סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אופוריה לצפייה ישירה סדרות

אופוריה לצפייה ישירה סדרות

בישראל, הסדרה משודרת ב-HOT, yes, וסלקום tv. סדרה המבוססת על סדרת המקור של ״הוט״. הסדרה עוסקת בבני נוער המתמודדים עם סמים, סקס, עי… האח הגדול היא תוכנית ריאטלי ישראלית שמשודרת בערוץ 13 ובתוכנית משתפפים עד 20 משתתפים שסגורים בבית משותף במשך כמה חודשים ועוברים משימות שונות לאורך העונה.

צהובון מפתח סם חדש בדרכו אל לבה של חופית. בדרום אמריקה, קינו ורענן יוצאים אל דרך המוות. העונה הראשונה מסתיימת עם תפיסתם של ג’קי וראובן אלחריזי והכנסתם לכלא האמריקאי, בעוד יוסי מתחמק מענת ומהשלטונות ומתחיל לנהל את עסקי הסמ…

כמה פרקים של אופוריה זמינים לצפייה ישירה?

קבוצה של תלמידי תיכון מרגישים שחייהם חסרי תוכן ומעבירים את זמנם בחיפוש אחר מין, סמים וריגושים. הבורר היא סדרת טלוויזיה ישראלית, המשלבת דרמת פשע ודרמה משפחתית. הסדרה מגוללת את סיפורו של נדב פלדמן, עובד סוציאלי צעיר, המגלה כי הוא…

  • המבוגרים בסדרה נראים לעתים רחוקות ובאופן מרומז בלבד, בזווית צילום שאינה מראה את פניהם.
  • הסדרה עוקבת אחרי קבוצה של תלמידי תיכון ואחרי חוויותיהם עם סקס, סמים, חברות, אהבה וטראומה.
  • ויקינגים מעבירים אותנו אל עולמו האכזרי והמסתורי של ראגנאר לוטברוק, לוחם ויקינג וחקלאי המשתוקק לחקור – ולפשוט – על החופים הרחוקים מעבר לאוקיאנוס.

הסדרה עוקבת אחרי קבוצה של תלמידי תיכון ואחרי חוויותיהם עם סקס, סמים, חברות, אהבה וטראומה. “אופוריה” מתרכזת בחבורת נערים תלמידי בית ספר תיכון והאירועים השונים שהם חווים עם סקס, סמים, מערכות יחסים ורגשות מהעבר. העלילה מתמקדת בחוויות של רו, צעירה הסובלת מהפרעה נפשית שפוגשת נערה טרנסג’נדרית, וגם סביב חוויותיהם של חבריה לכיתה. אופוריה עוקבת אחר קבוצה של תלמידי תיכון עם עלילה שמכילה אהבה וחברות בעולם של סמים, מין, טראומה ומדיה חברתית. כיוון שרוב החסימות של אתר סדרות TV נגרמות מספקי האינטרנט בישראל ניתן לשנות את הDNS של גוגל ולבטל את החסימות שלהם. רו בנט היא נערה נרקומנית שהשתחררה לאחרונה ממוסד גמילה ומתקשה להישאר נקייה ולפתוח דף חדש.

סדרות קומדיה

סידני סוויני – קסנדרה “קאסי” הווארד, אחותה הגדולה של לקסי; שעברה המיני רודף אחריה. האנטר שפר – ג’ולס ווהן, נערה טרנסג’נדרית שמתיידדת במהירות עם רו לאחר שעברה לעיר לאחר גירושיהם של הוריה. סדרה על נעורים במציאות בדיונית הנושקת למציאות הישראלית.

חייה משתנים כשהיא פוגשת את ג’ולס ווהן, נערה טרנסג’נדרית שעברה לעיר אחרי גירושי הוריה – וכמו רו, מחפשת מקום להשתייך אליו. הסדרה מבוססת באופן רופף על המיני־סדרה הישראלית בעלת אותו השם. בפרק ה-1 של אופוריה נוי מחפשת גבר שיעזור לה לאבד את הבתולין. צהובון נקלע במפתיע לדירה של חופית וקינו, כשבידו סם שכחה וברקע חגיגות יום העצמאות.

פרק: מהמם כמו אבא שלי

לאחר ניסוי שעשינו גילנו שחלק מהקישורים לאתר סדרות טיוי לאורך השנים פתאום עבדו כאשר שינינו דפדפן או נכנסו לאותו קישור דרך מכשיר אחר , לפעמים בטלפון זה עובד טוב יותר מאשר במחשב. כעת ערוץ 13, ערוץ 12 וערוץ כאן, מתחזקים אתרים ואפליקציות המאפשרים גישה למאגר הגדול של סדרות, סרטים ותוכניות הטלוויזיה שאנחנו מכירים. מאקו TV – צפייה ישירה בתוכניות ערוץ קשת רשת TV – צפייה … ב-1 ביוני 2017, הוכרז שרשת HBO הזמינה עיבוד לסדרת הטלוויזיה הישראלית “אופוריה”, שנוצרה על ידי רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני. הסדרה התעתדה להיכתב על ידי התסריטאי סם לוינסון, שמשמש גם כמפיק בפועל של הסדרה לצדם של לשם, לוין, ירדני, הדס מוזס ליכטנשטיין, מירית טובי, יורם מוקדי וגארי לנון.

המבוגרים בסדרה נראים לעתים רחוקות ובאופן מרומז בלבד, בזווית צילום שאינה מראה את פניהם. לא משנה כיצד אתם נכנסים לאתר סדרות, גם בטלפון במחשב או באייפד יש אופציה לגלישה במצד הסתר , ניתן להכנס לדפדפן שאתם גולשים בו ומצד שמאל למעלה ללחוץ על כפתור הגדרות וללחוץ על גלישה במצב נסתר אינקוגניטו. עונה שניה לסדרה מבית HBO המבוססת על סדרה ישראלית מאת רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני בכיכובה של זנדייה.

TvIsrael-פורטל צפייה ישירה הגדול בארץ !

דרמת פשע שמשודרת ביס ומספרת את הסיפור של שכונת בני אור בבאר שבע ועל חבורת תלמידי תיכון שהופכים לסוחרי סמים ופושעים בכירים בבירת הנגב. ב-13 במרץ 2018 נשיאת “HBO”, קייסי בלויס, הודיעה בכנס של ה-INTV בירושלים, שהרשת הזמינה את ההפקה כפיילוט. עוד הוכרז שאולפני “A24 Television” ישמשו כחברת ההפקה של הפיילוט. אנגוס קלאוד – פזקו, סוחר סמים מקומי שנשר מהלימודים כדי לעזור לטפל בסבתו, שאכפת לו מפיכחותה של רו ואף בשלב מסוים מסרב למכור לה סמים. בינתיים יש את פרקים 1-2, להגיב עם האימייל והפרקים שאתם רוצים. אלקנה נותן לנוי כנפיים, והיא עפה – גברים לפתע רוצים אותה.

ברוכים הבאים לאתר סדרות לראות – האתר הגדול לצפייה ישירה בסדרות, סרטים, ערוצי טלוויזיה, ספורט, תוכניות ילדים ושידורי לייב מכל הז’אנרים. באתר תוכלו למצוא קישורים מעודכנים לפרקים … והעיר הגדולה לא נועדה לחיי מתבגרים. אופוריה משרטטת פרופיל סקסי, מטריד, ונועז של ילידי שנות התשעים, ארוז בדרמה גועשת, המציצה אל המתרחש מאחורי הדלתות הסגורות של הילדים. מצאנו פתרון לאתר סדרות והסרטים טיוי – מה לעשות כשאתר סדרות טי וי לא עובד?

אופוריה כל הפרקים לצפייה ישירה

חבורת נערים ונערות מתנהלים במציאות פוסט טראומתית המתווכת ע״י צגים, סמי תחושה ומיניות מוחצנת כמדד לערך עצמי. חייה של רו (זנדאיה), נערה נרקומנית אשר סובלת מהפרעה דו־קוטבית, השתחררה לאחרונה ממוסד גמילה, וכעת חייה משתנים ללא הכר כשהיא פוגשת את ג’ולס, נערה טרנסג’נדרית שעברה לעיר לאחר שהוריה התגרשו ומחפשת מקום להשתייך אליו. המוצא עצמו נפגע מהחלטת בית המשפט מוזמן לפנות בבקשה מתאימה לבית המשפט הפדרלי במחוז הדרומי של ניו יורק בתיק הנ”ל.

הכנסו למדריך שהכנו כאן ותלמדו איך לפתור בעיות בקישורים שלא עובדים באתר סדרות. הסדרה אופוריה מספרת את סיפורים של תשעה תיכוניסטים שנקלעים לגור ביחד, גיל 17 הוא ה-30 החדש. גיבורי הסדרה חיים בכל מקום, רק לא במציאות. המציאות כבר מוצתה, וביחד, הם רודפים אחרי האופוריה.

אופוריה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

ויקינגים מעבירים אותנו אל עולמו האכזרי והמסתורי של ראגנאר לוטברוק, לוחם ויקינג וחקלאי המשתוקק לחקור – ולפשוט – על החופים הרחוקים מעבר לאוקיאנוס. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. אלג’י סמית’ – כריס מקיי, כוכב פוטבול מוכשר המתקשה להסתגל לחייו החדשים בקולג’.

פורנו, סמים, התמכרות לריגושים וילדות אבודה. הסדרה מביאה הצצה אל החיים על הקצה בעידן שבו מתה ההורות. Hulu – אופוריה לצפייה באתר הסטרימינג האמריקאי Hulu. אופוריההיאסדרת טלוויזיהישראליתששודרה בערוץHOT3בין2012ל-2013. כי הכנו לכם בפוסט רשימה של סדרות מומלצות שכדאי לכם להוסיף לרשימת הצפייה. ע”י גלעד גזית עודכן לאחרונה יול 17, 2022. שיתוף Facebook. כמו בכל שנה אנחנו נחלצים לעזרתכם על מנת לעשות קצת סדר בכל הנוגע …

אופוריה פרק 2

תשעה תיכוניסטים נקלעים לגור ביחד, גיל 17 הוא ה-30 החדש. ניתן להשתמש בקבוצות טלגרם שונות שיש לנו כאן באתר בקישור הבא ,הקבוצות טלגרם הללו מכילות מאות סדרות וסרטים לצפייה ישירה שיכולות לשמש אותכם כתחליף ראוי לאתר סדרות. אופוריה משודרת באופן רשמי בערוצי סלקום טי וי, yes וממשקי ה-VOD של שתי חברות התקשורת. מעבר לשידורי הפרקים הרשמיים, כאן ריכזנו קישורים איכותיים מרחבי הרשת המעניקים אפשרות צפייה ישירה בפרקים מלאים מכל עונות הסדרה.

Hbo – אופוריה באתר Home Box Office – פרקים מלאים אונליין. סדרות לראות – צפייה ישירה בסדרות, סרטים, ספורט, תוכניות ילדים וערוצי … זרים מושלמים לצפייה ישירה ולהורדה. מפגש ארוחת ערב של זוגות חברים הופך למשחק מסוכן, לאחר והם נענים לאתגר ומניחים את הסמארטפונים על השולחן, בידיעה שמכאן ואילך כל הודעה ושיחה יהיו …

איך לצפות בסדרת הטלוויזיה “אופוריה”

ב-27 במרץ 2018 הוכרז שהבמאית אוגסטין פריזל תביים את פרק הפיילוט ותשמש כמפיקה בפועל. ב-30 ביולי 2018, הוכרז ש-“HBO” הזמינה את הסדרה באופן רשמי. בנוסף, הוכרז כי כל פרק של הסדרה ייכתב על ידי לוינסון.

  • מאקו TV – צפייה ישירה בתוכניות ערוץ קשת רשת TV – צפייה …
  • כיוון שרוב החסימות של אתר סדרות TV נגרמות מספקי האינטרנט בישראל ניתן לשנות את הDNS של גוגל ולבטל את החסימות שלהם.
  • Hulu – אופוריה לצפייה באתר הסטרימינג האמריקאי Hulu.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן