סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אווטאר אנג פרקים מלאים

אווטאר אנג פרקים מלאים

בולין מגלה שיש לו יכולת יוצאת דופן וגם זאהיר מצליח לחמוק בזכות יכולתו החדשה. הפתרונות הבאים יעזרו לכם לצפות בתכנים מאתר סדרת טיוי ללא כל בעיה. לאוואטר יש גם יכולת להיות כמדיום, גשר בין העולם הגשמי לבין עולם הרוחות, מישור הקיום היכן שהתגלמות רוחות היקום שוכנות.

  • על אף שהאנשים של אומה זו מגדירים את עצמם כנוודים, הם בנו לעצמם ארבעה מקדשים קבועים הממוקמים בקצוות רוחות השמיים.
  • מתברר לו שהיא כשפית אדמה עיוורת שהוריה העשירים הסתירו אותה כדי לגונן עליה.
  • באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .
  • אנג הוא אוהב כיף, במידת מה נאיבי והרפתקני, בעל כבוד רב לחיים ולחופש, מסרב לאכול בשר, והוא לעיתים קרובות נמנע מלריב.
  • צילה של המלחמה המתקרבת ובאה מניעה את מוריו להחפז ולגלות לאנג שהוא האווטאר בגיל 12 בלבד, בעודו רחוק מבשלות נפשית לתפקיד.

לאורך הסדרה, בדרך קשה ורבת ייסורים, אנג הולך וגדל מילדות תמימה לתוך תפקיד האווטאר רב האחריות. בישראל שודרה הסדרה בערוץ ניקלודיאון ישראל בשפה האנגלית ובדיבוב לעברית. במאי 2020 הפכה הסדרה זמינה לצפייה בנטפליקס והגיעה למקום הראשון בדירוג הסדרות הפופולריות בארצות הברית, אם כי היא אינה זמינה לצפייה בנטפליקס ישראל. קורה מנסה לבקש את עזרת הנשיא רייקו כדי לבלום את שבט המים הצפוני, אך הוא מסרב בתוקף. בו לין הופך לכוכב תמונוע, ווריק מציע לעזור לקורה עם צי הספינות שלו. קורה איבדה את זכרונה ומנסה לחדש קשר עם גלגולי חייה הקודמים דרך מעקב אחרי סיפורו של וואן, נער עני שהפך להיות האווטאר הראשון.

אווטאר – כשף האוויר האחרון – החיפוש 2

כשהגיע למחנה, הוא מצא אותו באש, עם האחים שבט המים מנסים לכבות את הלהבות. עד שהוא וקטר ​​הצליחו לכבות אותה, זוקו הצליח להרגיע את אחותו, והקבוצה המשיכה אל Hira’a. סמל צוות בhomeאנג של נוריקו שואל נוריקו כמה זמן היא נשואה לנורן בעת ​​ששהה בביתם. הסדרה מתרחשת בעידן בו העולם כולו נדון למלחמה אימפריאליסטית עם אומת האש. בעוד שחיילי אומת האש מוצגים כנבלים, הסדרה מראה גם את הצדדים הרעים של האומות האחרות, ביניהם שטיפת המוח של המשטרה החשאית בבה־סינג־סה ואי השוויון העצום בין תושביה. מראות אלה נועדו להציג את הטבע המשחית של כוח ואת הניואנסים העדינים בין טוב לרע.

למרות ניסיונותיה של קטרה להרגיעו, כעסו המשיך להתגבר עד שלבסוף הוא עף לחפש את אפה לבד, בסופו של דבר אנג חזר לקבוצה אבל הוא עדיין היה כעוס. הוא הפר את עקרונות כשפות האוויר כשמומו נלכד ע”י דבורה-ציפור, הוא עקב אחרי היצור והציל את מומו, אך אח”כ הוא הפיל שלא לצורך את היצור באמצעות מהלך רב עוצמה של כשפות אוויר. אבל הרוחות של יואה ורוקו הראו לו שהטעויות שלו לא קרו באשמתו, והוא צריך לתת לאחרים לעזור לו, והוא חוזר לגישה יותר חיובית זמן קצר לאחר מכן.

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

כדי להשלים את הכשרתה עליה ללמוד כשפות אויר אצל בנו של אנג – מאסטר טנזן. היא מגיעה לראשונה בחייה לעיר הבירה רפבליק סיטי ומגלה עיר עם בעיות. בעקבות המיזוג ההרמוני גפנים אימתניות ורוחות משתלטים על רפבליק סיטי. קורה עם צוות אווטאר ואיתם גם טנזן יוצאים לחפש אותם כדי להקים מחדש את אומת האוויר. “אנג וחבריו מגיעים אל מקדש האש באומת האש כדי שאנג יוכל לדבר עם רוקו. הנסיך צוקו והמפקד יצאו שניהם בעקבותיהם, אך אנג מצליח להגיע לפגישה, ולומד על המשימה הקשה שמחכה לו כדי להציל את העולם.” אנג האווטאר המליך את יורש העצר צוּקוֹ על אומת האש במקום השליט האכזר אוֹזַאי, בתקווה שחברו הטוב יתרחק מדרכיו האלימות של אביו.

  • אחרי הפלישה, אנג לא רצה להתמודד עם העובדה שהוא צריך ללמוד כשפות אש, ורצה לכייף במקדש האוויר המערבי, אולם עם הגעתו של זוקו, הוא שוב התחיל את אימוניו ברצינות.
  • בקרב הסופי, לאחר תהפוכות רבות ובקושי רב, אנג מכניע את שליט האש מבלי להורגו ולוקח ממנו את יכולת הכשפות לתמיד.

כאשר אנג למד שהם היו על המשמר רוח עם היכולת להעניק פרצופים, הוא הציע את עזרתו. הוא שקע בהרהורים, מעבר מעל לעולם הרוח, בניסיון לקבל את רוח הזאב לבוא לברכה. לאחר החצייה נגמרה, הוא נעזר ברוחו של מחבט הרפרוף שראה בעבר, ודהר על גביו של בעל החיים, הוא הצליח לאתר את רוח הזאב. הוא ניסה לשכנע את הרוח לחזור איתו לבריכה שבי מיסי ורפא היו מחכים לו. הרוח המריאה, עם זאת, מה שאלץ אנג לעקוב אחריו, מחזיק בפרווה שלו.

פרק ראשון

חלק מהמקומות בסדרה הושפעו ממקומות אמיתיים, כמו העיר האסורה והחומה הגדולה של סין שהיוו השראה לבה־סינג־סה ומגדל העגור הצהוב (אנ’) שהיווה השראה למשכנו של שליט האש. אורח החיים של נוודי האוויר הושפע מזה של נזירים בודהיסטים, וכמו כן התרבות של שבט המים הדרומי מבוססת על תרבויות האינואיטים. קָטַרַה (מיי ויטמן / ספיר דרמון) היא כשפית מים בת 14 משבט המים הדרומי, ומורתו של אנג לכשפות מים לאחר פקואו. בפלישה האחרונה של אומת האש למקום, אִמה של קטרה הרגו אותה, אירוע טראומתי שעליו מדברת רבות לאורך הסדרה.

בינתיים בביצה, קורה, בסיועה של טוף, ממשיכה במאמציה לחזור לאיתנה כדי שתוכל לשוב ולמלא את תפקידה כאווטאר. קורה מתייצבת מול קובירה, אבל כושלת ברגע שהניצחון בידה. בינתיים וריק ובולין מצליחים להימלט שוב, אבל זאופו נופלת לידי קובירה. מקו, קורה ואסמי נפגשים שוב ומצילים את יורש העצר שנחטף.

אווטאר (סדרת טלוויזיה)

אנג , טוף ,וקציני כשפות המתכתנעצר ולורד הפשע במטבח של קוונג . הפלילי לא התנגד , ולמרות אנג אומר שהם ידעו שהוא היה כשף דם , יאקון טען כי הוא היה מכה את ההאשמות שוב. לאחר שהשתתף במעצרו , אנג היה נוכח במשפטו של יאקון , שם יאקון הורשע בפשעיו. עם זאת, לפניהמשפט יכול להתבצע , יאקון שימוש בסמכותו כדי להכניע את כל נוכחים באולם , ומשאיר אותם ללא הכרה. אנג היה מסוגל להחזיק את הארוך ביותר , אבל הוא איבד את הכרתו , כמו גם לאחר יאקון השתמש המיומנות שלול אווטאר לרחף באוויר ולזרוק אותו על המדרגות שהובילו לפלטפורמהשל בית המשפט.

שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב. אסמי מזמינה את מקו ובו לין להתגורר באחוזה של אביה – סאטו. קורה חושדת כי סאטו משתף פעולה עם אמון ומייצר נשק עבורו, אבל איש לא מאמין לה. לבסוף האמת מתגלה, אסמי מבינה שאביה הוא בעצם שותף של אמון. מקו נזכר במערכת היחסים שלו עם קורה, קורה נזכרת באויבים שעמדה מולם לאורך הדרך ותוהה עם יש טעם בפועלה, ווריק מתכנן תמונוע חדש על פי סיפור חייו של בולין.

האגדה של קורה

זאהיר וחבריו מפילים את מלכת האדמה, ומשחררים את מקו ובולין, עם מסר לקורה. “שלושת הגיבורים מגיעים אל האי קיושי, שם סוקה פוגש את סוקי – לוחמת מיומנת המלמדת אותו דרכי לחימה חדשות. הנסיך צוקו מוצא את האווטאר בקיושי ומשמיד כמעט את העיר כולה.” מטרתו של חלק זה באתר הינו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של החברה. החנות שלנו עומדת בתקן האבטחה המחמיר ביותר של חברות האשראי PCI DSS L1. יוצרי הסדרה נטשו את רעיונותיהם ליצור עונה רביעית לסדרה כדי להתמקד בסרט, אבל מאוחר יותר אמרו שעצותיהם כמעט שלא נלקחו ולא הייתה להם שום תרומה לעשיית הסרט. ממאנו מ-Den of Geek אמר על העלילה שהיא “כתובה בחכמה” ושיבח את האנימציה.

“תקציר- סערה גדולה מתקרבת ובכל זאת סוקה יוצא לים לעזור לדייג בעבודתו…תוך כדי הסערה אנג מספר לקטרה את הסיפור האמתי על עברו, ודוד אירו מספר את סיפורו האמתי של הנסיך צוקו.” “השלישייה מגיעה לפסטיבל בעיר של אומת האש, שם אנג רוצה לראות כשפות אש מקרוב. אחרי שהסתבכו שם בצרות הם פוגשים את ג’ונג ג’ונג, כשף אש שערק, ואנג רוצה ללמוד אצלו כשפות. ג’ונג ג’ונג מסכים .” ספינות אומת האש מכתרות את הקוטב הצפוני ולוחמי שבט המים מתכוננים לקרב. סוקה מתעמת עם חתנה לעתיד של הנסיכה יואה ומצליח להגיע אל אנג. צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. כמו בכל סרטי אנימה הטובים נלחמים נגד הרעים ולא חוסכים שום מאמץ כדי להציל את העולם.

Sdarot.TV | סדרות – צפייה ישירה והורדה עם תרגום מובנה

בפוסט זה ריכזנו את כל המידע הרלוונטי בנושא, גללו למטה וקבלו את כל הפרטים והתוכן על אווטר אנג סדרות טי וי . נכון למרץ 2021, הסדרה מדורגת במקום ה־11 ברשימת “הסדרות הטובות של כל הזמנים” של IMDb והיא בעלת ציון של 100% באתר Rotten Tomatoes. אירו אדם נדיב, חכם, בעל חוש־הומור וגישה נהנתנית לחיים. אירו אוהב תה, אוכל, משחק האסטרטגיה פאי־שו ומוזיקה שמחה. מנהגיו הנהתנים של אירו בציד האווטאר מתנגשי לעיתים קרובות באובססיה של אחיינו צוקו.

יחד עם אחיה סוקה הם מלווים את אנג לאורך מסעו ברחבי העולם. קטרה מרבה לדבר על חשיבות התקווה ומגלה אמפתיה פעמים רבות, בין היתר כאשר מתעקשת להציל אנשים בודדים וכפרים שלמים במשך המסע. קטרה היא אחת מכשפי המים היחידים אשר יכולים לבצע כשפות דם.

סדרות ותוכניות

במסעותיו מלווים אותו קטרה וסוקה, זוג האחים מהקוטב הדרומי שהוציאו אותו מהקרחון, ובעונה השנייה מתלווה אליהם טוף בייפונג, המורה של אנג לכשפות אדמה. באותו הזמן, צוקו מטייל בעקבותיהם, בניסיון לתפוס את האווטאר, ואליו מתלווה דודו אירו ואחריו רודפת גם אחותו אזולה. שבוע לאחר מכן, אנג נסע להארמון המלכותי של אומת אש יחד עם קָ‏טַ‏רַ‏ה וסוֹק‏ה על פניית זוּקוֹ. זוּקוֹ הסביר כי אִיירוֹ הייתה שם כדי לפעול כאדון אש ביניים בזמן שהוא לא יהיה פה, מחפש את אוּרסה, מסע שבו הוא הזמין את צוות אןןטאר להתלוות אליו.

לצוקו מתלווה דודו אירוֹ, המהווה דמות של מנטור לצוקו והוא בעל גישה אופטימית וחיובית לחיים ולבני אדם. המפקד צָאוּ, אדמירל מוערך באומת האש, גם הוא מנסה לצוד את האווטאר במטרה לשאת חן בעיני שליט האש. במהלך המסע, אנג לומד על רצח העם של נוודי האוויר ועל כך שהוא חייב ללמוד את כל היסודות עד סוף הקיץ, אחרת שליט האש אוזאי ישתמש באותו שביט כדי לזרוע הרס וחורבן.

האגדה של קורה – עלה ברוח

דוד של קורה אונלק, מציע לה להיות המורה שלה כדי להשתלט על הרוחות ולהחזיר איזון ואחדות בין שבטי המים. אסמי מנסה להתחבר עם המליונר ורוק כדי שיציל את “תעשיות העתיד. קורה והצוות שלהם מגלים היכן מסתירה מלכת האדמה את כשפי האוויר שגייסה לצבאה, ובאים לשחרר אותם. זאהיר תובע לקבל את קורה לידיו, וקורה מסתכנת כדי לשחרר את כשפי האוויר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן