סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » איך פגשתי את אמא לצפייה ישירה

איך פגשתי את אמא לצפייה ישירה

שניהם נראים לחוצים מאוד (שניהם מנסים לברוח מהחתונה). לאחר מכן, הסיפור חוזר מספר חודשים לאחור – טד בורח עם ויקטוריה, שנטשה את ארוסה קלאוס בחתונתם. בסוף הפרק הראשון מסביר קלאוס לטד שהוא מחפש את “האחת” וזאת לא ויקטוריה, ולכן גם הוא בורח. רובין מתחילה לצאת עם האהבה הסודית שלה, ניק, שאותו פגשה מספר שנים קודם לכן. ברני מנסה להסתיר מקווין ללא הצלחה את העובדה שרובין והוא יצאו, ומרשל ולילי ממשיכים בגידול תינוקם מארווין.

הסיפור מתגלה כמהלך ארוך ומורכב של ברני לזכות באהבתה של רובין. בינתיים ברני וקווין נוסעים לחופשה אך הם מתעכבים בשדה התעופה כשחפץ מוזר במזוודתו של ברני נחשב כחשוד. לבסוף הוא מחליט לבצע את הטריק בפניהם משום שקווין החליטה לספר שהיא התפטרה מעבודתה כחשפנית והטריק מתגלה כהצעת נישואים, לה קווין מסכימה. הסצנה האחרונה לעונה שבה לחתונתו של ברני, לילי אומרת לטד שהכלה רוצה לראות אותו, הוא נכנס לחדרה ומתגלה שהכלה היא לא אחרת מאשר רובין. ברני צריך לפגוש את ההורים של נורה ומפחד שהם יצחקו עליו בגלל העניבה עם ציור הברווזים, לכן מרשל מרשה לו להוריד אותה בתמורה לעוד 3 סטירות (כאשר נותרה למרשל עוד סטירה אחת בלבד). מרשל מיד נותן לו שתי סטירות אולם שומר עוד שתיים נוספות לעתיד.

מבזק חדשות

ברני מבין שיש לו רגשות עמוקים כלפי רובין וטד מציע נישואים לסטלה. ערך מורחב – איך פגשתי את אמא (עונה 1)פרקים 1–22 (22 פרקים). דקסטר עונה 6 פרק 1 לצפייה ישירה | Dexter Season 6 … טד מוסבי (ג‘וש רדנור) כטד במהלך הסיפור, בוב סאגט הקול של טד מ-2030) – גיבור הסיפור, רווק שמחפש אהבת אמת. טד הוא ארכיטקט שחלום ילדותו היה לתכנן גורד שחקים, ובמהלך העונה השנייה הוא אכן עושה זאת.

במהלך העונה ישנם ניסיונות רבים של טד ורובין להיות ביחד (פעם טד מחליט שהוא רוצה לחזור לרובין ופעם רובין מחליטה שהיא אוהבת את טד) אך הדבר לא עולה בטוב. רובין מקבלת הצעת עבודה ביפן ועונה לה בחיוב, אך מתפטרת וחוזרת לניו יורק כדי להיות בחתונתו של טד. לאחר שסטלה מסרבת להגעתה של רובין לחתונתם מפאת היותה האקסית של טד, מתעוררת בעיה כי טוני, בעלה לשעבר ואבי ילדתה של סטלה, מסרב להביא את הילדה המשותפת לחתונה. לאחר שסטלה פוגשת את טוני, היא נוטשת את טד תחת החופה וחוזרת לזרועותיו של טוני. ברני נאבק ומנסה להדחיק את הרגשות שיש לו כלפי רובין. טד ורובין הופכים להיות שותפים לאחר שמרשל ולילי עוברים לביתם החדש (ומתלבטים בשאלה האם להביא תינוק לעולם).

איך פגשתי את אמא עונה 7 פרק 5 לצפייה ישירה | How I Met Your Mother Season 7 Episode 5

לאחר שהיא עושה כך, רואה רובין את ברני, שנודר נדר להיות תמיד יהיה כן איתה, מה שמרגיע את חששותיה לגבי החתונה. מועד החתונה, שנקבע לשש בערב, מתקרב, ולאחר שהחבורה פוגשת את גארי בלאומן, קולגה של ברני, טד מסביר לילדים שלו כמה קל לאבד קשר עם מכרים ותיקים ולכן חשוב לשמור על קשר איתם. בסיום הפרק מספרים מה עלה בגורל כל אחת מדמויות המשנה בסדרה.

  • לבארני יש אינספור שיטות להתחיל עם בחורות ולעולם לא ניתן למצוא אותו בקשר רציני עם בחורה.
  • בארני פותח את העונה כשהוא אומר “dary!” (“דִי!”) כסיום למשפט שאמר בסוף העונה השנייה.
  • העונה נחתמת בסצנה מהחתונה איתה נפתחה, ומגלים שברני הוא החתן.
  • העובדה שלצופים עדיין איכפת מ”איך פגשתי את אמא” לא עזרה לספין אוף שלה, “איך פגשתי את אבא”, שבוטל עוד בשלב הפיילוטים.

לילי מגלה לטד שרובין העבירה את התליון לקופסת העפרונות של טד כשהוא עמד להינשא לסטלה. מרשל מתקבל לעבודה בתור שופט ועליו לבחור בין נסיעה לרומא עם משפחתו לשנה לבין עבודת חלומותיו. כשרובין באה לספר לטד על הפרידה, ותוהה בפניו אם היא תצליח למצוא מישהו שיאהב אותה כמו שהיא, טד אומר לרובין שהוא אוהב אותה והם מתנשקים. לבסוף רובין מבינה שהיא לא אוהבת את טד, ושזה לא ילך ביניהם, ומרשל אומר לרובין שעליה לעזוב את הדירה, כדי שטד יצליח להתגבר עליה.

אהבה מעבר לפינה – פרק 34

מי שעדיין מתגעגע, יכול לעקוב אחר האמא, כריסטין מילוטי, היישר לקומדיה הרומנטית החדשה שלה “A to Z” שתושק במסך האמריקאי ב-2 באוקטובר ומסתמנת כסדרת בת של “איך פגשתי את אמא”. בסצנת הסיום, רובין נכנסת לדירתה עם כלבים חדשים כאשר מישהו מצלצל בפעמון הכניסה. היא מנסה להפעיל קולית את הטלוויזיה כך שתראה לה את תמונת המצלצל, אך הפקודה הקולית לא עובדת, לכן היא פותחת את החלון. היא רואה את טד מחזיק את קרן היער הכחולה (בדומה למה שהתרחש בפרק הראשון, 25 שנים מוקדם יותר) ומחייכת.

טד מתחיל ללמד באוניברסיטה, מחליט לקנות בית ומתקרב, בעקיפין, לפגוש את אשתו העתידית. רובין ובארני מתחילים מערכת יחסים לא יציבה ומארשל ולילי מחכים לסימנים מהקוסמוס שעליהם להביא ילד. הסיפור של טד מתחיל בשנת 2005, אז הוא היה רווק בן 27 שהתפרנס כארכיטקט צעיר.

מבצע ריפו 7 – פרק 4

בפרק האחרון של העונה הראשונה טד ורובין מחליטים להיות ביחד למרות חילוקי הדעות שלהם בנושא ההתמסדות. רובין מקבלת הצעת עבודה ביפן ולוקחת אותה אך מתפטרת וחוזרת לניו-יורק כדי להיות בחתונתו של טד. אחרי שסטלה מסרת שבואה של רובין, האקסית של טד לחתונתם, מתעוררת בעיה כי הגרוש שלה (ואבי הילדה שלה), טוני, מסרב להביא את הילדה המשותפת לחתונה. טד נשלח להביא את הילדה ובסופו של דבר מזמין גם את טוני לחתונה. סטלה שפוגשת את טוני, נוטשת את טד בחופה על מנת לחזור אל טוני. בארני נאבק ומנסה לדחות את הרגשות שיש לו כלפי רובין.

בעקבות האובדן של מרשל, ברני מחליט לגלות מי אביו האמיתי ואפילו מחזק איתו את הקשר. באתר moridim תמצאו מגוון רחב של סרטים חדשים לצפייה ישירה, סרטים חדשים להורדה, סרטים להורדה ישירה, סרטים באיכות 4k, סדרות להורדה, משחקים להורדה ותוכנות להורדה בקטגוריות שונות. באתר ישנו מגוון רחב של סרטים לצפייה ישירה, ותוכלו לצפות בסרטים ובסדרות. צ’אק / Chuck עונה 4 פרק 17 תרגום מובנה – להורדה / צפייה ישירה בחינם צ’אק הוא חנון מחשבים שמקבל יום אחד הודעת דואר אלקטרוני מחבר … איך פגשתי את אמא עונה 7 פרק 1 לצפייה ישירה | How I…

לאהוב שוב – פרק 115

מיותר לציין שמדובר באסופה של פייקים מופרכים, כבלוני תבערה משומשים מדאשתקד. חסידיו של האיש ששחרר קרוב ל-1,100 מחבלים, מהם 400 רוצחים, בעסקת קלון מול חמאס, מאשימים את זולתו בכניעה לטרור. ינון מגל ואנוכי העלינו ביום חמישי, בתוכניתנו ברדיו 103, את האלוף במילואים יעקב עמידרור. אני מניח שהוא שאף להעצים את הנרטיב הבדיוני על ההתקפלות המבישה של ישראל בכל הגזרות, הכניעה לטרור, הוויתור על נכסים אסטרטגיים והחידלון הכללי.

ניקיטה / Nikita עונה 1 פרק 17 תרגום מובנה – להורדה / צפייה ישירה בחינם סדרה זו מבוססת על הסרט הצרפתי מ1990 ” ניקיטה / Nikita “… טד מוסבי, ארכיטקט, מספר לילדיו כיצד התחיל במסע החיפוש אחר אמא שלהם לאחר שהחבר הכי טוב שלו מרשל הציע נישואין לחברתו לילי. בעוד חברם בארני ממשיך לרדוף אחר בחורות אקראיות, טד פוגש את רובין ומתאהב בה. רובין היא אולי לא אם ילדיו, אך טד לא חדל מלרדוף אחריה כל העונה.

היחידה – פרק 130

הוא גר בדירה ביחד עם שני השותפים שלו – מרשל אריקסון (ג’ייסון סגל), סטודנט למשפטים ובאופן לא רשמי גם חברתו של מרשל, לילי אלדרין, (אליסון הניגן), גננת בגן ילדים. טד מבין שעליו להתחיל לחפש את הנפש התאומה שלו ולהתמסד, בניגוד לחברו בארני סטינסון (ניל פטריק האריס), רודף-נשים ידוע המביע התנגדות נחרצת למוסד הנישואין. המדריך הזה מסביר איך מורידים סרטים, סדרות, משחקים ועוד הרבה תכנים אחרים באתר אחד! העובדה שלצופים עדיין איכפת מ”איך פגשתי את אמא” לא עזרה לספין אוף שלה, “איך פגשתי את אבא”, שבוטל עוד בשלב הפיילוטים.

הארי פוטר – כל הסרטים כולל הסרט החדש לצפייה ישירה … איך פגשתי את אמא צפייה ישירה כל העונות עונה 1 עונה… בפרק הסיום של העונה טד וברני נפגעים בתאונת דרכים ומחליטים לחדש את הקשר ביניהם.

אלוויןןן!!! והציפמאנקס 5 – פרק 109

טד אובססיבי מאוד לגבי דברים רבים ובפרקים מסוימים בסדרה מתיימר להיות פילוסוף ואיש רוח. כזכור, בפרק הסיום נודע כי טד סיפר לילדיו במשך כל השנים על אמם המנוחה. בהמשך הוא יוצור קשר מחודש עם רובין, שהתגרשה מבארני. הצופים הזועמים שלחו עצומה בת 15 אלף חתימות בדרישה לשכתב את הסיום וחלק אף ערכו בעצמם סצינת סיום חלופית שזכה לתגובות חיוביות ברשת. בעקבות התגובות הקוטלות, יוצר הסדרה קרטר בייס, הודיע שאכן צולם סוף אלטרנטיבי לסדרה אך הכריז כי הוא עומד מאחורי הסיום שבחרו בסופו של דבר.

הסדרה, שנחשבת לאחת מסדרות הטלוויזיה הפופולריות ביותר כיום, החלה את דרכה בשנת 2005 ובימים אלו משודרת העונה השישית. Moridim; moridim tv; האם אי פעם חיפשתם סרטים להורדה ולא מצאתם את הסרט המבוקש? אם זה קרה לכם בעבר, תוכלו להיות בטוחים שדבר זה לא יקרה שוב, כשיש את האתר MoriDim.

רופא בבית – פרק 2

איך פגשתי את אמא עונה 7 פרק 2 לצפייה ישירה | How I… איך פגשתי את אמא עונה 7 פרק 3 לצפייה ישירה | How I… איך פגשתי את אמא עונה 7 פרק 4 לצפייה ישירה | How I… איך פגשתי את אמא עונה 7 פרק 5 לצפייה ישירה | How I…

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן