סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אחיות סדרה טורקית

אחיות סדרה טורקית

בהאר הביאה לעולם את ניסאן עוד כשהייתה נשואה לבעלה, מטפס הרים מגה חתיך, בשם סארפ (ג’אנר ג’ינדורוק) אבל הוא נהרג בזמן שזו הייתה בהריון עם בנם. סארפ מוצג בסדרה לא מעט בפלאשבקים שמציגים אותו בתחילה כגבר המושלם ובהמשך כדמות קצת יותר אפלה ושומרת סוד. התאונה הימית בה הוא נהרג היא התעלומה הגדולה סביב הסדרה והיא תלווה אותנו כנראה עד לפרק האחרון וה – ידעתם שזה יבוא – סוחט דמעות. היא מוצאת עבודה בחברת פירסום ומתאהבת בבוס שלה, ג’אן יאמאן (שאותו משחק ג’אן דיויט). מהדורה מחודשת של הדרמה הקוריאנית הפופולרית “דוקטור” הייתה הסדרה הטורקית “Heartbeat”. השחקנים, בזכות הכנות והכישרון, יביאו לכם את החוויות העמוקות ביותר של הדמויות.

אומראן מתאהבת ביילדירים, רופא צעיר שמגיע לכפר, ואומאי אחותה מפתה אותו מבלי להתחשב ברגשותיה של אומראן. יילדירים עוזב ואחרי זמן מה אומאי יולדת את בתו האייט. אומאי מעוניינת בחיים אחרים ועוזבת לאיסטנבול, כשהיא נוטשת את בתה לטיפולה של אומראן.

היסטוריה, פוליטיקה, טלוויזיה ומה שביניהם

הם מגיעים לעיר אדנה ועובדים שם בחווה וחיים בפחד מתמיד מרודפיהם. לאלו מכן שעדיין לא שמעו (למרות שאנחנו לא מאמינות שיש כאלה), אחיות סדרה טורקית שחקנים מעולים. ארקאן פטקאיה ועוד כשרונות גדולים מככבים בה. החיבור בין אנשים יפים, עלילה מותחת והכי חשוב שחקנים מעולים הופכים את הסדרה לממכרת במיוחד. לסדרה יש סה”כ 12 פרקים והם כולם זמינים לצפייה ביוטיוב. בסדרה מככבים שלום אסייג, עמוס תמם, אורנה פיטוסי, מיה דגן, סאבלימינל ועוד רבים וטובים.

  • ‘אחיות’ היא דרמה מרגשת ונוגעת ללב בכיכובם של נור פטהאולו (‘הסולטן’), אייצ’ה בינגול ופורקאן אנדיץ’ (תמיד איתך’).
  • סבן, שהוריה נולדו בטורקיה, מספרת על חיבור אישי לעלילה.
  • שחקנית טורקית בעולם קולנוע היופי המקסים שלה יותר קסום ומושך.

או כמו שלוי מנסחת זאת – “את מוצאת את עצמך בוכה ומתעצבנת”. ההיסטריה סביב “אמא” וחברותיה היא לא תופעה זניחה. הצצה בקבוצת הפייסבוק העברית “הקבוצה הרשמית לסדרה “אמא” –anne” מגלה קהילה ערה, נשית ברובה, שמונה כמעט 21 אלף חברים ו-למעלה מ-22 אלף עוקבים. כל חבריה מעריצים מושבעים של הסדרה ומנהלים דיאלוג פורה על המתרחש בה. בקבוצת הזוגיות, המיניות וההעצמה הנשית “סקסי מאמא” התפרסמה לאחר שידור הפרק האחרון (זהירות, ספוילר ) מודעת אבל לדמותו של ג’נגיז, שזכתה לתהודה רבה. בקבוצת הפייסבוק הגברית “אבא פגום” חגגו את שידור פרק הסיום בהבטחה כי בקרוב יקבלו חברי הקבוצה את נשותיהם חזרה.

טלנובלה טורקית בויוה + בשם אחיות

נכון לימים אלה, נמסר כי העונה השנייה צפויה לעלות לאוויר, ככל הנראה ב-2019 או 2020. הרקע לסדרה הינו מותה של אם המשפחה ממחלה קשה. מכאן מתחיל סחרור רגשי המטלטל את הבעל ואת הבת במופע דרמטי מרגש ותצוגת משחק מרשימה מצד כל השחקנים. דרמת-מתח ישראלית בכיכובם של מגי אזרזר, אנחל בונני, אניה בוקשטיין, ישי גולן ועוד.

בסדרה נמצאים מיטב הכוכבים של ארץ נהדרת, והיא מבוססת על פינה מתוך התוכנית הסאטירית שהורחבה לסדרה בפני עצמה. בין היתר, מככבים בסדרה שאולי (המגולם על ידי אסי כהן, שגם השתתף בכתיבה) וחבריו. בין שחקני הסדרה שמות אהובים כמו מאור כהן, מריאנו אידלמן, יובל סמו ואחרים. הדמויות המצחיקות של הסדרה מעוררות הזדהות עם דמויות אמיתיות שכולנו נתקלים בהם בכל פעם שאנחנו מבקרים בסופרמרקט הקרוב לביתנו.

איך רואים סדרות באפליקציית טלגרם? – המדריך המלא (מעודכן

סדרה של כאן 11 שהיא בגדר חובה עבור חובבי נוסטלגיה והיסטוריה של ישראל. בניגוד לסדרות דוקומנטריות שהחלק המרכזי בהן הוא האירוע ההיסטורי עצמו, כאן האירוע ההיסטורי הוא רק התפאורה. הסדרה אמנם נוגעת באירועים חשובים של המדינה, אך היא מתמקדת יותר בסיפורים הקטנים והכמעט נשכחים שהיו באותה תקופה לצד אותם אירועים היסטוריים. הסדרה, בכיכובם של ליאור רז (שהוא גם יוזם הסדרה), נטע גרטי, יובל סגל ואנסמבל שחקנים ישראליים רחב, צברה מעריצים מכל רחבי העולם.

ביתה הגדולה חזן, פחות שותפה לגחמות של אמה, היא מעולם לא סלחה לה על מות אביה והיא מהווה את המכשול הגדול ביותר העומד בפני הגשמת חלומותיה של פיזלט. שתי האחיות מבינות ששום דבר לא יגן עליהם לא גברים ולא כסף. הן צריכות להתעמת עם השקרים והסודות שהן ייצרו והסתירו במשך השנים. ילדרים עוזב את הכפר ומקדיש את חייו להצלת ילדים עניים בכל רחבי העולם.

הראיונות הכי מטורפים עם

אחיטוב, שנולד ברמת השרון, נולד להורים טורקיים ובשל העסק של אביו במדינה חי על קו ישראל-טורקיה עד 2001, כשהמשפחה עשתה רילוקיישן לאיסטנבול. אחיטוב דובר טורקית שוטפת וכיום בעל חברת מכירות ישראלית גדולה באזור. הסדרה אובססיה – כי כולנו יוצרים את הגיהנום של עצמינו. גולפרי נותרת לבדה כדי להיאבק על לב ילדיה הפונים עורפם נגדה. אם ישאלו כל אדם מה כסף לא יכול לקנות, התשובה תהיה אהבה.

הסדרה הזאת שינתה בעיני רבים את התדמית שליוותה במשך שנים את שלום אסייג, והפכה אותו מסטנדאפיסט שעושה מערכונים וקומדיות קלילות ורדודות סטייל שנות השמונים, לשחקן מוערך שעושה תפקידי עומק. הסדרה זכתה בפרס “סדרת הדרמה הטובה ביותר” לשנת 2018 בטקס פרסי הטלוויזיה של ישראל ובפרס “הסדרה הבינלאומית הטובה ביותר” בפסטיבל “Series Mania”‏. כרגע יש רק עונה אחת אך צפוייה לצאת בעתיד עונה נוספת. אם עדיין לא עשיתם את זה – מוזמנים לצפות כאן בפרק הבכורה של הסדרה.

“לא נשמתי מרוב בכי”: סדרות טורקיות הן ההתמכרות החדשה

מדובר בסדרה מוקומנטרית שערוכה בסגנון של דוקומנטרי שמראיינים את הדמויות תוך כדי הפרק אך כמובן לא מדובר בדמויות אמיתיות. אם אתם אוהבים לצחוק ועד היום לא ראיתם את הסדרה ‘קופה ראשית’ אתם חייבים להוסיף את הסדרה הזאת לרשימת הצפייה שלכם. מדובר בקומדיית מצבים ישראלית אשר מתרחשת בסניף של רשת סופרמרקטים אי שם במרכז הארץ.

היא מצולמת בסתר עם פוליטיקאי בשם אוראל איידין על ידי המתחרים שלו, שרוצים למנוע ממנו להתמודד בבחירות. הוא חוזר לאיסטנבול בתירוץ לראות את אביו, אבל עמוק בפנים הוא מתרגש מהמחשבה לראות אותה שוב. האלוק גרוש מאשתו הראשונה ולו ילד מתבגר בשם עלי. הם גרים ביחד עם אחותו של האלוק ועם אחיו ואשתו. אחותו של האלוק מתנגדת לנישואיו ומפגינה זאת בפניו וגם ביחסה כלפי גונש. כעבור 20 שנה, תחת זהותו של מטה, הוא יוצא לנקום באלו שהרסו את חייו.

על סדר היום

גונש ובנותיה עוברות טלטלה גדולה כאשר הן עוברות מבית קטן באיזמיר, לאחוזה גדולה באיסטנבול. הבנות של גונש שונות באופי אחת מהשנייה ולכל אחת סיפור משלה בהתמודדות עם המעבר שלהן. מי שהכי מנסה לעודד אותה להגיע לתהילה ולכסף זו ביתה הצעירה, אייס.

לאחר ששיחק את תפקידו של אג’וויט ב”קשר השתיקה”, היה בהפסקה של שנתיים ממשחק. İstanbullu Gelin- “הכלה מאיסטנבול”, או ה”איסטנבולי שבא”- תשודר בערוץ STAR TV בכיכובם של אוזג’ן דניז ואסלי אנוור. ג’סור חוזר לקורולדא, עיר קטנה מחוץ איסטנבול, לנקום בתהסין בגלל האיבה המשפחתית שלהם.

שירי פסטיגל שלא היו עוברים היום!

אם בא לכם קצת הומור חד כתער כדאי לכם לראות את ‘היהודים באים’, למי שלא מכיר מדובר בסדרת טלוויזיה סאטירית של כאן 11, שכוללת מערכונים על ההיסטוריה של עם ישראל, מראשית ימי התנ”ך ועד ימינו. גם אם לא ראיתם אותה עד היום סביר להניח ששמעתם עליה בתקשורת כשהיא גם יצרה בתחילת שנת 2020 סערה ציבורית בעקבות מספר מערכונים שנויים במחלוקת. דרמת פשע משטרתית שהופקה ושודרה בערוץ כאן 11. עלילת הסדרה עוסקת בחקירה שמנהלת המחלקה לחקירות שוטרים (מח”ש) בחשד שמפקד תחנת משטרה, מעורב יחד עם כמה משוטריו, בפשעים חמורים הנעשים בשיתוף פעולה עם משפחת פשע. מה שמתחיל בתור דיון כיתתי בשיעור אזרחות על הטרדות בבריכה הופך לויכוח חריף שיוצא משליטה בין המורה לתלמידיו בנושאים טעונים הקשורים ביחסי ערבים-יהודים, גזענות, צבא, פוליטיקה ועוד.

שלוש עונות כבר שודרו, גם בארץ וגם ברשת נטפליקס. בקיצור אם עדיין לא ראיתם אנחנו ממליצים לכם בחום. דרמה קומית של תאגיד השידור הישראלי, שמציגה לנו זוג צעיר, יוצרי תיאטרון שחולמים שההצגה שהם כתבו תתקבל לתיאטרון הגדול בארץ. רגע וחצי לפני שהם מקבלים את הבשורה שקיבלו את ההצגה שלהם לתיאטרון המשכן, הם עוברים פרידה קשה, שאחריה הם נאלצים לעבוד יחד לצד שחקנים מפונקים עם אגו מנופח שרק מסבכים את העניינים.

אורחים מהכוכב הירוק לצפייה ישירה – הסרט המלא אונליין

רגע לפני שאנחנו מתחילים, אם מתחשק לכם לשמוע על סדרות וסרטים חדשים מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘. ואם במקרה עדיין לא עשיתם את זה, מוזמנים גם להצטרף לאינסטגרם שלנו לעוד המון תכנים מצחיקים ומעניינים. “אני מתחברת באופן אישי לכמה דברים בסדרה הזו, למשל נושא החמה הרעה והבן המועדף עליה”, מספרת מורן לוי , גרושה פלוס אחד מהרצליה. “הגרוש שלי היה כזה, עזבתי אותו בגלל אמא שלו”. לוי מספרת שסצנות התעללות שונות, כמו זו שבה דואגת האם לשרוף עריסה שעוברת מדור לדור במשפחתה של סורייה, נוגעות לליבה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן