סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אופוריה עונה 2 פרק 3

אופוריה עונה 2 פרק 3

רו אולי מתחילה את הפרק הזה שמחה, אבל כולנו כבר יודעים שהשמחה הזאת לא תחזיק הרבה זמן, וקשה לצפות בה חוזרת שוב ושוב על אותן התנהגויות הרסניות בלי להיות בחרדה ממה שעומד לבוא. “אופוריה” מודעת לכך, ואפילו שוברת את הקיר הרביעי כדי להגיד לנו שאם חיפשנו מקור לתקווה בתוך העולם האפל הזה, רו ממש לא תהיה זאת שתספק לנו אותה, לפחות לא כרגע. מסע ההרס העצמי שלה עדיין לא נגמר, ובמובנים מסוימים הוא רק מתחיל. אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. גבירותי ורבותי, את כל הכפיים והמחמאות ללקסי הווארד שהעלתה מחזה שמבחינתי יכול לזכות בטוני.

הפרק נפתח בתקופת התיכון של קאל ג’ייקובס. קיבלנו את אחד הפתיחים הארוכים ביותר שהסדרה נתנה לנו עד כה. ציפיתי להבין יותר על הקשר של קאל עם אבא שלו, להבין מה השורש… ציפיתי להבין יותר על הקשר של קאל עם אבא שלו, להבין מה השורש לגבריות הרעילה במשפחת ג’ייקובס. ג’ולס, באופן מתוק ותמים להפליא, בכלל לא שמה לב שבת הזוג שלה משתמשת ומשקרת, ועסוקה באיום אחד – אליוט, שנכנס לחייה של רו בסערה עם סמים, פרצוף חמוד וחוש הומור עוקצני.

ריקאפ: אופוריה 2, פרק 8 | השאיפה להיות אדם טוב

קודם כל, למדנו שקאל בהחלט נמשך גם לנשים, בעיקר כשהוא מגלה עד כמה הוא נלהב לרדת למרשה, מי שהפכה לאשתו ואם ילדיו. המשיכה בהחלט הייתה שם, אבל הלב שלו היה במקום אחר – עם חברו הטוב ביותר, דרק. הפרק הקודם של אופוריה היה הניגוד המושלם לסדרה עצמה. הוא הציג את הצד המכוער ביותר של התמכרות לסמים, הוא הראה את המקומות המסוכנים שרו מוכנה להגיע אליהם בשביל המנה הבאה. בשביל לא לסבול את הכאב הפיזי והנפשי שכרוך בגמילה. HBO עוד לא פרסמה את המידע הזה, אבל אפשר להניח בבטחה כי בדומה לעונה הראשונה, גם העונה השנייה של “אופוריה” תכלול שמונה פרקים.

אופוריה משרטטת פרופיל סקסי, מטריד, ונועז של ילידי שנות התשעים, ארוז בדרמה גועשת, המציצה אל המתרחש מאחורי הדלתות הסגורות של הילדים. רו בנט היא נערה נרקומנית שהשתחררה לאחרונה ממוסד גמילה ומתקשה להישאר נקייה ולפתוח דף חדש. חייה משתנים כשהיא פוגשת את ג’ולס ווהן, נערה טרנסג’נדרית שעברה לעיר אחרי גירושי הוריה – וכמו רו, מחפשת מקום להשתייך אליו. הסדרה מבוססת באופן רופף על המיני־סדרה הישראלית בעלת אותו השם.

אופוריה עונה 1 פרק 3

אם היא לא הייתה הדמות הראשית של “אופוריה”, אי אפשר היה לפסול את האופציה שהעסקה המטומטמת הזאת עוד תוביל למותה. בזמן שקאסי ממשיכה לאבד את עצמה לדעת בצורה מביכה, אימא שלה נותנת לנו כמה סצנות אייקוניות. בין אם הבקשה מלקסי להחביא את הסכינים ובין אם הרצון שלה לשבת לצפות בסדרה עם כוס יין (שתמיד יש לה ביד). מה שמעניין בסצנות האלה זאת האינטראקציה בין לקסי לקאסי. לקסי מאבדת את מעט הכבוד שהיא רכשה לאחותה כשהיא רואה כמה היא מוכנה לרדת נמוך בשביל להצדיק את הקשר עם נייט. את התוצאה של זה אני מאמינה שנראה בפרק הבא, כשלקסי תעלה את המחזה שהיא כתבה.

זאת גם אחת הסדרות היפות ביותר של השנים האחרונות, אגדה מסויטת שצבועה בגווני ניאון מהפנטים ומצולמת בתנועות גדולות ומרשימות, והיא גם משוחקת מדהים. הנה כל הפרטים על העונה השנייה של “אופוריה”. די בכמה שניות בפרק פתיחת העונה השנייה של “אופוריה” כדי לחוש את השילוב המוכר של רתיעה והתרגשות מעלייה לרכבת הרים. גם הפעם דרמת הנעורים המטלטלת צוללת לרגעים מחרידים של התמכרות, דיכאון ופגיעות מיניות ונפשיות, ובכל זאת מוצאת גם זמן לפזר רסיסים של אופטימיות. כשמגיעים לסופו של הפרק, שמתרחש בליל הסילבסטר, נותר רק להתאושש מחוויית הצפייה המסוגננת והקשוחה ולהתרשם מהסטנדרטים ש”אופוריה” מציבה לטלוויזיה של 2022. זה שקאל בארון, אנחנו יודעים מהפרק הראשון של העונה הקודמת, אין פה הפתעה גדולה.

קטעים מתוך הסדרה לצפייה מקוונת

הסצנה המושלמת בשירותים בה קאסי לבושה כמו זמרת קאנטרי, רו מתקשה לעמוד בקצב של השיחה ומאדי אייקונית כהרגלה. עד כה, התרגלנו אליה בתור האחות הפחות מעניינת של קאסי או חברת הילדות שרו תמיד יכולה לסמוך עליה, גם אם הן התרחקו. אבל כבר מהפרק הראשון של העונה השנייה ברור שלקסי ממש לא מתכוונת להישאר דמות שולית, ובפרק הזה היא מחליטה לנתב את הנטייה שלה להיות פרח קיר ולצפות בחיים של אחרים לעשייה יצירתית. אבל היי, הכל בסדר, היא רק עישנה קצת וויד. מה שכן, לשקר לאחותה הקטנה זה דבר אחד, ולשכנע סוחרת סמים מפחידה לתת לה מזוודה עמוסה כל טוב זה עניין אחר. זו כנראה ההחלטה הגרועה ביותר שרו קיבלה, לפחות בזמן שאנחנו מכירים אותה.

קיבלנו עד כה דמות שקטה, שמחזקת את רו ברגעים החשובים. היא יוצרת מחזה שמשום מה חצי מבית הספר רצה להיבחן אליו וזאת דרך מעניינת להראות לנו את החיים מהעיניים שלה. לקסי אומרת לנו שאנחנו לא שמים מספיק דגש על האנשים השקטים והמופנמים, כשהרבה פעמים הם המעניינים ביותר, כי הם סופגים את כל המידע. נצטרך לחכות בסבלנות לפרק של המחזה בשביל לראות כמה המידע תואם לסיפור שרו מקריינת לנו. “אופוריה”, הגרסה של HBO לסדרה הישראלית באותו השם, היא אחת הסדרות הכי מדוברות כרגע. היא עוררה סערה בארצות הברית עם סיפורים בוטים על בני נוער שטוחנים סמים ולא מפסיקים לשלוח תמונות עירום, אבל כולנו יודעים שמתחת לכל זה יש לה לב ענקי.

האם יהיו עוד עונות?

נו מילא, יכלתי לחיות בלי המידע הכה דרמטי הזה. כרגיל, הצילום היה מושלם, אופוריה חזרה לשנות ה90 עם הסטיילינג המדויק והצבעים המרהיבים. אם יש משהו יציב באופוריה עד כה, זה ההקפדה על הפרטים הקטנים. ב-1 ביוני 2017, הוכרז שרשת HBO הזמינה עיבוד לסדרת הטלוויזיה הישראלית “אופוריה”, שנוצרה על ידי רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני.

לא נראה לי שתרגמו את הסדרה באינטרנט, אבל אם אני לא טועה משדרים אותה בHOT… ב-13 במרץ 2018 נשיאת “HBO”, קייסי בלויס, הודיעה בכנס של ה-INTV בירושלים, שהרשת הזמינה את ההפקה כפיילוט. עוד הוכרז שאולפני “A24 Television” ישמשו כחברת ההפקה של הפיילוט.

וידאו: טריילר מלא לעונה 2 של “אופוריה”

אני רוצה לחזור לבית ספר וללמוד במקום שיכול לממן מחזה כמו שלה. מוד אפאטאו – אלכסי “לקסי” הווארד, אחותה הצעירה של קאסי; וחברתה הטובה של רו מהילדות. סידני סוויני – קסנדרה “קאסי” הווארד, אחותה הגדולה של לקסי; שעברה המיני רודף אחריה. בגלל האמירה הזאת, כשרו מתקשרת אליו להתנצל על המילים הנוראיות שאמרה לו. האקט הקטן הזה, נותן לרו תקווה שאולי משהו בתוכה, עדיין ראוי למחילה ופתאום היא מצליחה לאכול את הסוכרייה שלפני זה היא לא הצליחה לפתוח. פתאום מגיע לה להרגיש את המתיקות שיש לחיים להציע.

העונה הזאת היא עונת ההתעוררות של לקסי. היא מבצעת מעבר חד מדמות משנה לאחת מהדמויות הראשיות. החל מהחברות הנרקמת עם פז, עד למחזה שהיא כותבת. גם כאן, הבחירה להציג את החיים שלה כמחזה, היא מעניינת. אנחנו יודעים על ההיסטוריה שלה מהפרק שהתמקד באחותה, קאסי. אבל אנחנו לא יודעים איך העזיבה של אבא שלהן וההתנהגות של אימא שלהן השפיעו על לקסי.

מאסטר שף 3 פרק 12

הסדרה התעתדה להיכתב על ידי התסריטאי סם לוינסון, שמשמש גם כמפיק בפועל של הסדרה לצדם של לשם, לוין, ירדני, הדס מוזס ליכטנשטיין, מירית טובי, יורם מוקדי וגארי לנון. בהקבלה כמעט מושלמת לעונה שעברה, רו נותנת לנו מדריך חדש. היא מלמדת אותנו מה עושים ברגע שחוזרים לצרוך סמים ואיך לשקר לסביבה בצורה נכונה.

שוב, ניתן לראות שלוינסון ביסס את הסדרה על חוויות שהוא עצמו עבר עם התמכרות לסמים. הסצנה שרו אומרת לאחותה הקטנה שהיא רוצה לחזור לעשן, שוברת את הלב. כשרו לקחה מנת יתר, אחותה היא זו שמצאה אותה. אנחנו רואים את ג’יה נדרכת ומטיחה בה את כל מה שהיא חושבת על ההתמכרות שלה.

איך לצפות בסדרת הטלוויזיה “אופוריה”

האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . כיוון שהסדרה שייכת ל־HBO, היא שודרה בערוצי הרשת בישראל – ב־yes, הוט וסלקום טיוי. בישראל, הסדרה משודרת ב-HOT, yes, וסלקום tv.

כמו כן, קאסי מאבדת מהאופי השברירי גם ככה שלה, רק בשביל למצוא חן בעיניי בחור. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. בעשר הדקות הראשונות של כל פרק עד כה, קיבלנו הצצה לילדות של דמויות מרכזיות בסדרה. הפעם, לראשונה, קיבלנו הצצה לפנטזיה של נייט. האנטר שפר – ג’ולס ווהן, נערה טרנסג’נדרית שמתיידדת במהירות עם רו לאחר שעברה לעיר לאחר גירושיהם של הוריה. Hulu – אופוריה לצפייה באתר הסטרימינג האמריקאי Hulu.

כמה פרקים של אופוריה זמינים לצפייה ישירה?

היא מנהלת רוטינת התארגנות כפייתית לבית-הספר רק בשביל שנייט יתייחס אליה. הוא כמובן מתעלם כי הוא נייט ואלוהים יודע מה עובר לו בראש רוב הזמן. הפעם היחידה שהוא מתייחס לקיום שלה זה כשהיא מתלבשת בדיוק כמו מאדי, מה שמראה לנו בעקיפין שקאסי נועדה להחליף אובססיה אחת של נייט באחרת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן