סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » איך מוחקים חשבון פייסבוק

איך מוחקים חשבון פייסבוק

אבל עבור אנשים מסוימים, מגיע זמן שבו הם רוצים למחוק את חשבון הפייסבוק שלהם. יכול להיות שזה בגלל שהם לא משתמשים בזה יותר או בגלל שהם לא מרוצים מהשינויים שפייסבוק ביצעה. במידה והשירות של מחיקת חשבון פייסבוק הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר. דפים וקבוצות בשליטתכם– אם אתם מנהלים קבוצה או דף עסקי, מחיקת חשבון פייסבוק עלולה להוביל למחיקה של הדפים והקבוצות או זניחתם. מחיקת Messenger – שירות ההודעות הפופולארי של פייסבוק קשור אף הוא לחשבון הפייסבוק הראשי ומחיקה שלו תוביל למחיקת שירות המסנג’ר. מיקרוסופט מאפשרת מחיקה משירותיה בקלות יחסית.

ייתכן שייקח להודעה יום-יומיים להגיע. כאשר היא תנחת בתיבת הדואר שלכם, היא תבק עוד אישור על הפעולה. בחלון שנפתח לחצו על אישור בכדי לבטל את מחיקת הדף.

המדריך למחיקת חברים בפייסבוק

ותוסיף לכם כמה שעות יעילות לחיים. כן, פייסבוק מצליחה לאתר פרופילים מזויפים באמצעים שונים ומחייבת אותם בתהליך אימות משתמש. חשוב לציין שככל שפייסבוק מתקדמת כך גם הגורמים שפותחים את הפרופילים המזויפים, לכן על כל אדם ובמיוחד עסקים ואנשי ציבור להיות ערים לנוכחות פרופיל פייסבוק מזויף.

למחיקת תמונה בודדת מהסמארטפון – נכנסים לתמונה, בוחרים “הגדרות” ושם את “מחק תמונה”. מחיקת תמונה בודדת – מוצאים את התמונה באלבום שבו היא נמצאת, מצביעים עליה ובוחרים “אפשרויות” . בוחרים שם “Delete This Photo” או בעברית “מחק תמונה”.

פייסבוק

בסיטואציות מסוימות מחיקת החשבון היא בעייתית מאוד ועלולה לחשוף את המשתמש לגניבת זהות , התחזות, הפצת תכנים אינטימיים ועוד. מדיניות הפרטיות הבעייתית של פייסבוק עשתה כותרות בחודשים האחרונים והעלתה ביקורת נוקבת על החברה. זו גרמה ללא מעט אנשים לשקול אם להישאר חברים ברשת החברתית או למחוק את חשבונם ולנטוש אותה. השאילתא “איך למחוק חשבון פייסבוק” צברה פופולריות בגוגל והכפילה את עצמה בחודש מאי. החבר שמחקתם מרשימת החברים בפייסבוק לא יוכל לראות תמונות חדשות שאתם מעלים לחשבון הפייסבוק שלכם (אלא אם כן אפשרתם את האפשרות הזאת בהגדרות).

  • עריכת סקר בפייסבוק – איך עושים סקר בפייסבוק?
  • כדי להגיע לדף המחיקה תוכלו ללחוץ כאן.
  • אם הגעת למדריך הזה כנראה שמסיבה מסויימת החלטת למחוק את הפייסבוק.
  • יש לכם דף עסקי בפייסבוק והחלטתם לסגור אותו ?

לחשבון הפייסבוק שלכם, זאת למקרה שתרצו לקבל אותו בחזרה. פייסבוק מאפשרת לגולשים לבצע שני סוגי מחיקה עיקריים של החשון, האחת היא מחיקה לצמיתות של החשבון ללא יכולת לשחזר והשניה היא השבתה זמנית של החשבון . לאחר ביצוע תהליך זה תשלח מיי ספייס הודעת אי-מייל עם הוראות להמשך התהליך.

כך תמחקו את חשבון הפייסבוק שלכם – באופן זמני או קבוע

אבל, בשנים האחרונות, פייסבוק הפכה למקום שבו אנשים חולקים את חייהם עם זרים. בכל מקרה, על מנת להוריד את הקובץ תצטרכו להקליד סיסמה, ולכן גם אם מישהו יכנס לחשבון שלכם כשהוא פתוח, הוא לא יוכל לפתוח אותו. בחלק האחרון של ההסבר פייסבוק כותבת גם שהיא עשויה לשמור חלק מהמידע למטרות כגון “סוגיות משפטיות, הפרות של התנאים או מאמצים למניעת פגיעה”. פשוט נכנסים לחשבון כשיש לכם גישה לכתובת המייל או הטלפון.

  • יש להיכנס בה לתפריט Settings בחלקו הימני-עליון של המסך, ואז לבחור ב- Close Your Account, הנמצא תחת Personal Information.

לחיצה על גלגל השיניים בפינה השמאלית עליונה ובוחרים באפשרות “מחק”. שימו לב שלאחר מחיקה של אלבום, לא ניתן לשחזר אותו. שיטה זו תמחק את הפרופיל שלכם ואת כל המידע שהעלתם או יצרתם בפייסבוק כמו פוסטים או תמונות. לפי פייסבוק ייתכן שיעברו 90 יום עד שהמידע יימחק באופן סופי משרתיה, אך הוא יהיה לא נגיש למשתמשים אחרים מיד עם השלמת הפעולה. כמו כל חברה שרוצה לשמר את הלקוחות שלה, גם פייסבוק נותנת לכם גם את האפשרות להשבית את החשבון באופן זמני ולא למחוק אותו. לאחר שתלחצו על הקישור, תהיה לכם אפשרות להשבית או למחוק את החשבון.

שאלות נפוצות על מחיקת חשבון פייסבוק

לטיפים שימושיים נוספים על חיים דיגיטליים שלווים, אנחנו ממליצים להסתכל על המדריך המעמיק שלנו לפרטיות אונליין. אולי אתם עדיין לא מוכנים להקפיאלבטל את חשבון הפייסבוק שלכם, אבל אתם עדיין מעוניינים לשמור את העניינים פרטיים עד כמה שאפשר. פייסבוק מחזיקה מידע על יותר מ-800 מיליון משתמשים ברחבי העולם ואנחנו רק תורמים לה עוד ועוד.

החבר לא יוכל לראות את הסטאטוסים שאתם רושמים או תמונות חדשות שאתם מעלים לחשבון הפייסבוק שלכם. על מנת להפעיל מחדש את החשבון שלכם, פשוט תתחברו לפייסבוק (או לאפליקציהשירות העושים שימוש בחשבון הפייסבוק שלכם). תתבקשו להקליד את הסיסמה שלכם – לאחר מכן, הפרופיל שלכם שוב יחזור להיות פעיל באופן מלא. לפני מחיקת החשבון חשוב לדעת שקיימת אפשרות להוריד את כל הנתונים שלכם מחשבון הפייסבוק לפני המחיקה – הסבר מפורט על הליך הורדת הנתונים בהמשך. החלטתם שזה לא רעיון כזה טוב שכל התמונות שלכם יהיו חשופות לשאר העולם? למחוק את החשבון בפליקר זה לא סיפור גדול.

פרסום בגוגל מחיר – GOOGLE ADS

לאחר השבתת החשבון, יוסתר הפרופיל שלכם מכל גולשי פייסבוק ושמכם יוצג רק למי שכבר היו חברים שלכם. כדי להפעיל אותו מחדש, התחברו עם שם המשתמש והסיסמה שלכם. כמובן שתידרשו להזין סיסמה וקוד אימות, כדי לוודא שאתם נחושים לבצע את התהליך. גם אם אישרתם, יש לכם 14 יום לחזור בכם לפני שפייסבוק תמחק לחלוטין את כל המידע שלכם. אם התחרטתם תוך שבועיים – התחברו לחשבון ובחרו לבטל את בקשת המחיקה. ניתוק מאפליקציות ושירותים – שירותים רבים מאפשרים התחברות באמצעות חשבון הפייסבוק כגון Waze, Spotify, Tinder וכדומה.

נניח שיום אחד בהיר אתם קמים בבוקר ומחליטים שנמאס לכם לבזבז דקות ארוכות מהחיים שלכם על קריאת פוסטים מתחכמים (ולא מצחיקים) מחברים ובהייה זומבית בפיד המתגלגל. כשתסיימו לבחור את המידע שלכם, הקליקו על הכפתור הכחול הקרוי צור קובץ . תהליך הורדת הנתונים יוצא עכשיו לדרך. לפני שנתחיל עם הדרכה צעד אחר צעד, חשוב להבין מהן שתי האפשרויות מבחינת פייסבוק כאשר אתם מחליטים לסגור את החשבון. ביקורות מקצועיות vpnMentor מביא עמו ביקורות שנכתבות על ידי מבקרי הקהילה שלנו, ומבוססות על הסקירות העצמאיות והמקצועיות שכל אחד מהם עורך למוצרים/שירותים. הזינו את סיסמת הפייסבוק שלכם, מלאו את הקאפצ’ה ולחצו “מחיקת פייסבוק” או OK.

גוגל

דרך אגב, אם תרצו תוכלו גם למחוק את חשבון הפייסבוק האישי שלכם. השיטה השנייה מאפשר לגולש להשבית את החשבון באופן זמני מבלי למחוק חשבון פייסבוק על כל התוכן שבו. הסרטונים והתמונות ששיתפתם לא יימחקו, כך גם דפים וקבוצות שיצרתם. תוכלו להמשיך ולהשתמש בהתחברות של פייסבוק עם אפליקציות צד שלישי כמו Waze או Spotify ואם תרצו תוכלו אף להשתמש במסנג’ר של פייסבוק ללא הפרעה. השבתת חשבון הפייסבוק שלכם, בדומה למחיקה, לא תאפשר למשתמשים לראות את הפרופיל שלכם או להכנס אליו עד שתפעילו את החשבון מחדש. אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים.

העיקר שתחיו את פייסבוק, העיקר שתקבלו יותר פרסומות, העיקר שתהיו יותר מכורים ולא תברחו מכאן חלילה. זו לא איזו תיאוריית קונספירציה הזויה, אלא שיטה מוצהרת שגם עובדת בפועל. כיצד מוחקים את חשבון הפייסבוק, אולי כדאי שתחילה תבצעו סינון ורענון לרשימת החברים שלכם. במדריך הבא נלמד אתכם כיצד למחוק חברים מחשבון הפייסבוק. בואו נודה, מעטים האנשים שפתוחים אצלם עכשיו פחות מ- 10 אתרים בדפדפן גוגל כרום .

איך מוחקים חשבון פייסבוק – אז איך מתחילים?

למזלנו, ענקית המדיה החברתית השתפרה גם בהיבט זה. כיום, קל הרבה יותר לצפות במידע שלכם, לנהל אותו ולמחוק אותו. האם אי פעם מחקתם את ההיסטוריה בדפדפן האינטרנט שלכם?

אין מה לעשות, הפכנו למפלצות מולטי-טאסקינג… הפרטיות שלנו היא הדבר הכי חשוב לנו. אנו לא מכירים יותר מידי אנשים שרוצים לשתף את ההודעות שלהם בוואטסאפ, הודעות SMS, את המיילים או את מה שהם…

קידום אתרים בתחומים שונים:

המידע הזה זמין בפורמט JSON אותו קל לייבא לשירות אחר או בפורמט HTML שקל לצפות בו בדפדפן. עוד סוג של מידע שנשמר הן הודעות שעברו לאנשים אחרים ומידע על המשתמשים שלא מזהה אותם כמו למשל קבצי מעקב אחרי פעולות מסוימות (קבצי LOG). בדיקת פוסטים שיצרתם או שאתם מופיעים בהם. את זה אפשר לעשות דרך יומן הפעילות שלכם, כך שאם עקבתם אחר אחד מהמדריכים שלנו למעלה, אתם כבר מכירים את התהליך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן