סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אופוריה פרק 1

אופוריה פרק 1

סדרה המבוססת על סדרת המקור של ״הוט״. הסדרה עוסקת בבני נוער המתמודדים עם סמים, סקס, עי… כל שלושת הנערים צחקו צחוק מלא שיניים לבנות בוהקות.

האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. ג׳בון וולטון – אשטריי, ילד המתגורר עם פזקו וסוחר בסמים. אלכסה דמי – מאדי פרז, בת זוגו לסירוגין של נייט, מקובלת ובעלת ביטחון עצמי גבוה מאוד. זנדאיה – רו בנט, נערה בת 17 ונרקומנית לשעבר שמתקשה להישאר מפוכחת ולמצוא את מקומה בעולם.

פרק ראשון

אף שהשעה הייתה רק קצת אחרי צהרי היום הם כבר היו בעיצומה של שתייה, והיה לה קל יותר לספוג את ה״טיפשונת״ אם לא הייתה לבושה בכתונת כותנה מטונפת מעל מכנסי פיג’מה של פן. בדרך כלל כשעבדה הצליחה להתעלם מאי הנוחות, אבל כשהתבוננה בנשים הללו, עטויות המשי והפנינים, הרגישה את כל החוליים במלוא עוצמתם. עונה שניה לסדרה מבית HBO המבוססת על סדרה ישראלית מאת רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני בכיכובה של זנדייה.

בישראל, הסדרה משודרת ב-HOT, yes, וסלקום tv. אופוריה היא סדרה חדשה מבית הוט , אופוריה מספרת על תשעה נערים שגרים בדירת גג , על מעלליהם בעיר הגדולה ועוד המון הפתעות, אל תפספסו אף פרק של אופוריה. ללא משקפיה, פני היו ודאי מבחינתה עוד כתם ורוד מטושטש בין רבים אחרים. ובכל זאת, דומה שהיא ידעה שזה אני ברגע שהרמתי את ראשי.

שחקנים ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

היא נשענת על יופיה של רוני דלומי ועל קלישאות התאבדות כמו חיתוך ורידים. הדמות שלה מתמסרת להתנסויות בסמים שרוקח צהובון, ומזכירה בכך את דמותה של טינקרבל ב”משהו טוטאלי”. ובהשוואה בין השתיים, דלומי מפסידה בענק. היא לא מצליחה לייצר לא מיסתורין, לא עניין, ולא ברור לצופה מדוע גם עליו (חוץ מזה שהיא יפה נורא) להתאהב בה.

ב-27 במרץ 2018 הוכרז שהבמאית אוגסטין פריזל תביים את פרק הפיילוט ותשמש כמפיקה בפועל. ב-30 ביולי 2018, הוכרז ש-“HBO” הזמינה את הסדרה באופן רשמי. בנוסף, הוכרז כי כל פרק של הסדרה ייכתב על ידי לוינסון. Insart.co.il – חם ברשת – אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי… אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.

עונה 1 פרק 1

היא נגעה באחת משתי מיטות היחיד. המיטה כוסתה במצעים לבנים נוקשים והייתה עליהם כרית תפוחה. היא משכה את הסדין העליון אשר שימש כשמיכה, ששוליו הודקו היטב תחת המזרן, ונכנסה תחתיו. זו הייתה בסך הכול מיטה צבאית ישנה, אבל לתחושתה זה היה ענן, ענן נקי, חלק ומעומלן.

מסופר על תשעה תיכוניסטים שנאלצים לגור ביחד בדירת גג קטנה, התשעה לא חיים במציאות שאנחנו חיים בה, הם חיים באופוריה ובעולם משלהם. ״רעיון טוב,״ אמר פן וחלץ את נעליו. מיטה שלמה נוספת עמדה לרשותו, אבל הוא נדחק לצדה והיא נאלצה להסתובב אליו על צדה כדי לא ליפול מהמיטה.

אנחנו במפה: פרק 1

הנערים דיברו ביניהם בשפת השבט שלהם, טָאוָואִי ככל הנראה. הם בירכו את הנוסעים היורדים מהיאכטה ב״ערב טוב״ במבטא בריטי מצוחצח. היא תהתה עד היכן מגיעה שליטתם באנגלית. היאכטה האטה, המים זהרו לאור השקיעה בגוון ורוד־סלמון, והם הגיעו אל היעד. שלושה נערי רציף במכנסיים לבנים, חולצות כחולות וכומתות אדומות הגיחו במרוצה ממועדון אנגורם כדי לקשור את היאכטה. ״את חשבת שגם המומבניו הם בחירה טובה בשבילנו כשיצאנו לשם.״ הוא שקשק את הקרח בכוסו הריקה.

״זה רק חמשת החודשים האחרונים, השבט האחרון הזה.״ היא לא הצליחה לחשוב על דרך לתאר אותם. היא ופן לא הסכימו ביניהם על שום דבר ביחס למומבניו. טילי התבוננה בה בדאגת שיכורים נטולת עומק. ״לפעמים אתה פשוט נתקל בתרבות ששוברת את לבך,״ אמרה לבסוף. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .

סרטי אקשן

כשחומו עלה הוא יצא לצעדות של שישים וחמישה קילומטר. כשתולעת עבה ולבנה גדלה תחת עור רגלו, הוא חתך והוציא אותה בעצמו בעזרת אולר. בני הקיונה של בנקסון היו לוחמים, שליטי הספיק לפני שממשלת אוסטרליה השתלטה בכוח על האזור, הפרידה כפרים, הקציבה להם חלקות אדמה שלא רצו בהן והשליכה לכלא מתנגדים. בני המומבניו, לוחמים אכזריים בעצמם, סיפרו סיפורים על עוז רוחם של בני הקיונה.

  • טילי התבוננה בה בדאגת שיכורים נטולת עומק.
  • היא תהתה עד היכן מגיעה שליטתם באנגלית.
  • “אופוריה” מתבסס על דמותה הכריזמטית ויוצאת הדופן של האנתרופולוגית פורצת הדרך מרגרט מיד.
  • שתי הנשים, אפילו אווה הארוכה וחסרת הבושה, התכווצו מעט.

״זה הזמן להתרבות,״ אמר בקול מתנגן. הוא העביר את שני התיקים לכתפו השמאלית והושיט לה את הימנית כאילו גם היא לבושה שמלת ערב. היא שילבה את זרועה השמאלית בזרועו ואחזה בו. זה קרה על האונייה בדרכם הביתה מאיי שלמה, באחת משיחותיהם הראשונות. פן אמר, הַדוֹן חיבב אותי, אבל הוא נתן לבנקסון את רשת הפרפרים שלו.

אפי טריגר – פופ טארטס תרבות אמריקאית | טלויזיה | קולנוע | ספרים | פוליטיקה אמריקאית

פלירטוט עם המוות, כבר ידענו לפני כן, הוא אחד הבילויים האהובים עליה, וזה קורה לה בפרק הזה גם בחדר הכביסה עם חברה החדש אליוט. למרות זאת, פז גם בוחר באופן מודע לקחת אחריות על רו ועל החיים שלה, ורוב הזמן דואג לה הרבה יותר ממה שהיא דואגת לעצמה. “אופוריה” ממשיכה את התבנית של העונה הקודמת, כשכל פרק מתחיל מקריינות של רו שמלווה את העבר של אחת הדמויות, בעודנו לומדים להכיר קצת יותר את המנגנונים הנפשיים שלה. ב-1 ביוני 2017, הוכרז שרשת HBO הזמינה עיבוד לסדרת הטלוויזיה הישראלית “אופוריה”, שנוצרה על ידי רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני.

הגברים מן הסתם משמשים מפקחים בחוות או במכרות או עוסקים באכיפת החוקים שמגנים עליהם. היא לא הייתה מסוגלת לשאת היום מיסיונר. לאישה אחת היה שיער זהוב בוהק, לשנייה ריסים שנראו כשרכים שחורים. שתיהן אחזו ארנקים עטורי חרוזים.

פרק: פיילוט

ומיטלטלים בין אופוריה לפרנויה. יוצרי הסדרה (רון לשם, דפנה לוין) מצליחים לשכנע כי הנעורים מכילים בחובם חווית חיים שלמה, או לפחות חווית החיים היחידה ששווה לחיות אותה. השחקנים יפים וכריזמטיים, עור הפנים שלהם בוהק והם לבושים כל כך כל כך יפה. יש להם שפה משלהם, וגם אם מאולצת מדי בהתחלה, זו שפה מהירה וקולחת עם קודים פנימיים, מתקדמים בהרבה משל הצופים של הסדרה. אף על פי כן, למרות מעטפת המגניבות, עדיין נשמר האלמנט שהופך את הנעורים לאוסף של חוויות ראשונות שמעוררות פרפרים בבטן. היוצרים השכילו להבדיל בין ריגוש לרגש, וצועדים באופן מרשים על הקו הדק המפריד ביניהם.

עד שלא כתבת את הדברים בצורה מסודרת על הדף, השבט שלך תמיד נראה כמו בלגן אחד גדול. ״היא חושבת שהוא אלוהי.״ זאת, אווה, הייתה גבוהה יותר, מהודרת ובעלת אצבעות עירומות מתכשיטים. הסדרה עלתה לשידור ב-16 ביוני 2019.

רוית אזוט בסדרה חדשה ” פרו גולד”

בעקבות המפגש עם שבטים בעלי אופי שונה וההיכרות שלהם זה עם זה, השלושה מגיעים למסקנה שניתן לחלק את העולם לארבעה סוגי טיפוסים, שמאופיינים על פי תבנית ארבע רוחות השמיים. במקביל לסחרור אינטלקטואלי, שסופו ניסוח תיאוריה אנתרופולוגית חדשנית, השלושה מוצאים את עצמם בסערת רגשות של חברות, התאהבות וקנאה מתפרצת. נל סטון היא אנתרופולוגית מוערכת אך שנויה במחלוקת, שספרה על ההתבגרות המינית של הילידים באיי שלמה פרסם אותה בעולם המערבי כולו. פן, בעלה האוסטרלי המחוספס, מקנא בהערכה ובפרסום שזכתה בהם, והוא נחוש להשיג הכרה ופרסום שיעלו על אלה שלה. בדצמבר 2012, דרשה חברת מועצת הכבלים והלוויין, אורלי יחזקאל, דיון דחוף על הסדרה וקראה להוריד את הסדרה לאלתר מהמסך, לאור העובדה שהיא פוגעת, לדבריה, בנוער. כל הזכויות שמורות © לאתר TVNetil.net.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן