סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אופוריה סדרות טי וי

אופוריה סדרות טי וי

מדובר בסדרה שגם צופים צעירים שלא מכירים את השושלת של הלייקרס בשנות ה-80 יאהבו. מעבר לבימוי והסגנון הייחודי של אדם מקיי, הסדרה עמוסה בשחקנים מעולים כמו ג’ון סי. ריילי, אדריאן ברודי, סאלי פילד, מייקל צ’יקליס ועוד. בהנחה שאין לכם דרך לצפות בתכנים של רשת Epix תשמחו לדעת שנטפליקס רכשה את זכויות ההפצה של הסדרה מחוץ לארה”ב כך שקרוב לוודאי היא תעלה בשירות התוכן שלהם בתקופה הקרובה. סדרת אנימציה מבית אמזון פריים שגילינו לאחרונה כשהיא עלתה לעונה השניה שלה.

דרמת פשע מצוינת מבית HBO בכיכובה של קייט וינסלנט. מר שיהאן היא בלשית במשטרה בעיירה בשם איסטאון שנמצאת במדינת פנסילבניה בארה”ב. בציר הזמן החלופי של הסדרה, קוסמונאוט סובייטי בשם אלכסיי ליאונוב, הופך לאדם הראשון על הירח. תוצאה זו מצד אחד מורידה משמעותית את המורל בנאס”א, אך מצד שני גם מזרזת את המאמץ האמריקאי להדביק את הסובייטים. הסדרה עלתה לשידור בשירות הזמת התוכן של רשת ‘הולו’ ועלתה בישראל לשידור בשירות התוכן של יס ו-הוט וקצרה ביקורות נהדרות של קהל הצופים. העלילה של הסדרה מזכירה את הקונספט של סרטי ‘משחקי הרעב’, קבוצה של אנשים שנמצאים בור כלכלי שלא משאיר להם הרבה ברירות בחיים ואין להם מה להפסיד (חוץ מאת החיים עצמם).

אודות אתר סדרות

רייצ’ל ברוסנהאן (בית קלפים) מגלמת בתפקיד הראשי שעל שמו גם נקראה הסדרה את מירים “מידג” מייזל, עקרת בית בניו יורק ב-1958, שמגלה שיש לה אהבה וכישרון לעשות סטנד-אפ. הסדרה ‘שטיסל’, בכיכובו של דב גליקמן שברה שיאי צפייה כאשר צפו בה באדיקות צופים חילוניים וצופים דתיים וחרדים. לצד סדרות מתח ופעולה פורצות דרך שעסקו בסכסוך הישראלי פלסטיני, יש גם סדרות פורצות דרך לא פחות שעוסקות בקהילה החרדית.

קבוצה יוצאת דופן של שודדים מנסה לבצע את השוד המושלם ביותר בתולדות ספרד – גונבת 2.4 מיליארד יורו ממשלת ספרד.

משחק החיים

סדרה מעולה של רשת הולו שגילינו לאחרונה (למרות שיש לה כבר שתי עונות), מדובר בדרמה-קומית בכיכובו של הראפר ליל דיקי שהדמות הראשית בסדרה מבוססת על גרסה דמיונית מוקצנת של עצמו. ג’ף ברידג’ס (ביג לבובסקי) מככב בתפקיד הראשי בדרמת-מתח חדשה של רשת FX שקיבלה ביקורות נהדרות ברחבי הרשת. במרכז העלילה אנחנו פוגשים סוכן CIA לשעבר בשם דן צ’ייס, מנסה לחיות כמה שניתן מתחת לראדר, בעקבות שרשרת אירועים הוא מוצא עצמו נמלט על חייו מאנשים שמעוניינים לחסל אותו. דרמת פעולה של אמזון פריים וידאו בכיכובו של כריס פראט (‘שומרי הגלקסיה’, ‘עולם היורה’ ועוד). אם עדיין לא צפיתם בסדרה שלושת העונות הראשונות שלה זמינות לצפייה בשירות התוכן של דיסני+.

הסדרה עוקבת אחר קבוצת גנבים, האקרים ונוכלים אשר מתנ… היום עשיתי לכם סרטון על איך לבטל חסימה לאתר סדרות! מקווה שעזרתי לכם, ואם אתם צריכים עוד עזרה מוזמנים לכתוב לי בתגובות/להיכנס לשרת דיסקורד שלי ולכתוב לי … איך לעבור את החסימה של סדרות טיוי 2021 ככה אני עשיתי, תעשו גם אתם אם בא לכם סדרות.

סדרות מקור ישראליות yes

הסדרה מבוססת באופן רופף על המיני־סדרה הישראלית בעלת אותו השם. הסדרה עוסקת בארן, צעיר אפרו-אמריקאי שנשר מאוניברסיטת פרינסטון, הוא אב כושל לבת מחברתו לשעבר ונסה וחסר כל רכוש. הוא מנסה לבנות עצמו באמצעות קידום הקריירה של בן דודו הראפר “פייפר בוי”.

שמיניית בני ברידג’רטון מחפשת אהבה ואושר בחברה הגבוהה של לונדון. סדרה שמבוססת על הרומנים רבי-המכר מאת ג’וליה קווין. הוא לא רוצה שום קשר לאביו אך מחליט לקחת את הכסף ובמקום לבצע את ההעברות שאביו ביקש ממנו, הוא משקיע בסטארט אפ של של בחורה בשם איזבל מוראלס, שיצרה מטבע מבוזר בסגנון של ביטקוין ולא מצליחה להשיג את המימון שהיא מחפשת. בלית ברירה היא מוצאת עבודה בשכר מגוחך בתור עוזרת בית ותוך כדי מתמודדת עם ערימות של בירוקרטיה, עובדות סוציאליות וקשיים רבים כדי להעניק לילדה שלה חיים סבירים, שרובנו פשוט לוקחים כמובן מאליו. סדרת דרמה של נטפליקס שעוסקת בנושא חשוב של התמודדות עם צורות שונות של אלימות בתוך המשפחה.

חוויית צפייה איכותית עם ממשק מתקדם

אם מתחשק לכם להתמכר לסדרה חדשה הגעתם למקום הנכון! כי הכנו לכם בפוסט רשימה של סדרות מומלצות שכדאי לכם להוסיף לרשימת הצפייה. לאחר 10 שנים של הפקת הסדרה פורצת הגבולות “עולם מופלא” דיוויד אטנבורו חוזר וממשיך בסדרת הדוקו החדשה ופורצת הדרך הזו כדי להראות… לכן הכנו עבורכם את הדף הבא שבו תמצאו סדרות נפלאות והמלצות מעולות ללא הצורך בסדרות טי וי – SDAROT.

המחיר עשוי להתעדכן מעת לעת, והודעה על כך תישלח מראש. כל המחירים כוללים מע”מ. ייתכנו בשירות תכנים שיוצעו לצפייה תמורת תשלום נוסף. השירות מיועד לשימוש פרטי וביתי בלבד. שימוש פומבי או מסחרי הינו אסור, ועלול להוות הפרה של זכויות צדדים שלישיים על כל המשתמע מכך. תשתית ה-FIBER מומלצת לצפייה בשירותי טלוויזיה מבוססי אינטרנט שכן היא מייצרת חווית צפייה חלקה ורציפה. הגלישה עוצמתית כל-כך שאינה פוגעת בחוויית השימוש באינטרנט במכשירים אחרים במקביל לצפייה בשירותי הטלוויזיה וכך מאפשרת לכל הבית להנות כל הזמן מגלישה אמינה ועוצמתית באינטרנט הביתי. ואולם, בדיקה מעמיקה של 72 הפורמטים הישראליים … “החממה”, “אופוריה”, “נראה אותך” ו”דה פור”; והסדרות “פאודה”, …

סדרות ויוה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מדובר בסדרת דרמה-מד”ב שנוצרה על ידי רפאל בוב וקסברג וקייט פרודי (שיצרו גם את הסדרה המעולה “בוג’ק הורסמן” בנטפליקס), בכיכובם של רוזה סלזאר (אליטה מלאך קרב) ו-בוב אודנקירק (סמוך על סול). הסדרה מגוללת מסע של אישה לשקם את חייה לאחר ניסיון התאבדות, והמאבק שלה להבין את כל הדברים שהובילו לאותו רגע. דרמת מתח ומיסתורין של אפל טיוי בכיכובה של השחקנית גוגו אמבתה-רו (‘תוכנית הבוקר’, ‘לוקי’ ועוד). הסדרה תכלול דמויות נוספות מהיקום הקולנועי של מארוול.

דרמת-מתח מסקרנת במיוחד שעלתה בשירות התוכן של אפל טיוי. במאקו טיוי צפייה ישירה של מגוון תכניות קשת 12, החדשות, ערוץ 24, פרקים מלאים של סדרות ישראליות ותכניות מובילות בחינם וגם בשידור חי. אופוריה משרטטת פרופיל סקסי, מטריד, ונועז של ילידי שנות התשעים, ארוז בדרמה גועשת, המציצה אל המתרחש מאחורי הדלתות הסגורות של הילדים.

החיים עצמם // This Is Us

“Fringe” הינה סדרת דרמה/מתח הסובבת סביב מדען; ד”ר וולטר בישופ (ג’ון … חוקרי המין הידועים, נער חסר ביטחון עם אימא כוהנת סקס, תעשיית הפורנו בניו יורק בשנות ה-70 ועוד סדרות טלוויזיה שיתנו לכן לגיטימציה גם להתחרמן … את הסדרה כותבים אייזק אפטקר ואליזבת ברגר, מכותבי הלהיט “החיים עצמם”. למי שלא מכיר מדובר בדרמה-קומית שנוצרה על ידידן פוגלמן ומגוללת סיפור מרגש על חיי משפחה וקשרים של מספר אנשים שחולקים את אותו תאריך לידה והדרכים שבהן הם דומים ושונים. סדרת מדע בידיוני – פעולה מבית הולו ששחררה השנה את העונה השלישית והנהדרת שלה. אם עדיין לא שמעתם או ראיתם את הסדרה הזאת כדאי לכם להשלים אותה כי מדובר באחת הסדרות המעולות שרצות על המסך הקטן בשנים האחרונות ולפי דעתנו היא לא מקבלת מספיק הערכה.

דרמת נעורים קומית שהפכה להצלחה מסחררת חוזרת לעונה השלישית שלה וכבר חודשה לעונה רביעית ואחרונה. הסדרה עוקבת אחרי שון ספנסר אשר פיתח עין חדה לפרטים. אבא שלו, קצין משטרה, לימד אותו לשים לב בכל דקה ולקלוט פרטים מהסביבה שלו.

פרק: פיילוט

אפליקציית NEXT TV מבוססת על ממשק מתקדם ואיכותי עם שירותי צפייה כמו דילוג על פתיח, צפיית בינג’, StartOver , CatchUp במגוון ערוצים ועוד. אדם (עוז זהבי) הוא מורה מחליף בתיכון קטן בעיר קטנה שבורח מההתמודדות עם נטייתו המינית ואת כל האנרגיות שלו מנצל כדי להציל את התלמידים שלו מגורל ידוע מראש. דרמה קומית הגוללת את סיפורם של ארבעה תלמידי ישיבה הלומדים בתנאי פנימייה בישיבה חרדית.

ערוץ בידור מוביל בישראל, המשדר מגוון תכניות אירוח, סדרות, סרטי קולנוע ומוזיקה. ערוץ טלוויזיה ציבורי ממלכתי, הפועל במסגרת תאגיד … לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”). גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס … בייטמן מגלם בסדרה יועץ השקעות כישרוני בשם מרטי בירד, שבמקרה גם מלבין כספים עבור הקרטל. העניינים תופסים כיוון עגום כשמתגלה לקרטל שהשותף של מרטי גונב מהם כסף. סדרת דרמת-מתח בכיכובו של השחקןג’ייסון בייטמן שיהיה מוכר לחלק מכם מסדרת הקומדיה “משפחה בהפרעה”.

אופוריה (סדרת טלוויזיה אמריקאית)

מעל 19 אלף גולשים דירגו את הסדרה באתר IMDb ונתנו לה ציון מצוין של 8.2 . לאחרונה הסדרה חזרה לעונה השנייה שלה והיא פשוט תענוג שלדעתנו חבל לפספס. ניתן להשתמש בקבוצות טלגרם שונות שיש לנו כאן באתר בקישור הבא ,הקבוצות טלגרם הללו מכילות מאות סדרות וסרטים לצפייה ישירה שיכולות לשמש אותכם כתחליף ראוי לאתר סדרות. הסדרה קיבלה ביקורות מצוינות מקהל הצופים והמבקרים, כמו כן ציון נהדר של 8.6 באתר IMDb, עם מעל ל-67 אלף גולשים שדירגו אותה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן