סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אופוריה עונה 1 פרק 1

אופוריה עונה 1 פרק 1

באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . ב-31 באוקטובר 2018 נודע שאלג’י סמית’ יחליף את בריאן בראדלי בתפקיד שבראדלי גילם בפרק הפיילוט. עוד נודע שאוסטין אברמס לוהק לתפקיד משני בסדרה.

  • יוצרי הסדרה (רון לשם, דפנה לוין) מצליחים לשכנע כי הנעורים מכילים בחובם חווית חיים שלמה, או לפחות חווית החיים היחידה ששווה לחיות אותה.
  • הדמות שלה מתמסרת להתנסויות בסמים שרוקח צהובון, ומזכירה בכך את דמותה של טינקרבל ב”משהו טוטאלי”.
  • גיבורי הסדרה חיים בפנטזיות אינטרנט, חיים בהזיות סמים, באשליות אוננות, בהפרעות סכיזופרניה וטראומה, בחלומות נרקיסיסטיים – חיים בכל מקום, רק לא במציאות.

חייה משתנים כשהיא פוגשת את ג’ולס ווהן, נערה טרנסג’נדרית שעברה לעיר אחרי גירושי הוריה – וכמו רו, מחפשת מקום להשתייך אליו. הסדרה מבוססת באופן רופף על המיני־סדרה הישראלית בעלת אותו השם. גילוי נאות- כל מי שמכיר אותי יודע שאני סאקרית של אופוריה.

איך לצפות בסדרת הטלוויזיה “אופוריה”

בסצינה זו ארז מתפשטת מול המצלמה, והצופה מקבל לפנים טיפול חדשני ונוגס בגוף האישה החורג מאידיאל היופי המקובל. במקום בו רוב היוצרים נענים למוסכמה בנוגע ל’מה’ ו’איך’ להראות בני נוער, הוא בדיוק המקום בו יוצרי אופוריה מספרים לנו משהו עלינו. הם מקצינים את העולם רק כדי שהאירועים שהצופה יראה בסדרה יהלמו את המציאות המוצגת.

כל נושא כולל כ-14 פרקים (לא כולם זמינים לצפייה ישירה), ומורכב משיחות … אופוריה היא סדרה על נעורים קיצוניים בעולם בדיוני המהדהד למציאות הישראלית. בעולם זה אין הורים, אין סמכות, אין גבולות- מעין ממלכת ילדים על סף תהום. מצולקים על ידי עולם שהתחיל עבורם עם אסון התאומים, הנערים והנערות יוצרים לעצמם היגיון חדש, היגיון של אנשים שקופצים מקומה חמישים של מגדל בוער. הם מתנהלים במעין הווה פוסט-טראומתי בו הם צורכים את חייהם דרך פילטר של צגי מחשב, סמים ושינה. זהו עולם של מיניות מוחצנת בו סקס מרודד ל’כמות גמירות ביום’ (ממוצע 5, אגב) וכלום כמעט לא מרגש אותם.

סקירת סדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה הזאת (במקור ישראלית אבל כל קשר, מקרי בהחלט) לא נופלת בעיניי מסדרות גדולות אחרות שיצאו בשנים… הפרק הקודם של אופוריה היה הניגוד המושלם לסדרה עצמה. הוא הציג את הצד המכוער ביותר של התמכרות לסמים, הוא הראה את המקומות המסוכנים שרו מוכנה להגיע אליהם בשביל… Insart.co.il – חם ברשת – אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי… אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.

הסדרה מבוססת באופן רופף על המיני־סדרה … רמדי עונה 1 – פרק 2גריפין קונר חוזר הביתה לאחר שנשר מבית ספר לרפואה. הוא מתקבל לעבודה כסניטר בבית החולים שבו אביו, מנהל בית החולים, ואחיותיו, אחות ומנתחת.

Industry S02E01 התעשייה עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה

ב-30 ביולי 2018, הוכרז ש-“HBO” הזמינה את הסדרה באופן רשמי. בנוסף, הוכרז כי כל פרק של הסדרה ייכתב על ידי לוינסון. הסדרה עוקבת אחרי קבוצה של תלמידי תיכון ואחרי חוויותיהם עם סקס, סמים, חברות, אהבה וטראומה.

היא נשענת על יופיה של רוני דלומי ועל קלישאות התאבדות כמו חיתוך ורידים. הדמות שלה מתמסרת להתנסויות בסמים שרוקח צהובון, ומזכירה בכך את דמותה של טינקרבל ב”משהו טוטאלי”. ובהשוואה בין השתיים, דלומי מפסידה בענק. היא לא מצליחה לייצר לא מיסתורין, לא עניין, ולא ברור לצופה מדוע גם עליו (חוץ מזה שהיא יפה נורא) להתאהב בה. יותר משנתיים חלפו מאז העונה הראשונה של “אופוריה”, דרמת הנעורים המדכאת שנכנסה בקלות ללב. הסדרה שמרה על נוכחותה על המסך עם שני ספיישלים, …

מאסטר שף עונה 3 פרק 12 לצפייה ישירה

סדרה חדשה של רשת Epix האמריקאית בז’אנר של מד”ב, מתח, מיסתורין ואימה. נדמה שגולת הכותרת טמונה דווקא ברגעים הקטנים. למשל בסצינה בה נוי, הילדה השמנמנה, מובילה באסרטיביות דון ז’ואנית את חברה ההומוסקסואל לעזור לה לאבד את בתוליה, כדי שתוכל גם היא להיכנס סוף סוף ל’משחק’.

ארה”ב. 18+. עונה שניה לסדרה מבית HBO המבוססת על סדרה ישראלית מאת רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני בכיכובה של זנדייה. 90210 פרקים מלאים תרגום מובנה לצפייה ישירה היא סדרת נעורים אמריקאית שפותחה על ידי רוב תומאס, ג’ף ג’ודה וגייב סאקס, והסדרה הרביעית בזיכיון “בוורלי הילס … תמיד תוכלו לנסות גם בחיפושים הקשורים, שאולי יעזרו לכם למצוא מידע נוסף תחת המונח אופוריה סדרה אמריקאית לצפייה ישירה.

הומלנד עונה 2 פרק 12

תוחלת החיים היא בין גיל 7 ל-רחמנא לצלן- 20 פלוס. מה שמעבר כבר זקן או משעמם או היינו הך. אופוריה – הגרסה האמריקאית בקרוב ב- HOT. “אופוריה” (“Euphoria”), היא סדרת דרמה חדשה של רשת HBO, המבוססת על דרמה ישראלית מקורית של HOT … אם עדיין לא צפיתם בסדרה שלושת העונות הראשונות שלה זמינות לצפייה בשירות התוכן של …

צהובון נקלע במפתיע לדירה של חופית וקינו, כשבידו סם שכחה. בדרום אמריקה, קינו ורענן מגיעים אל הר הגעש השחור בחיפוש אחר נעמה.

סדרות ותוכניות

אופוריה משודרת באופן רשמי בערוצי סלקום טי וי, yes וממשקי ה-VOD של שתי חברות התקשורת. מעבר לשידורי הפרקים הרשמיים, כאן ריכזנו קישורים איכותיים מרחבי הרשת המעניקים אפשרות צפייה ישירה בפרקים מלאים מכל עונות הסדרה. מי שנמשכו לסדרה הזאת, הישראלית במקור (שיצר רון לשם וביימה דפנה לוין) ל־HOT, ובגרסה האמריקאית של סאם לווינסון, בגלל שיחות העומק שלה, אולי ייהנו. אופוריה סדרה hbo לצפייה ישירה עם תרגום – איפה משודר, איך אפשר … התוכנית מבוססת על פורמט של סדרה אמריקאית בשם “Pardon The Interruption” של רשת ESPN.

סדרות – אופוריה עונה 1 פרק 3 לצפייה ישירה ולהורדה – Sdarot. סדרה חדשה מבית HBO המבוססת על הסדרה הישראלית שיצרו רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני בכיכובה … Euphoria S01E01 אופוריה עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה סדרה חדשה מבית HBO המבוססת על הסדרה הישראלית שיצרו רון לשם, דפנה לוין ו-טמירה ירדני … הסדרה אופוריה להורדה ישירה ולצפייה ישירה Euphoria סדרה חדשה מבית HBO המבוססת על הסדרה הישראלית שיצרו רון לשם, דפנה לוין ו-טמירה ירדני … סדרה חדשה מבית HBO המבוססת על הסדרה הישראלית שיצרו רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני בכיכובה של זנדייה (“ספיידרמן”) והיא … סדרה חדשה מבית HBO המבוססת על הסדרה הישראלית שיצרו רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני בכיכובה של זנדייה (“ספיידרמן”) והיא עוקבת אחרי קבוצה של …

Euphoria

האנטר שפר – ג’ולס ווהן, נערה טרנסג’נדרית שמתיידדת במהירות עם רו לאחר שעברה לעיר לאחר גירושיהם של הוריה. אלקנה נותן לנוי כנפיים, והיא עפה – גברים לפתע רוצים אותה. צהובון מפתח סם חדש בדרכו אל לבה של חופית. בדרום אמריקה, קינו ורענן יוצאים אל דרך המוות. נוי מחפשת גבר שיעזור לה לאבד את בתוליה.

יוצרי הסדרה (רון לשם, דפנה לוין) מצליחים לשכנע כי הנעורים מכילים בחובם חווית חיים שלמה, או לפחות חווית החיים היחידה ששווה לחיות אותה. השחקנים יפים וכריזמטיים, עור הפנים שלהם בוהק והם לבושים כל כך כל כך יפה. יש להם שפה משלהם, וגם אם מאולצת מדי בהתחלה, זו שפה מהירה וקולחת עם קודים פנימיים, מתקדמים בהרבה משל הצופים של הסדרה. אף על פי כן, למרות מעטפת המגניבות, עדיין נשמר האלמנט שהופך את הנעורים לאוסף של חוויות ראשונות שמעוררות פרפרים בבטן. היוצרים השכילו להבדיל בין ריגוש לרגש, וצועדים באופן מרשים על הקו הדק המפריד ביניהם.

אינדקס סיקורים >> אופוריה – עונה 1

כשצוות האנטרפרייז נקרא לשוב הביתה, הם מגלים קבוצת טרוריסטים בלתי ניתנים לעצירה אשר פרצו מתוך הפדרציה ויצאו כנגד הארגון כולו, הדבר משאיר את ע… לואלין מוס (ג’וש בורלין) יוצא למסע צייד שבמהלכו הוא נתקל בערימת גופות, 2 מיליון דולר וכמות לא קטנה של הרואין שהשאיר אחריו סוחר סמים שסרח… רק מנויים רשאים להגיב, כדי להגיב ולהינות משלל שירותי האתר הפעל את חשבונך. ב-13 במרץ 2018 נשיאת “HBO”, קייסי בלויס, הודיעה בכנס של ה-INTV בירושלים, שהרשת הזמינה את ההפקה כפיילוט. עוד הוכרז שאולפני “A24 Television” ישמשו כחברת ההפקה של הפיילוט. אנגוס קלאוד – פזקו, סוחר סמים מקומי שנשר מהלימודים כדי לעזור לטפל בסבתו, שאכפת לו מפיכחותה של רו ואף בשלב מסוים מסרב למכור לה סמים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן