סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אופוריה פרק 4

אופוריה פרק 4

זנדאיה – רו בנט, נערה בת 17 ונרקומנית לשעבר שמתקשה להישאר מפוכחת ולמצוא את מקומה בעולם. בישראל, הסדרה משודרת ב-HOT, yes, וסלקום tv. We4you – השכרת מקרן וציוד הקרנה אנו נגיע עד אליכם, נתקין את הציוד, ניהיה איתכם במהלך כל האירוע, נדאג לתקינות הציוד ולתפעולו ונפרק את הציוד בסוף האירוע. מנהיג חוליית הדרדנוקס זארטן מצליח להפליל את לוחמי יחידת העילית “כח המחץ” בעזרתם של מנהיגי העולם הפועלים בהשפעתו, כמו כן הוא מחסל א…

תומר פרקט מתמחה בנישה יחודית של ריצוף עץ טבעי. יבוא בלעדי של פרקטים מעץ מלא גושני המהווים רהיט מעוצב. דייגו מרקיאר ד”ר לכירופרקטיקה עובד בתל השומר וגם פרטי. הוא מטפל בכאבי גב, צוואר, בעיות יציבה, שיקום, תאונות דרכים, שרירים תפוסים. עץ עציל – חברה בעלת ניסיון של למעלה מ-40 שנה בייעוץ, יבוא והתקנת דקים ופרקטים מסוגים שונים תוך כדי הקפדה על שיטות עבודה ייחודיות בשילוב הטכנולוגיה המתקדמת בענף. פרקט 4 יו – נציגה בלעדית של חברת falquon-germany המייצרת פרקט פולימרי מדגם SPC המורכב מ70% אבן ו-30% פולימר.

פרק 4

אמנית צעירה העובדת למחייתה כמלצרית, מחליטה לחטוף את אחד מלקחותיה על מנת להביא אותו כבן זוגה ולהכיר אותו למשפחתה בחופשת חג המולד. לואלין מוס (ג’וש בורלין) יוצא למסע צייד שבמהלכו הוא נתקל בערימת גופות, 2 מיליון דולר וכמות לא קטנה של הרואין שהשאיר אחריו סוחר סמים שסרח… ב-13 במרץ 2018 נשיאת “HBO”, קייסי בלויס, הודיעה בכנס של ה-INTV בירושלים, שהרשת הזמינה את ההפקה כפיילוט. עוד הוכרז שאולפני “A24 Television” ישמשו כחברת ההפקה של הפיילוט. ברבי פריירה – קת’רין “קאט” הרננדז, נערה בעלת בעיות תדמית גופנית, שמתחילה לחקור את מיניותה.

בתולות הינה סדרת דרמת משטרה ישראלית חדשה,המשודרת מדי יום חמישי בערוץ הוט 3, באתר שלנו תוכלו למצוא כתבות,תכנים מעניינים וכל מה שקשור לסדרה בתולות. קאסי יוצאת משליטה (כמו כל הדמויות בפרקים האחרונים) ומשתכרת במסיבה של מאדי עד אובדן חושים. היא ונייט רבים כי הוא קורא לה מאדי, באמת, משהו קטנוני שלא היה קורה אם היא לא הייתה בוחרת לשכב עם האקס של החברה הכי טובה שלה.

נושאי דיון שנפתחו על ידי חברי הקהילה ב-7 הימים האחרונים

אופוריה הנה סדרת דרמה חדשה למבוגרים בת 10 פרקים שכתב רון לשם.אופוריה משרטטת פרופיל סקסי, מטריד, ונועז של ילידי שנות התשעים, ארוז בדרמה גועשת, המציצה אל המתרחש מאחורי הדלתות הסגורות של הילדים. הסדרה אופוריה את הבלתי אפשריות של הגיל, דרך סיפורי אהבה סוערים, ומתח. גיבורי הסדרה חיים בפנטזיות אינטרנט, חיים בהזיות סמים, באשליות אוננות, בהפרעות סכיזופרניה וטראומה, בחלומות נרקיסיסטיים – חיים בכל מקום, רק לא במציאות.

רק מציאות עגומה שמשפחות שלמות צריכות להתמודד איתה. רו שוברת את הבית, צורחת, מאיימת, עושה את כל מה שהיא יכולה לעשות בשביל להגיע למזוודה שלה. בשלב הזה אני לא חושבת אפילו שהיא מנסה למכור את מה שיש לה שם, היא פשוט רוצה את הסם הבא שלה.

פרק: פיילוט

עוד נודע שאוסטין אברמס לוהק לתפקיד משני בסדרה. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . כשהיא מגיעה לבית של לקסי בשביל לחפש תרופות ותכשיטים לגנוב, אמא שלה וכל החברות שלה מהכתה כבר שם, מחכות לאינטרוונשן הבא. קאסי מנסה לעזור ובתגובה רו שואלת אותה, כדרך אגב, כמה זמן היא מנהלת רומן עם נייט. בזמן הדרמה המינורית בין קאסי למאדי, היא בורחת. מגיעה לפז, מנסה לגנוב את התרופות של סבתא שלו, הוא מעיף אותה מהבית.

  • סידני סוויני – קסנדרה “קאסי” הווארד, אחותה הגדולה של לקסי; שעברה המיני רודף אחריה.
  • הום פרקט, עסק שהוקם בשנת 1988, מתמחה בהתקנת פרקט ייעוץ ומכירה.
  • רו שוברת את הבית, צורחת, מאיימת, עושה את כל מה שהיא יכולה לעשות בשביל להגיע למזוודה שלה.

בנוסף, הוכרז כי כל פרק של הסדרה ייכתב על ידי לוינסון. האנטר שפר – ג’ולס ווהן, נערה טרנסג’נדרית שמתיידדת במהירות עם רו לאחר שעברה לעיר לאחר גירושיהם של הוריה. הסדרה עוסקת בבני נוער המתמודדים עם סמים, סקס, עי… האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו.

iL-Movie – צפייה ישירה

אז נכון, הרקע הזה גרם לנו לפתח מעט יותר חמלה לדמות שלו, אבל עדיין – מדובר באסהול אטום רגשית שמנסה להאשים את כל מי שמסביבו במצב שלו, מבלי לקחת אחריות. מעבר לכך, הוא ממשיך להטיח בנייט עלבונות כל כך צורבים, שאין פלא שהוא לא מסוגל לאהוב או לקבל אהבה באופן בריא – אפילו אבא שלו שונא אותו. הפרק הראשון בספיישל היה זמין לצפייה בשירות הסטרימינג HBO Max החל מ-3 בדצמבר 2020, שלושה ימים לפני בכורת הפרק ב-“HBO”. פורנו, סמים, התמכרות לריגושים וילדות אבודה. הסדרה מביאה הצצה אל החיים על הקצה בעידן שבו מתה ההורות.

  • ב-31 באוקטובר 2018 נודע שאלג’י סמית’ יחליף את בריאן בראדלי בתפקיד שבראדלי גילם בפרק הפיילוט.
  • בפרק חמש, הפרק עליו חתום פרס האמי השני של זאנדיה, רו מתפוצצת.

עם כולם היא הצליחה לריב בחצי שעה שעברנו איתה. הסדרה עוקבת אחרי קבוצה של תלמידי תיכון ואחרי חוויותיהם עם סקס, סמים, חברות, אהבה וטראומה. Hulu – אופוריה לצפייה באתר הסטרימינג האמריקאי Hulu. “אופוריה” מתרכזת בחבורת נערים תלמידי בית ספר תיכון והאירועים השונים שהם חווים עם סקס, סמים, מערכות יחסים ורגשות מהעבר. העלילה מתמקדת בחוויות של רו, צעירה הסובלת מהפרעה נפשית שפוגשת נערה טרנסג’נדרית, וגם סביב חוויותיהם של חבריה לכיתה.

איך מתחברים לנטפליקס בהוט? – אחת ולתמיד, המדריך המלא

הוא אומר להם מי הוא ומה התחביב שלו (מינוס ההקלטות, זה סתם לא חוקי). בעיקר ממשיך לצלק את הילדים שלו כמו האב הטוב שהוא. הוא גם אומר לנייט שהוא החרטה הכי גדולה שלו בחיים. דמות שבאמת אין סיבה לרחם עליה, אבל שניית ההתכווצות שלו שם נגעה לליבי. אני לא יודעת מתי התקבלה ההחלטה שקאל ג’ייקובס הוא דמות ראשית באופוריה אבל זאת החלטה תמוהה למדי. ג’ולס אולי לא שמה לב שרו עושה סמים, אבל היא ללא ספק שמה לב לכך שהיא לא לגמרי איתה, וזה רק חלק ממה שמושך אותה להתקרב לאליוט.

Hbo – אופוריה באתר Home Box Office – פרקים מלאים אונליין. רו בנט היא נערה נרקומנית שהשתחררה לאחרונה ממוסד גמילה ומתקשה להישאר נקייה ולפתוח דף חדש. חייה משתנים כשהיא פוגשת את ג’ולס ווהן, נערה טרנסג’נדרית שעברה לעיר אחרי גירושי הוריה – וכמו רו, מחפשת מקום להשתייך אליו.

מאסטר שף 3 פרק 12

האתר יספק את העדכונים החמים ביותר אודות הסדרה גאליס עונה 4, יתן רכילויות ודברים חמים על הכוכבים, ויספק את כל אשר מעניין את צופי הסדרה. ההתפרקות של קאסי אמנם מפוארת, אבל קאל נותן לה פייט לא רע. בשבוע שעבר ראינו אותו מתאהב בחבר הכי טוב שלו בתיכון, זוכה להתאחד איתו לרגע אחד של נחמה, ומיד הופך להיות איש משפחה.

המציאות כבר מוצתה, והם, מולה, כמו פרי שטרם הבשיל וכבר נפל. אבודים ופגיעים, אדישים ותאבי ריגושים, הם הופכים לקהילה – בעיר של בודדים. בפורטל ההנחות והמבצעים השיתופי המקיף בישראל, תוכלו למצוא המלצות וחוות דעת של חברי הקהילה שלנו אודות כל מה שקשור למבצעים, הנחות ואפשרויות חינם של אופוריה פרק 4 לצפייה ישירה בחינם. אופוריה משודרת באופן רשמי בערוצי סלקום טי וי, yes וממשקי ה-VOD של שתי חברות התקשורת. מעבר לשידורי הפרקים הרשמיים, כאן ריכזנו קישורים איכותיים מרחבי הרשת המעניקים אפשרות צפייה ישירה בפרקים מלאים מכל עונות הסדרה. אופוריה פרק 4 לצפייה ישירה עכשיו דרך האתר השותף שלנו,אתר הסדרה של אופוריה.

עוד סדרות וסרטים שכדאי לראות באתר

הסדרה מבוססת באופן רופף על המיני־סדרה הישראלית בעלת אותו השם. בפרק חמש, הפרק עליו חתום פרס האמי השני של זאנדיה, רו מתפוצצת. רו מבינה שמזוודת הסמים שלה נעלמה ונכנסת לקריז רציני. מעולם לא ראינו את אופוריה כל-כך לא צבעונית.

אבל, בתיכון כמו בתיכון, קאסי משקרת לכולם, לא ברור לי (כנראה גם לה) אם היא מאוהבת בנייט או מאוהבת בתחושה שהיא עושה משהו אסור. בסוף, היא מקיאה בבריכה, בסצנה באמת משפילה מאוד. ב-31 באוקטובר 2018 נודע שאלג’י סמית’ יחליף את בריאן בראדלי בתפקיד שבראדלי גילם בפרק הפיילוט.

אופוריה פרק 3 לצפייה ישירה

אנגוס קלאוד – פזקו, סוחר סמים מקומי שנשר מהלימודים כדי לעזור לטפל בסבתו, שאכפת לו מפיכחותה של רו ואף בשלב מסוים מסרב למכור לה סמים. מוד אפאטאו – אלכסי “לקסי” הווארד, אחותה הצעירה של קאסי; וחברתה הטובה של רו מהילדות. סידני סוויני – קסנדרה “קאסי” הווארד, אחותה הגדולה של לקסי; שעברה המיני רודף אחריה. אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן