סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אופוריה פרקים מלאים

אופוריה פרקים מלאים

גיבורת הסדרה היא רו (זנדאיה), בת 16 שחוזרת הביתה אחרי גמילה מסמים, ומכניסה אותנו אל עולם התיכון שלה שכולל את חברתה הטובה ביותר, טרנסג’נדרית בשם ג’ולס, ואת כל חבריה מהתיכון – המקובלות, הספורטאי, השמנה. כולם לוקחים סמים, פוגשים סוטים מאפליקציות, כמעט נאנסים או נאנסים כל הזמן, ומשחזרים דפוסים משפחתיים הרסניים (ועל מה שעשו למקסטימי מ”האנטומיה של גריי” קשה לסלוח). בני הנוער בסדרה לא שומרים על עצמם, וגם אף אחד אחר לא. על “שקרים קטנים גדולים” כבר נכתב כאן בעבר, בהתלהבות יתרה. העונה השניה לא מעולה באותה המידה, אבל עדיין טובה מאוד ואפילו מחוזקת במריל סטריפ עם סט שיניים תותבות מהפנט.

בחבילות של NEXT TV ניתן חבילה עם או בלי אינטרנט (הכי משתלם עם, מנסיון😊) ניתן להגדיר את מהירות האינטרנט, ניתן לבחור את הרכב חבילות הערוצים ואפילו להוסיף שירותי סלולר והכל בלחיצת כפתור. אפליקציית NEXT TV מבוססת על ממשק מתקדם ואיכותי עם שירותי צפייה כמו דילוג על פתיח, צפיית בינג’, StartOver , CatchUp במגוון ערוצים ועוד. האזנה למוסיקה בסטרימינג או סתם גלישה בנייד?

שקופים: פרק 1

חמש הגיבורות – ניקול קידמן, ריס ווית’רספון, לורה דרן, זואי קרביץ ושיילין וודלי – מתמודדות עם מותו של פרי בעונה הקודמת (אלכס סקארסגרד), וגם עם שתי משימות החיים הקשות ביותר – גידול ילדים והזדקנות. “שקרים” היא דרמה סואופית, שנונה ומאוד לבנה, על אמהות עשירות עם בתים יפים במונטריי. היא מגזין עיצוב עם עלילה, פנטזיה של בנות ארבעים. היא מוצפת באור שמש, מלאה בצבעים בהירים ורכים, בחללים מעוצבים ופתוחים ובנוף לים. Hbo – אופוריה באתר Home Box Office – פרקים מלאים אונליין.

בפרק ה-1 של אופוריה נוי מחפשת גבר שיעזור לה לאבד את הבתולין. צהובון נקלע במפתיע לדירה של חופית וקינו, כשבידו סם שכחה וברקע חגיגות יום העצמאות. ובדרום אמריקה, קינו ורענן מגיעים אל הר הגעש השחור בחיפוש אחר נעמה תוך כדי חלום. “אופוריה” מתרכזת בחבורת נערים תלמידי בית ספר תיכון והאירועים השונים שהם חווים עם סקס, סמים, מערכות יחסים ורגשות מהעבר. העלילה מתמקדת בחוויות של רו, צעירה הסובלת מהפרעה נפשית שפוגשת נערה טרנסג’נדרית, וגם סביב חוויותיהם של חבריה לכיתה.

תרגום סדרות – האתרים הטובים ביותר להורדת כתוביות בעברית

אופוריה משרטטת פרופיל סקסי, מטריד, ונועז של ילידי שנות התשעים, ארוז בדרמה גועשת, המציצה אל המתרחש מאחורי הדלתות הסגורות של הילדים. הסדרה אופוריה מספרת את סיפורים של תשעה תיכוניסטים שנקלעים לגור ביחד, גיל 17 הוא ה-30 החדש. גיבורי הסדרה חיים בכל מקום, רק לא במציאות.

סדרה קשה, מעוצבת, קליפית, מעצבנת כמו שרק בני נוער יכולים. למעשה, היא נפתחת במונולוג של הדמות הראשית שמתאר את לידתה שלה, ובמשפט “נמחצתי על ידי צוואר הרחם האכזרי של אימי לזלי” נפלט לי “אוי לא”. אבל אני שמחה שלא עצרתי, כי חצי שעה לאחר מכן כבר הייתי מכורה לגמרי. תשתית ה-FIBER מומלצת לצפייה בשירותי טלוויזיה מבוססי אינטרנט שכן היא מייצרת חווית צפייה חלקה ורציפה.

עלובי החיים

עונה שניה לסדרה מבית HBO המבוססת על סדרה ישראלית מאת רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני בכיכובה של זנדייה. קבוצה של תלמידי תיכון מרגישים שחייהם חסרי תוכן ומעבירים את זמנם בחיפוש אחר מין, סמים וריגושים. Hulu – אופוריה לצפייה באתר הסטרימינג האמריקאי Hulu. סדרת דרמה המספרת את סיפורו הכמעט בלתי אפשרי וחסר סיכוי של אביב גפן (נח אנגלהרד) להפוך מנער מתבגר, מתוסבך, לכוכב הרוק הכי גדול שידעה ישראל.

צפייה בתכנים במחשב ללקוחות המנויים לשירות נתמכת רק בדפדפן Chrome. דרמה קומית הגוללת את סיפורם של ארבעה תלמידי ישיבה הלומדים בתנאי פנימייה בישיבה חרדית. סדרה על נעורים במציאות בדיונית הנושקת למציאות הישראלית. חבורת נערים ונערות מתנהלים במציאות פוסט טראומתית המתווכת ע״י צגים, סמי תחושה ומיניות מוחצנת כמדד לערך עצמי.

אופוריה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

“אופוריה” מנגנת מדהים על עצבים מרוטים גם כך. היא סדרה שלא חותרת להזדהות מצד מתבגרים או צעירים בני עשרים פלוס, אלא לזריעת פאניקה בקרב ההורים שלהם. היא לא באמת סדרת נעורים, היא מתחזה לסדרת נעורים. למעשה גם היא, כמו “שקרים”, מיועדת לאמהות בנות 40, שיצפו בה מעורערות והמומות, ואחרי זה ילכו להרגע קצת עם העשירות במונטריי. שתיהן פונות בדיוק לאותו קהל יעד, שתיהן מצוינות, שתיהן נראות מדהים – אבל אחת היא הפנטזיה, ואילו השנייה היא הסיוט. קצת כמו “סיפורה של שפחה” – סדרה שאתה צופה בה בחרדה, בתחושה שמשהו איום ונורא עומד לקרות לאחת הדמויות, או לכולן, שאנחנו והם נמצאים כל הזמן כפסע מפגיעה איומה.

אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. אלקנה נותן לנוי כנפיים, והיא עפה – גברים לפתע רוצים אותה. צהובון מפתח סם חדש בדרכו אל לבה של חופית. בדרום אמריקה, קינו ורענן יוצאים אל דרך המוות.

הנקמה של תומריקו – מאחורי הקלעים של אופוריה

שלא תטעו – היא מהממת, נורא נורא יפה, היא מעוצבת באותה המידה של “שקרים”, פשוט בסגנון הפוך. לשתיהן העיצוב המוקפד יתר על המידה מכניס משהו נורא קר שמקשה בתחילה על ההתחברות הרגשית. שתיהן סדרות שלקחו קונבנציה עיצובית תואמת גיל, והלכו איתה לקצה. ב”שקרים” הקו המנחה היה “מה מחרמן אמהות בנות 40?”. וב”אופוריה” סביר להניח ש”מה מחרמן בני נוער?”, אבל לא באמת. יותר “איך אנשים בני ארבעים מדמיינים חיים של בני נוער?”.

עם תשתית סיבים עוצמתית תיהנו ממקסימום מהירות הורדה והעלאה לחוויית גלישה מהירה ויציבה ביותר. “שקרים” לא מתמקדת בילדים אלא באמהות שלהם, אבל הקשר ביניהם הוא מוקד העונה הזאת. מה אנחנו עושים לילדים שלנו ואיך זה קשור למה שעשו לנו. כמקובל בימינו, מדובר באמהות הליקופטר. הן משקיעות, מגנות, עוטפות, מפרפרות סביב הילדים ואחוזות אימה מפני פגיעה פיזית ורגשית.

סדרות ערוץ ויוה

נשמח אם תוכלו לשתף את הגולשים מניסיונכם ודעתכם על אופוריה הוט כל הפרקים. קיטועים ואווירה של “טריינספוטינג”, לא ברור אם כתוצאה משובם של הניינטיז או בגלל שככה מבוגרים (שהיו צעירים בניינטיז) מדמיינים את עולמם הכאוטי והתזזיתי של בני הנוער. באחד הפרקים הראשונים, אחותה הקטנה של רו צופה ב”אלו הם חיי”. סדרת נעורים מהניינטיז שלא האריכה ימים אבל הפכה למיתולוגית, בעיקר כי יש בה המון עולם פנימי ומלא רגש, היא חכמה אבל פשוטה, סדרה שכוונה לבני נוער ובאמת ראתה אותם כבני אדם. בהתחלה, ההשוואה בין שתי הסדרות לא מחמיאה ל”אופוריה”.

כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם. טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס.

לתת חיים

ההצטרפות הינה ללא התחייבות ובכפוף לתנאי השימוש בשירות. ההצטרפות הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד (לא כרטיס חיוב).רשימת התכנים מתעדכנת מעת לעת לפי שיקול דעתה של HOT. השימוש בשירות כפוף לדרישות סף טכנולוגיות, ובהן ציוד קצה תומך וגלישת אינטרנט במהירות של 5Mb לפחות. השימוש בשירות צורך נפח גלישה משמעותי העלול לגרור חיובים נוספים מספק שירותי הסלולר, בהתאם לתנאי תכנית הגלישה.

המחיר עשוי להתעדכן מעת לעת, והודעה על כך תישלח מראש. כל המחירים כוללים מע”מ. ייתכנו בשירות תכנים שיוצעו לצפייה תמורת תשלום נוסף. השירות מיועד לשימוש פרטי וביתי בלבד. שימוש פומבי או מסחרי הינו אסור, ועלול להוות הפרה של זכויות צדדים שלישיים על כל המשתמע מכך. “אופוריה” (“Euphoria”), היא סדרת דרמה חדשה של רשת HBO, המבוססת על דרמה ישראלית מקורית של HOT שיצר וכתב רון לשם (“בופור”) ודניאל אמסל ויצרה וביימה דפנה לוין (“מיגל”, “בטיפול”, “נבלות”). את “אופוריה” עיבד התסריטאי סם לוינסון (“אשף השקרים”, “עוד יום שמח”) ועם מפיקיה נמנה המוזיקאי והשחקן דרייק. ויזואלית, “אופוריה” היא בדיוק ההיפך ממנה. היא כהה, חשוכה, מקוטעת, אפילפטית, קליפית, קלסטרופובית.

מומלצי סדרות אקשן

היא מבליטה את הדידקטיות שלה ואת מאמץ היתר, אבל בהמשך, כש”אופוריה” משתחררת קצת מהפושריות ההורית, מתגלה בה סיפור אהבה והתבגרות נוגע ללב ומיוחד ומרגש. הוא זה ששווה את הצפייה בה, שהופך אותה מסדרה כיפית וממכרת – אבל צעקנית – לסיפור התבגרות יפה באמת. “אופוריה” היא סדרת נעורים שמבוססת על סדרה ישראלית באותו השם שכתב רון לשם וביימה דפנה לוין. בגרסה הישראלית כיכבה רוני דלומי, ברימייק האמריקאי זו כוכבת הילדים זנדאיה (שחקנית יותר טובה מדלומי, אבל לא זכתה ולא תזכה בכוכב נולד 7!). היא מתמקדת בחייהם של בני נוער אמריקאיים שאוהבים לסכן את עצמם בשלל דרכים. אין שם אף פרק שלא כולל סמים, עירום בדרגות שונות, גם עירום נשי וגם בולבולים שעפים לכל עבר (הכנס כאן בדיחת מייקל לואיס), וסוג מסוים של פגיעה – פיזית, מינית או רגשית – שאחת הדמויות חווה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן