סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אופוריה עונה 1

אופוריה עונה 1

רו בנט היא נערה נרקומנית שהשתחררה לאחרונה ממוסד גמילה ומתקשה להישאר נקייה ולפתוח דף חדש. חייה משתנים כשהיא פוגשת את ג’ולס ווהן, נערה טרנסג’נדרית שעברה לעיר אחרי גירושי הוריה – וכמו רו, מחפשת מקום להשתייך אליו. הסדרה מבוססת באופן רופף על המיני־סדרה הישראלית בעלת אותו השם. הפרק נפתח בתקופת התיכון של קאל ג’ייקובס. קיבלנו את אחד הפתיחים הארוכים ביותר שהסדרה נתנה לנו עד כה.

ציפיתי להבין יותר על הקשר של קאל עם אבא שלו, להבין מה השורש… בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. הפרק הראשון בספיישל היה זמין לצפייה בשירות הסטרימינג HBO Max החל מ-3 בדצמבר 2020, שלושה ימים לפני בכורת הפרק ב-“HBO”. ב-27 במרץ 2018 הוכרז שהבמאית אוגסטין פריזל תביים את פרק הפיילוט ותשמש כמפיקה בפועל.

אינפיניטי פרק 3 לצפייה ישירה

בדרום אמריקה, קינו ורענן יוצאים אל דרך המוות. חייה של רו (זנדאיה), נערה נרקומנית אשר סובלת מהפרעה דו־קוטבית, השתחררה לאחרונה ממוסד גמילה, וכעת חייה משתנים ללא הכר כשהיא פוגשת את ג’ולס, נערה טרנסג’נדרית שעברה לעיר לאחר שהוריה התגרשו ומחפשת מקום להשתייך אליו. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. אנגוס קלאוד – פזקו, סוחר סמים מקומי שנשר מהלימודים כדי לעזור לטפל בסבתו, שאכפת לו מפיכחותה של רו ואף בשלב מסוים מסרב למכור לה סמים. זנדאיה – רו בנט, נערה בת 17 ונרקומנית לשעבר שמתקשה להישאר מפוכחת ולמצוא את מקומה בעולם.

הם הצליחו להזכיר את התחושה שהחיים גדולים וששווה לטרוף אותם. אופוריה היא סדרה על נעורים קיצוניים בעולם בדיוני המהדהד למציאות הישראלית. בעולם זה אין הורים, אין סמכות, אין גבולות- מעין ממלכת ילדים על סף תהום. מצולקים על ידי עולם שהתחיל עבורם עם אסון התאומים, הנערים והנערות יוצרים לעצמם היגיון חדש, היגיון של אנשים שקופצים מקומה חמישים של מגדל בוער. הם מתנהלים במעין הווה פוסט-טראומתי בו הם צורכים את חייהם דרך פילטר של צגי מחשב, סמים ושינה.

“הסדרה ‘אופוריה’ מאדירה ומהללת שימוש בסמים”

היא בעיקר לגילאים שזוכרים את הרצח של רענן לוי, את פרשיית הפדופיליה בקטין ע”י כמה אושיות גבריות תל אביביות לפני מספר שנים, היא בעיקר לדור שמבין מה זה “מי זה רבין? “. כי הילדים באופוריה שור אז הל דונט. בתחילת הפרק לוחצים בהגזמה את השפה של “הדור”. הדיאלוגים מגניבים מדי ולכן לא אמינים ולכן חולפים מעל לראש הצופה. המיניות נמדדת בכמות גמירות ביום של הנערים, ולא ברור מה הדין לגבי כמות הגמירות (כאמור מעין מדד יומי) של הדמויות הנשיות.

בעשר הדקות הראשונות של כל פרק עד כה, קיבלנו הצצה לילדות של דמויות מרכזיות בסדרה. הפעם, לראשונה, קיבלנו הצצה לפנטזיה של נייט. מצד אחד אנחנו יודעים מה הוא מרגיש…

מאסטר שף עונה 10 פרק 17 לצפייה ישירה

גבירותי ורבותי, את כל הכפיים והמחמאות ללקסי הווארד שהעלתה מחזה שמבחינתי יכול לזכות בטוני. אני רוצה לחזור לבית ספר וללמוד במקום שיכול לממן מחזה כמו שלה. אלקנה נותן לנוי כנפיים, והיא עפה – גברים לפתע רוצים אותה. צהובון מפתח סם חדש בדרכו אל לבה של חופית.

ב-30 ביולי 2018, הוכרז ש-“HBO” הזמינה את הסדרה באופן רשמי. בנוסף, הוכרז כי כל פרק של הסדרה ייכתב על ידי לוינסון. סדרה המבוססת על סדרת המקור של ״הוט״.

אופוריה – עונה 1, פרק 4

יש להם שפה משלהם, וגם אם מאולצת מדי בהתחלה, זו שפה מהירה וקולחת עם קודים פנימיים, מתקדמים בהרבה משל הצופים של הסדרה. אף על פי כן, למרות מעטפת המגניבות, עדיין נשמר האלמנט שהופך את הנעורים לאוסף של חוויות ראשונות שמעוררות פרפרים בבטן. היוצרים השכילו להבדיל בין ריגוש לרגש, וצועדים באופן מרשים על הקו הדק המפריד ביניהם. הם לא שוכחים לרגע שלמרות שהכל מהיר בעולם של ‘אופוריה’ ובר-צריכה, הגיבורים שלהם הם בני נוער. ולבני נוער הכל חשוב, הכל גדול, הכל משמעותי.

הסדרה עוסקת בבני נוער המתמודדים עם סמים, סקס, עי… שורה תחתונה- אל תתנו לפוסטר להטעות אתכם. אופוריה היא סדרה רק לא לנערים עד גיל 18, למרות שגם הם יצפו. אופוריה היא סדרה בעיקר לכל הגילאים הלא סקסיים שבאים אחריי.

פרק: מהמם כמו אבא שלי

העונה הראשונה של הסדרה זיכתה אותה בשלושה פרסי אמי, כולל פרס לזנדאיה, כשחקנית ראשית בסדרת דרמה. אך ב-DARE ממש לא חושבים שצריך לחגוג את ההישג הזה. “זה מצער ש-HBO, התקשורת הציבורית, מבקרי טלוויזיה ומפרסמים שונים בחרו להתייחס לסדרה כ’פורצת דרך’ ולא לזהות את הפוטנציאל להשפעה שלילית על ילדים שמתמודדים כיום עם סיכונים אדירים ואתגרים נפשיים יוצאי דופן”, אמר אותו נציג. הצילום ב”אופוריה” גאוני, כשכל שוט וכל פריים יכולים לעמוד כיצירת אמנות בפני עצמה. היוצרים לא מפחדים להשתמש בכל אמצעי מבע שיש על מנת לספק סצנות ייחודיות בכל פרק, גם אם זה אומר ליצור סט שלם של חדר מתהפך, כי כך הדמות של רו צריכה להרגיש.

נוי מחפשת גבר שיעזור לה לאבד את בתוליה. צהובון נקלע במפתיע לדירה של חופית וקינו, כשבידו סם שכחה. בדרום אמריקה, קינו ורענן מגיעים אל הר הגעש השחור בחיפוש אחר נעמה.

צופית גרנט ללא גבולות פרק 5

הסדרה התעתדה להיכתב על ידי התסריטאי סם לוינסון, שמשמש גם כמפיק בפועל של הסדרה לצדם של לשם, לוין, ירדני, הדס מוזס ליכטנשטיין, מירית טובי, יורם מוקדי וגארי לנון. אני מודה שלקח לי קצת זמן להבין את הגאונות שב”אופוריה”, אולי כי הם הציגו פה משהו חדש לחלוטין, אבל אחרי צ’אנס נוסף (בעיקר בגלל שמאוד נהניתי מהגרסה הישראלית), מצאתי את עצמי סופרת את הדקות עד שיגיע הפרק הבא. אני חושבת שאפשר להכריז בבירור שסאם לוינסון יצר פה את אחת הסדרות האמיתיות, הבועטות והמהפנטות של השנים האחרונות, כשכל פרק מורכב כמו קונצרט ענק שעליו מנצח לוינסון. התסריט החזק, המשחק המצוין והאריזה שמסביב נותנים לסדרה תחושה של קרנבל אין סופי של רגשות שסוחף אליו את הצופים וגורם להם להתאהב בכל פרק מחדש. יוצרי הסדרה (רון לשם, דפנה לוין) מצליחים לשכנע כי הנעורים מכילים בחובם חווית חיים שלמה, או לפחות חווית החיים היחידה ששווה לחיות אותה. השחקנים יפים וכריזמטיים, עור הפנים שלהם בוהק והם לבושים כל כך כל כך יפה.

אופוריה משרטטת פרופיל סקסי, מטריד, ונועז של ילידי שנות התשעים, ארוז בדרמה גועשת, המציצה אל המתרחש מאחורי הדלתות הסגורות של הילדים. מאז סיום העונה האחרונה של “משחקי הכס”, נותרו חובבי הטלוויזיה עם חור בלב, חור שרשת HBO מיהרה למלא עם הסדרה החדשה שלה- “אופוריה”, שמבוססת על הסדרה הישראלית של רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני, באותו השם. למרות שהיא לעתים קשה לצפייה, “אופוריה” מאזנת את הכנות האכזרית שלה עם עין אמפתית ומרהיבה ויזואלית ויוצרת סדרה מאתגרת ומעוררת מחשבה שמחוזקת על ידי הופעה מאופקת אך עוצמתית של זנדאיה. עם תצוגות משחק מצוינות, צילומים מרהיבים ופסקול מעולה, אין פלא שהסדרה הזו כבשה את הצופים במהרה. ב-1 ביוני 2017, הוכרז שרשת HBO הזמינה עיבוד לסדרת הטלוויזיה הישראלית “אופוריה”, שנוצרה על ידי רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני.

משפחה בהנפקה: פרק 1

היא נשענת על יופיה של רוני דלומי ועל קלישאות התאבדות כמו חיתוך ורידים. הדמות שלה מתמסרת להתנסויות בסמים שרוקח צהובון, ומזכירה בכך את דמותה של טינקרבל ב”משהו טוטאלי”. ובהשוואה בין השתיים, דלומי מפסידה בענק. היא לא מצליחה לייצר לא מיסתורין, לא עניין, ולא ברור לצופה מדוע גם עליו (חוץ מזה שהיא יפה נורא) להתאהב בה.

היה בי חשש שהעונה הזאת לא תהיה טובה כמו העונה הקודמת, כי זאת בעיה אמיתית, לא לעמוד ברף של עצמך ולאופוריה יש רף טלוויזיוני רציני מאוד כרגע. פרק הסיום השאיר כמה שאלות פתוחות לעונה הבאה אבל בסך- הכל סגר את הקצוות החשובים באמת. לקסי העלתה מופע שיזכר לשנים, מאדי סגרה חשבון עם קאסי שעדיין מאבדת את זה… אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב. למרות המאמצים הללו, ב-DARE אמרו ל-TMZ שבארגון שלהם מעוניינים “להיפגש עם נציגי HBO שמעורבים ביצירת ‘אופוריה’ כדי להציג את הדאגות שלהם באופן ישיר”.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 34 לצפייה ישירה

זהו עולם של מיניות מוחצנת בו סקס מרודד ל’כמות גמירות ביום’ (ממוצע 5, אגב) וכלום כמעט לא מרגש אותם. תוחלת החיים היא בין גיל 7 ל-רחמנא לצלן- 20 פלוס. מה שמעבר כבר זקן או משעמם או היינו הך. כל הזכויות שמורות © לאתר TVNetil.net. האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן