סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » אדיר מילר סדרה

אדיר מילר סדרה

“הפרק של הלידה, עם כולן באוטו ושאני צועקת ובסוף יולדת באוהל בדואי”. “זה המוצר הכי קשה לעשייה. זה דורש המון פרטים והחוקים שלו אחרים ולא ידועים. אתה לא יכול ללמד איך לכתוב קומדיה, אבל אתה כן יכול ללמד איך לכתוב דרמה. לדרמה יש מבנה וחוקים מאוד ברורים, בעוד שקומדיה חייבת לבוא מהבטן. או שיש לך את זה, או שאין לך את זה. אדם לא מצחיק שאין לו התבוננות קומית על העולם, לא יכול ללמוד את זה כי אז הוא נהיה טכנאי של הקומדיה, הוא לא קומיקאי באמת”. רמזור עולה על במת התיאטרון בכיכובו של אדיר – אבל מה עושים כשלהפקה אין תקציב ללהק גם א… עורב שהתנחל על מרפסתו של אדיר גורם לאדיר ומאיה צרות צרורות. אדיר מגיע אליהם הביתה מזועזע מהבלגן, אך בעיקר ממה שהוא מ… לאדיר נמאס שבגלל שהוא קומיקאי לא מתייחסים אליו ברצינות, אז עופר מציע לו לקחת חלק בדרמ…

בשנת 2008 יצר את הסדרה הקומית “רמזור” אותה כתב יחד עם התסריטאי רן שריג. רמזור שודרה בערוץ 2, ועוסקת בחייהם של שלושה חברים גברים הנמצאים באזור גיל ה-30 כאשר כל אחד מהם מצוי בשלב שונה של זוגיות בחייו. מילר גם מופיע בתפקיד הראשי בסדרה, לצד ליאור כלפון ונירו לוי. בשנת 2007 הנחה טקס פארודי בשם “משפט הזהב”, שבו הוענקו פרסים למשפטים “המבריקים” ביותר של השנה. כמו כן, התארח בפרק בסדרה הקומית של שידורי קשת – “אמא’לה”, בכיכובה של אורנה בנאי.

צומת מילר עונה 3 פרק 5 – צפייה ישירה – אתר מאקו

דוגמאות לכך נראה בקווי העלילה המשניים המלווים את הפרק. “אתחיל ואומר שאדיר ומילר ואני גדלנו באותה שכונה בחולון”, מוסיפה ד”ר יסמין ששון, מרצה במנשר ובמכללה האקדמית ספיר. “במפת התרבות הפופולרית הישראלית, זה חשוב, בשביל לקבל פרספקטיבה ונקודת מבט של מי שהינם צברים בלי משפחה מבוססת בקשרי תרבות ישראלים (בלי קשר עם משפחתם עלתה מהונגריה או טורקיה), ועל כן, אני עוקבת אחרי יצירתו של מילר מקרוב. מהופעות הסטנדאפ הראשונות שלו מול תנועות נוער מקומיות (ההרגשה שבסטנדאפ על הבמה עושים חיקויים של המורה שלך למתמטיקה!) של הווי שבזכות אותו יוצר מגיעה לקדמת הבמה הישראלית בפריים טיים”. מילר לא הסתפק בהצלחה מסחררת בטלוויזיה וזכה להישגים מרשימים גם על הופעותיו בתיאטרון, במחזמר ‘הלהקה’, עבורו זכה בפרס מצטיין הבימה לשנת 2007, ובהצגה ‘החותנת’ בתיאטרון ‘הבימה’.

בשנת 2009, הופיע מילר בתפקיד ראשי לצד דבורה קידר בהצגה “החותנת” בתיאטרון הבימה, בנוסח עברי מאת רשף לוי. סדרות ישראליות | סדרות מקומיות מהוות גאווה מקומית ויוצרות עניין רב אצל קהל הצופים המקומי. סדרות והפקות ישראליות עוסקות לעיתים במצב ובחיים בישראל, לרבות שילוב של נושאים אקטואליים … ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות “קשת 12”, שקיבלה 17.6 אחוזי רייטינג ו-469 אלפי צופים, על מהדורת “רשת 13”, שקיבלה 9.3 אחוזי רייטינג ו-232 אלפי צופים. אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידנו. סלבס הוא חובב ספוילרים מושבע, וכך בשקט בשקט הוא הצליח להסתנן לסט הצילומים של הסדרה, ולהביא לכם תמונות ראשונות מהפרויקט החדש והסודי.

אדיר מילר – הופעות 2022

בשנה זו קיבלה גם החברה שלו מענק של 368 אלף שקל מרשות המיסים, ובהמשך נדרשה החברה להחזיר את רוב הסכום. הסדרה שודרה בערוץ 2 במסגרת “שידורי קשת”, עלתה לשידור ב-23 ביוני 2016 ושודרה בימי חמישי. פרק הבכורה של הסדרה השיג 27.8% מדרוג, וזכה להשקת הקומדיה הגבוהה ביותר ב-3 השנים. לפרק קוראים “משקפיים” והוא עוסק בעיקרו בזוג מילר שבפשטות, לא רוצה להתבגר (הומאז’ לשיר הפתיחה של רמזור מישהו?). אדיר מגלה שכמו רבים מבני גילו, גם הוא צריך להרחיק את הפלאפון מהעיניים כדי להצליח לקרוא משהו או להשתמש בפנס כדי לקרוא את התפריט בפאב, תוך הכחשות חוזרות ונשנות של “אני לא צריך משקפיים”. מאיה אשתו (דקלה הדר המצויינת), מנסה לדחוף אותו לזרום עם הגיל שלו ולא להיכנע לסטיגמות, אך את חגיגות יום הולדת הארבעים שלה היא מקשטת בשלטי “מאיה בת 37”.

אם הזכיינית רוצה להנות, כמו הקהל, מיצירתו של מילר – שתשלם תגמולים עבור שידורים חוזרים, או תאשר לו בהקדם לפתח סדרה חדשה”. מה יש באדיר מילר שגורם לתגובות אליו להיות כל שונות בין המבקרים והקהל? האם מדובר פשוט בעוד מקרה של פניה למענה המשותף הנמוך ביותר? אם גם אתם התגעגעתם למילר, אתם יכולים להפסיק, כי מילר מיד שינס את מותניו והחל לעבוד על סדרה חדשה בשם “צומת מילר”, שתתבסס על חייו האישיים. הסדרה, שמצטלמת בימים אלה ממש, מביאה את סיפורו של אדיר מילר יום אחרי שהחליט להוריד את הסדרה המדוברת רמזור ובישר על כך לאומה, ומתעסקת בהתמודדויות הכרוכות בהחלטה הדרמטית לסיים את רמזור וכן את תגובת הסביבה להחלטה זו.

תמונות ראשונות: אדיר מילר מצלם סדרה על חייו

זאת החלטה שמעטים היו מקבלים, לסיים סדרה דווקא כשהיא זוכה להצלחה מטורפת כזאת. אדיר שמח לגלות שהוא מועמד בקטגוריית השחקן הקומי של השנה בטקס פרסי האקדמיה. בשל מבצע של צה”ל בעזה אדיר נשלח לשמח חיילים בשטח. העניינים מסתבכים כשהוא מגיע למקום ל… אחרי 14 שנה אדיר מגלה מהי הסיבה האמיתית שבגללה נפרדו אסי וגורי. בשנת 2022 שיחק את אבינועם בסרטו הקצר של נוני גפן “דניאל”. בשנת 2013 שיחק בסרטו של אבי נשר “פלאות”, חוקר פרטי חמור-סבר בשם יעקב גיטיס.

“הקונפליקט הקיים בקרב יוצרי תוכן (בעיקר יוצרי ריאליטי), בין הצורך בהכרה במקצועיות ובאיכות יצירותיהם לבין הצורך בפופולריות ובהצלחה, כנראה הגיע גם אל אדיר מילר”, אומר ד”ר מתן אהרוני, מבית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל. “וזה היה מתבקש. לתחושתי, התוכניות של אדיר מילר הלכו והקצינו מצד אחד מבחינת הוולגריות שלהן, המיזוגניה, המשחק המוגזם והיעדרה של אותנטיות, שאותה עדיין מחפשים הצופים והיא כבר מזמן לא שם, וזאת למרות החזות שעימה התחילה התוכנית. מצד אחר, התוכניות גם הציגו פחות ופחות תחכום וחכמה לטובת הבנאלי, הטיפשי והצפוי מראש. כל אלה אולי מזמינים פופולריות מבחינת מספר הצופים אבל הם ההפוך מהתוכן האיכותי, שיוצר כמו אדיר מבקש ויכול לקבל”.

צומת מילר

בשנת 2005 הנחה והשתתף בתוכנית “הסרט שלנו” ובתוכנית הסאטירה “היכל התרבות”, אותה יצר ובה הופיע יחד עם שלישיית מה קשור. בשנים 2002–2004, הנחה מילר וכתב את תוכנית האירוח ההומוריסטית “ערב אדיר”. את דרכו כאמן סטנד-אפ החל מילר זמן קצר לאחר סיום שירותו הצבאי, עת נהג להופיע ב”צוותא 2″. הוא עבד כ”מחמם קהל” בתוכניות הטלוויזיה “לילה גוב” וב”זהו זה!”.

את “צומת מילר” כתב וביים אדיר מילר מיד לאחר שהוריד את הסדרה הקודמת שיצר – “רמזור”. הסדרה עלתה ב-2016 והיא הקומדיה המצליחה בישראל מאז פיצול ערוץ 2. העונה הנוכחית היא העונה עם נתוני הצפייה הגבוהים ביותר – ממוצע של 17.2% רייטינג ו-430 אלף צופים לפרק. הקונספט אותו קונספט – הסדרה מתארת את החיים האמיתיים (לכאורה) של אדיר מילר, אחד הקומיקאים המצליחים והמוכרים ביותר בארץ, והתמודדויותיו ביום יום עם הסובבים אותו.

סקירת סדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הוא החל את דרכו כבדרן צעיר כשהחל להופיע ב’צוותא 2′ ולחמם את הקהל בתוכניות טלוויזיה מוכרות כמו ‘לילה גוב’ וזהו זה’. מאז עבר מילר דרך מקצועית ארוכה בטלוויזיה, בתיאטרון ובקולנוע ונראה שהפך לחלק מהתרבות הישראלית. כולנו התרגשנו איתו וחשנו גאווה לאומית כשזכה בפרס האמי האמריקאי עבור הסדרה האגדית ‘רמזור’, אותה יצר וכתב יחד עם התסריטאי רן שריג, וגם כיכב בה, לצד ליאור כלפון, נירו לוי, יעל שרוני וליאת הר-לב. סדרות הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות שונות מהארץ ומחו”ל, במגוון רחב של ז’אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”).

  • בשנת 2005 הנחה והשתתף בתוכנית “הסרט שלנו” ובתוכנית הסאטירה “היכל התרבות”, אותה יצר ובה הופיע יחד עם שלישיית מה קשור.
  • בראיון לפודקאסט החדש “הקלט כסדרה” סיפר הקומיקאי, התסריטאי והיוצר אדיר מילר למני אבירם כי ההחלטה האמיצה הזו התבשלה אצלו זמן מה.
  • בשל מבצע של צה”ל בעזה אדיר נשלח לשמח חיילים בשטח. העניינים מסתבכים כשהוא מגיע למקום ל…
  • את “צומת מילר” כתב וביים אדיר מילר מיד לאחר שהוריד את הסדרה הקודמת שיצר – “רמזור”.
  • בעונה הראשונה כל פרק נפתח בריאיון של מילר לדנה ויס בנושא הקשור לפרק כשלעיתים הם משוחחים עוד מספר פעמים במהלך הפרק עצמו.
  • עם סיום הפקת התוכנית, הוא החל להופיע במופע בידור בשם “אפקט הדומינו” ובתוכניתו של דודו טופז “הראשון בבידור”, ששודרה בערוץ 2.

באותה שנה זכה גם בפרס “מצחיקן השנה” בטקס נבחרי הילדים 2016 של ערוץ הילדים. בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה “קשת 12” עם התוכניות “שש עם”, שגרפה 9.9 אחוזים ו”תוכנית חיסכון” שהביאה 13.4 אחוזים, בעוד הזכיינית “רשת 13” ששידרה את “שש”, קיבלה 5.7 אחוזים ו”מדד ישראל” שקבילה 5.6 אחוזים. האמא הטלוויזיונית החדשה של מילר היא לא אחרת מאשר הזמרת מירי אלוני. אלוני, שמאז שיא הקריירה שלה בשנות ה – 70 ידעה עליות ומורדות – עד כדי כך שנאלצה לנגן ברחוב בנחלת בנימין.

וולגריות, עדתיות והזדהות: כך אדיר מילר כבש את הצופים ונקטל בביקורות

בסדרה אשתו היא פסיכולוגית מפורסמת, ומדי פעם מתארחים בסדרה אמנים ישראלים. אם קוננתם על לכתה של “רמזור”, סיכוי טוב שתמצאו ב”צומת מילר”, הקומדיה החדשה של אדיר מילר (שעלתה הערב, ה’, בערוץ 2) מחליפה ראויה. מילר מגלם בה את עצמו, אדיר מילר הקומיקאי, ומנצל את ההזדמנות שלא היתה לו ב”רמזור” – בכל זאת מירי היה בסך הכל כוריאוגרף לערבי כיתה של חברות מסחריות, לא היתה לו קריירה כסלב ולא חברים מפורסמים שיכולים לעשות תפקידי אורח בתפקיד עצמם – וכך לתת את שני הסנט שלו על תעשיית הבידור בה הוא שוחה. “זה כמו לשאול באיזו ילדה שלך אתה יותר גאה. נורא קשה לי להגיד. אלה סדרות עם דנ”א אחר. כש’צומת’ עלתה היה לי ברור שיהיה קשה לקבל אותה, כי כל כך אהבו את חפר ואיצקו. אני אוהב ליצור דמויות כאלה שלא בוחלות בכלום, אין להן אלוהים, מעניין אותן רק הן עצמן.

בעונה הראשונה כל פרק נפתח בריאיון של מילר לדנה ויס בנושא הקשור לפרק כשלעיתים הם משוחחים עוד מספר פעמים במהלך הפרק עצמו. בעונה השנייה הקונספט השתנה, וכל פרק הסתיים במופע סטנדאפ של מילר על נושא הפרק. אחרי ההצלחה המסחררת של מאור זגורי משפחת זגורי, מאור המוכשר החליט שלא לנוח והביא למסך שלנו יצירת מופת נוספת המתרכזת בחייהם של בני ישיבה דתיים הנקרעים בין העולם החרדי לעולם החילוני. אדיר מילר בן 48, נולד בתאריך יום ראשון, 16 ביוני 1974, לפי ההורוסקופ הוא מזל תאומים, בתור שחקן השתתף בכ-3 סרטים, סרטו הראשון בו השתתף כשחקן היה הסודות, הסרט האחרון בו שיחק הוא פלאות.

טעינה צומת מילר עונה 4 פרק 13 לצפייה ישירה

בעמוד זה מופיעה רשימת הסרטים והסדרות (פילמוגרפיה) המלאה של אדיר מילר בצורה נוחה ומפורטת. לחיצה על שם של כל אחד מהסרטים ברשימה יעביר אתכם לדף הסרט עם פרטיו המלאים. בשנת 1999 הופיע בסדרת הטלוויזיה “דומינו”, לצד אסי כהן, גורי אלפי וקומיקאים נוספים. עם סיום הפקת התוכנית, הוא החל להופיע במופע בידור בשם “אפקט הדומינו” ובתוכניתו של דודו טופז “הראשון בבידור”, ששודרה בערוץ 2. בשנת 2000 החל להופיע במופע הומור משלו בשם “אדיר מילר” ובפינת ההומור בתוכנית האירוח “יאיר לפיד”, ששודרה בערוץ 2.

נראה שעכשיו עם התפקיד החדש, הפינה המבוקשת במדרחוב ככל הנראה תתפנה. אדיר מקבל הצעה מהסרטים – לנסוע ללונדון ולפגוש את מנהל הערוץ “קומדי סנטרל”, דייויד האש… בשנת 2006 הופיע במחזמר “הלהקה” בתפקיד פול אביב, אותו שיחק במקור בסרט הקולנוע טוביה צפיר. מילר זכה עבור תפקידו זה בפרס מצטיין הבימה לשנת 2007.

צומת מילר עונה 4 פרק 10

בתשובה לשאלה אם היה רוצה ליצור עונה נוספת ל”רמזור”, משיב מילר בשלילה. “בדרך כלל הסדרות האלו הופכות להיות עם השנים מיתולוגיות ואני חושב שלהחזיר אותה זה לא נכון. צריך לתת לכל דבר להיות במקום שלו והיא לא נחה לרגע, אני רואה אותה בשידורים החוזרים, בכל מקום עדיין אני רואה את ‘רמזור’, היא עדיין חיה ובועטת”. “אני אוהב התפתחות מעונה לעונה דרך הדמויות שאני בונה. אם זו אנאלי שפתאום העונה יש לה ילד – זה עוד נושא שנכנס לחדר הכתיבה”, מסביר מילר, “אני מרגיש שאחרי ארבע עונות כבר אמרתי את מה שאני רוצה להגיד. אני אוהב ליצור, אוהב את התהליך, אוהב את הבתולים, אוהב לחפור כדי למצוא. אני מרגיש שאני צריך להתפנות עכשיו לדבר הבא, שאין לי מושג מה הוא – ויכול להיות שהוא גם לא יבוא”.

  • צומת מילר הינה סדרה קומית על חייו של הסטאנדפיסט והקומיקאי אדיר מילר.
  • לאורך השנים יצר וכתב מילר תוכניות מוצלחות נוספות, וגם השתתף בהן – תכנית האירוח ‘אדיר מילר’ הקרויה על שמו, הקומדיה ‘צומת מילר’ המבוססת על חייו ותוכנית הסאטירה ‘היכל התרבות’ בה שיתף פעולה עם ‘שלישיית מה קשור’.
  • סדרות הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות שונות מהארץ ומחו”ל, במגוון רחב של ז’אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”).
  • העונה הנוכחית היא העונה עם נתוני הצפייה הגבוהים ביותר – ממוצע של 17.2% רייטינג ו-430 אלף צופים לפרק.
  • מילר גם מופיע בתפקיד הראשי בסדרה, לצד ליאור כלפון ונירו לוי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן