניטו” וסרט המשך ל-“וולברין”. זה סרט שקורץ כל כך הרבה עד שנראה כאילו הוא סובל משבץ. מכתוביות הפתיחה ועד הסיום, הבדיחות נורות לעברנו בקצב של 50 בדקה. מודעות עצמית, שבירת קיר רביעי, התייחסויות “מטא”, עקיצות, בדיחות מבוססות אינטראקציות ובעיקר המון בדיחות מבוססות ריאן ריינולדס.

  • יחדיו הם עוצרים את מיסטיק אבל לא מצליחים למנוע את פיתוח הסנטינלים.
  • בסדרות האנימציה, ה”אדם עליון” היה נעלה יותר מהאדם הנבון .
  • CLIPSE אם הסרט “השומרים” טוב כמו שאתה אומר אז אני אחכה לHD (שיוצא ב-28 ליולי).
  • גמביט מנסה לשכנע את לוגאן לבוא איתו, אך הוא מסרב מכיוון שהוא רוצה ללכת בדרכו שלו.

כדי להכחיד את כל המוטאנטים בעולם, סטרייקר חוטף את אקסבייר ומשכנע אותו בעזרת בנו, בעל כוחות השכנוע העל אנושיים, להשתמש בסרברו ולהרגם. המראה של הבן עם הצלקות על ראשו מהניסויים שערך בו אביו, כמו גם האשליה הקריפית שמהפנטת את אקסבייר יוצרות עומק עוכר שלווה מבלי להתרחק מעולמות הקומיקס. העלילה פשוטה ומצומצמת, מתמקדת בסיפור מעניין של דמות מעניינת והדיאלוגים מצליחים להיות פומפוזיים בלי להפוך לילדותיים. בדיוק ככה סרט קומיקס צריך להיראות, וחבל שמאז הם הלכו בעיקר לכיוון של הגדלה וסיבוך ולא של פשטות ויצירתיות.

אקס-מן המקור: וולברין – לצפייה ישירה – באנגלית

המאמר שהוא כתב בטור שלו באתר האינטרנט של חדשות פוקס הוסר מיד. הסרט כולל הופעות קמע רבות של גרסאות צעירות יותר של דמויות מהסרטים הקודמים, ביניהם ג’ייסון סטרייקר (בנו הטלפתי של ויליאם סטרייקר כשהוא מוקפא בתוך תא להקפאה קריוגנית). תוכנן שבסרט יהיה הופעת קמע של סטורם הצעירה, ואף ניתן היה לראות אותה בטריילר של הסרט, אך קטע זה הוסר מהסרט לפני שהוא יצא לאקרנים. לעומתה, פטריק סטיוארט, כשהוא נראה צעיר יותר באמצעות מחשב, עשה הופעת קמע ללא קרדיט כצ’ארלס אקסבייר, בתקופה שעדיין שלט ברגליו.

  • אבל כדי שאנשים טובים יעשו מעשים רעים, צריך את הדת.”
  • וולברין מנסה לשחזר את זכרונו כדי לשקם את חייו אבל הוא מגלה שמוטאנטים בעלי כוחות רודפים אחריו ויעשו הכול כדי למנוע ממנו להזכר בעבר.
  • למדנו כבר להכיר ולאהוב את אקסבייר, והמראה שלו במצבו המבולבל והדמנטי קורע את הלב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן