סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » איך פותחים רימון

איך פותחים רימון

בלחיצתך על “הרשם”, הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר. “יהי רצון מלפניך ה אלוקינו ואלוקי אבותינו שתקרע רוע גזר דיננו, ויקראו לפניך זכויותינו.” “יהי רצון מלפניך ה אלוקינו ואלוקי אבותינו שירבו זכויותינו ותלבבנו.” הפרסיים קוראים לו “רוב-אנאר”, הקווקזים “נשראב” והישראלים פשוט קוראים לו רכז רימונים. חלק מהקוראים בדף זה ינסו להשתמש במידע הזה על מנת להגיע לאתרים שנחסמו בגלל שיש בהם תוכן המפר זכויות יוצרים.

אנו נראה לכם שתי שיטות כיצד לפתוח ולבות את הרימון – בלי שום בלגן. אלו הנוכחיים, מומלץ להתעדכן באתר שלהם – אתמול הם החליפו אותם… אני בור בנושא רשתות וכל מה שמסביב לזה. מה שהבנתי זה שאני צריך להגדיר VPN או Proxy, כאשר האחרון אטי יותר, ולכן עדיף את הראשון.

עורכי דין צבאי בירושלים

הדרך הזו קלה מאד לעקיפה – פשוט משתמשים בשרת ה-DNS זר! אני מעדיף להשתמש בו בכל מקרה כיוון שהוא אמין יותר משרת ה-DNS של הספקיות השונות. בפועל ההתחברות לרשת הווירטואלית מאפשרת לכם לקבל כתובת IP של מדינה אחרת, בזמן שאתם בכלל נמצאים בישראל. ישנם שירותי VPN שעולים כסף אבל החברה הישראלית Hola מספקת שירותי VPN באמצעות תוסף לדפדפן הכרום או אפליקציה לסמארטפון בחינם לגמרי. השירות כבר הספיק לעשות מספיק רעש בעולם לאחר שתושבי ברזיל השתמשו בו כדי לעקוף את החסימה של ווטסאפ, או כאשר נחסמו בטורקיה רשתות חברתיות לרבות פייסבוק וטוויטר בשנת 2014 ועוד.

הפעם אראה איך אפשר לעשות את זה אפילו יותר בקלות. מדובר באתר שהנו חסום על ידי רוב הספקיות. אם תנסו להכנס אליו, סביר להניח שלא תצליחו. אך מאן דהו (מי? לעולם לא נדע!) החליט שתכניו אסורים לנתיני מדינת ישראל. יש כאלו שיאמרו שאני מעודד פיראטיות וגנבת תכנים.

יש להתחבר למערכת או להרשם כדי להוסיף תשובה לשאלה.

הדרך הקלה ביותר היא פשוט להעביר את הזרעים מהעור בעזרת האצבעות, אבל זה לוקח זמן. יש שיטה מהירה יותר בה אתה יכול לזרוע רימונים, אך רק אם תבצע את החיתוך הבודד כדי ליצור חצאים. כדי להתחיל, פשוט השתמש בסכין חדה כדי לחתוך אחת סביב אמצע הרימון, בנקודה העבה ביותר.

העדיפו דווקא רימונים שהקליפה שלהם כהה ומקומטת ולא אסתטית והכתר שלהם פתוח. או לקלף את הארלי בקערה הגדולה וחצי מלאה במים צוננים, או להחזיק בכף היד בעדינות ולהכות את החלק האחורי של כל חצי בכף כדי לשחרר את הזרעים למים. באשר לשאר הרימון, עדיף לזרוק אותו לאשפה או לפח הקומפוסט שלך. מלבד היותם פוטנציאל לחנק כתוצאה מהעצמות, דגים עלולים להכתים את הבגדים ולהשאיר מזכרת לא נעימה במיוחד מהחג. בין אם אתם אוכלים חריימה או גפילטע, אתם עלולים לגמור את הערב מלוכלכים וגם מצחינים בשני המקרים.

הדרך השנייה, אולי פחות מבולגנת לחתוך רימון

המדריך השלם לסימני החג עם תוספת מתכונים מומלצים. גם אני לא רוצה לאפשר לילדים שלי לראות את כל מה שהרשת מציעה. אנלא פסיכולוגית ולא חכמה בוגרת מבוגרת או משהו.. @רן בר זיק אשמח אם תנעץ הודעה זו בתחילת האתר. עכשיו חודש אלול שאבא קרוב אלינו, בואו נצעק אליו שיושיע אותנו, שנזכה להרגיש יותר את עצמנו פחות את כל החיים של האחרים, לחיות קצת יותר אישי.

בניגוד לדפדפנים רגילים אחרים, תור מצפין את המידע הנשלח כמה פעמים ומשתמש בשלוש נקודות תיווך שונות ואקראיות כדי לנתב את המידע. נקודות התיווך הללו ממוקמות במחשבים של משתמשים אחרים בדפדפן וכך התוכן מוצפן. בשורה התחתונה, המשתמש מקבל את כתובת ה-IP של המתווך הסופי וכך החסימה לא חלה עליו.

שימושים לגיטימיים

יש לי חברה מעריצה שרופה שלה בדם עלי אדמות.. ההורים שלה רק במרדפים אחריה ולה יש נקיפות מצפון.. עוד כמה שנים המבט שלך אליה ישתנה ותביני שעשית את הדבר היפה הזה.. בסרטון הבא אני מסביר כיצד להתקין פוקסי פרוקסי ואיך אני נכנס לאתר שצינזרו אותו דרך פרוקסי חינמי שמצאתי – וכמובן איך למצוא פרוקסי. תוסף חביב לפיירפוקס (שניתן להתקין גם על כרום וגם על אינטרנט אקספלורר) ורשימת פרוקסי חינמיים. צנזורה כזו היא יותר מתוחכמת וקשה מעט יותר לעקיפה (הדגש הוא על המעט).

המשותף ל”סימנים” הוא הרמז שהם מבטאים בטעמם או בשמם. רמז לשאיפה שלנו לְהתעלוּת, ולַתקווה שאנו נושאים לשנת שלום ונחת. רמז הבא לידי ביטוי באמירת ה”יהי רצון” הנסמכת לאכילת כל אחד ואחד מן ה”סימנים”.

שאלות טכניות

השיטה הזו תעבוד רק עם תוכנות מסוימות ולא כל תוכנה הנמצאת במחשב. הפתרון הטוב ביותר שהשירות מציע לגלישה אנונימית הוא דווקא פרוקסי מבוסס דף אינטרנט כמו hidemyass.com/proxy מה שלא דורש התקנה מלבד הדפדפן. כדי לגלוש באנונימיות באמצעות פרוקסי, חפשו שירות מקוון בגוגל וכנסו לאחד האתרים שיוצעו לכם. אם המדינה תרצה להילחם בתופעה היא תוכל לחסום את אותם אתרים, אבל נראה לנו שזה לא יעמוד בקנה אחד עם קטגוריות הסינון הראשוניות שההצעה מנסה לקדם.

“נכון להיום לילד, קל יותר לצרוך תכנים קשים ברשת מאשר לקנות ארטיק בקיוסק השכונתי”, אמרה יוזמת ההצעה. “לפיכך יש למנוע מלכתחילה את הקלות שבגישה לחומרים אלו”. במסווה של הגנה על ילדים המדינה מקדמת פגיעה בפרטיות על ידי צירת מאגר של רשימות שחורות”. נראה לי שאפשר לעשות הכל דרך הממשק של GNOME, ואני פשוט לא משתמש בו כמו שצריך. את צריכה לדבר עם החברת האינטרנט שתבטל לך את החסימה שהם עשו. בכל המכשירים, אבל אני מחפש לעקוף את החסימה במחשב.

מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל”ן של ירושלים

הם גם קלים מאוד למיץ, להנאה בשייקים, רטבים, או כבסיס לג’לי תוצרת בית. נכנסים לאתר של העכבר האנונימי, מכניסים את כתובת האתר האסור ונכנסים! אפשר גם דרך קישור ישיר, אפילו בלי לעבור דרך הממשק.

נסה להימנע מחיתוך עמוק, רק חיתוך העור במידת האפשר. גם שיטה זו וגם השיטה השנייה עלולות לגרום למיץ רימונים מתיז. כדי להימנע מכתים אנו ממליצים לך ללבוש סינר או חולצה ישנה ולהכין מגבות לחות מוכנות. הטריק ליהנות מרימון הוא לדעת לחתוך ולזרוע אותם – וזה לא מסובך כמו שכנראה חשבתם. אנו נראה לך שתי דרכים לפתיחת הרימונים שלך, וניתן לך את כל הטיפים שלנו לזריעה ואחסון מוצלחים. גם ספרים דיגיטליים וגם ספרים מודפסים.

לגעת בלב הלקוח – גם מהמרחב הבטוח ביותר

מתכון קל הכנה למרק מיוחד מתקתק וחריף מעט, טעים, ובריא המבוסס על עגבניות טריות וירקות, שכיף לאכול קר ומשתלב נהדר בכל ארוחה. כאשר משלבים יחד ברוקולי עם גבינה נמסה נוצר מאפה ריחני, רך וטעים שקל מאוד להכין, כיף לזלול ושאפשר לקחת איתנו לכל מקום, בכל זמן. מתכון פשוט, קל הכנה ומהנה לפסטה עם כבדי עוף, דרך נהדרת לגרום גם לילדים שלא חובבי כבדי עוף להתאהב ברכיב הנפוץ ומלא הערכים התזונתיים הזה.

כלל זה תקף במיוחד בכתמי דם אשר נחשבים קשים להסרה. ישנו כלל שלא כתוב באף מקום שאומר כי בכל ארוחה אחד מבני המשפחה עתיד לשפוך את כוס היין או התירוש על המפה הלבנה והחגיגית. כאשר מדובר בשילוב של ארוחת חג וילדים, הסיכוי שתמצאו את כוס התירוש על המפה, גבוה אף יותר. יש הבדל בין יין אדום ללבן ולסוגי משקאות שונים ולנזקים שהם עלולים לגרום במגע עם סיבי בד.

נושא ההודעה: עקיפת אינטרנט רימון באמצעות OpenVPN או Proxy

דבש אמנם מייצר כתם יחסית שטחי, אך הוא בהחלט עלול לגרום לכם לזנוח את השולחן לרגע בכדי להתפנות לטפל בו לפני שהוא יגע בשיער של הילדה, המפה והכוסות שמסביב ויגרום לדביקות מעיקה. אם אתם לא נלחצים מכתם דבש, כדאי לדעת שלא חייבים לרוץ ולנסות להסירו, אלא להיות ערניים ולהקפיד שהוא לא יתפשט למקומות נוספים. הכתם לא יהפוך לקשה יותר להסרה אם תמתינו מספר שעות אך חוסר הנעימות שהוא גורם בדרך כלל מריצה רבים לברז המים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן