סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אדיר מילר עונה 4

אדיר מילר עונה 4

העונה כללה 13 פרקים וממוצע של 28% אחוזי רייטינג. העונה הרביעית דורגה במקום ראשון בין הדרמות הנצפות ב-2014. הסדרה שודרה בערוץ 2 במסגרת “שידורי קשת”. פרק הבכורה של הסדרה שודר ב-24 במרץ 2008 והשיג 22.8% אחוזי רייטינג, ממוצע הצפייה של העונה הראשונה הוא 19%.

לצידו של אדיר מילר משחקים גם מירי אלוני, גל זייד, דקלה הדר, אברהם סלקטר, מאי ז’פקו, אנה ברקן, עדי חבשוש, גאיה באר גורביץ ואורי עטיה. הי חיפשתם צומת מילר עונה 2 פרק 4, במנוע החיפוש בול. תמצאו אתרים שזמינים ותוצאות שמדורגות באמצעות גולשים שמחוברים. אולי בזכות החיפוש הזה צומת מילר עונה 2 פרק 4.תוכלו לזכות בפרס …

רמזור / עונה 4

מקורית24 במרץ 2008 – 3 ביולי 2014 (6 שנים ו־14 שבועות)קישורים חיצונייםדף התוכנית ב-IMDbרמזור היא קומדיית מצבים ישראלית אשר שודרה במקור החל מ-24 במרץ 2008 ועד לסיומה ב-3 ביולי 2014 במשך 4 עונות ו-51 פרקים בערוץ 2 במסגרת “שידורי קשת”. התוכנית נוצרה על ידי אדיר מילר, שגם היה שותף בכתיבת התסריט, יחד עם רן שריג, והופיע בה בתפקיד הראשי. הסדרה מתמקדת בזוגיות, תוך הקצנה קומית של התלאות הכרוכות בה. צומת מילר כל העונות לצפייה ישירה. צומת מילר הינה סדרה קומית על חייו של הסטאנדפיסט והקומיקאי אדיר מילר.

  • כל אחד משלושת האירועים מתנהל בנפרד, והקשר ביניהם נוצר בעיקר בשיחות בין הגברים, על בעיותיהם עם נשותיהם, או בחייהם.
  • התוכנית נוצרה על ידי אדיר מילר, שגם היה שותף בכתיבת התסריט, יחד עם רן שריג, והופיע בה בתפקיד הראשי.

העונה השנייה השיגה נתוני צפייה מוצלחים מהעונה הראשונה וממוצע הצפייה שלה עומד על 23.6%. סדרת דרמה קומית חדשה על חייו של אדיר מילר, ותעניק הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. בסדרה אשתו היא פסיכולוגית מפורסמת, ומדי פעם מתארחים בסדרה אמנים ישראלים. הופעה של אדיר מילר, שהייתה אמורה להיערך ב-1 בספטמבר 2016 בפני שוטרי מחוז ירושלים, התבטלה עקב פרק בסדרה, “לתפארת משטרת ישראל”, שהכיל לעג על השוטרים בנושא מנת משכל הנמוכה שלהם כביכול. כל פרק בסדרה הוא פרק עצמאי, עם זיקה קלושה בלבד לאירועי הפרקים הקודמים.

משתמשים שתרמו לאתר אינם צריכים להמתין לטעינת הפרק!

מילר היא קומדיית מצבים ישראלית שהקומיקאי אדיר מילר יצר, כתב וביים (בשיתוף עם אוהד פרח) ובה מגלם מילר את עצמו. הסדרה משודרת בשידורי קשת החל מ-23 ביוני 2016. את שיר הפתיחה של הסדרה מבצע מוקי, שגם כתב את המילים והלחין יחד עם אורי אבני. מקורית23 ביוני 2016 – 5 ביוני 2022 (6 שנים)קישורים חיצונייםדף התוכנית ב-IMDb צומת מילר היא קומדיית מצבים ישראלית שהקומיקאי אדיר מילר יצר, כתב וביים (בשיתוף עם אוהד פרח) ובה מגלם מילר את עצמו. הסדרה שודרה בשידורי קשת החל מ-23 ביוני 2016 עד 5 ביוני 2022. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי).

בכל פרק מוצג אירוע בחיי כל אחד משלושת הגברים, גיבורי הסדרה, אירוע המגיע אל סופו (המר, בדרך כלל) בסוף הפרק. כל אחד משלושת האירועים מתנהל בנפרד, והקשר ביניהם נוצר בעיקר בשיחות בין הגברים, על בעיותיהם עם נשותיהם, או בחייהם. במאי 2014 התלוננו “קבוצת הקול הנשי” ו”ידיד” בפני הרשות השנייה על שאמהות חד-הוריות כונו באחד מפרקי הסדרה “שרמוטות”. בשנת 2010 זכתה הסדרה ב”פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה” בקטגוריית “הסדרה הקומית הטובה ביותר”, ואף הייתה לסדרת הטלוויזיה הישראלית הראשונה שזכתה בפרס אמי הבין-לאומי האמריקאי בקטגוריית “הקומדיה הטובה ביותר”. זכויות הסדרה נמכרו לרשת FOX האמריקנית ולערוץ CTC ברוסיה.

טוען את עונה 1 פרק

גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. גילה ואורי חיפאים ותיקים מודים לנשר ולאדיר עם כל צוות השחקנים. הגרסה הרוסית של הסדרה משודרת בערוץ הבידור המוביל ברוסיה CTC במשך 11 עונות. רבים מפרקי הסדרה כוללים סיוט של אחד מגיבורי הסדרה, בעקבות אירועים שחווה במשך היום.

שמה של הסדרה נובע מהרמזור שצבעיו מייצגים את מצב הזוגיות של כל אחד מהגברים. איצקו (ליאור כלפון) נחשב לאור האדום, כיוון שהוא מונוגמי; נשוי ללילך (יעל שרוני) ואב לילדה בשם דניאל (יובל וין). אמיר (אדיר מילר) הוא האור הצהוב, כי הוא נמצא בתחילת הסדרה בשלב הביניים; יוצא קבוע עם חברה בשם טלי (ליאת הר לב), חפר (נירו לוי) הוא האור הירוק; אין לו חברה קבועה, והוא נמצא בשלב ה”סטוצים”. הסדרה שודרה בערוץ 2 במסגרת “שידורי קשת”, עלתה לשידור ב-23 ביוני 2016 ושודרה בימי חמישי. פרק הבכורה של הסדרה השיג 27.8% מדרוג, וזכה להשקת הקומדיה הגבוהה ביותר ב-3 השנים. בעונה הראשונה כל פרק נפתח בריאיון של מילר לדנה ויס בנושא הקשור לפרק כשלעיתים הם משוחחים עוד מספר פעמים במהלך הפרק עצמו.

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה השלישית עלתה ב-26 במאי 2011 והפכה לעונה הנצפית ביותר של הסדרה ולסדרה הישראלית הנצפית ביותר בשנים האחרונות (מאז שודרו “שמש” ו”מרחק נגיעה”). שישה פרקים מתוך העונה השלישית קיבלו מעל 30% אחוזי רייטינג כשהפרק הנצפה ביותר בעונה ובסדרה בכלל היה פרק סיום העונה השלישית ששודר ב-10 בספטמבר 2011 עם 35.1% כאשר בדקת השיא היו 38.7% רייטינג. ב-5 ביוני 2022 שודר בסדרה “צומת מילר” פרק איחוד של שחקני רמזור. הסדרה מתמקדת בסיפור חייו של אדיר מילר, ומעניקה הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים לכאורה של מילר כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. בסדרה, אשתו היא פסיכולוגית של ידוענים.

הפרקים המלאים של “נבסו” לצפייה ישירה. דרמה קומית על משפחה ישראלית מעורבת. האח הגדול שנות ה-90 שף מתחלף צופית גרנט ללא גבולות אהבה חדשה … עד כמה אתם מכירים את הסדרה ‘נבסו’?

צומת מילר עונה 4 פרק 3

במהלך הסדרה אמיר, איצקו וחפר מחליפים בין “אורות הרמזור”, בכך שאמיר מתחתן ונולדת לו בת, איצקו ולילך מתגרשים וחפר מוצא את עצמו בזוגיות מחייבת.

בכל פרק מתארחים בסדרה אמנים ישראלים, כשהם מגלמים את דמותם האמיתית. פלמ”ח עונה 3 פרק 15 היא סדרת נוער ישראלית מסוגת דרמה תקופתית-הרפתקאות, שנהגתה על ידי יהונתן בר אילן ועדן גוריון והופקה על ידי “ענני תקשורת” עבור “Yes”. הסדרה עלתה לשידור ב-5 באפריל 2020 בערוץ TeenNick. העונה הרביעית והאחרונה החלה ב-3 באפריל 2014 ופרק הבכורה זכה לרייטינג של 33.5%. פרק סיום הסדרה שודר ב-3 ביולי 2014 וזכה ל-30.5% אחוזי רייטינג.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה השנייה הקונספט השתנה, וכל פרק הסתיים במופע סטנדאפ של מילר על נושא הפרק. שתפו את גולשי אידיבי בדעתכם על אדיר מילר, כתבו ביקורת, שאלו שאלות, וספרו מה דעתכם על הניסיון המקצועי של האישיות. זכויות הסדרה נמכרו לרשת FOX האמריקאית, בה שודרה הסדרה מפברואר 2011 בשם Traffic Light, ופותחה על ידי התסריטאי בוב פישר. כעבור שלושה חודשים החליטה FOX לבטל את הסדרה לאחר עונה אחת בת 13 פרקים, עקב רייטינג נמוך. העונה השנייה החלה ב-4 באוגוסט 2009 ופרק הבכורה של העונה שודר ללא הפסקת פרסומות והשיג בעקבות כך 24.8% אחוזי רייטינג.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן