סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » איך לגדל גיבור על

איך לגדל גיבור על

עלילת הסדרה מתחילה בסוף שנות ה-80, כאשר ארבעים ושלושה תינוקות נולדו באותו יום באופן בלתי מוסבר לנשים אקראיות, ללא קשר ביניהן. אבל מה שהיה באמת חריג בכל הסיפור הזה, שהן בכלל לא הראו סימני הריון עד אותו יום. אף אחד בסדרה הזו לא חובבן, כל עשרת המתמודדים נחשבים בין מנפחי הזכוכית הטובים והיצירתיים בעולם שחיים ונושמים זכוכית. הסדרה מציגה את סיפורה של בחורה בשם מל מונרו (אלכסנדרה ברקנרידג’), צעירה שמתגוררת בלוס אנג’לס ועובדת למחייתה כאחות. שרשרת אירועים בחייה גורמים לה לקבל החלטה לעבור לעיירה מרוחקת ומבודדת בצפון קרוליינה על מנת לפתוח דף חדש.

לאחר מותה, מחליט טוני להתנהג בחוסר טאקט משווע ומרשה לעצמו לומר ולעשות ככל העולה על רוחו. הקבוצה יוצאת במרדף אחר אותו בחור עם משאבים מצומצמים – סרטוני הוידאו הקצרים שהועלו, אבל הם נחושים לתפוס אותו כמה שיותר מהר. הניסיונות הנואשים של הגולשים למצוא פרטים מתוך הסרטונים הקצרים הם לא פחות ממעוררי השראה ומאפשרים לצופים לקחת חלק מסוים בעצמם במהלך הבלשי. הסדרה עוסקת בהיבטים של קשרי הון-שלטון, כסף וכוח ומתארת כיצד הצליח אפשטיין לנצל את כוחו והונו הרב על מנת לבצע את העבירות המיוחסות לו.

זה הזמן של כולנו לעורר את פוטנציאל העוצמה של מהותינו השלמה.בכל אחד מאיתנו קיים גיבור על רדום

עדיף להדוף את החוליגנים או אנשים שחצנים מדי שבוחרים בצעצועים שלו. במקביל, מוסברים לילד כי פגיעה בילדים ובעלי חיים חלשים זה רע מאוד. הם חולקים איתם צעצועים וממתקים, עוזרים לבנות ארונות חול ולפתור מתמטיקה. כן, ילדים לפעמים רוצים להראות לא יותר גרועים מחברי כיתה, להתפאר בטלפונים אופנתיים וטיולים במצרים. אבל אם תתפנקי עם כל הגחמות, הילד יגדל מפונק ולא מוכן לחיים האמיתיים, שם תרצה להרוויח את מה שאתה רוצה בעבודה קשה, ולא לשאול את אבא ואמא שלך. אחת הטעויות העיקריות של ההורים היא לפטר או לענות באגרסיביות לשאלות של ילדים.

ניקול מתקשה לארגן לדיון יום הולדת מהחלומות. אחרי תקרית בבית הספר, ניקול מנהלת שיחה קשה אך הכרחית עם בנה. ניקול התאלמנה וכעת היא מתמודדת לבד עם הקשיים הכרוכים בגידול בנה היחיד, דיון בן ה-8, שיש לו כוחות-על מעבר לכל דמיון.

עונה 2

על השניים להניח למחלוקות האישיות ביניהם על מנת לפענח את רמזיו של הרוצח, שכל זירה שהוא משאיר מאחוריו מבעיתה מקודמתה. שתי אחיות (ויי ופאודר) מהמעמד הנמוך של פילטובר מנסות לגנוב שלל יקר ערך מדירה בחלק העשיר של העיר. הן אינן יודעות שהפריצה לדירה הזאת תפתח בעיר מספר אירועי אלימות שיסכנו את חיי החבורה שלהן. חוצניים – שמקורם או מקור כוחם בעולמות רחוקים ומופלאים.

דמותה של אליזבת לא נקייה וחפה ממגרעות, היא מלאה בהרס עצמי. בנוסף לכישרון השח-מט שלה, היא מתמודדת עם בעיות שונות אשר אופפות את חייה. סדרה דוקומנטרית מרתקת על העולם המטורף של נהגי מכוניות מירוץ פורמולה 1.

בית הקלפים // House of Cards

מדובר בסדרה שמבוססת על סדרת ספרים של הנס לפידוס והעלילה שלה מתרחשת בעולם התחתון של שוודיה. דרמת פשע חדשה של נטפליקס שמבוססת על ספר באותו שם של סרן סווייסטרופ. מהר מאוד הוא מקבל את הכינוי “רוצח הערמונים” בגלל החותמת האישית שלו אותה הוא משאיר בכל זירת רצח, בובה עשויה מערמונים, ובהם גפרורים, שמשמשים כידיים ורגליים. את הבובה הוא משאיר סמוך לקורבנות – שהן תמיד נשים צעירות, אימהות לילדים. מדובר בסדרת דרמת-מתח קוריאנית ששברה שיאי צפייה בשירות התוכן של נטפליקס, היא אחת הסדרות הכי מדוברות של נטפליקס וסביר להניח שראיתם אינספור איזכורים ברשת אשר התייחסו אליה. נתחיל מהשורה התחתונה – הסדרה מצדיקה את הבאז שיש סביבה, זו סדרה מעולה שכדאי לכם להוסיף לרשימת הצפייה שלכם.

העונה השנייה של הסדרה עלתה לאחרונה לשירות התוכן של נטפליקס, יש לסדרה שתי עונות (17 פרקים). העלילה לא פורצת גבולות ומותאמת לכל המשפחה (ככה שאם יש לכם ילדים קטנים גם הם יכולים לצפות בה) אך היא מצליחה לספק את הסחורה, וסוגרת פינה של ערב בינג’ מהנה. קיבלה ביקורות חיוביות ברחבי הרשת ודירוג של 7.2 באתר IMDb עם מעל 11 אלף גולשים שדירגו אותה.

מה זה נטפליקס?

החיים החדשים בעיירה “וירג’ין ריבר” נהיים קשים יותר ויותר מדי יום, אך היא מגלה שאינה יכולה לברוח ושהיא צריכה להתמודד. גיבורי-על מאופיינים בנטייתם להוציא עצמם מכלל החברה ולהעמיד עצמם מעל החוק ומצד שני לאכוף אותו. גיבורי-העל מתקיימים בעולם לא ריאליסטי בו חוקי המציאות מטושטשים וסבוכים.

קבוצה נוספת של גיבורי-על הם המוזחים או “מוטנטים”, שמוטציה כלשהי העניקה להם את כוחות העל שלהם. בעיירה הנידחת בלפורסט, חי לו נער בן 14 בשם רנטון ת’רסטון. רנטון רוצה לעזוב את ביתו ולהצטרף לקבוצת שכירי החרב הידועה בתור הגקוסטייט, בתקווה ששם ימצא כמה ריגושים בחייו הבנאליים. אך כשהוא תקוע בין עקשותו של סבו לכך שיהפוך למכונאי כמוהו ובין מורשתו הגדולה של אביו המת, הריגוש היחיד בחייו הוא גלישה על גלי הטראפאר שנמצאים באוויר, בדומה לגלישה בים. כל תשעה מתוך עשרה תושבים באי ניחנו ביכולת ה”סאימיה”, שנותנת להם כוחות מיוחדים, אך מקצרת את חייהם בצורה משמעותית. צ’אקורו וחבריו ביקרו באיים רבים, אך מעולם לא פגשו, ראו, או שמעו אדם שאינו מ”לוויתן החול”.

ילדי האנרכיה // Sons of Anarchy

דרמה קומית ממכרת שעוסקת באהבה של שתי נשים. מיי מרטין היא בחורה קנדית תפרנית ותלותית שעובדת בהופעות סטנדאפ וחייה אצל ידיד שלה, שהוא במקרה גם מנהל מועדון הסטנדאפ שהיא עובדת בו, היא מכורה לסמים לשעבר ומבולבלת לגבי הזהות המגדרית שלה. היא נכנסת לזוגיות עם ג’ורג’ (קיצור של ג’ורג’ייה), מורה סטרייטית שמגיעה באופן קבוע להופעות של מיי ומתאהבת בה.

סדרה בריטית בת 8 פרקים שמבוססת על ספר בעל אותו שם מאת הרלן קובן. החיים של איש בשם אדם פרייס מתהפכים לחלוטין כשיום אחד ניגשת אליו בהפתעה אישה זרה ומספרת לו פרט מאוד רגיש על אשתו. נכון לזמן זה לסדרה יש 3 עונות (30 פרקים) ואנחנו גילינו אותה רק לאחרונה כשהיא עלתה לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס. הסדרה עושה את העבודה בגדול ומצליחה להפתיע את הצופים עם כיווני עלילה מקוריים ודמויות מגוונות. אם אהבתם את ‘עמק הסיליקון’ ואת ‘שובר שורות’ או ‘אוזרק’ הסדרה הזאת תהיה מושלמת עבורכם.

הריונות לא-רצויים נגרמים על ידי גברים

אריה קאנזאקי – הכי חזקה בתיכון בוטיי בתקיפה. לרגע עצרתי את עצמי ונזכרתי שבעצם אותי הילדים ראו בוכה לא מעט פעמים אבל את בן הזוג שלי הם לא ראו בוכה מעולם. גרייס ווטרס (קריסטל פוקס) מתקשה להתאושש מהבגידה של בעלה לשעבר – ואז היא מוצאת אהבה חדשה. אבל כשסודות עולים וצפים, הפגיעות של גרייס הופכת לאלימות. מותחן בכיכובם של פלישה רשאד, ברשה וב, מקאד ברוקס, סיסלי טייסון והתסריטאי/במאי טיילר פרי. ואם נסתכל על רשימת עברייני המין ועל העונשים שהם קיבלו הרשימה ארוכה, ודי מדכאת.

בתוך התיבה הוא מגלה שבע קלטות שהוקלטו על ידי חברתו לכיתה, האנה בייקר, בחורה צעירה בה היה מאוהב. בקלטות שהאנה השאירה אחריה חושפת האנה סוג של יומן אודיו רגשי, שמפרט את שלוש עשרה הסיבות מדוע בעצם היא החליטה לעזוב את העולם הזה. לסדרה יש 3 עונות, הן כמובן זמינות בנטפליקס. בתפקידים הראשיים מככבות השחקניות קתרין הייגל (‘האנטומיה של גריי’) בתפקיד טולי הארט ולצידה השחקנית שרה צ’וק (‘סקראבס’) בתפקיד קייט מולארקי.

עוד בוואלה!

סדרה שמגיע לה את הכבוד הראוי להופיע ברשימה שלנו של סדרות מומלצות בנטפליקס. מדובר בסדרת אנתולוגיה מונפשת למבוגרים שהופקה בידי נטפליקס ומלאה יצורים מפחידים, בדיחות שחורות והפתעות לא נעימות שיגרמו לכם לצאת לבינג’ מהנה של כל הפרקים. שבעה תינוקות מאומצים ע”י מיליארדר בשם רג’ינלד הרגריבס, שמאמן אותם להציל את העולם. עם השנים התוכנית של הרגריבס משתבשת והמשפחה שלהם מתפרקת. עכשיו, שנים אחרי שהם נפרדו, הם מתאחדים על מנת לפתור את התעלומה סביב מותו של אביהם.

קאסל משתמש ביכולותיו כחייל מיומן ומוכשר, להעניש את אלה שגזלו ממנו את משפחתו. תוך כדי הוא עושה שימוש במגוון כלי נשק ואף מבצע עבירות בעצמו. דבר שהפך אותו לדמות ייחודית בז’אנר גיבורי העל, שלרוב משתדלות שלא לעבור על החוק ו/או לענות אנשים. סדרת דרמה עטורת פרסים אשר מתארת את תקופת שלטונה שלהמלכה אליזבת השנייה בממלכה המאוחדת.

גיבורים צעירים, רוחניקים מתפכחים ומהגרים מתאקלמים: סקירת סדרות חדשות

יום אחד, צ’אקורו מבקר באי שגודלו כגודל “לוויתן החול” ופוגש נערה ההולכת לשנות את גורלו. חמש שנים לאחר הופעתו, זירו נעלם בפתאומיות וקבוצות גיבורים אשר מנסות לרשת את מקומו של זירו מתחילות להיווצר. במשחק ה-MMORPG הפופולארי “Union” (איחוד) הייתה קבוצה אגדית ושמה “סובארו” קבוצה זו, שהורכבה מחברי ילדות הלומדים בבית ספר יסודי, חצתה את גבולות המשחק בדרכים רבות. אך לאחר תקרית שהסתיימה במוות, “Union” הפסיקה את שירותיה וקבוצת חברי הילדות התפרקה. המתנקש הטוב ביותר על פני כדור הארץ ידע לחיות רק עבור “האירגון” עד שהם התנקשו בו. בזכות חסדה של אלה הוא נולד מחדש בעולם של חרבות וקסמים.

  • צ’אקורו הוא נער בן 14 והארכיונאי של “לוויתן הבוץ”, אי אוטופי מיושן הצף על פני ים אינסופי של חול.
  • הסדרה עושה את העבודה בגדול ומצליחה להפתיע את הצופים עם כיווני עלילה מקוריים ודמויות מגוונות.
  • מהר מאוד הוא מקבל את הכינוי “רוצח הערמונים” בגלל החותמת האישית שלו אותה הוא משאיר בכל זירת רצח, בובה עשויה מערמונים, ובהם גפרורים, שמשמשים כידיים ורגליים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן